JĘZYK ANGIELSKI na poziomie A2 (początkujący +) - zajęcia grupowe (max 6 os.)
JĘZYK ANGIELSKI na poziomie A2 (początkujący +) - zajęcia grupowe (max 6 os.)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Kurs jest skierowany do osób dorosłych, które miały już do czynienia z językiem angielskim i które chcą rozwijać swoje umiejętności językowe w tym języku na poziomie A2, zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (CEFR). Zajęcia prowadzone jeden-na-jeden.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji01-09-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi60
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest rozwinięcie podstawowych umiejętności językowych umożliwiających skuteczną komunikację w codziennych sytuacjach życia prywatnego i zawodowego. Uczestnik kursu opanuje słownictwo i struktury gramatyczne typowe dla poziomu A2, co pozwoli mu m.in. na:- uczestnictwo w krótkich rozmowach i zadawanie pytań w codziennych, prostych sytuacjach
- pisanie krótkich wiadomości, e-maili i notatek,
- wyrażanie potrzeb, opinii, preferencji i planów w prosty sposób.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie zwroty i często używane wyrażenia dotyczące życia codziennego (np. bardzo podstawowe informacje dotyczące życia osobistego, rodziny, zakupów, otoczenia i pracy) | Kryteria weryfikacji Prawidłowe dopasowanie zwrotów do ich znaczenia (np. matching, multiple choice). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Poprawna interpretacja krótkich dialogów lub wypowiedzi (np. wybór odpowiedzi A/B/C po przeczytaniu krótkiego dialogu). | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Zrozumienie słownictwa z zakresu: rodzina, zakupy, zawody, dom, miasto. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi porozumiewać się w prosty sposób w codziennych sytuacjach, wymagających jedynie bezpośredniej wymiany zdań na znane jej tematy | Kryteria weryfikacji Rozpoznanie poprawnej formy gramatycznej i leksykalnej w kontekście (np. „What ___ you like?” → would). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wypełnianie brakujących fragmentów w dialogach (np. rozmowa o pogodzie, zamawianie jedzenia). | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik w prosty sposób opisuje swoje pochodzenie oraz sprawy dotyczące potrzeb życia codziennego. | Kryteria weryfikacji Prawidłowe użycie czasowników i struktur (np. Present Simple) do opisu codziennych czynności. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uzupełnienie tekstu z informacjami o pochodzeniu lub codziennych czynnościach (np. „I come from ____. I live in a small ___.”). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Wprowadzenie i diagnoza poziomu (2 h)
- Test poziomujący A1 - potwierdzenie gotowości do A2
- Zapoznanie z metodologią kursu i materiałami
2. Rozumienie ze słuchu i tekstu (12 h)
- Ćwiczenia z tekstów i nagrań dotyczących życia codziennego: rodzina, mieszkam, zakupy
- Wyłuskiwanie szczegółów, kluczowych informacji, tonacji komunikatów
3. Słownictwo & gramatyka A2 (14 h)
- Present Simple / Continuous, Past Simple – w kontekście codziennym
- Konstrukcje: „Can I…?”, „I’d like…”, wyrażanie preferencji i potrzeb
4. Mówienie i dialogi w życiu codziennym (16 h)
- Samoprezentacja, opis pochodzenia, rodziny, codzienne czynności
- Dialogi: zakupy, restauracje, pytanie o drogę, transport
- Rozmowy telefoniczne, umawianie spotkań, opinie
5. Pisemna komunikacja A2 (6 h)
- Pisanie krótkich wiadomości, e‑maili, notatek: prośby, zaproszenia, listy zakupów
- Redagowanie prostych opisów i instrukcji
6. Symulacje i walidacja umiejętności (8 h)
- Ćwiczenia w parach/małych grupach: codzienne sytuacje, autentyczne dialogi
- Testy ustne, pisemne, wywiady swobodne wg realiów PARP
7. Podsumowanie + egzamin wewnętrzny (2 h)
- Powtórka najważniejszych struktur i słownictwa
- Egzamin końcowy – test i rozmowa w języku angielskim
Uczestnik będzie potrafił:
- rozumieć i używać typowych zwrotów z życia codziennego (rodzina, zakupy, otoczenie, praca),
- porozumiewać się w prostych, rutynowych sytuacjach,
- opisywać swoje pochodzenie i sprawy codzienne,
- prowadzić proste rozmowy telefoniczne, pisać wiadomości i notatki zgodnie z poziomem A2.
Program ma praktyczny charakter, integruje wszystkie sprawności i kończy się walidacją kompetencji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 300,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 300,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 55,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 55,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Anna Jarzynka
Coach techniki Neurolanguage Coaching
Właściciel Szkoły Języków Homo Faber w Kwidzynie
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W ramach szkolenia zapewniamy:
• Wykwalifikowaną kadrę trenerską.
• Materiały szkoleniowe i piśmiennicze,
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma imienny certyfikat ukończenia szkolenia.
Warunki uczestnictwa
W przypadku osób korzystających z dofinansowania udziału w szkoleniu, wymagane jest spełnienie następujących warunków:
- Założenie konta na BUR i zapisanie się na usługę.
- Obecność na zajęciach na poziomie co najmniej 70% czasu trwania szkolenia.
- Obowiązkowe potwierdzanie obecności – w formie raportów logowania lub list obecności.
Informacje dodatkowe
Godziny realizacji kursu:
- Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych, tj. za godzinę usługi szkoleniowej rozumie się 45 minut, podczas szkolenia przewidywane są przerwy na kawę. Walidacja wliczona jest w czas trwania usługi.
- Kurs co do zasady realizowany jest w formie stacjonarnej, forma zdalna stosowana w wyjątkowych przypadkach.
Istnieje możliwość organizacji szkolenia dedykowanego, według Państwa zapotrzebowania w miejscu i czasie wskazanym przez Państwa. W razie zainteresowania ofertą indywidualną prosimy o kontakt.
Harmonogram szkolenia: szczegółowy harmonogram z podziałem na dni i godziny oraz przerwy, zostanie uzupełniony na 6 dni przed rozpoczęciem szkolenia, zgodnie z regulaminem BUR, po uwzględnieniu preferencji czasowych uczestników.
Dysponujemy wykwalifikowaną kadrą trenerską, posiadającą doświadczenie i kwalifikacje zawodowe do realizacji projektów szkoleniowych z różnorodnych zakresów. Ponadto wspieramy w organizacji szkoleń, eventów, konferencji.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
W przypadku usługi zdalnej w czasie rzeczywistym, każdy zgłoszony uczestnik otrzyma link do spotkania.
Wymagania techniczne:
1. dostęp do Internetu (prędkość łącza - min. 2 Mbps),
2. przeglądarka internetowa (Chrome, Edge lub Firefox),
3. mikrofon, głośniki.