Mistrz Ceremonii Ślubnych / Celebrant Ślubny - kurs online i warsztat stacjonarny dla obiektu weselnego
Mistrz Ceremonii Ślubnych / Celebrant Ślubny - kurs online i warsztat stacjonarny dla obiektu weselnego
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Artystyczne
- Grupa docelowa usługi
Kobiety i mężczyźni w wieku pow. 18lat, chcący zdobyć lub poszerzyć wiedzę z zakresu prowadzenia ceremonii zaślubin symbolicznych (humanistycznych), zatrudnieni w miejscu weselnym (obiekt weselny).
Doświadczenie w branży ślubnej nie jest wymagane.
Udział w warsztacie wymaga ukończenia kursu online.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji25-09-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną)
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie do pracy w roli Mistrza Ceremonii Ślubnych zwanego również Celebrantem Ślubnym, pracującego w obiekcie weselnym. W ramach kursu online obejmującego realizację praktycznych zadań oraz warsztatu stacjonarnego - uczestnik zdobywa wiedzę, kompetencje oraz praktyczne umiejętności z zakresu prowadzenia ślubnej ceremonii symbolicznej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik kursu ma uporządkowaną wiedzę na temat ślubów symbolicznych i roli Mistrza Ceremonii Ślubnych. | Kryteria weryfikacji 1. Poprawnie identyfikuje kluczowe cechy i definicję ślubu symbolicznego.2. Rozpoznaje różnice między ślubem symbolicznym, cywilnym a wyznaniowym. 3. Potrafi wskazać zakres zadań i odpowiedzialności Mistrza Ceremonii Ślubnych. 4. Zna elementy struktury ceremonii symbolicznej. 5. Potrafi zidentyfikować sytuacje awaryjne mogące mieć miejsce w czasie ceremonii zaślubin i wie jak sobie z nimi poradzić. 6. Zna podstawowe rodzaje ślubnych rytuałów dodatkowych. 7. Definiuje cel autoprezentacji, 8. Potrafi wskazać skuteczną metodę na opanowanie stresu przed wystąpieniem publicznym. 9. Poprawnie rozwiązuje co najmniej 60% zadań testowych jednokrotnego lub wielokrotnego wyboru. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi przygotować spersonalizowany scenariusz ślubnej ceremonii symbolicznej. | Kryteria weryfikacji 1. Scenariusz zawiera wszystkie kluczowe elementy ceremonii (wstęp, historia poznania, część główna, przysięgi, ogłoszenie, rytuał, podpisanie aktu pamiątkowego, przemowa końcowa, życzenia, informacje organizacyjne).2. Treść ceremonii jest dostosowana do indywidualnej historii i preferencji pary (personalizacja). 3. Uwzględniono odpowiednią strukturę i logiczny przebieg wydarzeń (scenariusz jest klarowny i uporządkowany). 4. Uczestnik wykazuje umiejętność doboru odpowiedniego języka i tonu wypowiedzi zgodnego z charakterem ceremonii oraz osobowością pary. 5. W scenariuszu ujęte są prawidłowe godziny poszczególnych wydarzeń. 6. Scenariusz zawiera wskazanie miejsc na oprawę muzyczną. 7. Praca została oddana w wymaganym formacie i terminie. 8. Uczestnik uzyskał co najmniej ocenę 3 (dostateczną), w ocenie według arkusza kryteriów trenerskich. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi wypowiadać się w sposób płynny i świadomy, dostosowując tempo, intonację oraz stosując odpowiednie środki retoryczne podczas prowadzenia ceremonii ślubnej, a w przypadku pomyłki potrafi odzyskać kontrolę nad przebiegiem wypowiedzi. | Kryteria weryfikacji 1. Uczestnik prowadzi wypowiedź bez długich pauz wynikających z niepewności.2. Wypowiedź pozbawiona jest częstych przejęzyczeń lub zakłóceń językowych. 3. Tempo wypowiedzi jest dostosowane do charakteru ceremonii (niewymuszone, zrozumiałe i rytmiczne). 4. Unika zarówno przesadnego pośpiechu, jak i zbyt wolnego tempa, które rozprasza odbiorców. 5. Uczestnik stosuje modulację głosu, pauzy, akcentowanie i zmiany intonacji dla podkreślenia emocji i znaczeń. 6. W przypadku przejęzyczenia lub pomyłki uczestnik potrafi płynnie wrócić do wypowiedzi bez zakłócenia odbioru przez publiczność. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi nawiązać i utrzymać kontakt wzrokowy z odbiorcami, angażuje się emocjonalnie w trakcie wystąpienia i prezentuje swobodę oraz autentyczność podczas prowadzenia ceremonii ślubnej. | Kryteria weryfikacji 1. Uczestnik utrzymuje kontakt wzrokowy z uczestnikami ceremonii tj. Parą Młodą, Świadkami oraz gośćmi.2. Spogląda naturalnie w różnych kierunkach, obejmując wzrokiem całe „audytorium”, nie ograniczając się wyłącznie do kartki lub jednego punktu. 3. Przemowa wygłaszana jest z wyraźnym zaangażowaniem – mówca reaguje emocjonalnie na treść wypowiedzi. 4. Wypowiedź jest płynna, bez widocznych objawów silnej tremy lub paraliżującego stresu. 5. Mówca porusza się naturalnie i utrzymuje postawę otwartą, nie wykonując chaotycznych ruchów lub nie pozostaje w zamrożeniu (usztywnieniu) 6. Sposób wypowiedzi jest naturalny, nie udaje stylu „teatralnego” . | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik poprawnie asystuje Parze Młodej na poszczególnych etapach ceremonii: składanie przysiąg małżeńskich, wymiana obrączek, podpisywanie aktu pamiątkowego, wręczanie aktu pamiątkowego. | Kryteria weryfikacji 1. Asystuje z mikrofonem w sposób optymalny, umożliwiając komfortowe wypowiedzenie słów przysięgi.2. Asystuje z obrączkami w sposób optymalny, unikając chaosu lub niezręczności. 3. Uczestnik organizuje przebieg podpisów w sposób uporządkowany (otwiera okładkę, podaje długopis, wskazuje kolejność podpisywania ) 4. Uczestnik wręcza dokument w sposób elegancki, z odpowiednim komentarzem (np. krótkim podsumowaniem lub gratulacją). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik poprawnie asystuje Parze Młodej przy realizacji rytuału dodatkowego. | Kryteria weryfikacji 1. Uczestnik poprawnie przygotowuje rekwizyty rytuału oraz przestrzeń do jego przeprowadzenia.2. Uczestnik płynnie i we właściwym momencie ceremonii wprowadza Parę Młodą do rytuału. 3. Uczestnik jasno i spokojnie komunikuje się z Parą w trakcie rytuału, udzielając wsparcia w razie potrzeby. 4. Uczestnik zachowuje odpowiednią postawę sceniczną, dba o widoczność rytuału dla gości i estetykę ruchów. 5. Uczestnik płynnie kończy rytuał i przywraca ciągłość przebiegu ceremonii. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik swobodnie posługuje się narzędziami pracy Mistrza Ceremonii Ślubnych (obwoluta, długopis, mikrofon). | Kryteria weryfikacji 1. Uczestnik poprawnie trzyma i operuje obwolutą z tekstem w sposób dyskretny, estetyczny i bezpieczny (chroniąc kartki przed wypadnięciem).2. Uczestnik sprawnie przekłada kartki w obwolucie. 3. Uczestnik korzysta z długopisu w sposób uporządkowany, tylko wtedy gdy jest on potrzebny. 4. Uczestnik prawidłowo używa mikrofonu, dbając o odpowiednią odległość i jakość dźwięku. 5. Uczestnik swobodnie przechodzi między używaniem poszczególnych narzędzi, nie zakłócając rytmu ceremonii, nie tworząc chaosu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi dobrze się zaprezentować i dba o swoją prezencję. | Kryteria weryfikacji 1. Utrzymuje odpowiedni wygląd: zadbany strój, schludność, prezencja dostosowana do stylu uroczystości.2. Ubranie jest schludne, czyste i eleganckie. 3. Strój nie rozprasza, nie dominuje nad Parą Młodą, ale buduje profesjonalny wizerunek. 4. Uczesanie, makijaż (jeśli dotyczy), dodatki oraz ogólna prezencja są dopracowane i spójne z rolą prowadzącego ceremonię. 5. Stosuje mowę ciała wspierającą wypowiedź i budującą autorytet. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi optymalnie zaaranżować przestrzeń na ceremonię zaślubin. | Kryteria weryfikacji 1. Uczestnik potrafi przeanalizować możliwości przestrzenne danego miejsca (wewnątrz i/lub na zewnątrz).2. Potrafi wskazać ewentualne ograniczenia techniczne i estetyczne oraz zaproponować ich rozwiązania. 3. Uwzględnia aspekty praktyczne: dostęp do prądu, zaplecza, sanitariatów, ochrony przed warunkami pogodowymi. 4. Uczestnik przewiduje odpowiednią liczbę miejsc siedzących oraz szerokość przejść (np. na wejście Pary Młodej). 5. Planuje ustawienie, które zapewnia dobrą widoczność ceremonii dla wszystkich gości. 6. Uwzględnia potrzeby osób z niepełnosprawnościami i osób starszych. 7. Uczestnik potrafi zaplanować logistykę uroczystego wejścia i wyjścia Pary Młodej, wyjścia gości, miejsca na pierwszy toast, życzenia oraz zdjęcie grupowe. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Cel biznesowy
Do końca września 2026 roku, obiekt weselny zwiększy liczbę rezerwacji ceremonii zaślubin w swoim ogrodzie o minimum 25% w porównaniu do sezonu ślubnego 2025 (czerwiec–wrzesień), dzięki wdrożeniu usługi profesjonalnej oprawy ceremonii przez przeszkolonego Mistrza Ceremonii Ślubnych – stałego członka zespołu.Efekt usługi
Obiekt weselny dysponuje nową usługą w ofercie komercyjnej – profesjonalną oprawą ceremonii zaślubin realizowaną przez przeszkolonego Mistrza Ceremonii Ślubnych, co przyczynia się do zwiększenia atrakcyjności miejsca i liczby rezerwacji ceremonii plenerowych.
Kryteria weryfikacji efektu usługi:
1. Wdrożenie nowej usługi w ofercie:
a. Usługa oprawy ceremonii została formalnie dodana do oferty obiektu (np. w cenniku, broszurach, na stronie internetowej, w materiałach dla par młodych).
b. Przeszkolony pracownik pełni funkcję Mistrza Ceremonii w ramach wewnętrznej oferty obiektu.
c. Obiekt posiada co najmniej jeden scenariusz ceremonii przygotowany w oparciu o kompetencje nabyte podczas szkolenia.
2. Promocja usługi:
a. Usługa została przedstawiona publicznie – np. podczas Dni Otwartych, targów ślubnych, spotkań z parami młodymi.
b. Wykorzystano przynajmniej dwa kanały promocji (np. strona internetowa, media społecznościowe, mailing, materiały drukowane).
3. Efekt biznesowy (mierzalny):
a. Liczba ceremonii zaślubin zorganizowanych w ogrodzie w sezonie ślubnym 2026 (czerwiec–wrzesień) wzrosła o minimum 25% względem analogicznego okresu w 2025 roku.
b. Co najmniej 50% par obiektu weselnego, decydujących się na ceremonię w plenerze, w sezonie 2026 wybrało opcję z Mistrzem Ceremonii Ślubnych, zatrudnionym przez obiekt.
4. Ocena jakościowa:
a. Przynajmniej 70% par korzystających z nowej usługi oceniło ją pozytywnie (np. w ankiecie posprzedażowej).
b. Obiekt uzyskał co najmniej 3 pozytywne opinie pisemne lub rekomendacje od Par Młodych lub gości dotyczące ceremonii prowadzonych przez wewnętrznego Mistrza Ceremonii Ślubnych.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Osiągnięcie efektu usługi zostanie potwierdzone poprzez analizę dokumentacji wdrożeniowej i sprzedażowej obiektu, obejmującą:
- Dokumentację ofertową:
- aktualny cennik usług obiektu z uwzględnieniem nowej pozycji: „Profesjonalna oprawa ceremonii ślubnej przez Mistrza Ceremonii Ślubnych”,
- materiały promocyjne (ulotki, broszury, oferta PDF, strona internetowa, posty w mediach społecznościowych),
- harmonogram wdrożenia usługi (wewnętrzna instrukcja, opis przebiegu ceremonii).
- Ewidencję rezerwacji ceremonii zaślubin w ogrodzie:
- zestawienie liczby zrealizowanych ceremonii ślubnych w sezonie ślubnym 2025 (czerwiec–wrzesień),
- zestawienie liczby rezerwacji lub realizacji w sezonie ślubnym 2026 (czerwiec–wrzesień),
- wskazanie wzrostu na poziomie minimum 25%.
- Wskaźniki jakościowe:
- minimum 3 pozytywne opinie lub rekomendacje od Par Młodych lub ich gości dotyczące ceremonii prowadzonych przez Mistrza Ceremonii (np. w ankiecie posprzedażowej, mailach z podziękowaniami, recenzjach online),
- wewnętrzna ankieta ewaluacyjna przeprowadzona wśród Par Młodych korzystających z usługi w sezonie 2026 (ocena jakości pracy Mistrza Ceremonii, organizacji ceremonii, ogólnego zadowolenia).
- Oświadczenie obiektu:
- pisemne oświadczenie o wdrożeniu usługi do stałej oferty oraz o wykonywaniu jej przez przeszkolonego pracownika (np. na potrzeby rozliczenia projektu lub oceny ex post).
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Ramowy program kursu online:
AUTOPREZENTACJA:
- Techniki autoprezentacji.
- Podstawowe zasady autoprezentacji.
- Formatka do autoprezentacji (załącznik do ćwiczenia własnego).
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE:
- Wystąpienia publiczne w kontekście prowadzenia symbolicznej ceremonii zaślubin.
- Radzenie sobie ze stresem przed wystąpieniem publicznym (w tym ćwiczenie praktyczne).
MISTRZ CEREMONII ŚLUBNYCH:
- Mistrz Ceremonii Ślubnych - charakterystyka profesji, wymagane kompetencje.
- Narzędzia pracy Mistrza Ceremonii Ślubnych.
- Zadania Mistrza Ceremonii Ślubnych, na poszczególnych etapach pracy (w tym ćwiczenia praktyczne).
ŚLUB SYMBOLICZNY:
- Aspekty prawne zawierania związków małżeńskich w Polsce.
- Czym jest ślub symboliczny?
- Rys historyczny.
- Rodzaje ślubów symbolicznych (humanistyczny, stylizowany, łączony z cywilnym).
- Struktura ceremonii zaślubin symbolicznych.
- Scenariusze zaślubin według rodzaju ślubu symbolicznego: ślub humanistyczny, ślub stylizowany.
- Przygotowanie do prowadzenia ceremonii ślubnej (procedura krok po kroku).
- Rytuały ślubne, uzupełniające ceremonię symboliczną.
- Dobór i rozplanowanie oprawy muzycznej w czasie ceremonii zaślubin.
- Prowadzenie ślubu humanistycznego (procedura krok po kroku; film instruktażowy).
- Prowadzenie ślubu stylizowanego (procedura krok po kroku; film instruktażowy).
- Pytania i odpowiedzi.
ĆWICZENIA PRAKTYCZNE podlegające ocenie:
- Napisanie scenariusza ceremonii zaślubin symbolicznych.
- Wystąpienie przed kamerą - nagranie prowadzenia ślubu symbolicznego.
WARSZTAT STACJONARNY:
- Prezentacja i omówienie prawidłowego przebiegu ślubnej ceremonii symbolicznej (trener).
- Trening prowadzenia ślubnej ceremonii symbolicznej (uczestnik).
- Optymalna aranżacja miejsca na zaślubiny symboliczne, w obiekcie weselnym (trener).
- Pytania i odpowiedzi.
- Ocena wystąpień uczestników (prowadzenia ślubnej ceremonii symbolicznej) przez walidatora.
W ramach 20h usługi szkoleniowej, ujęte są odpowiednio:
KURS ONLINE I ĆWICZENIA:
- 6h - nagrań materiału teoretycznego z ćwiczeniami praktycznymi.
- 3h - konsultacja indywidualna online.
- 1h - indywidualne sugestie do nagrania próbki warsztatowej (prowadzenie ceremonii ślubnej).
- 2h - walidacja online (test, scenariusz).
WARSZTAT STACJONARNY W OBIEKCIE WESELNYM:
- 4h - warsztat stacjonarny.
- 4h - walidacja stacjonarna (prowadzenie ceremonii ślubnej, aranżacja miejsca zaślubin).
Czas potrzebny uczestnikowi, do realizacji zadań podlegających ocenie, w ramach kursu online: 2-4h.
W ramach szkolenia (kurs i warsztat), uczestnik otrzymuje również 60-dniowy serwis poszkoleniowy, w czasie którego może szlifować osiągnięte kompetencje oraz zadawać pytania (drogą e-mailową i/lub telefoniczną).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 9 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 9 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 490,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 490,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Karolina Ostachowicz
GLAMOUR EVENT Wedding Planners (od 2009), SlubSymboliczny.pl (od 2010).
Posiada ponad 16-letnie doświadczenie w branży ślubnej (800+ ślubów) i edukacyjnej (100+ absolwentów).
Członkini Polskiego Stowarzyszenia Konsultantów Ślubnych (PSKŚ), z 10-letnim stażem.
W Akademii GLAMOUR EVENT, z sukcesem szkoli przyszłych Mistrzów Ceremonii Ślubnych, Wedding Plannerów i Koordynatorów Weselnych, projektując i prowadząc kompleksowe programy edukacyjne oparte na realnym doświadczeniu i nowoczesnych metodach nauczania. Autorka i pomysłodawczyni kultowego szkolenia „Zostań Mistrzem Ceremonii Ślubnych”, które opisała w pracy dyplomowej w ramach studiów podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Jej zajęcia to połączenie teorii, warsztatu i inspiracji.
W 2017 roku, na zaproszenie TVN, wystąpiła w programie „Nastoletni Zawodowcy”, prezentując pracę konsultanta ślubnego w praktyce. Występowała m.in. w TVN, TVP, Polskim Radiu Kraków, Strefie Biznesu oraz Forbes Travel – jako ekspertka komentująca trendy i standardy branży ślubnej. W latach 2017–2018 prowadziła zajęcia stacjonarne w szkole policealnej w Katowicach, ucząc dorosłych słuchaczy zawodu konsultanta ślubnego.
Na swoich szkoleniach dzieli się nie tylko wiedzą, ale też pasją, ogromnym zaangażowaniem i praktycznymi narzędziami. Uczestnicy cenią ją za indywidualne podejście, wysoką jakość materiałów oraz inspirujące podejście do zawodów w branży ślubnej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W ramach kursu online, uczestnicy pobierają materiały niezbędne do pełnienia roli Mistrza Ceremonii Ślubnych/Celebranta Ślubnego oraz prawidłowego wystąpienia w czasie warsztatu tj.:
- wzory scenariuszy ceremonii zaślubin symbolicznych.
- procedury przygotowania się do prowadzenia ślubu symbolicznego.
- handout - check listę z zadaniami Mistrza Ceremonii Ślubnych.
- listę i opis technik autoprezentacji.
- formatkę do autoprezentacji.
- formularz pytań do pary młodej.
- instrukcje do realizacji ćwiczeń praktycznych, podlegających ocenie.
W ramach warsztatu w obiekcie weselnym, uczestnik aranżuje przestrzeń do zaślubin i prowadzi pokazową ceremonię zaślubin.
Przygotowanie miejsca do pokazowej ceremonii zaślubin może być również okazją do przygotowania materiału promocyjnego nowej usługi obiektu weselnego. Organizacja i koszt przygotowania miejsca oraz wykonania reportażu (foto/video) pozostaje po stronie obiektu weselnego.
Warunki uczestnictwa
- Kontakt i podpisanie umowy o dofinansowanie z operatorem.
- Zapis na usługę.
- Wysłanie formularza zgłoszeniowego: https://mistrzceremoniislubnych.pl/formularz-zgloszeniowy
- Przed wzięciem udziału w warsztacie stacjonarnym, niezbędne przerobienie całego kursu online wraz z ćwiczeniami podlegającymi ocenie.
- Wykonanie wydruku przemowy do wystąpienia w ramach warsztatu i walidacji.
- Zadbanie o odpowiedni strój (elegancki - garnitur/sukienka, stonowane kolory).
Informacje dodatkowe
Agencja GLAMOUR EVENT jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS) - 2.24/00123/2022. Realizujemy projekty z dofinansowaniem skierowane do osób bezrobotnych.
Posiadamy pozytywne opinie nie tylko od naszych klientów czyli par młodych, dla których rok rocznie organizujemy personalizowane ceremonii ślubne i najpiękniejsze wesela ale również od uczestników szkoleń, powiatowych urzędów pracy oraz instytucji realizujących projekty w ramach funduszy europejskich. Opinie sprawdzisz na:
www.MistrzCeremoniiSlubnych.pl
www.glamourevent-szkolenia.pl
https://g.page/r/CTmWCH-kOaLyEAg/review
https://g.page/r/CX1giqKoeXL5EAg/review
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniach z dofinansowaniem z PARP i/lub PUP, prosimy o kontakt: karolina@glamourevent.pl, +48 791 543 001.
Szkolenie dla Mistrzów Ceremonii Ślubnych, stanowiło pracę dyplomową trenerki, w Kolegium Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
Więcej informacji: https://akademia.glamourevent.pl
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Kurs online jest odtwarzany na platformie: www.Akademia.GlamourEvent.pl
Do prawidłowego odtworzenia kursu niezbędne jest urządzenie (telefon lub tablet lub laptop) oraz łącze internetowe.
Dostęp do nagrań jest przyznawany na 30 dni bez ograniczeń co do ilości odtworzeń/ powtórzeń odtwarzania. W czasie 30 dni można przerabiać materiał we własnym tempie. Lekcje są różnej długości. Łączny czas nagrań 6h zegarowych. Szacunkowy czas na realizację zadań praktycznych przez uczestnika: 2-4 godzin zegarowych.
Lekcje prowadzone są w formie wykładu (mówiący trener, prezentacja), uzupełnionego o filmy instruktażowe oraz ćwiczenia do samodzielnego wykonania przez uczestników a także materiały dodatkowe (załączniki).
Pod wybranymi lekcjami dostępne są załączniki (pliki PDF, Word), które należy pobrać na urządzenie (telefon lub tablet lub laptop) przed terminem wygaśnięcia dostępu do kursu.
Adres
Adres
1. Sali szkoleniowej.
2. Miejsca zaślubin.
3. Lunchu dla 2 trenerów i uczestnika.
4. Noclegu dla 2 trenerów (lub 2 noclegów dla trenerów w razie gdy obiekt weselny jest położony w odległości większej niż 100km od Katowic).
5. Pokrycie kosztu dojazdu trenerów do obiektu weselnego (2zł/km na trasie z i do Katowic)
Organizator zapewnia: stolik do ślubu, rekwizyty do rytuału ślubnego, obwoluty, mikrofon.