Wykorzystanie sztucznej inteligencji (AI) w środowisku internetowym – automatyzacja pracy i rozwój kompetencji cyfrowych
Wykorzystanie sztucznej inteligencji (AI) w środowisku internetowym – automatyzacja pracy i rozwój kompetencji cyfrowych
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa szkoleniowa jest przeznaczona dla osób chcących poszerzyć swoje kompetencje w zakresie wykorzystania narzędzi sztucznej inteligencji w pracy cyfrowej oraz środowisku internetowym. Obejmuje wszystkich zainteresowanych nowoczesnymi technologiami wspierającymi automatyzację zadań, usprawnienie organizacji pracy oraz rozwój kompetencji cyfrowych.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji10-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwinięcie wiedzy i umiejętności uczestników w zakresie praktycznego wykorzystania narzędzi sztucznej inteligencji w środowisku internetowym. Szkolenie umożliwia uczestnikom poznanie nowoczesnych technologii wspierających automatyzację pracy oraz podniesienie kompetencji cyfrowych, co pozwoli na bardziej efektywne wykonywanie codziennych zadań zawodowych i usprawnienie procesów biznesowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Uczestnik definiuje podstawowe pojęcia i możliwości wykorzystania narzędzi sztucznej inteligencji w pracy cyfrowej i środowisku internetowym. | Kryteria weryfikacji Definiuje pojęcia AI i ML. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia zastosowania AI w środowisku internetowym. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Omawia potencjalne korzyści wykorzystania AI w automatyzacji pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Uczestnik rozróżnia narzędzia AI przydatne w środowisku internetowym, wskazuje ich funkcjonalności, potrafi je personalizować zgodnie ze swoimi potrzebami zawodowymi i wykonuje podstawowe operacje w tych narzędziach. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia narzędzia AI wspierające automatyzację pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wskazuje funkcjonalności konkretnych narzędzi AI (np. generowanie treści, analiza danych). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Personalizuje wybrane narzędzia zgodnie z własnymi potrzebami. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Samodzielnie wykonuje podstawowe operacje w wybranych narzędziach AI. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Uczestnik wskazuje etyczne aspekty wykorzystania sztucznej inteligencji w pracy cyfrowej. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia zagrożenia związane z wykorzystaniem AI (np. dezinformacja, prywatność). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Omawia sposoby ograniczania ryzyk związanych z AI w organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
- Wprowadzenie do sztucznej inteligencji (AI)
- Omówienie podstawowych pojęć związanych z AI i jej zastosowań w środowisku internetowym.
- Przegląd możliwości wykorzystania AI w pracy cyfrowej.
- Narzędzia AI wspierające automatyzację pracy
- Przegląd wybranych narzędzi AI (np. ChatGPT, Copilot, Midjourney).
- Omówienie funkcjonalności oraz możliwości ich integracji z codziennymi zadaniami zawodowymi.
- Bezpieczne i etyczne wykorzystanie AI w pracy cyfrowej
- Wskazanie zasad bezpiecznego użytkowania narzędzi AI.
- Omówienie aspektów etycznych i zagrożeń związanych z wykorzystaniem AI.
- Ćwiczenia praktyczne – pierwsze kroki w narzędziach AI
- Logowanie do wybranych narzędzi AI.
- Prezentacja podstawowych funkcji i możliwości ich zastosowania w środowisku internetowym.
- Personalizacja narzędzi AI zgodnie z potrzebami uczestników
- Dostosowanie ustawień i funkcji narzędzi AI do indywidualnych potrzeb.
- Praktyczne ćwiczenia umożliwiające rozpoczęcie korzystania z narzędzi AI w pracy cyfrowej.
Dzień 2
- Zastosowanie AI w automatyzacji procesów pracy
- Identyfikacja obszarów pracy możliwych do automatyzacji.
- Praktyczne przykłady zastosowania AI w usprawnieniu codziennych zadań.
- Wykorzystanie AI do analizy danych i tworzenia treści cyfrowych
- Demonstracja możliwości generowania treści, analizowania danych oraz wspierania procesów decyzyjnych.
- Warsztat praktyczny – realizacja podstawowych operacji w wybranych narzędziach AI
- Ćwiczenia praktyczne z obsługi narzędzi AI.
- Rozwiązywanie realnych problemów z wykorzystaniem narzędzi AI.
- Podsumowanie szkolenia i test wiedzy teoretycznej
- Przeprowadzenie testu wiedzy teoretycznej.
- Podsumowanie szkolenia oraz omówienia wniosków rozwojowych dla uczestników.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Powitanie uczestników, przedstawienie programu szkolenia | Prowadzący Paweł Szkudlarek | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Wprowadzenie do sztucznej inteligencji (AI) – podstawowe pojęcia, zastosowania w środowisku internetowym | Prowadzący Paweł Szkudlarek | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Przerwa kawowa | Prowadzący Paweł Szkudlarek | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Narzędzia AI wspierające automatyzację pracy – przegląd i możliwości integracji | Prowadzący Paweł Szkudlarek | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Przerwa kawowa | Prowadzący Paweł Szkudlarek | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Bezpieczne i etyczne wykorzystanie AI w pracy cyfrowe | Prowadzący Paweł Szkudlarek | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Przerwa obiadowa | Prowadzący Paweł Szkudlarek | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Ćwiczenia praktyczne: pierwsze kroki w narzędziach AI – logowanie i podstawowe funkcje | Prowadzący Paweł Szkudlarek | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Personalizacja narzędzi AI zgodnie z potrzebami uczestników i rozpoczęcie prac | Prowadzący Paweł Szkudlarek | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Powitanie, omówienie dnia, wnioski z dnia poprzedniego | Prowadzący Paweł Szkudlarek | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Zastosowanie AI w automatyzacji procesów pracy | Prowadzący Paweł Szkudlarek | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Przerwa kawowa | Prowadzący Paweł Szkudlarek | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Wykorzystanie AI do analizy danych i tworzenia treści cyfrowych | Prowadzący Paweł Szkudlarek | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Przerwa kawowa | Prowadzący Paweł Szkudlarek | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Warsztat praktyczny – realizacja podstawowych operacji w wybranych narzędziach AI | Prowadzący Paweł Szkudlarek | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Przerwa obiadowa | Prowadzący Paweł Szkudlarek | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Warsztat praktyczny – rozwiązywanie realnych problemów przy użyciu narzędzi AI | Prowadzący Paweł Szkudlarek | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Podsumowanie szkolenia, test wiedzy teoretycznej i omówienie wniosków rozwojowych | Prowadzący Paweł Szkudlarek | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 300,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 300,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto268,75 PLN
- Koszt osobogodziny netto268,75 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Szkudlarek
Od ponad 12 lat rozwija własne przedsięwzięcia biznesowe w różnych branżach, łącząc praktyczne doświadczenie z nowoczesnym podejściem do zarządzania i edukacji. Obecnie kształci się w prestiżowym programie Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w partnerstwie Google o nazwie „Umiejętności Jutra AI”, co pozwala mu na bieżąco śledzić najnowsze trendy w obszarze sztucznej inteligencji i jej zastosowań.
Uczestnik wielu szkoleń nt. sztucznej inteligencji m.in.:
1. „Elements of AI” - Uniwersytet w Helsinkach
2. NetGonet
3. Agenci AI
4. Akademia Jutra - EduWorlds - Mirosław Burnejko
Jako wiceprezes Fundacji Edu Union Foundation aktywnie działa na rzecz innowacji w nauczaniu, wspierając placówki edukacyjne we wdrażaniu nowoczesnych technologii i rozwiązań cyfrowych. Jednocześnie zarządza zespołem w Edu Production, firmie zajmującej się kompleksową produkcją i sprzedażą kursów online. Od koncepcji, przez nagrania, montaż, aż po strategię sprzedażową – Edu Production dostarcza wysokiej jakości materiały edukacyjne dla biznesu i sektora edukacyjnego. Dzięki temu łączy swoje doświadczenie biznesowe, edukacyjne i technologiczne, oferując rozwiązania, które usprawniają procesy nauczania.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma materiały dydaktyczne, obejmujące:
- prezentacje omawiane podczas szkolenia,
- instrukcje obsługi wybranych narzędzi sztucznej inteligencji,
- zestawienie polecanych źródeł i dodatkowych materiałów do samodzielnej pracy.
Materiały te pozwolą uczestnikom na samodzielne pogłębianie wiedzy oraz praktyczne wykorzystanie zdobytych umiejętności w codziennej pracy.
Szkolenie ma charakter praktyczny i realizowane jest na urządzeniach zapewnionych przez organizatora (lub własnych urządzeniach uczestników), co umożliwia bieżące ćwiczenia i testowanie omawianych narzędzi AI.
Każdy uczestnik, który ukończy szkolenie, otrzyma imienny certyfikat ukończenia usługi, potwierdzający zdobycie wiedzy, umiejętności i kompetencji zgodnie z programem szkolenia.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi