Szkolenie z kreatora gier mobilnych oraz wirtualnej rzeczywistości cz.1
Szkolenie z kreatora gier mobilnych oraz wirtualnej rzeczywistości cz.1
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone dla osób zainteresowanych tworzeniem gier komputerowych, w szczególności: nauczyciele, szkoleniowcy, pracownicy instytucji kultury, entuzjaści nowych technologii.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji05-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi21
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa “Szkolenie z kreatora gier mobilnych oraz wirtualnej rzeczywistości” przygotowuje do nabycia kwalifikacji: kreator scenariuszy gier i wirtualnej rzeczywistości. Podczas szkolenia zostaną stworzone przykładowe gry na podstawie przygotowanych materiałów, w dedykowanej do tego celu programie 3DVISTA Virtual Tour Pro.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje grę i wirtualną rzeczywistość | Kryteria weryfikacji Definiuje grę i wirtualną rzeczywistość | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje zasady dobrej gry | Kryteria weryfikacji Określa zasady dobrej gry | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje możliwości i ograniczenia oprogramowania | Kryteria weryfikacji Omawia możliwości oprogramowania | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Omawia ograniczenia oprogramowania | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Projektuje przejścia między poziomami gry | Kryteria weryfikacji Tworzy przejścia między poziomami gry | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Prezentuje grę tworzoną w zespołach | Kryteria weryfikacji Omawia grę stworzoną przez zespół | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Omawia błędy | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Omawia możliwości rozwoju wybranych gier | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Buduje grę | Kryteria weryfikacji Buduje grę | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Obsługuje uwagi i poprawia błędy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Prezentuje grę | Kryteria weryfikacji Omawia grę stworzoną w zespołach | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Organizuje kopie zapasowe i przenoszenie | Kryteria weryfikacji Tworzy kopie zapasowe | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Przenosi projekty | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęAnimator Marcin Sławiński
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoFundacja My Personality Skills
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Dzień 1: Podstawowe funkcje programu (zajęcia teoretyczne i praktyczne)
- Definicje: co to jest gra i czym jest wirtualna rzeczywistość;
- Zasady dobrej gry;
- Możliwości i ograniczenia oprogramowania;
- Zapoznanie z przygotowanymi materiałami - praca zespołowa;
- Tworzenie przejść między poziomami gry - praca zespołowa.
Dzień 2: Prezentacja, testowanie, poprawianie, publikacja (zajęcia praktyczne)
- Prezentacja gier tworzonych w zespołach;
- Omówienie błędów i możliwości rozwoju wybranych gier;
- Budowanie gry z uwzględnieniem uwag i poprawa błędów;
- Prezentacje gier tworzonych w zespołach oraz ich omówienie;
- Tworzenie kopii zapasowych, przenoszenie projektów, praca z pomocami zewnętrznymi.
30% godzin zajęć, to zajęcia teoretyczne, a 70% godzin zajęć - praktyczne.
Program wykazuje zgodność z Regionalną Strategią Innowacji Województwa Śląskiego 2030 – Inteligentne Śląskie.
Regionalna Strategia Innowacji Województwa Śląskiego 2030 identyfikuje „zieloną gospodarkę” jako jedną z inteligentnych specjalizacji regionu. Program szkolenia wpisuje się w tę specjalizację poprzez: Ris Silesia
- Edukację ekologiczną i rozwijanie zielonych kompetencji uczestników,
- Zastosowanie technologii cyfrowych do projektowania gier z uwzględnieniem zasad zrównoważonego rozwoju,
- Przygotowanie uczestników do pracy w zawodach związanych z technologiami cyfrowymi i zieloną gospodarką.
Zgodność z Programem Rozwoju Technologii WSL 2019–2030
Program Rozwoju Technologii WSL 2019–2030 stanowi dokument operacyjny i uzupełniający dla Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego. Program szkolenia wpisuje się w cele tego dokumentu poprzez: Ris Silesia
- Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi technologicznych do tworzenia innowacyjnych rozwiązań,
- Wspieranie transformacji gospodarczej regionu poprzez rozwijanie kompetencji w obszarze technologii cyfrowych i zielonych technologii,
- Promowanie współpracy pomiędzy sektorem edukacyjnym, technologicznym i przemysłowym w kontekście zrównoważonego rozwoju. Ris Silesia
Podsumowanie
Program szkolenia jest zgodny z dwoma wymienionymi dokumentami strategicznymi, ponieważ:
- Odpowiada na wyzwania związane z transformacją ekologiczną i cyfrową regionu,
- Wspiera rozwój zielonych kompetencji i przygotowuje uczestników do pracy w zielonych zawodach, zielonych miejscach pracy,
- Promuje innowacyjne podejście do projektowania gier z uwzględnieniem zasad zrównoważonego rozwoju.
Walidacja i Certyfikacja
Walidacja i certyfikacja odbywają się w ostatnim dniu szkolenia. Walidację przeprowadza niezależny asesor walidacyjny, a certyfikacja jest realizowana przez jednostkę zewnętrzną uprawnioną do certyfikacji.
ROZDZIELNOŚĆ OSOBOWA WALIDACJI I CERTYFIKACJI: osoba szkoląca nie waliduje efektów uczenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 19 Co to jest gra, czym jest wirtualna rzeczywistość, zasady dobrej gry | Prowadzący Michał Grzesiczek | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 19 Zasady dobrej gry | Prowadzący Michał Grzesiczek | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 19 Przerwa | Prowadzący Michał Grzesiczek | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 19 Możliwości i ograniczenia oprogramowania | Prowadzący Michał Grzesiczek | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 19 Przerwa | Prowadzący Michał Grzesiczek | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 19 Zapoznanie z przygotowanymi materiałami - praca zespołowa | Prowadzący Michał Grzesiczek | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 19 Przerwa | Prowadzący Michał Grzesiczek | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 19 Tworzenie przejść między poziomami gry - praca zespołowa | Prowadzący Michał Grzesiczek | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 19 Prezentacja gier tworzonych w zespołach | Prowadzący Michał Grzesiczek | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 19 Omówienie błędów i możliwości rozwoju wybranych gier | Prowadzący Michał Grzesiczek | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 19 Przerwa | Prowadzący Michał Grzesiczek | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 19 Budowanie gry z uwzględnieniem uwag i poprawa błędów | Prowadzący Michał Grzesiczek | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 19 Przerwa | Prowadzący Michał Grzesiczek | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 19 Prezentacja gier tworzonych w zespołach oraz ich omówienie | Prowadzący Michał Grzesiczek | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 19 Przerwa | Prowadzący Michał Grzesiczek | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 19 Kopie zapasowe, przenoszenie projektów, praca z pomocami zewnętrznymi | Prowadzący Michał Grzesiczek | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 19 Przerwa | Prowadzący Michał Grzesiczek | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 19 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 19 Egzamin / Certyfikacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 238,10 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 238,10 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 50,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 50,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 203,75 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 203,75 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Michał Grzesiczek
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
-> Materiały dla uczestnika będą dostępne online za pośrednictwem dysku sieciowego.
-> Uczestnik otrzymuje materiały dydaktyczne promujące zielone postawy w postaci pliku pdf opracowane przez UNIC WARSAW Ośrodek Informacji ONZ w Warszawie "Ratowanie Świata Przewodnik Dla Leniwych".
-> Uczestnik przyjmuje do wiadomości i wyraża zgodę, na utrwalanie jego wizerunku w trakcie realizacji usługi w postaci robienia screenów, aby udokumentować jego udział w usłudze - warunek konieczny do rozliczenia usług.
Informacje dodatkowe
-> Za 1 godzinę usługi szkoleniowej uznaje się godzinę dydaktyczną tj. lekcyjną (45 minut).
-> Przerwy nie wliczają się w czas trwania szkolenia.
-> Uczestnicy przyjmują do wiadomości, że usługa z dofinansowaniem może być poddana monitoringowi z ramienia Operatora lub PARP i wyrażają na to zgodę.
-> Uczestnik zapewnia sprzęt komputerowy we własnym zakresie z dostępem do kamery i mikrofonu.
Podstawa zwolnienia z VAT: § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania ogólne realizacji szkolenia w formule zdalnej w czasie rzeczywistym:
Komputer PC , bądź laptop z aktualną przeglądarką internetową (polecany chrome) - wymagania sprzętowe: Windows 10, 11, CPU: Intel i5równoważny lub wyższy, 16gb ram, dedykowana karta graficzna GTX1050 2GB lub lepsza.
Słuchawki/Głośniki / Mikrofon
Dostęp do Internetu o preferowanej szybkości min. 10 MB/s