SZKOLENIE ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ
SZKOLENIE ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Gastronomia
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do właścicieli, managerów i kierowników lokali gastronomicznych, a także do osób odpowiedzialnych za sprzedaż i rozwój oferty w gastronomii. Skierowane również do wszystkich zainteresowanych zwiększeniem efektywności sprzedaży w branży HoReCa.
Usługa adresowana jest również do uczestników projektu "Kierunek - Rozwój". Uczestnicy projektu "Kierunek - Rozwój" z województwa kujawsko-pomorskiego, zgłoszeni przez Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu mogą skorzystać z usługi bezpłatnie w ramach bonów elektronicznych
Dodatkowo Osoby mieszkające lub pracujące na terenie województwa pomorskiego (m.in. Gdańsk, Gdynia, Sopot, powiaty: gdański, kartuski, pucki, nowodworski, wejherowski) mogą skorzystać z dofinansowania w ramach projektu WEKTOR realizowanego przez Agencję Rozwoju Pomorza.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników23
- Data zakończenia rekrutacji28-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do samodzielnego analizowania, planowania i wdrażania skutecznych działań sprzedażowych w gastronomii, z wykorzystaniem narzędzi analitycznych, technik sprzedażowych oraz metod inżynierii menu, co pozwala na zwiększenie efektywności sprzedaży, poprawę rentowności oferty i rozwój kompetencji kadry zarządzającej sprzedażą.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik analizuje dane sprzedażowe w gastronomii w celu identyfikacji obszarów wymagających poprawy. | Kryteria weryfikacji rozróżnia rodzaje raportów sprzedażowych i wskazuje ich zastosowanie, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji interpretuje wskaźniki efektywności sprzedaży, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji ocenia skuteczność działań sprzedażowych na podstawie analizy danych, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji identyfikuje produkty rentowne i nierentowne na podstawie danych liczbowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Planuje działania sprzedażowe z zastosowaniem technik inżynierii menu i analizy BCG. | Kryteria weryfikacji klasyfikuje pozycje menu w macierzy BCG, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji określa czynniki wpływające na rentowność produktów, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji uzasadnia decyzje dotyczące zmian w ofercie na podstawie analizy danych, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji projektuje zmiany w menu zwiększające efektywność sprzedaży. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Projektuje rozwiązania zwiększające wartość rachunku klienta z zastosowaniem technik sprzedażowych. | Kryteria weryfikacji charakteryzuje techniki up-sellingu i cross-sellingu, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wskazuje elementy skutecznej prezentacji oferty, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji analizuje wpływ standaryzacji obsługi na efektywność sprzedaży, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji ocenia skuteczność różnych programów lojalnościowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Organizuje system motywacyjny i szkoleniowy dla personelu sprzedażowego w gastronomii. | Kryteria weryfikacji planuje działania szkoleniowe wspierające sprzedaż, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje skuteczne systemy motywacyjne dla pracowników, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji uzasadnia znaczenie rozwoju kompetencji sprzedażowych w zespole, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji ocenia wpływ motywacji na wyniki sprzedaży. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
SZKOLENIE ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ
GRUPA DOCELOWA: szkolenie skierowane jest do właścicieli, managerów i kierowników lokali gastronomicznych, a także do osób odpowiedzialnych za sprzedaż i rozwój oferty w gastronomii. Skierowane również do wszystkich zainteresowanych zwiększeniem efektywności sprzedaży w branży HoReCa.
WARUNKI ORGANIZACYJNE: szkolenie realizowane jest w formie stacjonarnej, w sali szkoleniowej wyposażonej w miejsca siedzące (krzesło i stolik) dla każdego uczestnika. Każdy uczestnik otrzymuje komplet materiałów szkoleniowych w formie drukowanej. Maksymalna liczna uczestników: 23 osoby. Zajęcia odbywają się w jednej grupie, bez podziału na podgrupy.
TRYB REALIZACJI I CZAS TRWANIA: szkolenia prowadzone jest w trybie godzin zegarowych (60 minut). Łączny czas trwania: 8 godzin (1 dzień, 8 godzin). Podział godzin: 8 godzin teoretycznych (szklenie ma formę wykładów z elementami dyskusji, analizy przypadków i ćwiczeń koncepcyjnych). Przerwy wliczają się w czas trwania usługi.
Dzień I / 09:00 - 17:00 / 8h
- Sprzedaż w gastronomii – przeprowadzenie samodzielnego audytu
- Psychologia sprzedaży w praktyce
- Analiza danych sprzedażowych – rodzaje raportów z omówieniem
- Analiza efektywności – wnioski, obszary do poprawy, programy naprawcze
- Opracowanie planu działania w różnych wariantach
- Statystyka sprzedaży – znaczenie i zastosowanie
- Określenie produktów rentownych oraz nierentownych
- Analiza menu i macierz BCG
- Kształtowanie cen sprzedaży i inżynieria menu
- Prawidłowa prezentacja oferty – układ, prezentacja ceny, triki sprzedażowe
- Gastrofizyka w praktyce – zastosowanie czynników zewnętrznych w sprzedaży
- Programy lojalnościowe – mechanizmy i zasady tworzenia
- Budowanie rachunku – skuteczne techniki sprzedaży
- Up-selling i cross-selling w praktyce
- Standaryzacja obsługi jako kluczowy czynnik powiększania rachunku
- Szkolenie personelu sprzedażowego
- Systemy motywacyjne dla personelu – gotowe rozwiązania
- Wewnętrzny test teoretyczny
WALIDACJA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ:
- Metoda walidacji: test teoretyczny przeprowadzony po ukończeniu szkolenia.
- Forma: test pisemny zawierający pytania zamknięte i otwarte, obejmujące wszystkie efekty uczenia się określone w karcie usługi.
- Organizacja: test odbywa się w sali szkoleniowej, w której przeprowadzone było szkolenia; czas trwania 30 minut; praca samodzielna, bez pomocy materiałów.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Sprzedaż w gastronomii i psychologia sprzedaży | Prowadzący Jakub Walentowski | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Przerwa kawowa | Prowadzący Jakub Walentowski | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Analiza danych i efektywności sprzedaży | Prowadzący Jakub Walentowski | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Przerwa kawowa | Prowadzący Jakub Walentowski | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Planowanie działań i statystyka sprzedaży | Prowadzący Jakub Walentowski | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Przerwa lunchowa | Prowadzący Jakub Walentowski | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Analiza menu i inżynieria sprzedaży | Prowadzący Jakub Walentowski | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Przerwa kawowa | Prowadzący Jakub Walentowski | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Techniki sprzedaży i motywacja zespołu | Prowadzący Jakub Walentowski | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Wewnętrzny test wiedzy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 332,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 082,93 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 166,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 135,37 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Jakub Walentowski
Zarządzanie sprzedażą
Prowadzi szkolenia: Zarządzanie Sprzedażą, Sprzedaż Sugerowana, Standaryzacja Sali Pracy i Baru
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają komplet materiałów w formie drukowanej, opracowanych przez ekspertów i trenerów Akademii Gastronomii. Materiały zawierają treści wykładowe, ćwiczenia i szablony do pracy własnej. Materiały są dostosowane do realiów branży gastronomicznej i umożliwiają samodzielne wdrażanie wiedzy po zakończeniu szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Szkolenie jest otwarte - mogą zapisać się wszyscy zainteresowani.
Uczestnicy projektu "Kierunek - Rozwój" z województwa kujawsko-pomorskiego mogą wziąć udział bezpłatnie, na podstawie elektronicznego bonu.
Osoby mieszkające lub pracujące na terenie województwa pomorskiego (m.in. Gdańsk, Gdynia, Sopot, powiaty: gdański, kartuski, pucki, nowodworski, wejherowski) mogą skorzystać z dofinansowania w ramach projektu WEKTOR realizowanego przez Agencję Rozwoju Pomorza. Udział w szkoleniu może być współfinansowany nawet do 95%. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja w projekcie i uzyskanie bonu rozwojowego.
Szkolenie będzie realizowane po zgłoszeniu się minimum 8 osób, maksymalna liczba uczestników to 23. Obowiązuje kolejność zgłoszeń.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek - Rozwój.
Szkolenie jest bezpłatne dla uczestników Projektu Kierunek - Rozwój z województwa kujawsko-pomorskiego, korzystających z bonów elektronicznych w ramach współpracy z WUP w Toruniu.
Dodatkowo usługa kwalifikuje się do dofinansowania w ramach projektu WEKTOR (województwo pomorskie), realizowanego przez Agencję Rozwoju Pomorza. Uczestnicy z Pomorza mogą ubiegać się o pokrycie części lub całości kosztów szkolenia - zgodnie z zasadami projektu. Więcej informacji: www.arp.gda.pl.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi