General English - Odważ się mówić: indywidualny kurs angielskiego na poziomie A1. Małopolski Pociąg do Kariery – sezon 1
General English - Odważ się mówić: indywidualny kurs angielskiego na poziomie A1. Małopolski Pociąg do Kariery – sezon 1
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikatory projektówMałopolski Pociąg do kariery
- Grupa docelowa usługi
General English - Odważ się mówić: indywidualny kurs angielskiego na poziomie A1 to kurs skierowany do osób dorosłych – początkujących lub tzw. „false beginners”, czyli osób, które nawet jeśli długo już uczą się języka, nie osiągnęły istotnych postępów lub utraciły sprawność w posługiwaniu się językiem. Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu "Małopolski pociąg do kariery – sezon 1" oraz dla Uczestników Projektu "Nowy start w Małopolsce z EURESem".
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji19-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi41
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest nabycie podstawowych umiejętności posługiwania się językiem angielskim na poziomie A1 (zgodnie z CEFR) poprzez naukę potocznie używanych zwrotów i wyrażeń dotyczących życia codziennego, aby uczestnik osiągnął umiejętność rozumienia podstawowych wypowiedzi w języku angielskim i mógł podjąć pierwsze próby samodzielnej komunikacji w znanym mu kontekście sytuacyjnym (poziom A1).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Efektem uczenia się na poziomie A1 jest umiejętność posługiwania się podstawowymi zwrotami i sformułowaniami dotyczącymi życia codziennego.WIEDZA: Uczestnik ma podstawową wiedzę językową dotyczącą codziennych sytuacji, takich jak przedstawianie siebie i innych, opisywanie miejsc, posiadanych rzeczy i zainteresowań. Potrafi komunikować się w prosty sposób w języku angielskim, wyrażać swoje podstawowe opinie na temat siebie, swojego otoczenia oraz spędzania wolnego czasu. Zna podstawowy zasób słownictwa ogólnego i potrafi tworzyć proste zdania na tematy, które są mu znane. | Kryteria weryfikacji Znajomość podstawowego słownictwa ogólnego w zakresie języka angielskiego na poziomie A1 (zgodnie z CEFR i efektami uczenia się) w 3 obszarach: rozumienie ze słuchu, rozumienie tekstów pisanych z elementami poprawności językowej, wypowiedź pisemna. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI: Uczestnik posługuje się podstawowym słownictwem i prostymi zwrotami w codziennych sytuacjach. Zrozumie główne informacje w krótkich rozmowach i prostych tekstach dotyczących znanych tematów. Potrafi rozpocząć i prowadzić prostą rozmowę na znany temat, zadawać proste pytania oraz odpowiadać na nie. Uczestnik jest w stanie opisać proste wydarzenia z życia codziennego oraz wyrażać swoje podstawowe preferencje, takie jak ulubione jedzenie czy hobby. Reaguje na wypowiedzi rozmówcy, używając prostych zwrotów, co pozwala mu na prowadzenie podstawowej komunikacji w języku angielskim. | Kryteria weryfikacji Po kursie Uczestnik:- używa podstawowego słownictwa na poziomie A1 i prostych zwrotów dotyczących życia codziennego; - porozumiewa się na odpowiednim poziomie w codziennych sytuacjach życiowych, potrafi np. przywitać się, pożegnać się, przedstawić się, wyrazić prośbę i podziękowanie, umówić się na spotkanie, ustalić termin, kupić bilet; - rozumie główne informacje w jasnych i prostych wypowiedziach dotyczących codziennego życia; - reaguje w podstawowych sytuacjach komunikacyjnych, które mogą zdarzyć się podczas podróży w krajach anglojęzycznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE: Wykazuje chęć doskonalenia swoich umiejętności, dostrzega związki i różnice między kulturą własną a obcą. | Kryteria weryfikacji Rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie, wykazuje motywację do nauki, próbuje różnych technik i narzędzi efektywnego uczenia się, rozumie różnorodność kultur poprzez podstawowe informacje o innych krajach. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
General English - Odważ się mówić: indywidualny kurs angielskiego na poziomie A1 obejmuje naukę podstawowego słownictwa i podstawowych struktur gramatycznych w zakresie tematów życia codziennego (nazywania osób, miejsc, relacji międzyludzkich, zainteresowań, wyrażania podstawowej charakterystyki, usytuowania czynności i wydarzeń w czasie) na poziomie A1 wg CEFR. Kurs nie tylko pozwala odkryć swój indywidualny styl nauki, ale także wykorzystać do maksimum możliwości swojego mózgu. Trener motywuje uczestnika do wieloaspektowej komunikacji (inspiring communication), a na zajęciach nacisk położony jest na praktyczne użycie języka angielskiego w mowie i piśmie poprzez wieloaspektowy rozwój umiejętności komunikacyjnych i prezentację języka obcego w jego naturalnym kontekście.
Tematyka i słownictwo na poziomie A1:
- Przedstawianie się, zwroty grzecznościowe;
- Kolory, kształty;
- Liczebniki główne/porządkowe
- Rodzina i przyjaciele oraz opisywanie relacji;
- Ubiór, opis wyglądu i cech charakteru
- Jedzenie i napoje;
- Czas i dni tygodnia;
- Pogoda i pory roku;
- Hobby i zainteresowania;
- Podróże i wakacje, słownictwo związane z transportem;
- Opisywanie codziennych czynności, np. wstawanie, jedzenie, praca;
- Opisywanie pomieszczeń w domu, mebli, codziennych aktywności w domu;
- Czas wolny i rozrywka, słownictwo dot. filmów, książek, muzyki, sportu;
- Słownictwo związane z różnymi zawodami, opisywanie swojej pracy lub wymarzonej pracy;
- Uczucia i reakcje;
- Zdrowie i samopoczucie;
- Podstawowe słownictwo dotyczące ekologii, jak dbać o planetę.
Gramatyka:
Czas Present Simple, Czas Present Continuous, Czas Past Simple, Czas Future Simple, podstawowa struktura zdań oraz użycie czasowników regularnych i nieregularnych, odmiana czasowników to be, to have (pytania, przeczenia), wyrażenia there is/are, zaimki osobowe (w formie dopełnieniowej, wskazujące, określ. dzierżawcze, zaimki dzierżawcze, rzeczowniki - liczba mnoga, policzalne/niepoliczalne, przymiotniki (stopniowanie), przysłówki, tryb rozkazujący, czasowniki modalne can, may, must, przyimki.
Założenia organizacyjne kursu:
- kurs indywidualny;
- profesjonalne dopasowanie do poziomu i uwzględnianie preferencji w uczeniu się;
- możliwość indywidualnego ustalenia harmonogramu kursu - dostosowane terminy do Twojego kalendarza.
- RAZEM: 41 godzin dydaktycznych, czyli 30 godzin zegarowych i 45 minut.
Kursy realizujemy w formie otwartej i zamkniętej. Zapisy i zajęcia przez cały rok. Terminy zajęć dopasowane do Twojego kalendarza.
UWAGA: wszystkie kursy poprzedza krótki, ustny i pisemny test diagnozujący, który umożliwia wybór kursu oraz precyzyjne dobranie poziomu zaawansowania dla uczestnika. Z uwagi na indywidualny charakter kursu mogą nastąpić zmiany terminów w harmonogramie uzgodnione między uczestnikiem i Trenerem prowadzącym.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 Omówienie kursu, założenia organizacyjne | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Przedstawianie się, zwroty grzecznościowe | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 Kolory, kształty | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 Liczebniki główne/porządkowe | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Rodzina i przyjaciele oraz opisywanie relacji | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 29-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 Ubiór, opis wyglądu i cech charakteru | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 05-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 Jedzenie i napoje | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 12-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 Czas i dni tygodnia | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 Pogoda i pory roku | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 Hobby i zainteresowania | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 03-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 Podróże i wakacje, słownictwo związane z transportem | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 Opisywanie codziennych czynności, np. wstawanie, jedzenie, praca | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Opisywanie pomieszczeń w domu, mebli, codziennych aktywności w domu | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 07-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 Czas wolny i rozrywka, słownictwo dot. filmów, książek, muzyki, sportu | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 Słownictwo związane z różnymi zawodami, opisywanie swojej pracy lub wymarzonej pracy | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 21-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 Uczucia i reakcje | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 Zdrowie i samopoczucie | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 04-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 Podstawowe słownictwo dotyczące ekologii, jak dbać o planetę | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 11-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 Omówienie materiału zgłoszonego przez uczestnika | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 18-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Omówienie materiału zgłoszonego przez uczestnika | Prowadzący Justyna Płachta-Adamek | Data realizacji zajęć 25-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 Walidacja efektów uczenia się | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 920,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 920,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 120,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 120,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Justyna Płachta-Adamek
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Autorskie materiały edukacyjne (mapy myśli, inteligentne notatki, dostęp do aplikacji Quizlet), indywidualne konwersacje
Warunki uczestnictwa
Przed zapisaniem się na kurs konieczna jest weryfikacja poziomu znajomości języka angielskiego! Skontaktuj się z nami!
Kurs poprzedza profesjonalny audyt językowy, który zweryfikuje umiejętności językowe uczestników i pozwoli na precyzyjne dopasowanie go do grupy. Warunkiem uczestnictwa jest wypełnienie pisemnego testu online sprawdzającego poziom biegłości językowej oraz rozmowa z Trenerem Językowym. Aby uczestniczyć w zajęciach online, konieczne jest udzielenie pisemnej zgody na nagrywanie spotkań z trenerem w celu rozliczenia usługi z Operatorem.
Informacje dodatkowe
Z uwagi na indywidualny charakter kursu mogą nastąpić zmiany terminów w harmonogramie uzgodnione między uczestnikami i Trenerem prowadzącym.
Kurs obejmuje 41 godzin dydaktycznych, czyli 30 godzin zegarowych i 45 minut.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi