Sprzedaż cyfrowa i lead generation - Studia podyplomowe - Collegium Da Vinci
Sprzedaż cyfrowa i lead generation - Studia podyplomowe - Collegium Da Vinci
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Grupa docelowa usługi
Studia skierowane są do:
- absolwentów i absolwentek rożnych kierunków studiów wyższych: humanistycznych, społecznych, inżynierskich
- specjalistów i specjalistek ds. sprzedaży i marketingu, którzy chcą rozwinąć kompetencje w obszarze sprzedaży w internecie i lead generation
- pracowników i pracowniczek agencji digitalowych, którzy chcą zwiększyć skuteczność kampanii i automatyzować procesy sprzedażowe
- pracowników i pracowniczek działów B2B, którzy chcą skutecznie pozyskiwać klientów na LinkedIn
- przedsiębiorców i przedsiębiorczyń, freelancerów i freelancerek
- managerów i managerek sprzedaży
- osób, które chcą odkryć swoją ścieżkę kariery w świecie sprzedaży i marketingu cyfrowego
- Minimalna liczba uczestników25
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji30-09-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi162
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów na kierunku Sprzedaż cyfrowa i lead generation jest eksplorować rynki międzynarodowe i skalować sprzedaż, analizować skuteczność działań i optymalizować kampanie sprzedażowe, tworzyć perswazyjny copywriting sprzedażowy oraz automatyzować procesy sprzedażowe i marketingowe.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Tworzy i optymalizuje profilu na LinkedIn, który "sprzedaje" | Kryteria weryfikacji - Tworzy profil zawodowy z jasno określoną propozycją wartości profesjonalnym zdjęciem i nagłówkiem- Stosuje odpowiednie słowa kluczowe, elementy social proof i jest regularnie aktualizowany na profilu LinkedIn | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Buduje strategii social sellingu i angażuje potencjalnych klientów i klientek | Kryteria weryfikacji - Opracowuje spójną strategeię na LinkedIn lub Innych platformach z uwzględnieniem celów, grupy odbiorców i stylu komunikacji- Tworzy treści angażujące i dopasowane do potrzeb klentów (np posty eksperckie, komentarze, wiadomości prywatne) - Monitoruje reakcje odbiorców, analizuje skuteczność działań i dostosowuje przekaz | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Korzysta z zaawansowanych narzędzi sprzedażowych i marketingowych | Kryteria weryfikacji - Wykorzystuje narzędzia sprzedażowe w praktyce- Dobiera narzędzia odpowiednie do etapu procesu sprzedażowego i rodzaju klienta - Interpretuje z narzędzi analitycznych i wyciąga wnioski na potrzeby dalszych działań | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Sprzedaż cyfrowa i lead generation - studia podyplomowe
Czas trwania: 2 semestry, 162 godzin kontaktowych (po 45 minut).
Dni zajęć: sobota, niedziela co dwa/trzy tygodnie w godzinach 9:00 - 16:00 lub 9:00 - 18:00
W harmonogramie studiów uwzględniono przerwy między zajęciami.
Zajęcia są prowadzone w formie wykładów oraz warsztatów.
Wykładowcy studiów podyplomowych są osobami, które na co dzień zajmują się HR pełniącym funkcję managera . Forma zajęć pozwala uczestnikom na wykształcenie umiejętności pozwalającej pełnić funkcję managera wspierającego strategię biznesową organizacji poprzez efektywne zarządzanie ludźmi.
Usługa stacjonarna jest w 80%, a usługa zdalna w 20%.
Program:
Spotkanie organizacyjne (2 godz.)
- Zapoznanie słuchaczy i słuchaczek z programem, harmonogramem zajęć i zasadami studiowania
- Omówienie wymagań, materiałów dydaktycznych oraz sposobu oceniania
Sprzedaż cyfrowa i lead generation (52 godz.)
- Strategie sprzedaży cyfrowej i generowanie leadów
- Marketing wychodzący: zimne maile i prospecting
- Zaawansowane narzędzia sprzedażowe
- LinkedIn Sales Navigator jako narzędzie do prospectingu generowania leadów
Social selling i budowanie marki eksperckiej (32 godz.)
- Sprzedaż społecznościowa na LinkedInie
- Budowanie marki eksperckiej na LinkedInie
- Copywriting perswazyjny - tworzenie treści generujących konwersje
Automatyzacja, optymalizacja i skalowanie sprzedaży (42 godz.)
- Automatyzacja sprzedaży i AI w generowaniu leadów
- Analiza danych i optymalizacja kampanii sprzedażowych
- Strategie skalowania sprzedaży i ekspansja międzynarodowa
Prawo, negocjacje i praktyczne wdrożenie (34 godz.)
- Praktyczny projekt sprzedaży cyfrowej - warsztaty z ekspertami
- Zarządzanie relacjami z klientami i negocjacje
- Podstawy prawa w marketingu Internetowym
Warunki zaliczenia
Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych Sprzedaż cyfrowa i lead generation jest realizacja praktycznego projektu sprzedaży cyfrowej, który odwzorowuje rzeczywiste działania sprzedażowe. Struktura projektu:
- analiza rynku i grupy docelowej
- budowa bazy potencjalnych klientów i klientek
- strategia kontaktu i prospectingu
- realizacja i optymalizacja kampanii
- raportowanie i rekomendacje
Absolwenci i absolwentki uzyskują zgodnie z wymogami ustawy, świadectw ukończenia studiów podyplomowych w Collegium Da Vinci.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 7 450,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 7 450,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 45,99 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 45,99 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Jakub Gierłowski
Uwielbia innowacje, układanie strategii, zarządzanie projektami i techniczne podejście do marketingu. Łącząc technologię z kreatywnym podejściem, na swoim koncie ma setki obsłużonych klientów z różnych branż oraz tysiące wykonanych audytów SEO. Poza pracą rozwija swoje zainteresowania: nauka języka japońskiego, kulturę Japonii, motoryzację oraz gaming.
Bardzo mnie zarówno motywują, jak i ciekawią wszystkie aspekty związane z prowadzeniem i rozwojem naszej firmy Sembility – to moje zawodowe serce 🙂 Ciekawią mnie rozwiązania, projekty i strategie, które łączą technologie – szczególnie innowacje – z kreatywnością czy nieszablonowym podejściem.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne zamieszczane są przez wykładowców w Wirtualnej Uczelni oraz moga być przesyłane na podany adres email w formie prezentacji, pdf, jpg, dokumentów word, filmów.
Warunki uczestnictwa
Przed zapisaniem się na studia podyplomowe proszę o kontakt telefoniczny/mailowy podyplomowe@cdv.pl tel. 697 230 138.
Warunkiem uczestnictwa jest zapisanie się na studia poprzez formularz rekrutacyjny rekrutacja.cdv.pl (UWAGA: wypełnienie samego formularza rekrutacyjnego nie jest równoznaczne z zapisaniem się na studia) niezbędne jest podpisanie umowy online oraz dostarczenie dyplomu ukończenia studiów wyższych (lic., inż., mgr).
Informacje dodatkowe
Zapraszamy na stronę internetową https://cdv.pl/studia-podyplomowe/marketing-i-technologie/sprzedaz-cyfrowa-i-lead-generation/ , gdzie szczegółowo przedstawiamy KADRĘ, PARTNERÓW oraz PROGRAM.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Dokumenty do pobrania
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajecia realizowane zdalnie, to usługi odbywające się z wykorzystaniem połączeń on-line, realizowane w czasie rzeczywistym, w formie umożliwiającej zrealizowanie opisanego zakresu usługi, jej celów i zadeklarowanych rezultatów. Zajęcia realizowane w formie zdalnej odbywają się przy użyciu platformy GOOGLE MEET lub ZOOM. Link umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line jest ważny tylko w trakcie zaplanowanych zajęć i przesyłany za pomocą wewnętrznego systemu do komunikacji pomiędzy Słuchaczem studiów podyplomowych, a Collegium Da Vinci.
1. Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie (np. Smartphone) do zdalnej komunikacji: Dwurdzeniowy procesor Intel Core i5 2,5 GHz i wyższy. Sprzęt komputerowy powinien być wyposażony w głośnik, kamerę i mikrofon.
2. Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: pobieranie: 10 Mb/s, wysyłanie: 5 Mb/s)
3. Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Nie trzeba pobierać oprogramowania. Aby wziąć udział w szkoleniu online potrzebny jest komputer, laptop.
Materiały dydaktyczne zamieszczane są przez wykładowców w Wirtualnej Uczelni.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe