Trening interpersonalny
Trening interpersonalny
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Program adresujemy do wszystkich, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę i efektywność kontaktu z ludźmi w pracy i życiu prywatnym. Zachęcamy do udziału przede wszystkim trenerów praktykujących, właścicieli firm szkoleniowych (JDG), trenerów wewnętrznych, freelancerów, nauczycieli, menadżerów zarządzających zespołami i prowadzących spotkania grupowe, animatorów lokalnych inicjatyw społecznych, trenerów organizacji pozarządowych.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji08-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik rozumie siebie i swój sposób funkcjonowania w świecie, poprzez badanie siebie w bezpiecznym otoczeniu. Potrafi dokonać zmiany zachowań które przeszkadzają w budowaniu i utrzymywaniu dobrych relacji z innymi ludźmi.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się wiedzą na temat udzielania informacji zwrotnej, swoich reakcji oraz metod radzenia sobie ze stresem. | Kryteria weryfikacji 1. Obdarza refleksją swój proces komunikacji.2. Udziela konstruktywnej informacji zwrotnej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik posiada umiejętności zrozumienia siebie i innych ludzi, zmiany zachowań, które przeszkadzają w budowaniu i utrzymywaniu dobrych relacji z innymi. | Kryteria weryfikacji 1. Cechuje się samoświadomością w obszarze swoich zachowań, potrafi je nazwać oraz adekwatnie zastosować do zaistniałej sytuacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik posiada kompetencje skupienia się na problemie i działaniu, a nie na wartościowaniu osoby. | Kryteria weryfikacji 1. Prezentuje asertywną postawę.2. Okazuje szacunek innym osobom. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Trening interpersonalny – 40 godz. edukacyjnych
- Integracja z grupą warsztatową
- Doskonalenie umiejętności i zachowań komunikacyjnych, w tym nauka otrzymywania i udzielania informacji zwrotnej
- Weryfikacja i możliwość zmiany swoich zachowańi utrwalonych niepożądanych nawyków, które przeszkadzają w budowaniu i utrzymywaniu dobrych relacji z innymi ludźmi
- Poznanie reakcji swoich i innych osób na sytuacje konfliktowe i nauka radzenia sobie z konfliktem i w sytuacji konfliktu
Szkolenie kończy się walidacją prowadzoną przez walidatora (rozdzielczość funkcji z osobą trenera).
Prosimy uczestników o wygodny strój, zaopatrzenie się w miękką poduchę i ew. koc.
1 godzina dydaktyczna = 45 min zegarowych, w zależności od procesu grupowego realizowane są przerwy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Sesja I (14 godz. edukacyjnych wraz z przerwami) | Prowadzący Justyna Czempik | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 11:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Sesja II (13 godz. edukacyjnych wraz z przerwami) | Prowadzący Justyna Czempik | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 10:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Sesja III (13 godz. edukacyjnych wraz z przerwami) | Prowadzący Justyna Czempik | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 10:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 829,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 300,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 70,73 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 57,50 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Justyna Czempik
Prowadzi szkolenia z zarządzania sobą w czasie, komunikacji, konfliktu, odporności psychicznej, budowania zespołu, tworzenia realistycznych planów i strategii. Pracuje nad zmianami postaw. Facylituje.
Posiada wieloletnie doświadczenie jako trener biznesu i coach, oraz coach zespołowy pomagający innym w rozwoju kompetencji. Prowadzi również warsztaty dla coachów i trenerów. Uczy na wyższych uczelniach. Certyfikowana nauczycielka jogi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Trening interpersonalny jest specyficzną formą warsztatową. Uczestnicy nie dostają materiałów, doświadczają siebie w procesie grupowym.
Informacje dodatkowe
Trening interpersonalny jako specyficzna forma pracy z rozwojem kompetencji – uczenie poprzez doświadczenie, im trwa dłużej, tym uczestnik ma mniej blokad a więcej zrozumienia dla procesu grupowego, w którym sam uczestniczy. Dzięki temu uczy się zarządzać sobą w procesie grupowym oraz zarządzania grupą.
Prosimy uczestników o wygodny strój, zaopatrzenie się w miękką poduchę i ew. koc.
1 godzina dydaktyczna = 45 min zegarowych
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi