User Experience - projektowanie satysfakcji odbiorcy
User Experience - projektowanie satysfakcji odbiorcy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie User Experience - projektowanie satysfakcji odbiorcy jest adresowane do osób, które chcą rozwijać się w kierunku User Experience i Product Design oraz mieć realny wpływ na tworzenie jakościowych produktów i usług
Dla osób, które chcą uporządkować wiedzę z zakresu procesu projektowego UX oraz nauczyć się budować ścieżki użytkowników i myśleć projektowo
Dla osób, które chcą zrozumieć, dlaczego jedne produkty są łatwe i intuicyjne, a inne trudne dla odbiorcy i z czego to wynika oraz dla analityków biznesowych, inżynierów wymagań, testerów, menedżerów IT, product ownerów
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji10-11-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Nauka 4 filarów dobrego User Experience (w tym psychologia UX i modele mentalne) i zrozumienie, który filar za co odpowiada, żeby produkt był intuicyjny i łatwy w obsłudzeUporządkowanie wiedzy UX dostępnej na rynku i położenie nacisku na myślenie projektowe
Przedstawienie i przećwiczenie wszystkich etapów związanych z procesem projektowania aplikacji, produktu cyfrowego lub usługi
Nauka technik i obsługi narzędzi wykorzystywanych w pracy projektanta UX
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Nauka 4 filarów dobrego User Experience (w tym psychologia UX i modele mentalne) i zrozumienie, który filar za co odpowiada, żeby produkt był intuicyjny i łatwy w obsłudzeUporządkowanie wiedzy UX dostępnej na rynku i położenie nacisku na myślenie projektowe Przedstawienie i przećwiczenie wszystkich etapów związanych z procesem projektowania aplikacji, produktu cyfrowego lub usługi | Kryteria weryfikacji Nauka technik i obsługi narzędzi wykorzystywanych w pracy projektanta UXPrzygotowanie do pracy na stanowisku UX Designera | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie będzie prowadzone zdalnie, w czasie rzeczywistym, na żywo, z trenerem, możliwością zadawania pytań.
Każdego dnia zajęcia w godz. 9:00-17:00, z przerwą na lunch około godz. 13:00
Podstawy User Expierience
Zbieranie i prezentowanie wymagań
Makietowanie i projektowanie
Testy użyteczności
Walidacja
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Podstawy User Expierience | Prowadzący Magdalena Therkildsen | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Zbieranie i prezentowanie wymagań Makietowanie i projektowanie | Prowadzący Magdalena Therkildsen | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Testy użyteczności | Prowadzący Magdalena Therkildsen | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 813,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 158,88 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 129,17 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Therkildsen
Od 2020 r prowadzi autorskie szkolenia z zakresu UX/UI Design, Krytycznego myślenia w UX, Inteligencji Emocjonalnej oraz Efektywnej Komunikacji w podejściu NVC. W latach 2005 - 2015 odpowiedzialna za branding marek premium w sektorze FMCG.
W roli mentorki wspiera osoby, które szukają swojej drogi w świecie designu. Oprócz pracy z design prowadzi autorskie warsztaty pracy z ciałem i emocjami SomaDance i regularnie asystuje swoim nauczycielom jako space holder. (www.uxowa.pl)
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
część teoretyczna szkolenia, slajdy - zostanie przekazana uczestnikom na szkoleniu w formie pdf.
uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa z opisem nabytych umiejętności
Warunki uczestnictwa
brak wymagań
Informacje dodatkowe
Szkolenie będzie prowadzone zdalnie, w czasie rzeczywistym, na żywo, z trenerem, możliwością zadawania pytań.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
szkolenie na platformie zoom, wymagane:
stabilne połączenie internetowe (zalecane min. 10Mbit/s download i 1Mbit/s upload)
przeglądarka internetowa Chrome
zainstalowana aplikacja Zoom App
dobrej jakości słuchawki oraz mikrofon (opcjonalnie) kamera internetowa
link do szkolenia zostanie przesłany uczestnikom przed szkoleniem i będzie aktywny do końca szkolenia.