Szkolenie LinkedIn –podstawy. Strategia budowania rozpoznawalności firmy z elementami AI. Employer branding. [Kierunek-Rozwój, Małopolski pociąg do kariery, Bony Rozwojowe]
Szkolenie LinkedIn –podstawy. Strategia budowania rozpoznawalności firmy z elementami AI. Employer branding. [Kierunek-Rozwój, Małopolski pociąg do kariery, Bony Rozwojowe]
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Identyfikatory projektówMałopolski Pociąg do kariery
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do :
- Studentów, pracowników chcących zbudować swój wizerunek
- Jednoosobowych działalności gospodarczych
- Przedsiębiorstw, korporacji i dużych firm - prezesów i właścicieli
- Osób zarządzających działami - dyrektorów, menedżerów i kierowników
- Zespołów sprzedażowych i marketingowych - projekt managerów
- Uczestników projektu Kierunek-Rozwój
- Uczestników projektu Bony rozwojowe
- Usługa również jest adresowana do uczestników Projektu MP oraz dla uczestników projektu NSE
- Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu "Małopolski pociąg do kariery - sezon 1" i/lub dla Uczestników Projektu "Nowy start w Małopolsce z EURESem".
- Specjalistów ds. rekrutacji pragnących wykorzystać potencjał platformy LinkedIn oraz sztucznej inteligencji do lepszej identyfikacji i pozyskiwania talentów.
- Menadżerów HR odpowiedzialnych za budowanie i wzmocnienie marki pracodawcy w sieci.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji26-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi6
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników umiejętności skutecznego budowania wizerunku marki oraz zwiększania sprzedaży w sieci przy wykorzystaniu narzędzi marketingowych LinkedIn. sprawne poruszanie się w środowisku narzędzi teleinformatycznych oraz różnymi programami niezbędnymi w zarządzaniu zasobami ludzkimiEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Poznaje proces zakładania konta na LinkedIn | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje fundamenty LinkedIn do przeprowadzenia właściwej analizy własnego profilu oraz tworzenia skutecznej strategii na platformie. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Buduje profesjonalnie stworzony profil z wykorzystaniem kluczowych sekcji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Identyfikuje kluczowe sekcje profilu zwiększające widoczność i wiarygodność | Kryteria weryfikacji Analizuje znaczenie sekcji takich jak "Nagłówek",; "O mnie", "Doświadczenie" i "Rekomendacje". | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Analizuje skuteczność działań na LinkedIn za pomocą Social Selling Index (SSI) | Kryteria weryfikacji Interpretuje wynik SSI w kontekście swojej aktywności | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Wyciąga wnioski i planuje działania poprawiające wynik | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Tworzy i zarządza stroną firmową na LinkedIn w oparciu o strategię marki | Kryteria weryfikacji Poprawnie zakłada stronę firmową z uzupełnionymi sekcjami (wizja, misja, wartości) | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Publikuje pierwszy post zgodny z filarami treści oraz Tone of Voice marki | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Definiuje idealną grupę docelową i buduje sieć kontaktów w sposób strategiczny | Kryteria weryfikacji Opracowuje profil idealnej persony klienta lub odbiorcy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Buduje listę co najmniej 10 nowych kontaktów zgodnych z określoną strategią | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Tworzy i konfiguruje kampanię reklamową na LinkedIn zgodnie z wyznaczonymi celami | Kryteria weryfikacji Ustala grupę docelową i wybiera odpowiedni format reklamy w Menedżerze Kampanii. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa zdalna w czasie rzeczywistym. Szkolenie realizowane jest w godzinach dydaktycznych 45 min.
Przerwy nie są wliczone w czas trwania usługi.
Liczba godzin praktycznych: 4h
Liczba godzin teoretycznych: 2h
Metody pracy: wykłady, dyskusje z uczestnikami i case study uczestników, ćwiczenia indywidualne, videorozmowa, współdzielenie ekranu, interaktywny chat za pomocą, którego będą przesyłane linki do podstron i omawianych tematów.
Aby realizacja usługi pozwoliła osiągnąć cel główny, warunkiem jest zaangażowanie uczestnika w różnorodne formy pracy podczas szkolenia.
Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji)
I blok – Założenia prowadzenia LinkedIn- idealny profil prywatny - teoria + praktyka
- Jak założyć konto na LinkedIn?
- Dlaczego warto korzystać z LinkedIn?
- Strategia działań na LinkedIn – różnicowanie celów obecności: student, pracownik, pracodawca, właściciel firmy
- Wykorzystanie sztucznej inteligencji AI do stworzenia idealnego wizerunku na LinkedIn
- Jak stworzyć idealny profil na LinkedIn - Profil All Star
- Case Study - przykładowy dobrych profili
- Idealny nagłówek na LinkedIn - cechy i struktura. Dostosowanie nagłówka do celu strategicznego
- Które sekcje na LinkedIn są w szczególności ważne i podniosą Twój wizerunek - dobre case study. Struktura i uzupełnienie.
- Formularze medialne, Social Proof
- Jak poprawnie stworzyć sekcję "O mnie?"
- Hashtagi - jak skutecznie je wykorzystywać
- Jak zrobić zdjęcie w tle na LinkedIn w programie Canva? Formaty i identyfikacja graficzna
- Konto LinkedIn Premium - czy i kiedy wato
- Index Social Selling - analiza skuteczności działań
- Jak przyciągnąć uwagę rekruterów swoim kontem
II blok – Strona firmowa na LinkedIn- teoria+praktyka
- Jak wykorzystać potencjał LinkedIn w biznesie?
- Personal branding
- Strona firmowa na LinkedIn - czym jest i dlaczego warto?
- Jak założyć i jak prowadzić stronę firmową na LinkedIn?
- Wartości wyróżniające firmę
- Wizja i misja marki. Tone of Voice
- Identyfikacja marki
- Skuteczna komunikacja na LinkedIn
- Filary treści - Jak pisać posty eksperckie i artykuły na LinkedIn? Źródła inspiracji. Fazy publikacji
- Video na LinkedIn
- Najlepszy czas na publikację
- Nowe funkcje na LinkedIn
- Algorytmy na LinkedIn
- SEO na LinkedIn
III blok - Jak szukać klientów na LinkedIn. Twój pracownik to Twój ambasador-praktyka-ćwiczenia
- Jak budować sieć kontaktów na LinkedIn? Siła kontaktów. Strategia
- Nasz idealny target - określenie grupy odbiorczej i persony
- Social Networking
- Jak budować markę pracodawcy na LinkedIn?
Twój pracownik na LinkedIn
- Jak zachęcić pracowników do aktywności na LinkedIn?
- Dlaczego Twój pracownik może być Twoim Ambasadorem
- Jak być Ambasadorem swojej firmy
IV blok – System reklamowy na LinkedIn-teoria
- Stworzenie Menedżera kampanii
- Stworzenie i konfiguracja konta reklamowego na LinkedIn
- Stworzenie grup docelowych
- Ustalenie celów reklamowych
- Ustalenie formatu reklamowego
Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 I blok – Założenia prowadzenia LinkedIn-teoria-rozmowa na żywo | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Przerwa 30 min | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 II blok – Strona firmowa na LinkedIn-teoria+praktyka- rozmowa na żywo, ćwiczenia | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Przerwa 15 min | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 III blok - Jak szukać klientów na LinkedIn-praktyka-ćwiczenia | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 IV blok – System reklamowy na LinkedIn-praktyka-ćwiczenia | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji). | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 540,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 540,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Głomska
Od 5 lat jest właścicielem firmy i dyrektorem zarządzającym Agencji Marketingowej oraz Centrum Szkoleniowego „Digital Brand”, którą założyła bazując na własnym, praktycznym doświadczeniu marketingowo-sprzedażowym. Współpracuje z klientami różnych branż z całej Polski wspierając ich w potrzebnych dla nich obszarach sprzedażowo-marketingowych. Pisze strategie marketingowe oraz wdraża wraz z zespołem jej narzędzia pomagając w przejściu transformacji cyfrowej. Swoją wiedzę przekazuje jako Trener na szkoleniach o tematyce: Marketing dla branż, Social Media (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn), Content marketing, Strategie marketingowe oraz sprzedażowe, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Wprowadzanie produktów na rynek. Zrealizowała ponad 1500 godzin szkoleniowych w ciągu ostatnich 5 lat i przeszkoliła ponad 800 osób.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują certyfikat szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Wymogi unijne związane z realizacją szkolenia z dofinansowaniem:
- Logowanie się pełnym imieniem i nazwiskiem
- Włączona kamera oraz dostęp do mikrofonu
Niespełnienie powyższych może skutkować brakiem dofinansowania
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80%- 100% (w zależności od programu dofinansowania i podpisanej umowy z Operatorem) zajęć usługi rozwojowej
- W ramach realizacji usług szkoleniowych, Organizator utrwala wizerunek Uczestników w formie nagrań wideo, fotografii lub innych materiałów audiowizualnych wyłącznie w celach archiwizacyjnych, kontrolnych oraz dokumentacyjnych związanych z projektem dofinansowanym.
- Uczestnik zapisując się na szkolenie wyraża zgodę na utrwalenie i wykorzystanie jego wizerunku w wyżej wymienionych celach.
- Organizator nie udostępnia nagrań Uczestnikom po szkoleniu.
Regulamin świadczenia usług szkoleniowych znajduje się na stronie:
https://digitalbrand.com.pl/
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek – Rozwój
Jak przygotować się do szkolenia aby było jeszcze bardziej efektywne?
- Sprawdź czy masz dostęp do swojego profilu na LinkedIn
- Jeśli nie masz profilu - rekomendujemy założenie profilu na LinkedIn, przy czym
nie musi być on kompleksowo
uzupełniony o dane. Te elementy będziemy omawiać podczas szkoleniahttps://www.linkedin.com
- Zaloguj się na swój profil na komputerze
- Dodatkowo rekomendujemy przygotowanie w pliku Word:
- Historii zawodowej (chociaż opis jednego np. ostatniego stanowiska zawodowego)
- Historii edukacji (chociaż ostatnia szkoła/uczelnia)
Jeśli mają Państwo także swoje zdjęcie profilowe (nie jest wymogiem, aby było ono typowo biznesowe).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Rekomendowane warunki techniczne:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
- Szkolenie realizowane jest na platformie ClickMeeting. 3 dni przed szkoleniem Uczestnicy otrzymają link do szkolenia.
- Link jest aktywny od rozpoczęcia szkolenia do daty jego zakończenia
- Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge (Chromium), Yandex lub Opera. Należy korzystać z najaktualniejszej oficjalnej wersji wybranej przeglądarki.
- Aby mieć pewność, że możemy wziąć udział w wydarzeniu bez jakichkolwiek problemów, warto przed szkoleniem sprawdzić działanie platformy, dźwięku i kamery za pomocą udostępnionego podczas logowania Testu konfiguracji systemu i postępować zgodnie z instrukcją
- Działająca kamera i mikrofon w celu POTWIERDZENIA I UDOKUMENTOWANIA SWOJEJ OBECNOŚCI PODCZAS SZKOLENIA (warunek obligatoryjny dla szkoleń z dofinansowaniem)
- Urządzenie pozwalające na swobodny udział w szkoleniu (laptop/tablet/telefon – preferowany laptop/komputer)
- Stabilne połączenie z Internetem
- Rekomendujemy, aby podczas szkolenia móc korzystać z dwóch monitorów – na jednym, żeby była wyświetlane szkolenie i prezentowane funkcjonalności, na drugim będą Państwo mogli pracować niemalże jednocześnie wraz z Trenerem. Drugim monitorem może być drugi komputer, telewizor lub tablet.
Instrukcja “Jak korzystać z programu Clickmeeting” znajduje się na stronie:
- w formie filmu instruktażowego:
https://www.youtube.com/watch?v=BCq6KzIVhdo - w formie Instrukcji pdf na stronie
https://digitalbrand.com.pl/