Animacja 3D
Możliwość dofinansowania
Animacja 3D
Numer usługi 2025/06/14/28897/2816983
4 790,00 PLN
brutto
4 790,00 PLNnetto
28,18 PLNbrutto/h
28,18 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój
- Grupa docelowa usługi
Kurs kierowany jest dla osób zainteresowanych pozyskaniem wiedzy z zakresu Animacji 3D.
- Minimalna liczba uczestników7
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji30-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi170
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kształcenia jest przygotowanie uczestników w zakresie podstawowych informacji i umiejętności niezbędnych przy tworzeniu autorskich animacji, ze szczególnym nastawieniem na produkcje użytkowo-komercyjne, m.in. wykorzystywane w reklamie i marketingu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik zna prawne aspekty projektowania animacji – własność intelektualną, prawo konkurencji i konsumenta, ochronę znaków towarowych i wzorów | Kryteria weryfikacji Uczestnik posiada wiedzę na temat podstaw prawa własności przemysłowej i intelektualnej potrzebnych do rozpoczęcia pracy zawodowej lub własnej działalności gospodarczej w zakresie studiowanego kierunku Uczestnik potrafi posługiwać się bazami danych i wyszukiwarkami znaków towarowych i wzorów przemysłowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik zna podstawy języka filmowego – opowiadanie obrazem | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi określić zagadnienia techniczne dotyczące powstawania obrazu filmowego. Potrafi określić i korzystać z podstawowych trybów pracy kamery. Potrafi prawidłowo dobrać i obsługiwać sprzęt filmowy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik zna podstawy obróbki graficznej.Przygotowywanie assetów pod animacje 2D | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi posługiwać się programem Adobe Photoshop w zakresie obróbki graficznej i edycji obrazów. Uczestnik zna zasady tworzenia warstw i wykorzystania ich w pracy nad obrazem. Uczestnik zna podstawowe funkcje Adobe After Effects i potrafi pracować z obrazem przygotowanym pod animację w tym programie. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uczestnik zna podstawy motion designu | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi poruszać się po programie After Effects oraz potrafi praktycznie zastosować efekty i presety animacji, tworzyć animacje klatek kluczowych, generować tło oraz wykorzystać gradienty | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik zna zasady riggowania i animacji 2D | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi poruszać się po programie After Effects, uczestnik potrafi praktycznie zastosować efekty i presety animacji, tworzyć animacje klatek kluczowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik zna systemy cząsteczkowe i fizyka 2D | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi obsługiwać wtyczki do programu After Effects. Potrafi tworzyć generator cząsteczek oraz edytować cząsteczki. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik zna zasady postprodukcji – montaż obrazu, montaż dźwięku, color grading | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi określić zagadnienia techniczne dotyczące montażu wideo, określić i korzystać z funkcji programów montażowych. Potrafi pracować z paletą kolorów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik zna modelowanie 3D | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi określić zagadnienia techniczne dotyczące modelowania oraz rzeźbienia trójwymiarowego, określić i korzystać z funkcji programów do modelowania i rzeźbienia obiektów 3D. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik zna teksturowanie, mapowanie i shading | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi określić zagadnienia techniczne dotyczące teksturowania, mapowania oraz shadingu, określić i korzystać z funkcji programów do teksturowania, mapowania i shadingu oraz programów do tworzenia materiałów i shaderów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik zna zasady riggowania oraz animacji 3D | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi określić zagadnienia techniczne dotyczące riggowania oraz animacji modeli 3D, określić i korzystać z funkcji prog | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik zna systemy cząsteczkowe i fizyka 3D | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi obsługiwać generator particli w programach 3D. Potrafi tworzyć generator cząsteczek oraz edytować cząsteczki trójwymiarowe | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik umie pracować z wirtualną kamerą | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi obsługiwać kamery w wirtualnym środowisku 3D oraz używać linii czasu do zmiany ujęć. Potrafi tworzyć sekwencje wideo z różnych ujęć oraz dostosowywać kamery oraz kadry danych klatek. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik zna zasady prawidłowego oświetlenia i renderingu | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi rozróżnić typy światła, ustawić oświetlenie oraz dostosować oświetlenie do sceny w środowisku wirtualnym 3D. Potrafi tworzyć proste efekty świetlne na scenie oraz wyrenderować scenę za pomocą silników renderujących | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
TAK
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
TAK
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
TAK
Program
Program
- Prawne aspekty projektowania animacji - własność intelektualna, prawo konkurencji i konsumenta, ochrona znaków towarowych i wzorów
- Podstawy języka filmowego - opowiadanie obrazem
- Podstawy obróbki graficznej. Przygotowanie assetów pod animacje 2D.
- Podstawy motion designu
- Riggowanie i animacja 2D
- Systemy cząsteczkowe i fizyka 2D
- Postprodukcja - montaż obrazu, montaż dźwięku, color grading
- Modelowanie 3D
- Teksturowanie, mapowanie i shading
- Riggowanie i animacja 3D
- Systemy cząsteczkowe i fizyka 3D
- Praca z wirtualną kamerą
- Oświetlenie i rendering
- Projekt końcowy
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 790,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 790,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 28,18 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 28,18 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 0
Brak wyników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Szkoła zapewnia materiały i sprzęt potrzebny do nauki.
Informacje dodatkowe
Po zakończeniu nauki uczestnik otrzymuje:
- Dyplom TEB Edukacja
- Zaświadczenie o przebiegu kształcenia wraz z podanymi przedmiotami
- Zaświadczenie wydawane zgodnie z rozporządzeniem MEiN
Adres
Adres
ul. Fabryczna 13
53-609 Wrocław
woj. dolnośląskie
Lokalizacja ma świetny dojazd.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Automaty sprzedające przekąski i napoje.
Kontakt
Kontakt
Aleksandra Morawska
E-mail
aleksandra.morawska@teb-edukacja.pl
Telefon
(+48) 571 312 637