Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy w ramach projektu Akademia HR - szkolenie
Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy w ramach projektu Akademia HR - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
W ramach Projektu wsparciem mogą zostać objęci:
1) zespoły HR,
2) pracownicy przedsiębiorcy odpowiedzialni za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi,
3) menadżerowie lub kandydaci na menadżerów.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi75
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy"przygotowuje do pozyskiwania (w tym w procesie rekrutacji) oraz wykorzystania zróżnicowanego potencjału, talentów i
doświadczeń pracowników w ramach dostosowania kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i
społecznych, w tym gotowości do zmiany zakresu wykorzystywanych kompetencji (reskilling) oraz kształtowania
otwartości na wyzwania rozwojowe (kultura Learning Agility).
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Opisuje wpływ zmian na rynkupracy na możliwości i ewentualne trudności w zakresie pozyskiwania i utrzymania w firmie pracowników o odpowiednim potencjale. | Kryteria weryfikacji Wskaźniki rekrutacyjne: Wymienia trzyprzykładowe stopnie zaspokajania potrzeb kadrowych firmy. Stopień zaspokojenia potrzeb kadrowych firmy (np. liczba obsadzonych stanowisk w stosunku do liczby ogłoszeń). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Analizuje Tempo rekrutacji (czaspotrzebny na obsadzenie wakatów). Analizuje Koszty rekrutacji w porównaniu do budżetu na ten cel. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Wskaźniki zatrzymania pracowników:Definiuje stopę rotacji kadry (procent pracowników opuszczających firmę w określonym okresie). Podaje przykładowe przyczyny odejść pracowników (np. brak możliwości rozwoju, niezadowolenie z warunków pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wiedza: Identyfikuje metody ocenypotencjału zawodowego kandydatów do pracy oraz pracowników i potrafi wskazać odpowiedni zakres ich wykorzystania we własnej firmie. | Kryteria weryfikacji Skuteczność metody oceny potencjałuzawodowego: Ocenia trafności i rzetelności stosowanej metody oceny potencjału zawodowego. Porównuje wyniki oceny z faktycznymi osiągnięciami pracowników w pracy. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Zgodność metody z potrzebami firmy:Określa adekwatność metody oceny do specyfiki branży, stanowiska pracy i kultury organizacyjnej firmy | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Dostosowanie metody oceny doróżnorodności pracowników: Ocenia elastyczność i możliwości personalizacji metody oceny potencjału zawodowego wobec zróżnicowanych pracowników. Zapewnienia, że metoda oceny uwzględnia różnice indywidualne i różnorodne talenty w zespole. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wiedza: Charakteryzuje obecne iprzyszłe potrzeby firmy dotyczące potencjału pracowników (w zakresie kwalifikacji, kompetencji, doświadczeń) | Kryteria weryfikacji Określa zgodność identyfikowanychpotrzeb z celami strategicznymi firmy: | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Ocenia, czy identyfikowane potrzebydotyczące potencjału pracowników są zgodne z głównymi celami biznesowymi i strategicznymi firmy. Analizuje, czy potencjał pracowników odpowiada przyszłym wyzwaniom i planom rozwoju organizacji | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Zrozumienie aktualnych i przyszłychtrendów rynku pracy: | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Analizuje trendy branżowe i rynkowe,które wpływają na wymagane kwalifikacje, kompetencje i doświadczenia pracowników. Określa gotowość firmy do adaptacji do zmieniających się potrzeb rynku pracy poprzez odpowiedni rozwój potencjału pracowników. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Wiedza: Charakteryzuje możliwości ipotencjalne korzyści dla firmy wynikające z kształtowania wewnętrznego zróżnicowania (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów itp.) i potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji Efektywność rozwiązywaniaproblemów: | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Określa, czy różnorodność w zespoleprzyczynia się do lepszego rozwiązywania problemów i generowania innowacyjnych pomysłów. Monitoruje czy różnorodne perspektywy przynoszą wartość dodaną w procesie podejmowania decyzji i rozwiązywania wyzwań biznesowych. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Poprawa jakości decyzji:Analizuje czy zróżnicowanie pracowników przyczynia się do podejmowania lepszych, bardziej przemyślanych decyzji. Ocenia czy różnorodne punkty widzenia prowadzą do bardziej zrównoważonych i kompleksowych analiz sytuacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Zadowolenie i zaangażowaniepracowników: Bada stopnień zadowolenia i zaangażowania pracowników z uwzględnienia różnorodności w miejscu pracy. Analizuje wpływ zróżnicowania na atmosferę w zespole i kulturę organizacyjną. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Buduje oraz wdrażaprogramy rekrutacji, selekcji i wdrażania nowych pracowników (onboarding), pozwalające pozyskiwać zróżnicowany potencjał w zakresie kompetencji, talentów i doświadczeń pracowników. | Kryteria weryfikacji Skuteczność rekrutacji różnorodnychkandydatów: Określa, czy programy rekrutacyjne przyciągają kandydatów o różnych kompetencjach, talentach i doświadczeniach. Analizuje czy rekrutacja prowadzi do zwiększenia zróżnicowania potencjału pracowników w firmie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Jakość selekcji kandydatów: | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Określa trafności procesów selekcji widentyfikowaniu kandydatów posiadających odpowiednie kompetencje i talenty. Definiuje monitorowanie, czy proces selekcji pozwala na skuteczne wyłonienie kandydatów, którzy najlepiej pasują do kultury organizacyjnej i wymagań stanowiska. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wsparcie dla integracji różnorodnychpracowników: Bada stopień integracji pracowników o różnym pochodzeniu, doświadczeniach i talentach w zespole i kulturze organizacyjnej. Analizuje, czy programy onboardingu promują inkluzję i współpracę między pracownikami. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Wdraża narzędzia iprocesy HR, pozwalające na stały monitoring i podnoszenie poziomu rozwoju kompetencji pracowników i ich dostosowanie do zmieniających się wyzwań organizacji. | Kryteria weryfikacji Efektywność narzędzi monitorowaniakompetencji: | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Określa skuteczność narzędzi HR wmonitorowaniu poziomu kompetencji pracowników. Analizuje czy narzędzia pozwalają na kompleksową ocenę kompetencji w różnych obszarach zawodowych. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Częstotliwość i systematycznośćmonitorowania: Bada częstotliwość i regularność monitorowania kompetencji pracowników. Określa, czy proces monitorowania jest systematyczny i odbywa się z odpowiednią częstotliwością, aby zapewnić aktualność informacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Analizuje wyniki monitorowania i ocenykompetencji: | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Określa wyniki monitorowania wkontekście identyfikowania mocnych i słabych stron pracowników. Ocenia czy wyniki są używane do indywidualnego planowania rozwoju pracowników. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Skuteczność działań rozwojowych:Ocenia skuteczność działań rozwojowych podejmowanych na podstawie wyników monitorowania kompetencji. Analizuje, czy działania rozwojowe prowadzą do rzeczywistej poprawy kompetencji pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Dostosowanie do zmieniających siępotrzeb organizacji: Ocenia elastyczność narzędzi i procesów HR w dostosowywaniu się do zmieniających się potrzeb organizacji. Analizuje, czy narzędzia i procesy HR są odpowiednio adaptowane do nowych wyzwań i priorytetów biznesowych. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Umiejętności:Przygotowuje rozwiązania i narzędzia HR ukierunkowane na stałe dostosowywanie kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych. | Kryteria weryfikacji Analiza nowych wyzwańorganizacyjnych: Definiuje zdolności narzędzi i rozwiązań HR do identyfikowania nowych wyzwań organizacyjnych. Analizuje i ocenia, czy narzędzia HR pozwalają na skuteczne monitorowanie zmian w otoczeniu biznesowym i ich wpływu na potrzeby kompetencyjne pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Ocena dopasowania kompetencjipracowników do nowych wymagań: Bada i określa stopień, w jakim narzędzia HR umożliwiają identyfikację różnic pomiędzy aktualnymi kompetencjami pracowników a nowymi wymaganiami. Analizuje, czy narzędzia pozwalają na ustalenie obszarów do dalszego rozwoju i doskonalenia. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Wdraża programy rozwoju i ścieżekkariery oparte o wykorzystanie zróżnicowanego potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji Zgodność programów z potrzebamipracowników: | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Analizuje, czy programy rozwoju iścieżki kariery uwzględniają różnorodność kompetencji, talentów i doświadczeń pracowników. Określa, czy programy są dostosowane do indywidualnych celów zawodowych i aspiracji pracowników. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Efektywność identyfikacji potencjałupracowników: Definiuje skuteczność narzędzi i procesów identyfikacji potencjału pracowników. Analizuje, czy programy rozwoju uwzględniają różnice indywidualne i zróżnicowane możliwości rozwoju pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wsparcie dla różnorodnych ścieżekkariery: Bada i określa, czy programy rozwoju uwzględniają różnorodność możliwych ścieżek kariery w ramach organizacji. Analizuje, czy pracownicy mają możliwość wyboru ścieżki rozwoju odpowiadającej ich indywidualnym zainteresowaniom i umiejętnościom. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Identyfikuje i pozytywniewykorzystuje potencjał wynikający z wewnętrznego zróżnicowania pracowników (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów etc.). | Kryteria weryfikacji Analiza różnorodności w zespole:Określa, czy zespół pracowników odzwierciedla różnorodność pod względem doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego i poglądów. Bada i analizuje stopnień różnorodności w celu zidentyfikowania potencjalnych obszarów siły w zespole. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Tworzenie inkluzywnej kulturyorganizacyjnej: | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Monitoruje środowiska pracy pod kątemwłączania i szanowania różnorodności pracowników. Analizuje stopnień, w jakim pracownicy czują się akceptowani i doceniani bez względu na swoje różnice. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Zarządzanie konfliktami i różnicami:Definiuje sytuacje konfliktowe i różnice w zespole. Określa skuteczność działań zaradczych w radzeniu sobie z konfliktami i wykorzystywaniu różnic jako źródła siły | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Budujepozytywne nastawienie i gotowość pracowników do stałego rozwoju i nabywania nowych kompetencji (reskilling). | Kryteria weryfikacji Dostępność i atrakcyjność oferowanychszkoleń: Bada dostępność różnorodnych szkoleń i programów rozwoju dla pracowników. Ocenia atrakcyjności oferowanych programów, uwzględniająca ich zgodność z potrzebami i oczekiwaniami pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wsparcie ze strony kierownictwa imenedżerów: Definiuje zaangażowanie kierownictwa i menedżerów w promowanie kultury stałego rozwoju w organizacji. Analizuje, czy menedżerowie aktywnie wspierają i motywują swoich podwładnych do uczestnictwa w programach reskillingu. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:Aktywnie kształtuje wartości i kulturę pracy sprzyjającą otwartości na nowe wyzwania rozwojowe (Learning Agility). | Kryteria weryfikacji Analiza wartości organizacyjnych:Określa, czy wartości organizacyjne promują otwartość na nowe wyzwania i rozwój osobisty. Bada i określa stopnień, w jakim wartości organizacyjne wspierają kulturę Learning Agility. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Komunikacja i współpraca:Analizuje jakość komunikacji w organizacji pod kątem zachęcania do eksploracji nowych pomysłów i wyzwań. Ocenia stopnień współpracy między zespołami i działami w dążeniu do osiągania wspólnych celów rozwojowych. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Ogólny cel szkolenia:
- Zapoznanie uczestników z nowymi wyzwaniami rynku pracy.
- Przekazanie umiejętności identyfikowania i wykorzystywania potencjału pracowników.
- Budowanie kultury pracy sprzyjającej adaptacji do zmian i stałemu rozwojowi.
1. Zrozumienie wpływu zmian na rynek pracy ( prezentacja, walidacja - test teoretyczny)
- Wykłady na temat aktualnych trendów i wyzwań na rynku pracy (prezentacja)
- Dyskusja temat aktualnych trendów i wyzwań na rynku pracy. (praca w grupie)
- Studium przypadków przedstawiających różnorodne strategie reagowania na zmiany (praca w grupach)
2. Metody oceny potencjału zawodowego (praca w grupach, praca indywidualna, walidacja - test teoretyczny)
- Warsztaty praktyczne na temat różnych metod oceny potencjału pracowników (praca w grupach)
- Ćwiczenia praktyczne polegające na identyfikowaniu potencjału pracowników w zespołach (praca indywidualana)
3. Charakteryzowanie potrzeb firmy dotyczących potencjału pracowników (prezentacja, wykład, praca w grupach, walidacja - test teoretyczny)
- Analiza przyszłych potrzeb organizacji w kontekście kwalifikacji, kompetencji i talentów (prezentacja, wykład)
- Praktyczne ćwiczenia dotyczące tworzenia strategii zarządzania potencjałem pracowników (praca w grupach)
4. Kształtowanie kultury wspierającej zróżnicowanie i rozwój (prezentacja, praca w grupach, walidacja - test teoretyczny)
- Prezentacje i dyskusje na temat korzyści wynikających z kształtowania wewnętrznego zróżnicowania (prezentacja)
- Case studies ilustrujące skuteczne strategie budowania kultury organizacyjnej wspierającej rozwój (praca w grupach)
5. Budowanie programów rekrutacji i onboardingu (praca w grupach, praca indywidualna, walidacja - test teoretyczny)
- Warsztaty dotyczące projektowania programów rekrutacji i selekcji uwzględniających zróżnicowany potencjał pracowników (praca w grupach)
- Ćwiczenia praktyczne na temat tworzenia skutecznych procesów onboardingowych (praca indywidualna)
6. Wdrażanie narzędzi HR do stałego rozwoju (praca indywidualna, praca w grupie, walidacja - test teoretyczny)
- Przegląd narzędzi i procesów HR służących monitorowaniu i podnoszeniu poziomu rozwoju kompetencji pracowników (praca indywidualna)
- Symulacje wdrożeń narzędzi HR dostosowanych do zmieniających się wyzwań organizacyjnych (praca w grupie)
7. Tworzenie programów rozwoju i ścieżek kariery (prezentacja, praca w grupie, walidacja - test teoretyczny)
- Warsztaty dotyczące projektowania i wdrażania programów rozwoju opartych na zróżnicowanym potencjale pracowników (praca w grupie)
- Praktyczne ćwiczenia identyfikujące najlepsze praktyki w budowaniu ścieżek kariery (prezentacja, praca w grupie)
8. Inicjowanie programów wymiany wiedzy (prezentacja, praca w grupie, walidacja - test teoretyczny)
- Prezentacje na temat skutecznych programów wymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami. (prezentacja)
- Ćwiczenia grupowe mające na celu wypracowanie strategii minimalizacji ryzyka utraty wiedzy i doświadczeń. (praca w grupie)
9. Promowanie reskillingu i kultury stałego rozwoju (dyskusja, ćwiczenia indywidualne, walidacja - test teoretyczny)
- Dyskusje na temat znaczenia reskillingu i stałego rozwoju w erze zmian na rynku pracy. (dyskusja)
- Ćwiczenia indywidualne rozwijające umiejętności reskillingu i adaptacji do nowych kompetencji. (ćwiczenia indywidualne)
10. Kształtowanie wartości i kultury pracy (prezentacja, praca w grupie, walidacja - test teoretyczny )
- Sesje coachingowe i warsztaty poświęcone promowaniu wartości i kultury pracy sprzyjającej otwartości na nowe wyzwania. (dyskusja)
- Ćwiczenia praktyczne rozwijające umiejętności kształtowania pozytywnego nastawienia i gotowości do nauki. (praca w grupie)
11. Walidacja - test teoretyczny wiedzy i umiejętności z zakresu tematycznego szkolenia (test wyboru + otwarte zadanie sytuacyjne).
- czas przeznaczony na wykonanie testu: 30 minut
- próg zaliczenia 50%
- metoda testu: 10 zadań
Format Szkolenia:
- Wykłady i prezentacje ekspertów z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi.
- Warsztaty praktyczne i case studies umożliwiające aplikację wiedzy w realnym środowisku pracy.
- Sesje coachingowe i dyskusje grupowe służące refleksji i wymianie doświadczeń.
Test wiedzy.
1 godzina dydaktyczna = 45 min. (przerwy nie są wliczane w koszt realizacji usługi)
Warunki organizacyjne dla przeprowadzanej usługi:
- praca indywidualna
- praca w grupach (grupy 4 lub 5 osobowe w zależności od ilości uczestników)
- praca przy użyciu materiałów biurowych (kartki, mazaki, długopisy, flipchart)
- praca przy użyciu narzędzi elektronicznych (komputer)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 35 Wprowadzenie do szkolenia i omówienie celów. | Prowadzący Justyna Mucha | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 35 Wykłady na temat aktualnych trendów i wyzwań na rynku pracy (prezentacja, walidacja - test teoretyczny) | Prowadzący Justyna Mucha | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 35 Przerwa | Prowadzący Justyna Mucha | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 35 Dyskusja temat aktualnych trendów i wyzwań na rynku pracy. (praca w grupie, walidacja - test teoretyczny) | Prowadzący Justyna Mucha | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 35 Studium przypadków przedstawiającyc h różnorodne strategie reagowania na zmiany (praca w grupach, walidacja - test teoretyczny) | Prowadzący Justyna Mucha | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 35 Warsztaty praktyczne na temat różnych metod oceny potencjału pracowników (praca w grupach, walidacja - test teoretyczny) | Prowadzący Justyna Mucha | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 35 Przerwa | Prowadzący Justyna Mucha | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 35 Ćwiczenia praktyczne polegające na identyfikowaniu potencjału pracowników w zespołach (praca indywidualna, walidacja - test teoretyczny) | Prowadzący Justyna Mucha | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 35 Analiza przyszłych potrzeb organizacji w kontekście kwalifikacji, kompetencji i talentów (prezentacja, walidacja - test teoretyczny) | Prowadzący Justyna Mucha | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 35 Analiza przyszłych potrzeb organizacji w kontekście kwalifikacji, kompetencji i talentów (wykład, walidacja - test teoretyczny) | Prowadzący Justyna Mucha | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 35 Przerwa | Prowadzący Justyna Mucha | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 35 Praktyczne ćwiczenia dotyczące tworzenia strategii zarządzania potencjałem pracowników (praca w grupach, walidacja - test teoretyczny) | Prowadzący Justyna Mucha | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 35 Prezentacje i dyskusje na temat korzyści wynikających z kształtowania wewnętrznego zróżnicowania (prezentacja, walidacja - test teoretyczny) | Prowadzący Justyna Mucha | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 35 Case studies ilustrujące skuteczne strategie budowania kultury organizacyjnej wspierającej rozwój (praca w grupach, walidacja - test teoretyczny) | Prowadzący Justyna Mucha | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 35 Przerwa | Prowadzący Justyna Mucha | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 35 Warsztaty dotyczące projektowania programów rekrutacji i selekcji uwzględniającyc h zróżnicowany potencjał pracowników (praca w grupach, walidacja - test teoretyczny) | Prowadzący Justyna Mucha | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 35 Ćwiczenia praktyczne na temat tworzenia skutecznych procesów onboardingowych (praca indywidualna, walidacja - test teoretyczny) | Prowadzący Justyna Mucha | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 35 Przegląd narzędzi i procesów HR służących monitorowaniu i podnoszeniu poziomu rozwoju kompetencji pracowników (praca indywidualna, walidacja - test teoretyczny) | Prowadzący Justyna Mucha | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 35 Przerwa | Prowadzący Justyna Mucha | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 35 Symulacje wdrożeń narzędzi HR dostosowanych do zmieniających się wyzwań organizacyjnych (praca w grupie, walidacja - test teoretyczny) | Prowadzący Justyna Mucha | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 35 Wdrażanie narzędzi HR do stałego rozwoju (prezentacja, metoda walidacji: test teoretyczny) | Prowadzący Justyna Mucha | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 35 Warsztaty dotyczące projektowania i wdrażania programów rozwoju opartych na zróżnicowanym potencjale pracowników (praca w grupie, walidacja - test teoretyczny) | Prowadzący Justyna Mucha | Data realizacji zajęć 13-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 35 Praktyczne ćwiczenia identyfikujące najlepsze praktyki w budowaniu ścieżek kariery (praca w grupie, walidacja - test teoretyczny) | Prowadzący Justyna Mucha | Data realizacji zajęć 13-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 35 Przerwa | Prowadzący Justyna Mucha | Data realizacji zajęć 13-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 35 Prezentacje na temat skutecznych programów wymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami. (prezentacja, walidacja - test teoretyczny) | Prowadzący Justyna Mucha | Data realizacji zajęć 13-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 35 Ćwiczenia grupowe mające na celu wypracowanie strategii minimalizacji ryzyka utraty wiedzy i doświadczeń. (metoda walidacji: wywiad ustrukturyzowany) | Prowadzący Justyna Mucha | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 35 Dyskusje na temat znaczenia reskillingu i stałego rozwoju w erze zmian na rynku pracy. (dyskusja, walidacja - test teoretyczny) | Prowadzący Justyna Mucha | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 35 Przerwa | Prowadzący Justyna Mucha | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 35 Ćwiczenia indywidualne rozwijające umiejętności reskillingu i adaptacji do nowych kompetencji. (ćwiczenia indywidualne, walidacja - test teoretyczny) | Prowadzący Justyna Mucha | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 35 Sesje coachingowe i warsztaty poświęcone promowaniu wartości i kultury pracy sprzyjającej otwartości na nowe wyzwania. (dyskusja, walidacja - test teoretyczny) | Prowadzący Justyna Mucha | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 35 Ćwiczenia praktyczne rozwijające umiejętności kształtowania pozytywnego nastawienia i gotowości do nauki. (praca w grupie, analiza dowodów i deklaracji) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 35 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 35 Walidacja wiedzy i umiejętności uczestników - test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 35 Post Test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 35 Podsumowanie szkolenia - dyskusja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 12 546,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 12 546,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 167,28 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 167,28 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Justyna Mucha
Wykształcenie zawodowe:
Wyższa Szkoła Administracji Publicznej w Kielcach
UMCS w Lublinie Zarządzanie przedsiębiorstwami i instytucjami
Jako wieloletni przedsiębiorca, a zatem praktyk na podbudowie teorii poprowadzę dla Państwa szkolenia z zakresu szeroko pojętego zarządzania, zarządzania czasem, HR, doskonalenia strategii, skutecznej prezentacji, skutecznej retoryki, przyzwoitości biznesowej, wsparcia międzywydziałowego, zarządzania produktem, tworzenia wizerunku, tworzenia marki.
W ciągu ostatnich pięciu lat zarządzałam, tworzyłam strategię, kreowałam wizerunek, wyznaczałam trendy rozwoju w branży produkcyjnej, budowlanej, medycznej.
Proponuję Państwu niestandardowe podejście do wyżej wymienionych tematów, by poziom i zakres był w pełni kompatybilny z Państwa oczekiwaniami. Zatem podążaj ze mną Drogi Przedsiębiorco .
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
1. Ankiety
2. Pre i Post testy
3. Prezentacja
Warunki uczestnictwa
Uczestnik po zakończeniu usługi otrzymuje odpowiednie zaświadczenie/certyfikat.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia/certyfikatu jest: uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć.
Każdego dnia będzie prowadzona lista obecności.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi