Szkolenie Komunikacja w biznesie i zarządzanie relacjami z klientami
Szkolenie Komunikacja w biznesie i zarządzanie relacjami z klientami
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest przeznaczone dla właścicieli firm, osób zarządzających firmą, kadry kierowniczej, pracowników zarządzających relacjami z klientami.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji04-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ISO 21001: 2018 Organizacje edukacyjne – „Systemy zarządzania dla organizacji edukacyjnych – wymagania ze wskazówkami dotyczącymi użytkowania”
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie „Komunikacja w biznesie i zarządzanie relacjami z klientami" przygotowuje uczestnika do prowadzenia efektywnej komunikacji biznesowej oraz samodzielnego zarządzania relacjami z klientami. Celem edukacyjnym jest przekazanie wiedzy w zakresie zarządzania komunikacją w firmie. Szkolenie uczy jak skutecznie realizować zaplanowane cele.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się - posługuje się wiedzą w zakresiekomunikacji z klientem biznesowym | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje techniki wywieranie wpływu - identyfikuje style komunikacji - charakteryzuje techniki przygotowania do spotkań z klientami - opisuje jak budować relacje z klientem biznesowym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - udziela informacji zwrotnej zgodnie zwybranymi technikami komunikacji | Kryteria weryfikacji - definiuje potrzeby komunikacjibiznesowej - identyfikuje potrzeby klienta - opisuje wybrane techniki przekazywania informacji zwrotnej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - posługuje się wiedzą w zakresiezarządzania czasem w biznesie | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje sposoby zarządzaniaczasem - opisuje zależność zarzadzania czasem w kontekście zwiększania przychodu - opisuje strategie wywierania wpływu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - wykorzystuje w praktyce zdobytą wiedzę | Kryteria weryfikacji - dopasowuje produkt/usługi - zarządza emocjami w procesie sprzedaży i realizacji - egzekwuje granice - tworzy matrycę priorytetów i planowania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Ramowy program usługi Program realizowany jest w 16 godzinach dydaktycznych (teoretycznych oraz warsztatowych), w tym:
1. Wywieranie na swoich klientach i partnerach biznesowych dobrego wrażenia - 1 godz. dydaktyczna
2. Identyfikowanie stylu komunikacji klienta i dopasowanie do niego własnego stylu komunikacji - 2 godziny dydaktyczne
3. Sposoby identyfikowania potrzeb klienta - 2 godziny dydaktyczne
4. Strategie wywierania wpływu - 2 godziny dydaktyczne
5. Zarządzanie oczekiwaniami klienta - 2 godziny dydaktyczne
6. Dopasowanie produktu, usługi - 2 godzina dydaktyczne
7. Zarządzanie emocjami obu stron w procesie sprzedaży i realizacji usługi - 2 godziny dydaktyczne
8. Stawianie i egzekwowanie granic w procesie realizacji usługi - 2 godziny dydaktyczne
9. Matryca priorytetów i planowanie - 2/3 godziny dydaktycznej
10.Walidacja
Szkolenie jest przeznaczone dla właścicieli firm, osób zarządzających firmą, kadry kierowniczej, pracowników zarządzających relacjami z klientami.
Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., w trakcie jednego dnia szkoleniowego zajęć przewidziano dwie przerwy po 15 min. W przypadku wystąpienia dodatkowych przerw czas trwania szkolenia zostanie wydłużony o czas dodatkowych przerw. W przypadku konieczności zrobienia wcześniejszej przerwy czas przerwy głównej zostanie skrócony o czas trwania wcześniejszej przerwy. Przewidziane przerwy nie są wliczone w czas usługi.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Wywieranie wpływu na klientach i partnerach biznesowych dobrego wrażenia | Prowadzący Anita Cyglicka | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Identyfikowanie stylu komunikacji klienta i dopasowanie do niego własnego stylu komunikacji | Prowadzący Anita Cyglicka | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Przerwa | Prowadzący Anita Cyglicka | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Sposoby identyfikowania potrzeb klienta | Prowadzący Anita Cyglicka | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Strategia wywierania wpływu | Prowadzący Anita Cyglicka | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Przerwa | Prowadzący Anita Cyglicka | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Zarządzanie oczekiwaniami klienta | Prowadzący Anita Cyglicka | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Dopasowanie produktu, usługi | Prowadzący Anita Cyglicka | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Zarządzanie emocjami w procesie sprzedaży, realizacji usługi | Prowadzący Anita Cyglicka | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Przerwa | Prowadzący Anita Cyglicka | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Stawianie i egzekwowanie granic w procesie realizacji usług | Prowadzący Anita Cyglicka | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Przerwa | Prowadzący Anita Cyglicka | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Matryca priorytetów i planowanie | Prowadzący Anita Cyglicka | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 156,25 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 156,25 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Anita Cyglicka
„Zarządzanie organizacją”, trener, szkoleniowiec z 15-letnim doświadczeniem we
współpracy z zespołami wielokulturowymi i wielopokoleniowymi w międzynarodowych
korporacjach. Posiada doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji, szkoleń dla pracowników
wszystkich szczebli, w firmach o profilu produkcyjnym i sprzedażowym. Zajmuje się budowaniem
komunikacji zespołów wielonarodowych, funkcjonujących w rozproszonej strukturze organizacyjnej.
Pisze wnioski dotacyjne i współpracuje z menadżerami wszystkich szczebli, umacniając w przekonaniu o wartości wdrażania procesów umożliwiających wzrost efektywności organizacji. Jako certyfikowany coach P&M w pracy stosuje podejście oparte na
współpracy i wsparciu rozwoju innych. Prowadzi szkolenia z umiejętności miękkich i HR, dla top imid menadżerów, specjalistów, w tym kursy specjalistyczne z zakresu obsługi klienta, sprzedaży, HR, kursy przygotowujące trenerów i coachów do prowadzenia szkoleń i sesji coachingowych.W okresie ostatnich 5 lat ukończyła szkolenia w zakresie podnoszenia kompetencji trenera szkoleniowca - specjalista ds. marketingu i reklamy, przedstawiciel handlowy, wykorzystania sztucznej inteligencji w socjal mediach, obsługi klienta VIP, prowadzenia rozmów handlowych, negocjacji i podpisywania umów, zarzadzania przedsiębiorstwem, komunikacji profesjonalnego menadżera firmy. Przeprowadziła co najmniej 400 h szkoleniowych i walidacyjnych dla firm MŚP.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
1. Szkolenie nie wymaga wstępnego przygotowania.
2. Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., w trakcie jednego dnia szkoleniowego zajęć przewidziano dwie 15 - minutowe przerwy.
3. Po zakończonym szkoleniu uczestnik otrzymuje zaświadczenie o zakończeniu szkolenia.
4.Dostawca usługi zapewnia materiały szkoleniowe.
Warunki uczestnictwa
Chętny do udziału w szkoleniu :
1. przesyła zgłoszenie na mail info@wbs.net.pl
2. wypełnia potrzebną dokumentację u wybranego Operatora
3. po otrzymaniu decyzji o refundacji oraz podpisaniu umów z Operatorem i firmą szkoleniową otrzymuje ID wsparcia i zapisuje się na szkolenie w BUR
4. wpłaca zaliczkę za szkolenie, odbywa szkolenie, wypełnia dokumentacje szkoleniową oraz ankietę w BUR.
5. rozlicza się za szkolenie oraz rzygotowuje dokumentację rozliczeniową do refundacji, którą składa do operatora.
Informacje dodatkowe
Usługa szkoleniowa (nie dotyczy doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.