Sporządzanie sprawozdań budżetowych od A do Z
Możliwość dofinansowania
Sporządzanie sprawozdań budżetowych od A do Z
Numer usługi 2025/07/02/24213/2852523
1 600,00 PLN
brutto
1 600,00 PLNnetto
200,00 PLNbrutto/h
200,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaPrawo i administracja / Administracja publiczna
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do:
- pracowników urzędów administracji publicznej (samorządowej i rządowej),
- osób zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych wykonujących zadania z zakresu administracji publicznej,
- menagerów i kierowników projektów
- osób zajmujących się planowaniem i analizą finansową
Usługa adresowana również dla uczestników Projektu Kierunek- Rozwój
- Minimalna liczba uczestników7
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji20-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia "Sporządzanie sprawozdań budżetowych od A do Z" jest podniesienie wiedzy i umiejętności uczestników w zakresie efektywnego sporządzania, analizy i interpretacji sprawozdań budżetowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz standardami rachunkowości. Uczestnicy zdobędą praktyczne umiejętności w zakresie planowania budżetu, monitorowania wydatków oraz raportowania finansowego, co przyczyni się do poprawy efektywności zarządzania finansami w organizacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik nabywa wiedzę nt. obowiązujących wymogów i standardów w sporządzaniu sprawozdań budżetowych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia i wyjaśnia kluczowe elementy aktualnych wymogów i standardów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik analizuje dane finansowe i przygotowuje czytelne sprawozdania budżetowe. | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie analizuje przykładowe dane i przygotowuje fragment sprawozdania zgodnie z wytycznymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik prezentuje sprawozdania w sposób przejrzysty i wizualnie czytelny. | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy przykładową prezentację/sprawozdanie z poprawnym układem i wizualizacją danych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie zmiany w regulacjach i ich wpływu na proces raportowania. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wyjaśnia najnowsze zmiany i wskazuje ich praktyczne konsekwencje. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
TAK
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
TAK
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
TAK
Program
Program
1. Wstęp
- Prezentacja uczestnikom celów szkolenia.
- Wprowadzenie w tematykę szkolenia – dyskusja moderowana.
- Określenie zasad, reguł i oczekiwań uczestników.
- Pytanie do grupy: Jakie wyzwania napotykacie podczas sporządzania sprawozdań budżetowych?
2. Aktualne wymogi i standardy w sporządzaniu sprawozdań budżetowych
- Omówienie obowiązujących przepisów i wytycznych.
- Zmiany w regulacjach i ich wpływ na proces raportowania.
- Kluczowe elementy poprawnego sporządzania sprawozdań.
3. Efektywne przygotowanie danych i analiza finansowa
- Zasady gromadzenia i weryfikacji danych finansowych.
- Narzędzia i techniki analizy danych budżetowych.
- Przykłady dobrych praktyk w przygotowaniu sprawozdań.
4. Sporządzanie i prezentacja sprawozdań budżetowych
- Struktura i elementy sprawozdania – co musi się znaleźć?
- Techniki czytelnej i przejrzystej prezentacji danych.
- Wskazówki dotyczące wizualizacji i raportowania wyników.
Podsumowanie szkolenia i ewaluacja
- omówienie najważniejszych wniosków
- pytania uczestników
- rozdanie materiałów podsumowujących
- ankieta ewaluacyjna
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 1
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Sporządzanie sprawozdań budżetowych od A do Z | Prowadzący Trener Training House | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 200,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Trener Training House
Ekspert w zakresie sprawozdawczości budżetowej, posiadający ponad 10-letnie doświadczenie zawodowe w pracy w działach finansowych zarówno w sektorze publicznym, jak i prywatnym.
Specjalizuje się w tematyce sporządzania sprawozdań budżetowych, analizy danych finansowych oraz budżetowania. Absolwent studiów magisterskich z zakresu finansów i rachunkowości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Warszawie oraz posiadacz certyfikatu z rachunkowości budżetowej. Autor licznych publikacji dotyczących praktycznych aspektów sprawozdawczości budżetowej.
Jako trener łączy wiedzę teoretyczną z bogatym doświadczeniem praktycznym, co pozwala mu prowadzić szkolenia w sposób interaktywny i angażujący.
Uczestnicy cenią jego umiejętność przekazywania złożonych zagadnień w przystępny sposób oraz liczne praktyczne przykłady, które ułatwiają zrozumienie kluczowych aspektów sporządzania sprawozdań budżetowych.
Specjalizuje się w tematyce sporządzania sprawozdań budżetowych, analizy danych finansowych oraz budżetowania. Absolwent studiów magisterskich z zakresu finansów i rachunkowości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Warszawie oraz posiadacz certyfikatu z rachunkowości budżetowej. Autor licznych publikacji dotyczących praktycznych aspektów sprawozdawczości budżetowej.
Jako trener łączy wiedzę teoretyczną z bogatym doświadczeniem praktycznym, co pozwala mu prowadzić szkolenia w sposób interaktywny i angażujący.
Uczestnicy cenią jego umiejętność przekazywania złożonych zagadnień w przystępny sposób oraz liczne praktyczne przykłady, które ułatwiają zrozumienie kluczowych aspektów sporządzania sprawozdań budżetowych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W ramach szkolenia zapewniamy:
- materiały w formie skryptu opracowanego przez prowadzącego
- notatnik i długopis
- wyżywienie (przerwa kawowa i obiadowa)
Na zakończenie usługi każdy z uczestników otrzyma zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek- Rozwój.
Adres
Adres
Górzno
Górzno
woj. kujawsko-pomorskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
Kontakt
Kontakt
Agnieszka Pokorska
E-mail
a.switalska@th-szkolenia.pl
Telefon
(+48) 510 714 169