Komunikacja w zespole, jako niezbędny element dobrych relacji w działalności gospodarczej.
Możliwość dofinansowania
Komunikacja w zespole, jako niezbędny element dobrych relacji w działalności gospodarczej.
Numer usługi 2025/06/27/21381/2843361
2 040,00 PLN
brutto
2 040,00 PLNnetto
85,00 PLNbrutto/h
85,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Grupa docelowa usługi
Przedsiębiorcy, pracownicy, działy związane z obsługą klienta, call center, działy HR.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji24-08-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem usługi jest podniesienie świadomości oraz kompetencji uczestników z zakresu wagi komunikacji w procesie prowadzenia działalności gospodarczej, nauczenie ich jak ważna jest zarówno komunikacja wewnętrzna, która powoduje sprawne działanie przedsiębiorstwa, jak i zewnętrzna od której bezpośrednio zależy ilość sprzedawanych towarów i usług.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się tak | Kryteria weryfikacji test | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
TAK
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
TAK
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
TAK
Program
Program
Komunikacja
- Ćwiczenie praktyczne – typy osobowości, rozpoznawanie oraz sposoby komunikowania się.
- Komunikacja niewerbalna czyli mowa ciała.
- Komunikacja werbalna – tempo mówienia, siła głosu, ton, parafraza.
- Ćwiczenie praktyczne – pamięć z przeprowadzonej rozmowy.
- Techniki i metody prowadzenia negocjacji.
- Przejmowanie i utrzymywanie kontroli nad rozmową – pytania otwarte i zamknięte.
- Asertywność i komunikaty od siebie - Feedback
- Kultura osobista i relacje w przedsiębiorstwie - savoir vivre na codzień
- Radzenie sobie ze stresem.
- Przygotowanie do ważnych rozmów i spotkań biznesowych.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 040,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 040,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 85,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 85,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Jacek Bodych
Coaching i mentoring, zarządzanie projektami
22-letnie doświadczenie pracy w dziale sprzedaży firmy Procter & Gamble (FMCG) na terenie Polski, Europy Centralnej i Wschodniej , Bliskiego Wschodu i Afryki, w tym 16 lat na stanowisku regionalnego trenera działu sprzedaży. Uczestniczył w tworzeniu sieci sprzedaży na terenie Polski ( w tym regionalnych dystrybutorów) , rekrutował, szkolił i zarządzał zespołami sprzedawców. Od ponad dwudziestu lat pracuje i szkoli w międzynarodowym środowisku sprzedawców i managerów sprzedaży.
Osobiście przygotował i poprowadził ponad sto wielodniowych sesji szkoleniowych dla uczestników z działów sprzedaży P&G oraz pracowników działów sprzedaży Dystrybutorów P&G z ponad 100 krajów.
Brał udział w pracach globalnego zespołu szkoleń P&G (Cincinnati, USA) oraz przeprowadził dziesiątki szkoleń korporacyjnych z obszaru komunikacji, zarządzania, motywacji i przywództwa dla pracowników różnych działów firmy.
Osobiście zrekrutował i szkolił wielu aktualnych managerów najwyższego szczebla pracujących w branży FMCG ( i nie tylko) na terenie Polski i Europy.
Wyższe
W ramach założonej przez siebie w 2015 roku „Szkoły Menedżerów Sprzedaży Jacek Bodych” prowadzi (z pasją!) szkolenia zarówno dla początkujących sprzedawców jak i dla doświadczonych managerów sprzedaży. Szczególnie dużo uwagi poświęca tworzeniu pozytywnych nawyków sprzedawców i managerów sprzedaży w oparciu o ich poszerzaną wiedzę, umiejętności i postawę. Duzy nac
22-letnie doświadczenie pracy w dziale sprzedaży firmy Procter & Gamble (FMCG) na terenie Polski, Europy Centralnej i Wschodniej , Bliskiego Wschodu i Afryki, w tym 16 lat na stanowisku regionalnego trenera działu sprzedaży. Uczestniczył w tworzeniu sieci sprzedaży na terenie Polski ( w tym regionalnych dystrybutorów) , rekrutował, szkolił i zarządzał zespołami sprzedawców. Od ponad dwudziestu lat pracuje i szkoli w międzynarodowym środowisku sprzedawców i managerów sprzedaży.
Osobiście przygotował i poprowadził ponad sto wielodniowych sesji szkoleniowych dla uczestników z działów sprzedaży P&G oraz pracowników działów sprzedaży Dystrybutorów P&G z ponad 100 krajów.
Brał udział w pracach globalnego zespołu szkoleń P&G (Cincinnati, USA) oraz przeprowadził dziesiątki szkoleń korporacyjnych z obszaru komunikacji, zarządzania, motywacji i przywództwa dla pracowników różnych działów firmy.
Osobiście zrekrutował i szkolił wielu aktualnych managerów najwyższego szczebla pracujących w branży FMCG ( i nie tylko) na terenie Polski i Europy.
Wyższe
W ramach założonej przez siebie w 2015 roku „Szkoły Menedżerów Sprzedaży Jacek Bodych” prowadzi (z pasją!) szkolenia zarówno dla początkujących sprzedawców jak i dla doświadczonych managerów sprzedaży. Szczególnie dużo uwagi poświęca tworzeniu pozytywnych nawyków sprzedawców i managerów sprzedaży w oparciu o ich poszerzaną wiedzę, umiejętności i postawę. Duzy nac
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
materiały, linki, skrypt
Warunki uczestnictwa
- Dostęp do komputera
- Wi-Fi
- Internet
- Program do odtwarzania plików multimedialnych
Informacje dodatkowe
Program obejmuje 14 godz. dydaktycznych (45min).
Usługa skierowana jest do pracowników każdej firmy, gdzie wymagany jest bezustanny kontakt między wydziałowy. Tam gdzie występuje konieczność wymiany informacji oraz budowania relacji dla poprawy wydajności poprzez tworzenie zespołu zintegrowanego na rzecz wykonania zadania, tam niezbędna jest prawidłowa i merytoryczna komunikacja.
- Skrypt z materiałami szkoleniowymi,
- Autorska prezentacja multimedialna
- VOD
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Dostęp do sieci
Adres
Adres
ul. Koszalińska 60/A
75-900 Koszalin
woj. zachodniopomorskie
Siedziba firmy MCP
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Dariusz Kowalski
E-mail
biuro@doszkolimy.pl
Telefon
(+48) 603 101 595