Projektowanie grafiki 3D - Blender
Projektowanie grafiki 3D - Blender
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Grupa docelowa usługi
Osoby, które mają podstawy grafiki 2D i chcą nauczyć się projektować grafikę 3D
Osoby z różnych projektów lub komercyjne też mogą brać udział w usłudze, po potwierdzeniu szczegółów projektu z nami.
Szkolenie dedykowane jest do projektów: Małopolski Pociąg do kariery, Nowy start w Małopolsce z EURESEM, Regionalny Fundusz Szkoleniowy II, NetBon 2. Numer projektu: FEMP.06.06-IP.02-0048/23, Kierunek – Rozwój.
Osoby z innych projektów lub komercyjne też mogą brać udział w usłudze, po potwierdzeniu szczegółów projektu z nami.
Chcesz zmienić termin bądź zakres szkolenia? - zadzwoń do nas!
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników2
- Data zakończenia rekrutacji18-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi41
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do pracy w programie Blender z wykorzystaniem zasad projektowania i wizualizacji wnętrz, dodawania obiektów graficznych i modyfikacji, tworzenia modeli mebli i przedmiotów domowych, nakładania detali na modele, ustawiania światła, kadru, kamery, dodawania realistycznych materiałów, pracy z siatką UV, przygotowuje do wykonywania renderingu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się pracuje w programie Blender | Kryteria weryfikacji tworzy projektydodaje obiekty graficzne i ich modyfikacje | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się stosuje zasady projektowania fotorealistycznych wizualizacji wnętrz, tworzy projekty wnętrza; | Kryteria weryfikacji tworzy modele mebli i przedmiotów domowych;nakłada detale na modele; ustawia światło, kadr, kamerę; dodaje realistycznie wyglądające materiały, zna charakterystyki materiałów; | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się pracuje z siatką UV, | Kryteria weryfikacji wykorzystuje siatkę UV, stosuje profesjonalnie rozpakowywanie siatki UV; | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się wykonuje końcowy rendering; | Kryteria weryfikacji wykonuje końcowy rendering;optymalizuje czas renderowania sceny i zwiększa jakość finalnego renderu. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie trwa 30 godzin zegarowych i 45 minut, które przeznaczone jest na walidację. Co odpowiada 41 godzinom dydaktycznym (1 godzina dydaktyczna to 45 minut), które są wskazane w karcie zgodnie z wymaganiami projektu i są uwzględniane do rozliczania bonami. Pomiędzy zajęciami jest półgodzinna przerwa, która nie jest wliczana do rozliczenia, od godziny 12.00 do 12.30.
Zajęcia są prowadzone w formie zdalnej w czasie rzeczywistym w formie warsztatów. Każda osoba pracuje nad swoim projektem, podążając za wskazówkami nauczycielki. Widzi, oprócz prezentacji udostępniony przez trenerkę ekran komputera i może również udostępniać swój ekran, prowadzić rozmowę na żywo i pisać na czacie, wykonuje praktyczne ćwiczenia. Zajęcia są prowadzone indywidualnie.
- Podstawy, wprowadzenie do programu.
- Konfiguracja programu do własnych preferecnji.
- Zapoznanie się z interfacem użytkownika, nawigacja w przestrzeni 3D View.
- Tryby edycji: Object Mode, Edit Mode.
- Modelowanie.
- Transformacje: dodawanie przemieszczanie, obracanie, skalowanie.
- Edycja obiektów: Mesh, Curve, Empty, Text.
- Obiekty graficzne - tworzenie i modyfikacja, operacje na obiektach.
- Zaawansowane narzędzia na poziomie obiektów i tworzenie modeli z brył podstawowych, modyfikatory.
- Splajny i n-gony.
- Tworzenie fotorealistycznych wizualizacji wnętrz.
- Ustawianie i konfiguracja kadru.
- Materiały - charakterystyka materiałów: połysk, odblaski, przezroczystość, współczynnik odbicia, mapy powierzchni.
- Teksturowanie: tekstury proceduralne i bitmapowe.
- Nakładanie detali na modele.
- Oświetlenie: kamera i światło, ustawienia kamery, rodzaje lamp, cień.
- Rozmieszczenie i ustawienie światła, efekty oświetlenia, techniki oświetlenia sceny, ustawienie świata i rendering.
- Renderowanie, optymalizacja czasu renderowania sceny i zwiększenie jakości finalnego renderu.
- Nodes.
- Teksturowanie obiektów.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Blender - ćwiczenia warsztatowe, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Ryszard Szymański | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Blender - ćwiczenia warsztatowe, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Ryszard Szymański | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Blender - ćwiczenia warsztatowe, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Ryszard Szymański | Data realizacji zajęć 02-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Blender - ćwiczenia warsztatowe, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Ryszard Szymański | Data realizacji zajęć 02-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Blender - ćwiczenia warsztatowe, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Ryszard Szymański | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Blender - ćwiczenia warsztatowe, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Ryszard Szymański | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Blender - ćwiczenia warsztatowe, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Ryszard Szymański | Data realizacji zajęć 04-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Blender - ćwiczenia warsztatowe, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Ryszard Szymański | Data realizacji zajęć 04-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Blender - ćwiczenia warsztatowe, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Ryszard Szymański | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Blender - ćwiczenia warsztatowe, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Ryszard Szymański | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Walidacja - zdalnie bez udziału trenera i kursanta - analiza dowodów i deklaracji | Prowadzący Ryszard Szymański | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 535,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 535,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 135,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 135,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Ryszard Szymański
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe:
- prezentacja multimedialna wspierająca szkolenie;
- ćwiczenia w postaci plików do zgrania;
- książka w formie pdf;
- zaświadczenie MEN;
- zaświadczenie BUR.
Warunki uczestnictwa
Podstawowa znajomość grafiki komputerowej
Warunkiem przystąpienia do szkolenia jest także:
- podpisanie umowy szkoleniowej z dostawcą usług (Quali)
- dostarczenie kodów weryfikacji bonów i numeru Pesel jeżeli jest wymagany w projekcie
- wpłacenie wkładu własnego/zaliczki na konto dostawcy Usługi przed rozpoczęciem szkolenia, jeżeli cena godziny edukacyjnej przekracza wysokość dofinansowania w projekcie.
- obecność na zajęciach - minimum 80%, udokumentowana podpisem na liście lub w systemie
- zgoda na udostępnienie wizerunku do celów monitoringu
- podejście do procesu walidacji, czyli dostarczenie bezpośrednio po szkoleniu projektu wykonanego samodzielnie do oceny przez Walidatora
- udzielenie zgody na przetwarzanie danych w zakresie niezbędnym do organizacji szkolenia i wystawienia zaświadczenia MEN i zaświadczenia o ukończeniu usługi rozwojowej.
Informacje dodatkowe
Zajęcia są indywidualne, dlatego istnieje możliwość zmian w terminach i godzinach szkolenia, możliwa jest też zmiana programu nauczania, tak aby szkolenie bardziej odpowiadało Państwa potrzebom.
Szkolenie dedykowane jest do projektów:
- Małopolski Pociąg do kariery
- Nowy start w Małopolsce z EURESEM
- Kierunek - Rozwój - Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu "Kierunek – Rozwój”
- Regionalny Fundusz Szkoleniowy II
- NetBon 2. Numer projektu: FEMP.06.06-IP.02-0048/23
- wszystkie inne
Osoby z innych projektów lub komercyjne mogą brać udział w usłudze, po potwierdzeniu ustaleń z biurem Quali.
Podstawa prawna zwolnienia z podatku VAT: art. 43, ust1, pkt 26 podpunktu a. ustawy o podatku od towaru i usług z dnia 11.03.2004 r. Dz.U.Nr z 54 , poz 535 z późn. zm.
Kompetencja związana z cyfrową transformacją.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
- platforma Evenea Live, nie wymaga instalowania żadnych programów czy wtyczek, Uczestnik dostaje link na adres mailowy za pomocą, którego loguje się do pokoju webinarowego. Link będzie dostępny w trakcie spotkania.
By skorzystać z Evenea Live komputera PC, skorzystaj z następujących wersji przegladarek:
Google Chrome (wersja 29 lub wyższa)
Mozilla Firefox (wersja 45.0 lub wyższa)
Opera (wersja 38.0 lub wyższa)
Jeżeli chodzi o wersję mobilną - Evenea Live zadziała na smartfonie lub tablecie awaryjnie - lepiej jednak korzystać z laptopa lub komputera:
Safari oraz Chrome w systemie iOS
Chrome w systemie Android
Wystarczy laptop lub komputer z stabilnym dostępem do Internetu.
Zainstalowanie na swoim komputerze oprogramowania Blender - darmowy.