Asertywność w biznesie i życiu osobistym
Asertywność w biznesie i życiu osobistym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Programowanie
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób chcących zgłebić w praktyce zagadnienie asesrtywności.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji27-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie Asertywność w biznesie i życiu osobistym gwarantuje uporządkowanie wiedzy na temat asertywności, poznanie najważniejszych zasad i praw asertywności, nabycie umiejętności rozróżniania zachowań asertywnych od zachowań uległych, manipulacyjnych i agresywnych, przećwiczenie technik komunikacyjnych pomagających radzić sobie w sytuacjach trudnych, dokonanie autodiagnozy własnych zachowań i wyznaczenie indywidualnych planów rozwoju osobistego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uporządkowanie wiedzy na temat asertywnościPoznanie najważniejszych zasad i praw asertywności Nabycie umiejętności rozróżniania zachowań asertywnych od zachowań uległych, manipulacyjnych i agresywnych Przećwiczenie technik komunikacyjnych pomagających radzić sobie w sytuacjach trudnych | Kryteria weryfikacji Dokonuje autodiagnozy własnych zachowań i wyznaczenie indywidualnych planów rozwoju osobistego | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie będzie prowadzone zdalnie, w czasie rzeczywistym, na żywo, z trenerem, możliwością zadawania pytań.
Każdego dnia zajęcia w godz. 9:00-17:00, z przerwą na lunch około godz. 13:00
Asertywność – obalamy mity
3 typy postaw i ich konsekwencje
Definicja asertywności
Fundamenty asertywności – na czym się oprzeć i jak ją budować?
W kontakcie ze sobą
W kontakcie z innymi
Siły wspierające i hamujące zachowania asertywne w życiu osobistym i zawodowym
Trening zachowań asertywnych
Bilans zysków i strat płynących z asertywności
Indywidualny plan działania
Walidacja
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Asertywność – obalamy mity 3 typy postaw i ich konsekwencje Definicja asertywności Fundamenty asertywności – na czym się oprzeć i jak ją budować? W kontakcie ze sobą W kontakcie z innymi | Prowadzący Agata Brataniec | Data realizacji zajęć 06-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Siły wspierające i hamujące zachowania asertywne w życiu osobistym i zawodowym Trening zachowań asertywnych Bilans zysków i strat płynących z asertywności Indywidualny plan działania | Prowadzący Agata Brataniec | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 908,95 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 365,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 181,81 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 147,81 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Agata Brataniec
Założycielka przestrzeni rozwojowej Powiew Możliwości.
Dzieli się ponad 15-letnim doświadczeniem z zakresu zarządzania zespołami i projektami, które zdobywała w różnych środowiskach, od organizacji pozarządowej, przez małe i średnie przedsiębiorstwa po korporacje. Wspiera organizacje i zespoły w przechodzeniu przez zmianę.
Towarzyszy na drodze odkrywania możliwości i rozwijania potencjału – menedżerów i zespoły. Menedżerom pomaga budować efektywne zespoły i skutecznie nimi zarządzać, a zespołom – korzystać z bogactwa ich różnorodności i budować kulturę efektywnej współpracy.
Prowadzi szkolenia z zakresu rozwoju kompetencji menedżerskich, zarządzania zmianą, zarządzania projektami, efektywności osobistej oraz rozwoju kompetencji interpersonalnych.
Absolwentka:
- Szkoły Trenerów Biznesu Grupy SET,
- Consultancy Academy, Dale Carnegie & Associates, Inc.
- Szkoły Facylitatorów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego,
- Studiów podyplomowych z Zarządzania Projektami na Wyższej Szkole Europejskiej im. Ks. J. Tischnera
Certyfikowany Change Manager (Change Management Practitionner) i Project Manager (IPMA Level D, Agile PM Foundation)
Ukończyła następujące kursy i szkolenia:
- Kurs facylitacji online,
- Kurs moderatora Design Thinking,
- DTMethod Foundations,
- Management 3.0 Fundamentals,
- Scrum Master PSM I.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
część teoretyczna szkolenia, slajdy - zostanie przekazana uczestnikom na szkoleniu w formie pdf.
uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa z opisem nabytych umiejętności
Warunki uczestnictwa
- Brak wymagań.
Informacje dodatkowe
Szkolenie będzie prowadzone zdalnie, w czasie rzeczywistym, na żywo, z trenerem, możliwością zadawania pytań.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
szkolenie na platformie zoom, wymagane:
stabilne połączenie internetowe (zalecane min. 10Mbit/s download i 1Mbit/s upload)
przeglądarka internetowa Chrome
zainstalowana aplikacja Zoom App
dobrej jakości słuchawki oraz mikrofon (opcjonalnie) kamera internetowa
link do szkolenia zostanie przesłany uczestnikom przed szkoleniem i będzie aktywny do końca szkolenia.