Akademia menedżera sprzedaży - studia podyplomowe
Możliwość dofinansowania
Akademia menedżera sprzedaży - studia podyplomowe
Numer usługi 2025/07/02/5058/2852699
6 600,00 PLN
brutto
6 600,00 PLNnetto
38,37 PLNbrutto/h
38,37 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Grupa docelowa usługi
Studia kierowane są do:
- menadżerów sprzedaży,
- specjalistów ds. sprzedaży i marketingu,
- osób zajmujących się tworzeniem i realizacją strategii sprzedaży,
- przedstawicieli i doradców handlowych,
- właścicieli firm handlowych, produkcyjnych i usługowych
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji10-10-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi172
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kierunek „Akademia menadżera sprzedaży” to intensywny, angażujący kurs po którym uczestnicy uzbrojeni są w wiedze i narzędzia, które mogą od razu zastosować w swoich firmach, zwłaszcza że są one dopasowane do bieżących wyzwań rynkowych. Program rozwija umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne i menadżerskie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się planuje działania sprzedażowe i marketingowe | Kryteria weryfikacji dobiera metody sprzedaży, wyznacza cele monitoruje wykonanie planów sprzedażowych | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Organizuje działy handlowe | Kryteria weryfikacji Stosuje różne metody zarządzania zespołem handlowym i rozwojem pracowników | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się organizuje procesy sprzedaży | Kryteria weryfikacji wykorzystuje metodę złotego standardu 9z | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
TAK
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
TAK
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
TAK
Program
Program
Liczba miesięcy nauki: 8
Liczba godzin: 172
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Liczba punktów ECTS: 30
Program:
- Organizacja sprzedaży - 45 godzin
- Proces sprzedaży - 36 godzin
- Zarządzanie zespołem - 54 godzin
- E-commerce i nowoczesny marketing - 18 godzin
- Liga mistrzów sprzedaży - 18 godzin
- Forma zaliczenia: projekt
Harmonogram zjazdów:
I zjazd
II zjazd
III zjazd
IV zjazd
V zjazd
VI zjazd
VII zjazd
VIII zjazd
IX zjazd
X zjazd
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 38,37 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 38,37 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 3
1 z 3
Wioletta Sobieszek
Jest doświadczonym, działającym w biznesie od ponad 15 lat, menadżerem, trenerem i coachem akredytowanym przez International Coach Federation. Jako członek zarządu, trener i coach w firmie WEM consulting specjalizuje się w tworzeniu i prowadzeniu autorskich projektów szkoleniowych, rozwijających umiejętności sprzedażowe, zarządzania zespołem oraz radzenia sobie ze stresem. Tworzy w firmach systemy rozwoju pracowników, a także prowadzi indywidualne procesy coachingowe dla kadry menadżerskiej, a co najważniejsze – skutecznie sprzedaje projekty rozwojowe klientom różnych branż na terenie całego kraju. We współpracy z firmami kluczowa dla niej jest profesjonalna obsługa i przekonanie, że najważniejsza jest umiejętność dopasowania się do klienta. W ciągu ostatnich 5 lat przeprowadziła szereg wykładow i szkoleń z m.in. z tematów: Zarządzanie procesem rozwoju pracowników, Zarzadzanie zespołem sprzedawców, style kierowania i przywództwo.
2 z 3
Ewa Baryła
Opiekun merytoryczny kierunków „E-commerce” oraz „Akademia menadżera sprzedaży”. Właściciel firmy szkoleniowej WEM consulting, trener i handlowiec. Od dekady tworzy i prowadzi warsztaty dla firm działających na terenie całego kraju, m.in. z tematyki sprzedaży i negocjacji. Jako certyfikowany konsultant FACET5 przeprowadza również testy osobowościowe, dzięki którym klienci wykorzystują własny potencjał do zwiększenia efektywności. Specjalista ds. szkoleń online i blended learningu, dbający o proces i warsztatowy sposób prowadzenia zajęć w sieci. W ciągu ostatnich 5 lat przeprowadzała szereg wykładów i szkoleń z tematyki : Negocjacji, Treningu menedżerskiego, Zarządzanie zespołem sprzedawców, Efektywnej komunikacji z klientem.
3 z 3
Martyna Graczkowska
Z wykształcenia polonistka, absolwentka Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy oraz Studiów Akademia Managera Sprzedaży WSB w Bydgoszczy. Z zamiłowania i pasji handlowiec, doświadczony manager sprzedaży-praktyk. Od ponad 17 lat zajmuje się szeroko rozumianą sprzedażą. W tym obszarze związana była z wieloma branżami między innymi: beauty, prasową, transportową, oświatową, wyposażenia wnętrz prywatnych i komercyjnych, sprzedaży produktów ekskluzywnych. Posiada doświadczenie zarówno w obszarach strategii i zarządzania sprzedażą, jak i zarządzania zespołem. W ciągu ostatnich 5 lat przeprowadziła szereg wykładów i szkoleń m.in. z tematów: Organizacja sprzedaży, zarządzanie kanałami dystrybucji, Wprowadzenie nowego produktu na rynek, Tworzenia planów sprzedaży.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy studiów podyplomowych otrzymują dodatkowe materiały na zajęciach oraz po zajęciach, które są zamieszczane na platformie moodle.
Z każdego zjazdu uczestnik programu otrzymuje komplet materiałów dydaktycznych na moodle. Materiały te przygotowują wykładowcy, dostosowując je do specyfiki prowadzonego tematu. Pliki dokumentów mogą być przygotowane w różnych formatach.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Techniczne wymagania do zajęć:
- komputer (z wbudowanymi lub podłączonymi głośnikami i mikrofonem),
- dostęp do Internetu,
- słuchawki (opcjonalnie),
- jeśli chcesz aby Cię widziano, możesz użyć kamery umieszczonej w laptopie/komputerze.
Adres
Adres
ul. Młodzieżowa 31a
87-100 Toruń
woj. kujawsko-pomorskie
Uniwersytet WSB Merito w Toruniu
ul. Młodzieżowa 31a
87-100 Toruń
ul. Młodzieżowa 31a
87-100 Toruń
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
Kontakt
Kontakt
Kinga Kołodziej
E-mail
kinga.kolodziej@torun.merito.pl
Telefon
(+48) 692 816 344