Szkolenia: Akademia Canva
Szkolenia: Akademia Canva
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
Usługa kierowana jest do osób zajmujących się marketingiem, specjalistów, do osób zarządzających i pracowników, którzy chcą poszerzyć wiedzę na temat skutecznych narzędzi i strategii w mediach społecznościowych.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji16-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
"Szkolenie: Akademia Canva" - kurs przygotowuje do samodzielnego tworzenia atrakcyjnych, spójnych i profesjonalnych materiałów graficznych z wykorzystaniem narzędzia Canva, zarówno w formie statycznej (grafiki, ulotki, prezentacje), jak i dynamicznej (animacje, video).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje jak poruszać się po interfejsie Canva, korzystać z narzędzi edycyjnych i tworzyć projekty graficzne od podstaw lub na bazie szablonów. | Kryteria weryfikacji Wskazuje i nazywa kluczowe elementy interfejsu Canva, takie jak: pasek narzędzi, panel edycji, menu projektów, obszar roboczy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje jak tworzyć prosty projekt graficzny od podstaw, np. ulotkę, plakat lub grafikę do social media. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Opisuje jak projektować materiały graficzne dostosowane do różnych formatów – m.in. posty społecznościowe, ulotki, infografiki, prezentacje, e-booki czy animacje. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia typy formatów graficznych dostępnych w Canva i potrafi wskazać ich przeznaczenie (np. post na Instagram, ulotka A5, prezentacja, animacja). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje jak stosować elementy wizualne adekwatne do formatu, np. krótki tekst i duże grafiki w postach, schematyczne przedstawienie informacji w infografikach, czytelne slajdy w prezentacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Opisuje podstawowe zasady kompozycji wizualnej, takie jak hierarchia, kontrast, spójność kolorystyczna i typograficzna. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje poprawnie lub błędnie zastosowane zasady kompozycji na przykładach projektów graficznych (własnych lub dostarczonych przez trenera). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia, na czym polegają podstawowe zasady kompozycji wizualnej, takie jak:hierarchia informacji, kontrast kolorystyczny i typograficzny, spójność kolorystyczna, spójność typograficzna (np. stosowanie 2–3 fontów, zachowanie stylów). | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Opisuje jak planować i publikować treści bezpośrednio z poziomu Canva, korzystając z kalendarza treści i funkcji planowania postów. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia, czym jest kalendarz treści w Canva i jakie ma zastosowanie w planowaniu komunikacji w mediach społecznościowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje krok po kroku proces publikacji i planowania postów z poziomu Canva, w tym: wybór projektu, wybór kanału, ustalenie daty i godziny publikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Opisuje jak projektować zgodnie z identyfikacją wizualną marki – dobiera odpowiednie fonty, kolory, logo i buduje zestaw marki w Canva. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia, czym jest identyfikacja wizualna marki i jakie elementy wchodzą w jej skład (np. logo, kolorystyka, typografia, styl graficzny). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje jak projektować materiał graficzny zgodny z ustalonym zestawem marki, stosując zapisane style (kolory, fonty, logo) w całym projekcie. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Omawia jak zastosować inteligentne narzędzia AI w CANVIE do optymalizacji projektów. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje dostępne funkcje AI w Canvie (np. generowanie tekstów, edycja obrazów, usuwanie tła, Magic Resize, Magic Design). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia zastosowanie poszczególnych narzędzi AI w kontekście usprawnienia pracy projektowej (np. oszczędność czasu, automatyzacja, poprawa jakości materiałów). | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wyjaśnia jak odpowiedzialnie korzystać z zasobów cyfrowych (szablonów, zdjęć, ikon, muzyki), respektując prawa autorskie i dobre praktyki współpracy w sieci. | Kryteria weryfikacji Opisuje zasady etyczne w doborze treści (np. unikanie plagiatu, szanowanie twórczości innych, wskazywanie źródeł). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje dobre praktyki w pracy zespołowej online, takie jak udostępnianie materiałów wewnątrz zespołu z zachowaniem praw własności. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Grupą docelową szkolenia są osoby prowadzące własną działalność gospodarczą, osoby planujące założenie firmy, a także menedżerowie, pracownicy mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw, którzy odpowiadają za zarządzanie, promocję oraz rozwój obecności firmy w Internecie.
- Szkolenie prowadzone w trybie godzin zegarowych (16 h), w formie zdalnej w czasie rzeczywistym. Przerwy są wliczane w czas trwania usługi.
- Prowadzący szkolenie: Sara Marmon
- Zajęcia będą prowadzone, w sposób który będzie aktywizował uczestników.
- Proces walidacji prowadzony w formie testu teoretycznego. Osoba prowadząca walidację (autor testu) będzie obecna na czas walidacji na platformie, na której odbywać będzie się szkolenie.
- Wymagana jest frekwencja na poziomie co najmniej 80%.
- Program szkolenia obejmuje następującą tematykę:
Dzień 1:
Uzupełnianie ankiet początkowych
Moduł 1: Wprowadzenie do Canva (zajęcia teoretyczne)
- Czym jest Canva i do czego służy
- Rodzaje kont (Free vs Pro)
- Interfejs użytkownika – omówienie funkcji i narzędzi
- Tworzenie konta i ustawienia profilu
- Omówienie typów projektów (posty, prezentacje, ulotki, CV, infografiki itd.)
Moduł 2: Projektowanie grafik statycznych (zajęcia teoretyczne i praktyczne)
- Tworzenie karuzel, relacji, grafik do różnych platform
- Wybór odpowiedniego formatu
- Zasady kompozycji graficznej (siatki, marginesy, hierarchia wizualna)
- Praca z szablonami – dostosowywanie gotowych projektów
- Dodawanie i edycja elementów: tekst, zdjęcia, ikony, kształty
- Praca z warstwami i grupowaniem
- Eksport i publikacja projektów (PDF, PNG, JPG, do druku, do social media)
Moduł 3: Budowanie spójnej identyfikacji wizualnej (zajęcia teoretyczne i praktyczne)
- Tworzenie karuzel, relacji, grafik do różnych platform
- Tworzenie zestawu marki (paleta kolorów, fonty, logo)
- Użycie kolorów i fontów zgodnie z identyfikacją wizualną
- Zapisywanie własnych szablonów
- Organizacja materiałów w folderach
Dzień 2:
Moduł 1: Treści na social media (zajęcia teoretyczne i praktyczne)
- Tworzenie karuzel, relacji, grafik do różnych platform
- Szablony do Reels/TikTok (Canva Video)
- Planowanie i publikacja postów bezpośrednio z Canvy
- Współpraca zespołowa nad projektami social media
Moduł 2: Animacje i proste wideo w Canva(zajęcia teoretyczne i praktyczne)
- Tworzenie animowanych grafik
- Edycja wideo (cięcie, podkład dźwiękowy, napisy, przejścia)
- Użycie szablonów video
- Eksport i publikacja filmów
Moduł 3: Zajęcia praktyczne + konsultacje, Q&A.(zajęcia teoretyczne i praktyczne)
Uzupełnianie ankiet końcowych
Walidacja
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 17 Uzupełnianie ankiet początkowych | Prowadzący Sara Marmon | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 17 Wprowadzenie do Canva | Prowadzący Sara Marmon | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 17 przerwa | Prowadzący Sara Marmon | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 17 Projektowanie grafik statycznych | Prowadzący Sara Marmon | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 17 przerwa | Prowadzący Sara Marmon | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 17 Budowanie spójnej identyfikacji wizualnej | Prowadzący Sara Marmon | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 17 przerwa | Prowadzący Sara Marmon | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 17 Budowanie spójnej identyfikacji wizualnej cd. | Prowadzący Sara Marmon | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 17 Treści na social media | Prowadzący Sara Marmon | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 17 przerwa | Prowadzący Sara Marmon | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 17 Treści na social media cd. | Prowadzący Sara Marmon | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 17 przerwa | Prowadzący Sara Marmon | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 17 Animacje i proste wideo w Canva | Prowadzący Sara Marmon | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 17 przerwa | Prowadzący Sara Marmon | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 17 Zajęcia praktyczne + konsultacje, Q&A. | Prowadzący Sara Marmon | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 17 Uzupełnianie ankiet końcowych | Prowadzący Sara Marmon | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:25 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 17 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:25 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:35 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 043,20 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 043,20 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 190,20 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 190,20 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Sara Marmon
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w postaci skryptu, po zakończonej usłudze.
Informacje dodatkowe
Szkolenie obejmuje 16 godzin zegarowych, wymagana jest frekwencja na poziomie 80 %. Szkolenie realizowane w każdym dniu wg harmonogramu.
Informujemy o możliwości wizyty monitoringowej usługi. Regulamin dostawy usług dostępny jest w siedzibie firmy przy ulicy Mikołaja Reja 20, 33-300 Nowy Sącz.
W przypadku uczestnictwa w usłudze osób z niepełnosprawnością usługa zostanie dostosowana do ich potrzeb.
Usługa zwolniona z VAT-u (art.113 ust. 1 i 2 ustawy o VAT).
Zajęcia będą prowadzone, w sposób który będzie aktywizował uczestników np.: ankiety, case study, burze mózgów, mapy myśli, quizy, kwestionariusze.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
1) platforma/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego będzie prowadzona usługa: zoom.us. Formularze google.com (niezbędne do przeprowadzenia ankiety ewaluacyjnej) – dowolny adres e-mail;
2) minimalne wymagania sprzętowe:
Głośniki i mikrofon – wbudowane lub zewnętrzne, Kamera internetowa – wbudowana lub zewnętrzna,
Komputer wyposażony w co najmniej 2 GB pamięci RAM.
Procesor: minimalny pojedynczy rdzeń 1 GHz lub wyższy, zalecany dwurdzeniowy 2 GHz lub wyższy (Intel i3 / i5 / i7 lub odpowiednik AMD)
System operacyjny jeden z wymienionych: macOS X z systemem macOS 10.7 lub nowszym, Windows 10 (uwaga: w przypadku urządzeń z systemem Windows 10 muszą one działać w systemie Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany), Windows 8 lub 8.1, Windows 7, Windows Vista z dodatkiem SP1 lub nowszym, Windows XP z dodatkiem SP3 lub nowszym, Ubuntu 12.04 lub wyższy, Mint17.1 lub wyższa, Red Hat Enterprise Linux 6.4 lub nowszy, Oracle Linux 6.4 lub nowszy, CentOS 6.4 lub wyższy, Fedora 21 lub nowsza, OpenSUSE 13.2 lub wyższy, ArchLinux (tylko 64-bit).
3) minimalne wymagania dot. parametrów łącza sieciowego: Łącze o przepustowości pobierania i wysyłania danych o prędkości: 5 Mb/s.
4) niezbędne oprogramowanie umożliwiające dostęp do prezentowanych treści i materiałów: - google meets - wersja 4.6.10 (20041.0408) lub wyższa albo - przeglądarka internetowa: Dla Windows: IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+ Dla Mac: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+ Dla Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
5) okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line: link do spotkania on-line jest ważny tylko w okresie trwania usługi (od momentu rozpoczęcia usługi do jej zakończenia).