MTQ®: Odporność psychiczna w praktyce – z K2 na szczyt spokoju
MTQ®: Odporność psychiczna w praktyce – z K2 na szczyt spokoju
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaEkologia i rolnictwo / Ochrona środowiska
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową projektu są pracownicy organizacji – zarówno na stanowiskach menedżerskich, jak i specjalistycznych – którzy chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie odporności psychicznej, zarządzania stresem oraz świadomego reagowania w sytuacjach trudnych i kryzysowych.
Projekt skierowany jest do osób, które pragną wzmocnić swoje zdolności do działania pod presją, rozwijać samoregulację emocjonalną, a także budować odporność psychiczną opartą na neuroplastyczności i zielonych kompetencjach. Uczestnicy nauczą się efektywnie gospodarować energią psychiczną, stosować strategie regeneracyjne oraz wspierać kulturę zdrowia psychicznego i zrównoważonego rozwoju w swoich organizacjach.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników18
- Data zakończenia rekrutacji06-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym usługi jest przygotowanie uczestnika do świadomego zarządzania stresem i emocjami poprzez rozwój odporności psychicznej w oparciu o model MTQ.Uczestnik po zakończeniu usługi będzie potrafił rozpoznawać mechanizmy stresu, wykorzystywać techniki neuroplastyczne i mikrointerwencje w celu regulacji emocji a także planować działania wspierające zdrowie psychiczne w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju i zielonych kompetencji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje strukturę modelu odporności psychicznej MTQ (Control, Commitment, Challenge, Confidence) | Kryteria weryfikacji Wskazuje filary modelu MTQ i przyporządkowuje je do funkcji psychicznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uzasadnia znaczenie neuroplastyczności dla budowania odporności psychicznej | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia mechanizm neuroplastyczności i jego wpływ na trwałość nowych nawyków | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozróżnia zielone kompetencje wspierające odporność psychiczną | Kryteria weryfikacji Wskazuje zielone praktyki wspierające neuroregenerację | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się . Planuje indywidualny 30-dniowy plan SMARTER wzmacniający odporność psychiczną | Kryteria weryfikacji Tworzy plan SMARTER zgodny z wybranym obszarem MTQ i opisuje metody monitorowania postępów | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Stosuje techniki mikrointerwencji (micro-hacks) redukujące stres w czasie rzeczywistym | Kryteria weryfikacji Opisuje wybraną technikę (np. oddechową, ruchową, sensoryczną) w warunkach symulowanych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Monitoruje reakcje stresowe w trakcie stress-testu i formułuje wnioski do wdrożenia procedury awaryjnej | Kryteria weryfikacji Dokumentuje własne reakcje emocjonalne i opracowuje plan interwencji | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Organizuje osobiste środowisko pracy i regeneracji w sposób sprzyjający zdrowiu psychicznemu | Kryteria weryfikacji Opisuje sposób adaptacji środowiska (światło, natura, rytm) zgodnie z zasadami zielonej gospodarki | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Ocenia własne przekonania i postawy w sytuacjach stresowych oraz proponuje strategie zmiany | Kryteria weryfikacji Wskazuje przekonania ograniczające i formułuje alternatywne zachowania | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1 | Odporność psychiczna w świecie presji | Wprowadzenie do szkolenia, cele, zasady pracy, przegląd wyzwań współczesnego świata (VUCA, stres zawodowy, przeciążenie cyfrowe), znaczenie odporności psychicznej i podejścia MTQ®. Znaczenie odporności psychicznej w zielonych miejscach pracy, np. dla liderów projektów ESG, specjalistów ds. zrównoważonego rozwoju i menedżerów ds. transformacji energetycznej. Omówienie, jak odporność psychiczna jest kluczowa w pracy na rzecz zielonej gospodarki, np. przy radzeniu sobie z presją podczas wdrażania nowych zielonych technologii czy zarządzania projektami środowiskowymi. |
2 | Pre-work | Wypełnienie testu MTQ Plus online (diagnoza) Opis: Diagnoza odporności psychicznej w kontekście wyzwań pracy w zielonych miejscach pracy – np. radzenie sobie ze stresem podczas wdrażania systemów oszczędzania energii, optymalizacji zużycia surowców, czy wprowadzania procedur minimalizacji odpadów w organizacji. Omówienie wyników w kontekście pracy w sektorach takich jak logistyka niskoemisyjna, instalacje OZE czy zarządzanie odpadami. |
3 | Odczyt siebie | Analiza raportu MTQ Plus – Twój profil odporności psychicznej, RSI, s. 173 Opis: Zrozumienie własnych mocnych stron i obszarów do rozwoju w kontekście pracy na rzecz efektywności energetycznej, zarządzania środowiskowego, wdrażania innowacji ekologicznych. Przykład: identyfikacja kompetencji potrzebnych do skutecznego prowadzenia projektów ograniczających emisję CO2. Zrozumienie kompetencji psychicznych istotnych w zawodach transformacji środowiskowej (koordynatorzy ESG, audytorzy środowiskowi, liderzy projektów redukcji śladu węglowego). |
4 | Mózg odporny | Neuroplastyczność i stres – jak zmieniać nawyki emocjonalne, RSI, s. 170 Opis: Omówienie neuroplastyczności i stresu. Zmiana nawyków w sektorze zielonego budownictwa, przemysłu energooszczędnego, gospodarki wodnej. Rozwijanie nawyków sprzyjających wdrażaniu proekologicznych rozwiązań, np. adaptacja do pracy z nowymi zielonymi technologiami, zmiana nawyków w kierunku oszczędzania energii i surowców, otwartość na innowacje w gospodarce cyrkularnej. |
5 | Mindset MTQ | Growth vs fixed mindset. 4 filary odporności (C, C, C, C), RSI, s. 49 Opis:Różnica między fixed a growth mindset. Kształtowanie postawy otwartości na zmiany w organizacjach wdrażających normy ISO 14001, EMAS, Fit for 55, ISO 50001. Kształtowanie postawy otwartości na zmiany i innowacje, niezbędnej do wdrażania rozwiązań ograniczających emisję gazów cieplarnianych, minimalizujących odpady i zwiększających efektywność energetyczną. Przykład: gotowość do udziału w projektach recyklingu, wdrażania nowych standardów środowiskowych |
6 | Spokój na zawołanie | Szybkie techniki mentalne (oddech, stymulacja nerwu błędnego), PRT, s. 45 Opis: Techniki radzenia sobie ze stresem w sytuacjach kryzysowych, np. podczas awarii systemów energetycznych, wdrażania procedur ograniczania zużycia energii, reagowania na incydenty środowiskowe (wycieki, awarie, nagłe zmiany klimatyczne). Przykłady: blackouty energetyczne, awarie instalacji PV, sytuacje stresowe w zakładach oczyszczania ścieków. |
7 | Zielone podstawy | Środowisko a mózg – stres miejski vs regeneracja w naturze, RSI, s. 81 Opis: Wpływ natury na funkcjonowanie poznawcze i decyzyjne. Użyteczność dla pracowników terenowych, audytorów środowiskowych i operatorów instalacji odnawialnych. Podkreślenie znaczenia kontaktu z naturą dla zdrowia psychicznego i efektywności pracy, co przekłada się na lepsze decyzje w zakresie zarządzania środowiskowego, wdrażania zielonych technologii, promowania proekologicznych nawyków w miejscu pracy (np. korzystanie z odnawialnych źródeł energii, segregacja odpadów). |
8 | Mikrohaki | 60-sekundowe techniki spokoju: oddech, ruch, wzrok, RSI, s. 34 Opis: Praktyczne techniki wyciszające, które można stosować podczas pracy w sektorach zielonej gospodarki, np. w trakcie wdrażania systemów oszczędzania energii, pracy w terenie przy projektach rekultywacji, czy podczas audytów środowiskowych. Praktyczne techniki spokoju stosowane w pracy w recyklingu, ekologicznym rolnictwie, sektorach GOZ (gospodarki o obiegu zamkniętym). |
9 | Przekonania | Praca z przekonaniami ograniczającymi (CBT mini-model) RSI, s. 49 Opis: Praca z ograniczającymi przekonaniami (CBT).Przełamywanie barier mentalnych związanych z wdrażaniem nowych, proekologicznych rozwiązań, np. przekonanie, że zmiana nawyków energetycznych jest trudna lub nieopłacalna. Praca nad otwartością na innowacje w zakresie minimalizacji odpadów i efektywności surowcowej. |
10 | Emocje i ciało | Jak rozumieć i regulować emocje w ciele, RSI, s. 177 Opis: Zarządzanie emocjami przez ciało. Użyteczne dla zespołów mobilnych (np. przy rekultywacji terenów poprzemysłowych, terenowych audytach ESG).Rozwijanie umiejętności zarządzania emocjami w pracy zespołowej nad projektami środowiskowymi, np. podczas wdrażania systemów ograniczania emisji, pracy w zespołach ds. gospodarki cyrkularnej, reagowania na wyzwania związane z adaptacją do zmian klimatu. |
11 | Uważność | Mindfulness jako technologia skupienia i redukcji lęku, RSI, s. 81 Opis: Trening uważności (mindfulness) rozwija umiejętność koncentracji, zarządzania stresem i podejmowania świadomych decyzji, co jest kluczowe w pracy na rzecz zielonej gospodarki. Przykłady: uważność wspiera efektywność energetyczną (np. świadome korzystanie z energii, unikanie marnotrawstwa), minimalizację odpadów (uważne planowanie procesów), ograniczanie emisji (świadome wybory transportowe i produkcyjne). Mindfulness jako technologia świadomego reagowania. Przykłady: ograniczanie emisji CO2 poprzez świadomy transport, zmniejszenie marnotrawstwa surowców, poprawa planowania procesów niskoemisyjnych. |
12 | Bioenergetyka | Ruch regeneracyjny i neuroenergetyczny (stretch + breathwork) PRT, s. 31 Opis: Ćwiczenia ruchowe wspierające regenerację i efektywność w pracy w sektorach zielonej gospodarki, promowanie aktywności fizycznej w otoczeniu naturalnym, co przekłada się na lepsze decyzje dotyczące zarządzania zasobami i energią. Ruch neuroregeneracyjny wspierający efektywność pracowników w branży instalacyjnej, OZE, ekobudownictwie. |
13 | Stress-test | Symulacja sytuacji kryzysowej – feedback + ocena, RSI, s. 173 Opis: Symulacja sytuacji kryzysowych środowiskowych (np. nagłe zmiany pogodowe, awarie kanalizacji deszczowej). Reakcje psychiczne w stresie środowiskowym. Symulacje sytuacji kryzysowych związanych z wyzwaniami środowiskowymi (np. awarie energetyczne, nagłe zmiany klimatyczne, incydenty z odpadami), rozwijanie odporności psychicznej niezbędnej do skutecznego działania w zielonych miejscach pracy. . |
14 | Refleksja 360° | Feedback + analiza reakcji stresowej, RSI, s. 107 Opis: Analiza reakcji na stres w kontekście pracy zespołowej nad projektami środowiskowymi, wdrażania innowacji ekologicznych, adaptacji do zmian klimatu, np. podczas wdrażania systemów ograniczania emisji lub optymalizacji zużycia surowców. Feedback z pracy zespołowej nad projektami środowiskowymi (np. raportowanie ESG, zarządzanie odpadami, strategie CSR). |
15 | System osobisty | Budowa procedury „na czarną godzinę” – osobisty algorytm spokoju, RSI, s. 165 Opis: Tworzenie indywidualnych strategii radzenia sobie ze stresem w pracy na rzecz zrównoważonego rozwoju, Przykłady: reorganizacja zakładu w kierunku produkcji neutralnej emisyjnie, zmiana norm środowiskowych. |
16 | Plan 30 dni | Plan SMARTER – codzienne mikrokroki neuroplastyczne , RSI, s. 105 Opis: Plan SMARTER obejmujący mikro-zmiany wspierające ekologiczne nawyki w sektorach takich jak biura, produkcja, rolnictwo.Tworzenie planu mikro-zmian wspierających odporność psychiczną i efektywność w pracy w sektorach zielonej gospodarki, np. wdrażanie proekologicznych nawyków w codziennej pracy, systematyczne działania na rzecz minimalizacji odpadów i oszczędzania energii. |
17 | Zielone rytuały | Zielone rytuały regeneracyjne – światło, natura, cisza, RSI, s. 81 Opis: Wprowadzanie codziennych rytuałów sprzyjających regeneracji i zdrowiu psychicznemu, z naciskiem na kontakt z naturą i środowiskiem, co wspiera efektywność w zielonych miejscach pracy, np. przerwy na świeżym powietrzu, korzystanie z naturalnego światła, ograniczanie zużycia energii w biurze. Rytuały regeneracyjne w środowisku pracy (naturalne światło, rośliny, cicha przestrzeń). Efekty: niższe zużycie energii, wyższa produktywność, mniejsze wypalenie. |
18 | Biohacking środowiskowy | Rytm dobowy, praca ze światłem, oddechem, ruchem, PRT, s. 31–33 Opis: Optymalizacja rytmu dobowego i środowiska pracy z wykorzystaniem zielonych technologii i proekologicznych rozwiązań, wspierających zdrowie i efektywność w pracy na rzecz środowiska, np. stosowanie energooszczędnego oświetlenia, planowanie pracy zgodnie z naturalnym rytmem dnia, promowanie aktywności fizycznej w otoczeniu przyrody. Praca z rytmem dobowym, światłem i ruchem w miejscach pracy. Przykłady: LED w budynkach pasywnych, rytm pracy zmianowej w logistyce niskoemisyjnej. |
19 | Integracja | Podsumowanie szkolenia + sieć wsparcia (follow-up) RSI, s. 51–56 Opis: Podsumowanie szkolenia i budowa sieci wsparcia, korzystając z zasobów regionalnych i zielonych systemów innowacji. |
20 | Walidacja szkolenia | Walidacja szkolenia - sprawdzenie testów oraz analizy dowodów i deklaracji |
Program szkolenia „MTQ®: Odporność psychiczna w praktyce – z K2 na szczyt spokoju” został opracowany w pełnej zgodności z Programem Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego na lata 2019-2030 oraz Regionalną Strategią Innowacji Województwa Śląskiego 2030.
Szkolenie „MTQ®: Odporność psychiczna w praktyce – z K2 na szczyt spokoju” ma na celu rozwój umiejętności radzenia sobie ze stresem, budowania odporności psychicznej oraz wprowadzania zielonych kompetencji w codzienne życie i środowiska pracy. Uczestnicy będą ćwiczyć praktyczne metody zarządzania emocjami, techniki regeneracji oraz strategie wspierające neuroplastyczność. Program wspiera świadome kształtowanie odporności indywidualnej i zespołowej w kontekście zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 20 Odporność psychiczna w świecie presji | Prowadzący Marcin Kot | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 20 Pre-work test | Prowadzący Marcin Kot | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 20 Odczyt siebie | Prowadzący Marcin Kot | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 20 Mózg odporny | Prowadzący Marcin Kot | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 20 Mindset MTQ | Prowadzący Marcin Kot | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 20 Spokój na zawołanie | Prowadzący Marcin Kot | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 20 Zielone podstawy | Prowadzący Marcin Kot | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 20 Mikrohaki | Prowadzący Marcin Kot | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 20 Przekonania | Prowadzący Marcin Kot | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 20 Emocje i ciało | Prowadzący Marcin Kot | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 20 Uważność | Prowadzący Marcin Kot | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 20 Bioenergetyka | Prowadzący Marcin Kot | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 20 Stress-test | Prowadzący Marcin Kot | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 20 Refleksja 360° | Prowadzący Marcin Kot | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 20 System osobisty | Prowadzący Marcin Kot | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 20 Plan SMARTER | Prowadzący Marcin Kot | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 20 Zielone rytuały | Prowadzący Marcin Kot | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 20 Biohacking środowiskowy | Prowadzący Marcin Kot | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 20 Integracja | Prowadzący Marcin Kot | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 20 Walidacja szkolenia | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 268,29 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 262,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 213,41 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Marcin Kot
Posiada ponad 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, warsztatów i procesów rozwojowych dla liderów, zespołów oraz klientów indywidualnych. Specjalizuje się w diagnozowaniu i wzmacnianiu odporności psychicznej, rozwijaniu kompetencji przywódczych oraz tworzeniu programów szkoleniowych dopasowanych do specyfiki organizacji i wyzwań zawodowych.
Systematycznie poszerza swoją wiedzę i umiejętności, biorąc udział w branżowych szkoleniach, programach certyfikacyjnych oraz międzynarodowych inicjatywach rozwojowych. Łączy nowoczesne narzędzia diagnostyczne z praktycznym podejściem, wspierając zarówno rozwój jednostek, jak i całych zespołów.
Współpracuje z organizacjami biznesowymi, instytucjami oraz środowiskiem sportowym, oferując wsparcie w zakresie odporności psychicznej, komunikacji, przywództwa i efektywności osobistej. Prywatnie członek wspierający Grupy Jurajskiej GOPR – aktywnie łączy pasję do rozwoju z odpowiedzialnością społeczną i miłością do górskich wyzwań.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma niezbędne materiały w postaci skryptu szkoleniowego, notatnika oraz długopisu.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć oraz uzyskania 80% punktów z testu wiedzy.
Informacje dodatkowe
Ujęte godziny szkolenia są godzinami dydaktycznymi tj. 1 godz. = 45 minut
Dokument potwierdza, że zostały zastosowane rozwiązania zapewniające rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji. tzn. osoba prowadząca usługę, nie dokonuje weryfikacji efektów uczenia się uczestników usługi.
Trener przygotowuje walidację: zaprojektował efekty uczenia się, kryteria weryfikacji przez określenie metod ich oceny po przygotowanie zestawu pytań testowych. Trener rozda testy uczestnikom . Nie ingeruje w jakiejkolwiek formie w ocenę wyników testu ani w proces jego wypełniania.
Osoba walidująca zostaje zaangażowana dopiero na etapie oceny i weryfikacji efektów uczenia się uczestników. Nie prowadzi bezpośrednio działań związanych z tworzeniem i kompletowaniem dokumentacji walidacyjnej.
Informacja organizacyjna:
Każdy uczestnik proszony jest o zabranie ze sobą laptopa lub tabletu.
W przypadku braku sprzętu prosimy o wcześniejszy kontakt – dostawca usługi zapewni odpowiednie urządzenie.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi