Projektowanie kursów e-learningowych w systemie Edu Narzędzia – szkolenie zdalne
Projektowanie kursów e-learningowych w systemie Edu Narzędzia – szkolenie zdalne
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Grupa docelowa usługi
Firmy szkoleniowe, trenerzy, coachowie i autorzy kursów on-line – szczególnie z obszaru
psychologii, terapii, coachingu i rozwoju osobistego – którzy chcą poszerzyć ofertę o
skalowalne, asynchroniczne produkty e-learningowe. Uczestnicy z całej Polski.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji02-11-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego zaprojektowania, wdrożenia i opublikowania kursu e-learningowego w systemie Edu Narzędzia, zgodnie z zasadami dostępności (WCAG) i standardami SCORM/xAPI.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik wyjaśnia etapy projektowania zdalnych usług rozwojowych | Kryteria weryfikacji Wymienia etapy projektowania kursu asynchronicznego | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Opisuje standardy SCORM / xAPI i ich znaczenie dla jakości kursu | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje wymagania WCAG dotyczące dostępności treści | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy strukturę i treści kursu w Edu Narzędzia | Kryteria weryfikacji Konfiguruje moduły, lekcje i harmonogram publikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wprowadza multimedia: wideo, prezentacje, pliki PDF | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Ustawia widoczność i prawa dostępu dla grup odbiorców | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Uczestnik przygotowuje narzędzia walidacji i publikuje kurs | Kryteria weryfikacji Buduje test sprawdzający wiedzę i definiuje próg zaliczenia | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Generuje automatyczny certyfikat ukończenia | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Publikuje kurs i weryfikuje poprawność działania linku dla użytkownika zewnętrznego | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie realizowane w trybie godzin dydaktycznych (45 minut). W harmonogramie uwzględniono przerwy, które nie są wliczane do czasu zajęć.
1. Podstawowe funkcje EduNarzędzia
• interfejs i role użytkowników
• biblioteka zasobów multimedialnych
• standardy SCORM / xAPI
2. Plan kursu i struktura modułów
• storyboard i mapa kursu
• dobór form aktywności
• zasady dostępności WCAG
3. Wprowadzanie treści
• import wideo, prezentacji, plików
• osadzanie interaktywnych ćwiczeń
• harmonogram i sekwencje lekcji
4. Narzędzia walidacyjne
• rodzaje testów i zadań
• konfiguracja progów zaliczenia
• automatyczne certyfikaty
5. Test użyteczności – rola uczestnika
• symulacja „przejścia kursu”
• zbieranie feedbacku
• lista kontrolna poprawek
6. Publikacja i sprzedaż kursu
• ustawienia dostępu i cen
• raporty postępów i wyniki
• promocja i kolejny cykl aktualizacji
Moduł tematyczny | Czas trwania | Forma zajęć | Rodzaj | Metody dydaktyczne |
1. Podstawowe funkcje EduNarzędzia | 3h 45 min | Zdalna – na żywo | Teoria | Wykład online, demonstracja narzędzia |
2. Plan kursu i struktura modułów | 3h 45 min | Zdalna – na żywo | Teoria | Prezentacja, case study, dyskusja |
3. Wprowadzanie treści | 3h 45 min | Zdalna – na żywo | Praktyka | Ćwiczenia indywidualne z trenerem, symulacja |
4. Narzędzia walidacyjne | 3h 45 min | Zdalna – na żywo | Teoria + Praktyka | Wykład + ćwiczenia konfiguracji testów |
5. Test użyteczności – rola uczestnika | 3h 45 min | Zdalna – na żywo | Praktyka | Symulacja, odgrywanie ról, checklista oceny |
6. Publikacja i sprzedaż kursu | 3h | Zdalna – na żywo | Teoria + Praktyka | Wykład, ćwiczenia, analiza przypadków |
7. Walidacja efektów uczenia się | 45 min | Zdalna – na żywo | Praktyka | Test teoretyczny, analiza odpowiedzi |
Walidacja efektów uczenia się odbywa się na zakończenie szkolenia, w formie indywidualnego testu teoretycznego online, generowanego automatycznie przez platformę. Warunkiem zaliczenia jest uzyskanie min. 70% poprawnych odpowiedzi. Uczestnicy otrzymują certyfikat wygenerowany automatycznie po zdaniu testu.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Podstawowe funkcje EduNarzędzia | Prowadzący Mateusz Prucnal | Data realizacji zajęć 03-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Przerwa | Prowadzący Mateusz Prucnal | Data realizacji zajęć 03-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Plan kursu i struktura modułów | Prowadzący Mateusz Prucnal | Data realizacji zajęć 03-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Wprowadzanie treści | Prowadzący Mateusz Prucnal | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Przerwa | Prowadzący Mateusz Prucnal | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Narzędzia walidacyjne | Prowadzący Mateusz Prucnal | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Test użyteczności – rola uczestnika | Prowadzący Mateusz Prucnal | Data realizacji zajęć 05-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Przerwa | Prowadzący Mateusz Prucnal | Data realizacji zajęć 05-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Publikacja i sprzedaż kursu | Prowadzący Mateusz Prucnal | Data realizacji zajęć 05-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 walidacja | Prowadzący Mateusz Prucnal | Data realizacji zajęć 05-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 120,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 120,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Mateusz Prucnal
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt PDF
szablon storyboardu (XLSX)
pakiet darmowych narzędzi: Canva, Gimp, LibreOffice
Informacje dodatkowe
Usługa Szkoleniowa została stworzona na podstawie licencji EDU NARZĘDZIA zakupionej z
dofinansowaniem projektu "USŁUGI ROZWOJOWE 4.0 – wsparcie podmiotów BUR w
obszarze tworzenia, rozwoju i sprzedaży nowych form usług rozwojowych lub wykorzystaniu
nowych technologii" nr FERS.01.03-IP.09-0015/23.
szkolenie prowadzone w godzinach dydaktycznych
Każdy uczestnik korzysta z własnego stanowiska komputerowego z dostępem do systemu Edu Narzędzia. Szkolenie prowadzone w grupach maks. 16-osobowych, rekomendowana liczba to 8–12 osób. Wszystkie ćwiczenia realizowane indywidualnie.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymaganie sprzętowe:
komputer wyposażony w kamerę i głośnik i mikrofon z aktualnym systemem operacyjnym (Windows, macOS lub Linux) i co najmniej 2 GB pamięci RAM
Parametry łącza sieciowego:
szybkość pobierania i wysyłania co najmniej 5Mb/s.
Minimalne parametry potrzebne do obsługi komunikatora dla:
a) Systemu Windows 10 w wersji 1507 lub nowszej Systemu Windows 8 Systemu Windows 7 Systemu Windows 32 (obsługiwane są wersje 64- i 64-bitowe) 1. Procesor Co najmniej 1 GHz 2. Pamięć RAM Co najmniej 512 MB 3. Dodatkowe oprogramowanie DirectX w wersji 9.0 lub nowszej b) komputery Mac Program Skype na komputer Mac wymaga systemu Mac OS X 10.10 lub nowszego 1. Procesor co najmniej Intel 1 GHz (Core 2 Duo) 2. Pamięć RAM Co najmniej 1 GB 3. Dodatkowe oprogramowanie Najnowsza wersja programu QuickTime Łącze inernetowe: min download: 768 Mb/s, min upload: 384 Mb/s (APMG Int. zaleca korzystanie z łącza stałego) Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów (czytnik plików pdf oraz doc).