Asystent nauczyciela w przedszkolu / 86 godzin / on-line w czasie rzeczywistym / szkolenie z Zaświadczeniem MEN
Asystent nauczyciela w przedszkolu / 86 godzin / on-line w czasie rzeczywistym / szkolenie z Zaświadczeniem MEN
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie Asystent nauczyciela w przedszkolu przygotowuje do wykonywania zawodu Asystenta nauczyciela w przedszkolu publicznym lub prywatnym.
Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i kompetencji z zakresu opieki nad dziećmi w wieku przedszkolnym.
Zaświadczenie wg. wzoru MEN jest uznawane i rozpoznawane przez wszystkie placówki opieki nad dziećmi w wieku przedszkolnym oraz instytucje rynku pracy.
PROGRAM SZKOLENIA obejmuje 86 godzin zajęć teoretycznych.
Jeśli posiadasz wykształcenie średnie (matura nie jest wymagana) i chcesz pracować jako asystent nauczyciela w przedszkolu, nie wahaj się i zapisz się na nasze szkolenie.
Usługa adresowana jest również do uczestników projektu "Kierunek - Rozwój" oraz "Małopolski Pociąg do kariery".
Uzyskasz pełne wsparcie merytoryczne i techniczne. Zapraszamy!
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji29-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi86
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i kompetencji z zakresu opieki nad dziećmi w wieku przedszkolnym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje procedury bezpieczeństwa obowiązujące w przedszkolu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia i opisuje zasady bezpieczeństwa obowiązujące w placówce przedszkolnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik wyjaśnia aspekty prawne oraz określa zakres odpowiedzialności zawodowej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje i charakteryzuje podstawowe regulacje prawne dotyczące pracy asystenta. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik prezentuje podstawową wiedzę z zakresu medycyny ratunkowej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje i stosuje procedury udzielania pierwszej pomocy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik wyjaśnia zasady pracy opiekuńczo-wychowawczej oraz interpretuje prawa dziecka. | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje zasady praw dziecka i odnosi je do pracy opiekuńczej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik diagnozuje potrzeby dziecka w wieku przedszkolnym. | Kryteria weryfikacji Uczestnik ocenia sytuację dziecka i identyfikuje jego potrzeby. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik dobiera i stosuje koncepcje zabaw zgodne z psychologią i pedagogiką rozwojową. | Kryteria weryfikacji Uczestnik projektuje zabawy dostosowane do wieku i indywidualnych potrzeb dzieci. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik komunikuje się skutecznie z dziećmi, rodzicami i opiekunami prawnymi. | Kryteria weryfikacji Uczestnik prowadzi rozmowy wspierające oraz stosuje aktywne słuchanie. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje różne metody i formy pracy z dziećmi. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje i charakteryzuje metody pracy pedagogicznej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kompetencje opiekuna dziecka - 16 godzin
Procedury bezpieczeństwa w przedszkolu
Aspekty prawne i zakres odpowiedzialności zawodowej
Metody organizacji pracy w przedszkolu
Podstawy medycyny ratunkowej
Psychopedagogiczne podstawy rozwoju jednostki - 10 godzin
Zasady pracy opiekuńczo-wychowawczej oraz prawa dziecka
Metody diagnozowania potrzeb dziecka
Psychologiczne koncepcje opieki nad dzieckiem i ich funkcje
Stymulowanie wszechstronnego rozwoju dziecka - 18 godzin
Planowanie i dokumentacja rozwoju dziecka
Koncepcje zabaw zgodne z psychologią i pedagogiką rozwojową
Scenariusze zabaw dla dzieci w wieku przedszkolnym
Komunikacja z dzieckiem, rodzicami oraz opiekunami prawnymi
Wprowadzenie dziecka w kulturę – literatura, małe formy teatralne, sztuki plastyczne, muzyka
Metody pracy z dzieckiem - 42 godziny
Metody i formy pracy z dzieckiem – wybór
Metoda pracy z dzieckiem M. Montessori
Metoda pracy z dzieckiem W. Sherborne
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 299,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 299,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 38,36 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 38,36 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Monika Wasiak
- 2015-2018 Wyższa Szkoła Menedżerska, kierunek Zarządzanie (licencjat)
- 2018-2020 Wyższa Szkoła Menedżerska, kierunek Pedagogika, specjalizacja Pedagogika Szkolna i Wczesnoszkolna (magister)
- 2021-2022 Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego, kierunek Zarządzanie Oświatą (studia podyplomowe)
Doświadczenie zawodowe:
- 2016- obecnie Opiekun, wychowawca, nauczyciel w przedszkolu
- 2018- obecnie Wykładowca w JPB Centrum Kształcenia Ustawicznego
- 2020-2021 Dyrektor żłobka/ wicedyrektor przedszkola
Klaudia Niemira
- 2015-2018 Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego, kierunek Pedagogika (licencjat); specjalność Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna z edukacją włączającą
- 2019-2021 Uniwersytet Warszawski, kierunek Pedagogika (magister); specjalność Studia nad dzieckiem i rodziną
- 2021-2023 Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego, kierunek Terapia środowiskowa dzieci i młodzieży (studia podyplomowe)
- 2023-obecnie Regeneracja Szkoła Psychoterapii Dzieci i Młodzieży, kierunek Psychoterapia dzieci i młodzieży
Doświadczenie zawodowe:
- 2023 PLON Polonijne Liceum Ogólnokształcące, Pedagog szkolny
- 2025 Instytut Psychiatrii i Neurologii w Warszawie, staż psychoterapeutyczny
- 2023 Ezra UKSW - dialog i terapia dzieci i młodzieży w ramach środowiskowego modelu opieki, prowadzenie grup TUS, współprowadzenie grupy psychodynamicznej dla dzieci w wieku przedszkolnym, organizowanie i prowadzenie warsztatów psycho-edukacyjnych dla dzieci i rodziców
- 2023-obecnie Centrum CBT - prowadzenie terapii środowiskowej dzieci i młodzieży
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe będą dostępne do pobrania z dysku (link dla uczestników).
Warunki uczestnictwa
- osoby pełnoletnie
- wykształcenie co najmniej średnie (matura nie jest wymagana)
Informacje dodatkowe
Harmonogram szkolenia pojawi się w późniejszym terminie. Zajęcia będą odbywać się w blokach 1,5 godziny, max. 3 bloki dziennie, od poniedziałku do piątku, w godzinach między 9:00 a 16:00.
Zawarto umowę z:
- WUP w Toruniu w ramach projektu "Kierunek- Rozwój"
- WUP w Krakowie w ramach projektu "Małopolski Pociąg do kariery"
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie będzie odbywać się w formie zdalnej w czasie rzeczywistym na platformie Google Workspace (link dostępu dla użytkownika). Uczestnik musi posiadać działającą kamerę i mikrofon.