INDYWIDUALNY kurs języka angielskiego - poziom C1 część 1
INDYWIDUALNY kurs języka angielskiego - poziom C1 część 1
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych oraz młodzieży, które posiadają znajomość języka angielskiego (poziom B2) i chcą kontynuować naukę na wyższym poziomie - C1.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji22-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do posługiwania się językiem angielskim na poziomie C1 zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (CEFR).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczeń poprawnie używa zaawansowanych sposobów porównywania (e.g. "nowhere near as", "by far the most"). | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania z użyciem zaawansowanych struktur porównawczych.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z porównaniami. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń stosuje czasowniki modalne w przeszłości (e.g. "must have", "couldn’t have", "should have"). | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie używa czasowników modalnych do wyrażania przypuszczeń, krytyki lub obowiązku w przeszłości.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z czasownikami modalnymi w przeszłości. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń poprawnie używa zdań rozszczepionych (cleft sentences) do podkreślania informacji w zdaniu. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania z użyciem zdań rozszczepionych.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach rozszczepionych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczeń stosuje inwersję w zdaniach warunkowych, po przysłówkach i w konstrukcjach formalnych. | Kryteria weryfikacji - Uczeń poprawnie tworzy zdania z inwersją w różnych kontekstach gramatycznych.- Uczeń identyfikuje i koryguje błędy w zdaniach z inwersją. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych oraz młodzieży, które posiadają znajomość języka angielskiego (poziom B2) i chcą kontynuować naukę na wyższym poziomie - C1.
Kurs jest realizowany w formie indywidualnej w związku z czym na jednego uczestnika przypada 1 lektor. W przypadku zdalnej formy zajęć wymagany jest komputer oraz łącze internetowe, w formie stacjonarnej wszelkie rzeczy niezbędne dla przeprowadzenia kursu zapewnia organizator.
Walidacja wliczona jest w czas trwania kursu.
Przerwy wliczone są w czas szkolenia.
Szkolenia odbywa się w godzinach lekcyjnych (45 minut).
PROGRAM KURSU JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Poziom C1 – Speakout 3rd Edition
Program kursu:
Unit 1: Learning
- Tematyka: Uczenie się, edukacja, kreatywność, doświadczenia edukacyjne.
- Cele nauczania:
- Rozwijanie umiejętności opisywania postaw i wyrażania opinii na temat porażek i sukcesów.
- Używanie zaawansowanych form warunkowych.
- Rozwijanie słownictwa związanego z edukacją i kreatywnością.
- Dyskusja na temat przyszłości edukacji.
- Umiejętności przyszłościowe: Samozarządzanie, współpraca.
- Zadania:
- Dyskusja na temat konwencjonalnej mądrości.
- Napisanie podsumowania programu radiowego.
- Dyskusja na temat kreatywności w miejscu pracy lub na uczelni.
- Napisanie nominacji do nagrody dla nauczyciela.
Unit 2: Cities
- Tematyka: Miasta, kultura, tłumaczenia, jedzenie.
- Cele nauczania:
- Używanie zaawansowanych sposobów porównywania.
- Rozwijanie słownictwa związanego z wpływem działań na otoczenie.
- Dyskusja na temat miast kultury i tłumaczeń.
- Prezentowanie nowej restauracji.
- Umiejętności przyszłościowe: Komunikacja, odpowiedzialność społeczna.
- Zadania:
- Dyskusja na temat aplikacji do tytułu "Miasto Kultury".
- Napisanie informacyjnego podsumowania dla broszury zawodowej.
- Dyskusja na temat tradycji i kultur.
- Napisanie posta na blogu o miejscu z jedzeniem.
Unit 3: Work
- Tematyka: Praca, praca zdalna, kultura firmy, problemy w miejscu pracy.
- Cele nauczania:
- Używanie czasowników modalnych i fraz.
- Rozwijanie słownictwa związanego z poszukiwaniem pracy i pracą zdalną.
- Dyskusja na temat rozwiązywania problemów w miejscu pracy.
- Prezentowanie pomysłów na lepsze miejsce pracy.
- Umiejętności przyszłościowe: Komunikacja, rozwiązywanie problemów.
- Zadania:
- Nagranie wideo CV.
- Dyskusja na temat rozwiązań problemów związanych z pracą zdalną.
- Napisanie raportu z doświadczeń zawodowych.
Unit 4: Influence
- Tematyka: Wpływ, pierwsze wrażenia, plotki, modele do naśladowania.
- Cele nauczania:
- Używanie inwersji, zdania rozszczepione, tailing i fronting.
- Rozwijanie słownictwa związanego z pierwszymi wrażeniami i rozpowszechnianiem informacji.
- Dyskusja na temat wpływu akcentów i plotek.
- Prezentowanie wyników ankiety.
- Umiejętności przyszłościowe: Myślenie krytyczne, komunikacja.
- Zadania:
- Dyskusja na temat pozytywnych i negatywnych pierwszych wrażeń.
- Napisanie raportu na temat fałszywych wiadomości.
- Prezentacja wyników ankiety.
Dodatkowe materiały:
- Bank pisania (Writing Bank): Przykłady i wskazówki do pisania różnych form tekstów, takich jak raporty, recenzje, posty na blogu, e-maile itp.
- Bank gramatyki (Grammar Bank): Wyjaśnienia i ćwiczenia dotyczące zaawansowanych struktur gramatycznych.
- Bank słownictwa (Vocabulary Bank): Rozszerzenie słownictwa z każdego rozdziału.
- Bank komunikacji (Communication Bank): Przydatne zwroty i wyrażenia do dyskusji, prezentacji i mediacji.
Walidacja efektów uczenia się
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 22 Lead-in. Wprowadzenie. | Prowadzący Lena Tolbert | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 22 Is that a fact? Czy to fakt? | Prowadzący Lena Tolbert | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 22 Conditionals. Zdania okolicznikowe warunku. | Prowadzący Lena Tolbert | Data realizacji zajęć 01-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 22 Education. Edukacja. | Prowadzący Lena Tolbert | Data realizacji zajęć 01-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 22 Relative clauses. Zdania względne. | Prowadzący Lena Tolbert | Data realizacji zajęć 08-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 22 Creativity. Kreatywność. | Prowadzący Lena Tolbert | Data realizacji zajęć 08-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 22 How to manage interaction during discussion. Jak dobrze prowadzić dyskusję. | Prowadzący Lena Tolbert | Data realizacji zajęć 15-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 22 Learning. Uczenie się. | Prowadzący Lena Tolbert | Data realizacji zajęć 15-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 22 Discussion about education. Dyskusja o edukacji. | Prowadzący Lena Tolbert | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 22 Review – Unit 1. Powtórzenie wiadomości – rozdział 1. | Prowadzący Lena Tolbert | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 22 Unit Test 1. Sprawdzian wiadomości – rozdział 1. | Prowadzący Lena Tolbert | Data realizacji zajęć 29-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 22 After the test. Omówienie i poprawa sprawdzianu wiadomości. | Prowadzący Lena Tolbert | Data realizacji zajęć 29-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 22 Cities. Miasta. | Prowadzący Lena Tolbert | Data realizacji zajęć 05-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 22 Advanced ways of comparing. Zaawansowane formy porównywania. | Prowadzący Lena Tolbert | Data realizacji zajęć 05-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 22 Cities. Miasta. (odrabianie z 05.08) | Prowadzący Lena Tolbert | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 22 Advanced ways of comparing. Zaawansowane formy porównywania( odrabianie z 05.08) | Prowadzący Lena Tolbert | Data realizacji zajęć 07-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 22 Lost in translation. Utracone w tłumaczeniu. | Prowadzący Lena Tolbert | Data realizacji zajęć 12-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 22 Translation apps. Aplikacje do tłumaczenia językowego. | Prowadzący Lena Tolbert | Data realizacji zajęć 12-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 22 Cultural heritage. Dziedzictwo kulturowe. | Prowadzący Lena Tolbert | Data realizacji zajęć 19-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 22 How to maintain and develop interaction. Jak podtrzymywać i rozwijać interakcje. | Prowadzący Lena Tolbert | Data realizacji zajęć 19-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 22 Flavours. Smaki. | Prowadzący Lena Tolbert | Data realizacji zajęć 26-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 22 Walidacja – test | Prowadzący Lena Tolbert | Data realizacji zajęć 26-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 666,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 666,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 83,30 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 83,30 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Lena Tolbert
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- materiały piśmienne - ćwiczenia autorskie, materiały z prasy, telewizji i internetu (również video), materiały dostępne na rynku wydawnicznym
Warunki uczestnictwa
Wyrażenie zgody na nagrywanie zajęć/zrzuty ekranu na potrzeby monitoringu zajęć.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe:
Harmonogram zostanie uzupełniony po wcześniejszej konsultacji z uczestnikiem szkolenia. Zastrzegamy, że osoba prowadząca może ulec zmianie.
Kursant otrzymana po ukończeniu kursu:
- Zaświadczenie o zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej
- Oświadczenie dotyczące prawidłowości realizacji usługi prowadzącej do nabycia kompetencji
Warunkiem zaliczenia kursu jest 80% obecności potwierdzonego listą obecności.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne konieczne do korzystania z usługi:
a) Minimalne wymagania sprzętowe:
- Komputer stacjonarny, laptop, tablet lub inne urządzenie mobilne.
- Głośniki i mikrofon (wbudowane, podłączane przez USB lub Bluetooth).
- Kamerka internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
- System operacyjny: macOS, Windows 7, 8, 8.1, 10, Ubuntu 12.04 lub nowszy.
b) Minimalne wymagania dotyczące łącza internetowego:
- Stabilne połączenie szerokopasmowe, przewodowe lub bezprzewodowe (3G, 4G/LTE).
- Obsługiwane przeglądarki:
- Windows: Internet Explorer 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
- macOS: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
- Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
c) Wymagane oprogramowanie:
- Materiały będą dostępne w formatach .pdf, .doc, .odt, do których odczytu potrzebne będą odpowiednie programy, np. Adobe Acrobat Reader, Microsoft Word, OpenOffice lub LibreOffice