Coaching- zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie czasem, komunikacja praca indywidualna i grupowa nad własnym potencjałem poprzez techniki coachingowe
Coaching- zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie czasem, komunikacja praca indywidualna i grupowa nad własnym potencjałem poprzez techniki coachingowe
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do wszystkich, którzy chcą rozwijać umiejętności efektywnego zarządzania czasem pracy, chcącym poprawić swoją efektywność niezależnie od tego jakie stanowisko zajmują. Przekazana wiedza i ćwiczenia pomocne będą dla osób zajmujących stanowiska kierownicze Odbiorcą szkolenia mogę być również menedżerowie, przedsiębiorcy, rolnicy, liderzy, każdy, kto zmaga się z poczuciem braku czasu– niezależnie od branży, osoby chcące nauczyć się ustalania priorytetów i zadań oraz osoby chcące efektywniej zarządzać energią w ciągu dnia.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji05-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi48
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwój osobisty oraz podniesienie umiejętności i kompetencji z zakresu zarządzania zespołem pracowniczym, rozwiązywania konfliktów i efektywnej komunikacji poprzez techniki coachingowe. Uczestnik zdobędzie umiejętności niezbędne do skutecznego przewodzenia zespołowi, podejmowania decyzji w warunkach zmienności oraz transferu wiedzy w organizacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Świadomie określa cele i priorytety w roli lidera | Kryteria weryfikacji formułuje konkretne cele rozwojowe i operacyjne zgodne z pełnioną funkcją | Metoda walidacji Debata swobodna |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Kryteria weryfikacji porządkuje zadania według ważności i pilności | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Przedstawia plan działania uwzględniający cele strategiczne i osobiste | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji przedstawia zidentyfikowane wartości i talenty (na podstawie narzędzi diagnostycznych lub refleksji coachingowej) | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Rozpoznaje swoje wartości, talenty i ograniczenia | Kryteria weryfikacji określa obszary do rozwoju i ograniczenia wpływające na jego skuteczność | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Stosuje różne style przywództwa adekwatnie do sytuacji | Kryteria weryfikacji Uzasadnia, w jaki sposób jego wartości wpływają na styl zarządzania | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji rozpoznaje kontekst sytuacyjny i dobrać odpowiedni styl kierowania (np. wspierający, zadaniowy, coachingowy) | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Omawia konkretne przykłady zastosowania różnych stylów w pracy z zespołem | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji wskazuje konsekwencje nieadekwatnego stylu przywództwa | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji identyfikuje swoje mechanizmy obronne i strategie radzenia sobie ze stresem | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Skutecznie radzi sobie w sytuacjach trudnych, stresowych, kryzysowych | Kryteria weryfikacji Przedstawia sposób działania w kryzysowych sytuacjach, który wykorzystuje jego mocne strony | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji określa, w jaki zachowuje efektywność i odporność psychiczną w trudnych warunkach | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Diagnoza i cele rozwojowe lidera
- Określenie oczekiwań, celów biznesowych i priorytetów
- Rozpoczęcie procesu pracy nad mindsetem i skutecznością osobistą
2. Mindset przedsiębiorcy i zarządzanie sobą
- Świadomość wartości, przekonań i wewnętrznych zasobów
- Budowanie osobistej efektywności i odpowiedzialności lidera
3. Style przywództwa i wpływ na zespół
- Dopasowanie stylu przywództwa do sytuacji i ludzi
- Rozwijanie umiejętności angażowania i motywowania zespołu
4. Komunikacja i rozwiązywanie konfliktów
- Komunikacja interpersonalna i asertywność
- Zarządzanie trudnymi sytuacjami i konfliktami w zespole
5. Odporność psychiczna i działanie w kryzysie
- Wzmacnianie odporności lidera
- Efektywność osobista w warunkach stresu, presji, zmian
6. Podsumowanie, plan działania, wdrożenie zmian
- Refleksja nad efektami procesu
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Diagnoza i cele rozwojowe lidera | Prowadzący Monika Topór | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Diagnoza i cele rozwojowe lidera | Prowadzący Monika Topór | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Mindset przedsiębiorcy i zarządzanie sobą | Prowadzący Monika Topór | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Mindset przedsiębiorcy i zarządzanie sobą | Prowadzący Monika Topór | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Style przywództwa i wpływ na zespół | Prowadzący Monika Topór | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Style przywództwa i wpływ na zespół | Prowadzący Monika Topór | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Komunikacja i rozwiązywanie konfliktów | Prowadzący Monika Topór | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Komunikacja i rozwiązywanie konfliktów | Prowadzący Monika Topór | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Odporność psychiczna i działanie w kryzysie | Prowadzący Monika Topór | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Odporność psychiczna i działanie w kryzysie | Prowadzący Monika Topór | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Zarządzanie zmianą | Prowadzący Monika Topór | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Zarządzanie zmianą | Prowadzący Monika Topór | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 9 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 9 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 204,17 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 204,17 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Monika Topór
forma studiów: studia niestacjonarne
kierunek studiów: zarządzanie i inżynieria produkcji
data uzyskania tytułu: 13 marca 2010
nr dyplomu: 8694 wydany przez Wyższą Szkołę Gospodarki w Bydgoszczy
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych,
kierunek studiów: Trener i coach – innowacje w edukacji dorosłych
data uzyskania tytułu: 27 czerwca 2016
nr dyplomu: 8435 wydany przez Wyższą Szkołę Gospodarki w Bydgoszczy
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt z prezentacjami z każdego z bloków tematycznych, teczkę, notatnik, długopis
Informacje dodatkowe
Szkolenie realizowane w godz. dydaktycznych (1 h dydaktyczna = 45 min zegarowych)
Podczas szkolenia przewidziane są przerwy, które nie liczą się do czasu trwania szkolenia. W czasie dnia szkoleniowego przewidzialna jest godzinna przerwa na obiad.
W przypadku uczestniczenia w usłudze osób z niepełnosprawnościami zostanie ona odpowiednio dostosowana - prosimy o kontakt (e- mail lub telefonicznie) w celu doprecyzowania zakresu wsparcia.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi