Cambridge Prep: grupowy kurs przygotowawczy do egzaminu C1 Advanced (CAE). Małopolski Pociąg do Kariery – sezon 1
Cambridge Prep: grupowy kurs przygotowawczy do egzaminu C1 Advanced (CAE). Małopolski Pociąg do Kariery – sezon 1
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikatory projektówMałopolski Pociąg do kariery
- Grupa docelowa usługi
Cambridge Prep: grupowy kurs przygotowawczy do egzaminu C1 Advanced (CAE) przeznaczony jest dla osób dorosłych, które biegle posługują się językiem angielskim na poziomie zaawansowanym i chcą przygotować się do egzaminu C1 Advanced (CAE), potwierdzającego wysokie kompetencje językowe na poziomie C1. Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu "Małopolski pociąg do kariery – sezon 1" oraz dla Uczestników Projektu "Nowy start w Małopolsce z EURESem".
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji26-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi55
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest przygotowanie uczestnika do osiągnięcia poziomu C1 Advanced (CAE) zgodnie z CEFR poprzez rozbudowę słownictwa specjalistycznego i zaawansowanego, pogłębienie znajomości struktur gramatycznych, a także doskonalenie wszystkich czterech umiejętności komunikacyjnych w języku angielskim (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) oraz zapoznanie się z formatem i wymaganiami egzaminu C1 Advanced.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Efektem uczenia się jest posługiwanie się złożonym słownictwem w języku angielskim oraz zaawansowanymi konstrukcjami gramatycznymi na poziomie C1 wg klasyfikacji Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego (ESOKJ/CEFR).WIEDZA: Uczestnik posiada zaawansowaną znajomość języka, pozwalającą na swobodne i efektywne korzystanie z niego w różnych sytuacjach. Rozumie szeroki zakres tekstów, w tym bardziej skomplikowane i dłuższe wypowiedzi, dostrzegając ukryte znaczenia. Potrafi swobodnie i spontanicznie się wypowiadać, bez większych trudności odnajdując odpowiednie słownictwo. Uczestniczy w dyskusjach, pisze złożone teksty i korzysta z języka w środowisku akademickim lub zawodowym. | Kryteria weryfikacji Znajomość złożonego słownictwa i zaawansowanych struktur gramatycznych w zakresie języka angielskiego na poziomie C1 (zgodnie z CEFR i efektami uczenia się) w 3 obszarach: rozumienie ze słuchu, rozumienie tekstów pisanych z elementami poprawności językowej, wypowiedź pisemna. Uczestnik wypowiada się płynnie i spontanicznie, bez trudu odnajdując odpowiednie słownictwo. Swobodnie posługuje się językiem w środowisku znajomych, na studiach czy w pracy, stosując poprawne struktury gramatyczne na poziomie C1 oraz zasób słownictwa odpowiedni dla tej kategorii. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI: Uczestnik posiada solidną znajomość słownictwa ogólnego na poziomie C1, potrafi korzystać z zaawansowanych struktur gramatycznych oraz wyrażać się precyzyjnie i płynnie w języku angielskim. Potrafi prowadzić naturalne i spontaniczne rozmowy na szeroki zakres tematów, zarówno codziennych, jak i specjalistycznych, z niewielkim marginesem błędów. Dysponuje bogatym zasobem środków językowych, umożliwiających formułowanie i uzasadnianie opinii, wyjaśnianie stanowisk, omawianie zalet i wad rozwiązań, a także argumentowanie swojego stanowiska w dyskusjach. Umie tworzyć przejrzyste, spójne i szczegółowe wypowiedzi ustne i pisemne na różnorodne tematy, dostosowując styl i poziom formalności do kontekstu. Potrafi czytać ze zrozumieniem teksty o tematyce zarówno codziennej, jak i specjalistycznej, wyciągać wnioski i analizować informacje. W zakresie pisania potrafi konstruować różnorodne teksty, takie jak e-maile formalne, raporty, eseje czy artykuły, z zachowaniem poprawności językowej i odpowiedniej struktury. | Kryteria weryfikacji - Wykorzystuje bogaty zasób słownictwa i zaawansowane struktury gramatyczne na poziomie C1;- rozumie szeroki zakres dłuższych i bardziej skomplikowanych wypowiedzi, w tym ukrytych znaczeń; - korzysta z zasobu złożonych wyrażeń w różnych sytuacjach komunikacyjnych; - rozumie złożone wypowiedzi ustne oraz różnorodne teksty specjalistyczne i techniczne, od literatury po artykuły prasowe i materiały informacyjne, wymagające analizy i krytycznego myślenia; - rozumie i stosuje idiomy oraz wyrażenia potoczne; - swobodnie wypowiada się w różnych sytuacjach, zarówno towarzyskich, jak i zawodowych czy akademickich; - tworzy złożone teksty, takie jak raporty, artykuły, eseje i listy, w sposób jasny, precyzyjny i logiczny; - prawidłowo identyfikuje główną myśl, argumenty i szczegóły zawarte w tekstach, potrafi interpretować znaczenie kontekstowe słów oraz wyrażeń oraz wyciągać wnioski na podstawie każdego tekstu; - organizuje tekst zgodnie z jego celem i formą, utrzymuje wysoki poziom poprawności gramatycznej i leksykalne; - wskazuje poprawną odp. w teście wielokrotnego wyboru z zakresu gramatyki i słownictwa na poziomie C1. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE: Potrafi rozwijać i udoskonalać swoje umiejętności językowe w kontekście przygotowań do egzaminu C1 Advanced (CAE), rozumiejąc znaczenie wysokiego poziomu znajomości języka angielskiego dla rozwoju zawodowego i osobistego. Potrafi skutecznie komunikować się w różnych sytuacjach, wykazując się umiejętnościami słuchania, współpracy i negocjacji. Dąży do formalnego potwierdzenia swoich umiejętności. | Kryteria weryfikacji Jest gotów do angażowania się w komunikację na wysokim poziomie. Używa języka w sposób precyzyjny i elokwentny, wykazując się wysokim poziomem kompetencji językowych, co pozwala na efektywne porozumiewanie się w złożonych sytuacjach społecznych. Bez problemu dostosowuje język i styl komunikacji do różnych odbiorców i kontekstów społecznych. Świadomie korzysta z różnych form komunikacji, zarówno w sytuacjach formalnych, jak i nieformalnych, mając na uwadze różnice kulturowe i społeczne, aby osiągnąć wspólne porozumienie. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Cambridge Prep: Grupowy kurs przygotowawczy do egzaminu C1 Advanced (CAE) ma na celu kompleksowe doskonalenie i rozwijanie wszystkich sprawności językowych na poziomie zaawansowanym, poszerzanie zasobu słownictwa i znajomości zaawansowanych struktur gramatycznych, pogłębianie wiedzy o krajach anglojęzycznych i ich kulturze, a także rozwijanie umiejętności skutecznego posługiwania się językiem w kontekstach akademickich, zawodowych i codziennych. Kurs kładzie również nacisk na strategie uczenia się, rozwój kompetencji komunikacyjnych oraz przygotowanie do skutecznego zdawania egzaminu C1 Advanced.
Tematyka i słownictwo na poziomie C1:
- Człowiek i jego otoczenie: osobowość i styl życia;
- Praca, planowanie kariery, (nadmierne) kwalifikacje/szanse na rynku pracy, analiza rynku pracy, rozwiązywanie problemów w zespole, dyskusja na temat pracy zdalnej;
- Edukacja: cele edukacji, różne metody nauczania, kształcenie się przez całe życie, porównywanie systemów edukacyjnych;
- Dom, rodzina, status społeczny rodzin, system zasiłków rodzinnych, rodzina/kariera, relacje międzyludzkie;
- Aktywność społeczna i hobby: promowanie tradycji, ekskluzywne hobby (golf, jazda konno, nurkowanie z akwalungiem, itd.), profesjonalizm;
- Zdrowie, odżywianie, zaburzenia odżywiania, znaczenie snu dla zdrowia;
- Podróżowanie: wymiana doświadczeń z podróży, dyskusje o kulturach i tradycjach różnych krajów;
- Zakupy, preferencje zakupowe i trendy konsumenckie, negocjacje cen i promocje;
- Kultura i sztuka: analiza dzieł literackich, filmowych, muzycznych, a także dyskusje o trendach i zjawiskach kulturowych;
- Różnorodność kulturowa i wielokulturowość: dyskusje o tolerancji, integracji, stereotypach i konfliktach kulturowych;
- Technologia: słownictwo związane z Internetem, sieciami społecznościowymi, korzystaniem z komputerów;
- Nowe technologie i ich wpływ na rynek pracy: analiza zmian w strukturze zatrudnienia, konieczność przekwalifikowania;
- Media społecznościowe i ich wpływ na społeczeństwo: analiza pozytywnych i negatywnych skutków, dezinformacja, wpływ na relacje międzyludzkie;
- Przestępczość, sądownictwo;
- Etyka i moralność we współczesnym świecie: dyskusje na temat moralności w biznesie, polityce, medycynie;
- Zmiany klimatu i ochrona środowiska: analiza przyczyn i skutków, dyskusja o odpowiedzialności jednostek i państw;
- Postęp naukowy i jego etyczne implikacje: dyskusje na temat inżynierii genetycznej, sztucznej inteligencji, badań kosmicznych;
- Polityka i bieżące wydarzenia: analiza sytuacji politycznej w kraju i na świecie, dyskusje o ideologiach i systemach politycznych;
- Kolokacje w języku angielskim pod egzamin C1 Advanced (CAE);
- Jak wygląda egzamin C1 Advanced (CAE)? Struktura egzaminu: Reading (Czytanie ze zrozumieniem), Use of English (Test gramatyczno-leksykalny), Writing (Pisanie) i Listening (Słuchanie).
Gramatyka:
Zaawansowane struktury, czasy: Present Simple, Present Continuous, Present Perfect Simple, Present Perfect Continuous, Past Simple, Past Continuous, Past Perfect Simple, Past Perfect Continuous, Konstrukcja Used to, Future Simple, Future Continuous, Future Perfect Simple, Future Perfect Continuous, Czasy Present Simple i Present Continuous dla wyrażania przyszłości, Konstrukcja be going to, czasowniki: modalne, przechodnie i nieprzechodnie, zwrotne, posiłkowe, inwersja, konstrukcje czasownikowe z bezokolicznikiem oraz formą -ing, struktury łączące: Both…and, either…or, however, in addition, firstly etc., czasowniki frazowe: Go in for, give up, look for, get down to, etc. pełna znajomość wszystkich typów zdań warunkowych, włącznie z mieszanymi, operowanie stroną czynną i bierną, idiomy i kolokwializmy.
Założenia organizacyjne kursu:
- kurs grupowy;
- profesjonalne dopasowanie do poziomu i uwzględnianie preferencji w uczeniu się;
- możliwość indywidualnego ustalenia harmonogramu kursu - dostosowane terminy do Twojego kalendarza.
- RAZEM: 55 godzin dydaktycznych, czyli 41 godzin zegarowych i 15 minut.
Kursy realizujemy w formie otwartej i zamkniętej. Zapisy i zajęcia przez cały rok. Terminy zajęć dopasowane do Twojego kalendarza.
UWAGA: wszystkie kursy poprzedza krótki, ustny i pisemny test diagnozujący, który umożliwia wybór kursu oraz precyzyjne dobranie poziomu zaawansowania dla uczestnika. Z uwagi na indywidualny charakter kursu mogą nastąpić zmiany terminów w harmonogramie uzgodnione między uczestnikiem i Trenerem prowadzącym.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 41 Jak wygląda egzamin C1 Advanced (CAE)? Struktura egzaminu | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 41 Człowiek i jego otoczenie: osobowość i styl życia | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 41 Praca, planowanie kariery, (nadmierne) kwalifikacje/szanse na rynku pracy, analiza rynku pracy, rozwiązywanie problemów w zespole, dyskusja na temat pracy zdalnej | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 41 Edukacja: cele edukacji, różne metody nauczania, kształcenie się przez całe życie, porównywanie systemów edukacyjnych | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 41 Dom, rodzina, status społeczny rodzin, system zasiłków rodzinnych, rodzina/kariera, relacje międzyludzkie | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 29-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 41 Aktywność społeczna i hobby: promowanie tradycji, ekskluzywne hobby (golf, jazda konno, nurkowanie z akwalungiem, itd.), profesjonalizm | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 05-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 41 Zdrowie, odżywianie, zaburzenia odżywiania, znaczenie snu dla zdrowia | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 12-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 41 Podróżowanie: wymiana doświadczeń z podróży, dyskusje o kulturach i tradycjach różnych krajów | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 41 Podróżowanie: wymiana doświadczeń z podróży, dyskusje o kulturach i tradycjach różnych krajów | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 41 Zakupy, preferencje zakupowe i trendy konsumenckie, negocjacje cen i promocje | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 03-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 41 Zakupy, preferencje zakupowe i trendy konsumenckie, negocjacje cen i promocje | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 41 Kultura i sztuka: analiza dzieł literackich, filmowych, muzycznych, a także dyskusje o trendach i zjawiskach kulturowych | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 41 Kultura i sztuka: analiza dzieł literackich, filmowych, muzycznych, a także dyskusje o trendach i zjawiskach kulturowych | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 07-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 41 Różnorodność kulturowa i wielokulturowość: dyskusje o tolerancji, integracji, stereotypach i konfliktach kulturowych | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 41 Różnorodność kulturowa i wielokulturowość: dyskusje o tolerancji, integracji, stereotypach i konfliktach kulturowych | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 21-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 41 Technologia: słownictwo związane z Internetem, sieciami społecznościowymi, korzystaniem z komputerów | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 41 Technologia: słownictwo związane z Internetem, sieciami społecznościowymi, korzystaniem z komputerów | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 11-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 41 Nowe technologie i ich wpływ na rynek pracy: analiza zmian w strukturze zatrudnienia, konieczność przekwalifikowania | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 18-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 41 Nowe technologie i ich wpływ na rynek pracy: analiza zmian w strukturze zatrudnienia, konieczność przekwalifikowania | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 25-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 41 Media społecznościowe i ich wpływ na społeczeństwo: analiza pozytywnych i negatywnych skutków, dezinformacja, wpływ na relacje międzyludzkie | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 04-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 41 Media społecznościowe i ich wpływ na społeczeństwo: analiza pozytywnych i negatywnych skutków, dezinformacja, wpływ na relacje międzyludzkie | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 11-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 41 Przestępczość, sądownictwo | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 18-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 41 Przestępczość, sądownictwo | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 25-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 41 Etyka i moralność we współczesnym świecie: dyskusje na temat moralności w biznesie, polityce, medycynie | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 01-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 41 Etyka i moralność we współczesnym świecie: dyskusje na temat moralności w biznesie, polityce, medycynie | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 08-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 41 Zmiany klimatu i ochrona środowiska: analiza przyczyn i skutków, dyskusja o odpowiedzialności jednostek i państw | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 15-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 41 Zmiany klimatu i ochrona środowiska: analiza przyczyn i skutków, dyskusja o odpowiedzialności jednostek i państw | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 22-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 41 Postęp naukowy i jego etyczne implikacje: dyskusje na temat inżynierii genetycznej, sztucznej inteligencji, badań kosmicznych | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 29-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 41 Postęp naukowy i jego etyczne implikacje: dyskusje na temat inżynierii genetycznej, sztucznej inteligencji, badań kosmicznych | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 06-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 41 Polityka i bieżące wydarzenia: analiza sytuacji politycznej w kraju i na świecie, dyskusje o ideologiach i systemach politycznych | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 13-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 41 Polityka i bieżące wydarzenia: analiza sytuacji politycznej w kraju i na świecie, dyskusje o ideologiach i systemach politycznych | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 20-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 41 Kolokacje w języku angielskim pod egzamin C1 Advanced (CAE) | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 27-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 41 Kolokacje w języku angielskim pod egzamin C1 Advanced (CAE) | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 03-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 41 Ćwiczenia poszerzające słownictwo | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 10-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 41 Ćwiczenia poszerzające słownictwo | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 17-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 41 Writing C1 Advanced (CAE) | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 24-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 41 Writing C1 Advanced (CAE) | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 01-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 41 Ćwiczenia w formacie egzaminacyjnym | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 08-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 41 Ćwiczenia w formacie egzaminacyjnym | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 15-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 41 Ćwiczenia w formacie egzaminacyjnym | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 22-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 41 Walidacja efektów uczenia się | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 01:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 950,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 950,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Justyna Płachta-Adamek
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podręcznik, autorskie materiały edukacyjne
Warunki uczestnictwa
Przed zapisaniem się na kurs konieczna jest weryfikacja poziomu znajomości języka angielskiego! Skontaktuj się z nami!
Kurs poprzedza profesjonalny audyt językowy, który zweryfikuje umiejętności językowe uczestnika i pozwoli na precyzyjne dopasowanie go do poziomu. Warunkiem uczestnictwa jest wypełnienie pisemnego testu online sprawdzającego poziom biegłości językowej oraz rozmowa z Trenerem Językowym. Uczestnik rozwiązuje również test na typ inteligencji na naszej stronie.
Warunkiem niezbędnym do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się jest posiadanie przez uczestnika wiedzy z języka angielskiego na poziomie B2/C1 wg CEFR. Konieczne jest również wyrażenie zgody na nagrywanie zajęć/zrzuty ekranu na potrzeby monitoringu zajęć.
Informacje dodatkowe
Z uwagi na indywidualny charakter kursu mogą nastąpić zmiany terminów w harmonogramie uzgodnione między uczestnikiem i Trenerem prowadzącym.
Kurs obejmuje 55 godzin dydaktycznych, czyli 41 godzin zegarowych i 15 minut.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi