Diagnostyka i leczenie stawów skroniowo-żuchwowych część podstawowa oraz zaawansowana dla fizjoterapeutów, masażystów, logopedów.
Diagnostyka i leczenie stawów skroniowo-żuchwowych część podstawowa oraz zaawansowana dla fizjoterapeutów, masażystów, logopedów.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Stomatologia
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do:
- fizjoterapeutów,
- techników fizjoterapii,
- studentów fizjoterapii,
- studentów medycyny,
- masażystów,
- terapeutów manualnych,
- logopedów,
- neurologopedów,
- asystentki i higienistki stomatologiczne.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji08-08-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi36
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Diagnostyka i leczenie stawów skroniowo-żuchwowych część podstawowa oraz zaawansowana dla fizjoterapeutów, masażystów, logopedów” przygotowuje do samodzielnego przeprowadzania kompleksowej diagnostyki i leczenia dysfunkcji stawów skroniowo-żuchwowych, z uwzględnieniem aktualnych standardów interdyscyplinarnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje i rozróżnia stawy skroniowo-żuchwowe, określa czym jest zdrowie człowieka w ujęciu holistycznym | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje, charakteryzuje i rozróżniania stawy skroniowo-żuchwowe | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje testy diagnostyczne, diagnozuje zniekształcenia twarzoczaszki | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje i rozróżnia różne techniki w terapii stawów skroniowo-żuchwowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje przyczyny oraz problemy funkcjonowania stawów skroniowo-żuchwowych, opisuje pozycje i płaszczyznę szczęki | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik samodzielnie prowadzi diagnostykę i leczenie stawów skroniowo-żuchwowych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik prowadzi diagnostykę stawów skroniowo-żuchwowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje testy różnicujące | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik samodzielnie podejmuje i wykonuje leczenie na stawach skroniowo-żuchwowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik prowadzi pogłębioną diagnostykę stawów skroniowo-żuchwowych w oparciu o metody obrazowe | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Uczestnik jest świadomy przestrzegania praw pacjenta i zasad etyki zawodowej oraz potrzeby ciągłego kształcenia się | Kryteria weryfikacji Uczestnik dąży do samodoskonalenia poprzez systematyczne aktualizowanie wiedzy i umiejętności | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje właściwe sposoby komunikacji się z pacjentem, uwzględniając aspekty emocjonalne i fizyczne podczas zabiegu. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje i rozróżnia struktury czaszki oraz wyjaśnia rolę czaszkowych zabiegów manualnych w terapii pacjentów z zaburzeniami funkcjonalnymi. | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje, charakteryzuje i rozróżnia elementy anatomiczne czaszki oraz techniki terapii manualnej w obrębie czaszki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje i rozróżnia techniki manualne stosowane w terapii czaszki, kręgosłupa oraz innych struktur mięśniowo-szkieletowych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia techniki manualne (mobilizacje, manipulacje, techniki więzadłowe, masaż poprzeczny) oraz wyjaśnia ich zastosowanie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje testy różnicujące i dobiera odpowiednie techniki terapeutyczne. | Kryteria weryfikacji Uczestnik samodzielnie dobiera i stosuje testy oraz techniki terapeutyczne u pacjenta. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik wykonuje zaawansowane techniki terapeutyczne (terapia czaszkowa, pinopresura, suche igłowanie, masaż miodem, bańka chińska) zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny. | Kryteria weryfikacji Uczestnik samodzielnie przeprowadza terapię manualną oraz wybrane zabiegi specjalistyczne, stosując zasady aseptyki i BHP. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie część podstawowa 09-10.08.2025r
Celem szkolenia podstawowego jest nabycie wiedzy praktycznej z zakresu stomatologii m.in. okluzja, centralna relacja, wady zgryzu, zniekształcenia twarzoczaszki, łuk twarzowy, artykulator, rodzaje aparatów ortodontycznych oraz fizjoterapii. Innym celem jest rozpoznawanie zniekształceń w całym układzie posturalnym pacjenta (wady stóp, wady postawy) i samodzielnie wykonać pacjentowi fizjoterapię stomatologiczną. Na szkoleniu mówimy o terapii na całym ciele. Dysfunkcji stawu skroniowo-żuchwowego nie należy leczyć skupiając się wyłącznie na chorym stawie, gdyż przyniesiemy pacjentowi krótkotrwałą ulgę. Chcąc uzyskać stabilne wyniki leczenia, dzięki szkoleniu uczestnik nabędzie umiejętności w zakresie rozpoznania i leczenia całego układu mięśniowo-szkieletowy człowieka.
Szkolenie dzieli się na część teoretyczną prowadzoną w formie wykładu oraz część praktyczną w formie ćwiczeń indywidualnych i grupowych oraz z wykorzystaniem modeli. Szkolenie obejmuje łącznie 18 godzin dydaktycznych. 1 godzina dydaktyczna to 45 minut, co stanowi 14 godzin zegarowych. Przerwy nie są wliczane w czas trwania usługi. Godziny oraz czas trwania przerw są podane orientacyjnie - w zależności od dynamiki i tempa grupy- mogą ulec zmianie.
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały szkoleniowe oraz ci, którzy zrealizują szkolenie uzyskają dostęp do grupy zamkniętej na Facebooku dzięki której będą mieli dostęp do aktualnej wiedzy, wymianę doświadczeń oraz możliwość uzyskania odpowiedzi na nurtujące kwestie w codziennej pracy co pomoże w lepszym utrwaleniu wiedzy nabytej podczas szkolenia.
Program szkolenia:
Dzień Pierwszy
10.00-14.00
- Podstawowe założenia fizjoterapii stomatologicznej.
- Zdrowie biomechaniczne człowieka – najważniejsze, a bardzo często pomijane w leczeniu.
- Wady zgryzu – podział.
- Płaszczyzny i elementy strukturalne w narządzie ruchu i żucia.
- sprzężenia gładkie i niegładkie
- Pozycja szczęki i żuchwy, a postawa ciała.
- Pozycja szczęki i żuchwy, a funkcjonowanie stawu skroniowo-żuchwowego.
- Wady zgryzu zębowe i kostne – inne spojrzenie na problemy ortodontyczne.
- Wywiad pod kątem występowania dysfunkcji czaszkowo-żuchwowej i kręgosłupowej.
- Co wpływa na prawidłowy stan narządu ruchu i żucia człowieka od momentu narodzin do późnej starości, czynniki wstępujące i zstępujące.
14.00-14.40- Lunch
14.40-18.00
- Jak może pomóc duet dentysta – fizjoterapeuta w takich dolegliwościach jak:
- bóle i zawroty głowy, omdlenia,
- bóle kręgosłupa,
- szumy uszne,
- przewlekłe zapalenie ucha środkowego u dzieci
- wady postawy, skolioza,
- zgrzytanie i zaciskanie zębów,
- stany depresyjne spowodowane przewlekłym bólem
- zaburzenia pracy narządów wewnętrznych np., wątroby, śledziony, tarczycy itd.
- Badanie narządu ruchu : ogólnej postawy, kręgosłupa i miednicy, różnicowanie miednicy skośnej od skręconej, testy funkcjonalne, testy kinematyczne – test szpatułkowy.
- Badanie w obrębie głowy.
Dzień Drugi
9.00-13.00
- Prezentacja przypadków własnych pacjentów z dysfunkcją stawów skroniowo-żuchwowych.
- Szyna, aparat ortodontyczny, nadbudowa kompozytowa, protetyka – możliwości terapeutyczne stomatologa.
- Przyczyny psychogenne dysfunkcji stawów skroniowo-żuchwowych
- Planowanie zespołowego leczenia.
- Badanie stomatologiczne i fizjoterapeutyczne. Prawidłowe oddychanie i żywienie – bardzo ważne elementy wpływające na ogólny stan zdrowia człowieka, również na zdrowie biomechaniczne.
- Praca w zespole terapeutycznym: stomatolog, fizjoterapeuta, ortopeda, logopeda, dietetyk, psycholog, ortoptysta, laryngolog, neurolog.
- Postępowanie terapeutyczne w stanach ostrych i przewlekłych.
- Mobilizacja skóry i tkanki podskórnej twarzy.
- Mobilizacje uciskowe wewnątrzustne i zewnątrzustne punktów spustowych.
- Masaż tkanek głębokich.
- Rozluźnianie mięśniowo-powięziowe, Techniki Aktywnego rozluźniania, Poizometryczna relaksacja mięśni.
13.00-13.40- Lunch
13.40-16.40
- Mobilizacje stawu skroniowo-żuchwowego.
- Postępowanie przy szczękościsku.
- Terapia na stawie skroniowo-żuchwowym, kości gnykowej, języku.
- Ćwiczenia w rehabilitacji stomatologicznej.
- Terapia ze szpatułką w pozycji leżącej, siedzącej, na piłce.
- Autoterapia.
16.40-17.00 Walidacja
Szkolenie część zaawansowana 04-05.10.2025r.
Celem szkolenia zaawansowanego jest pogłębienie i usystematyzowanie wiedzy oraz praktycznych umiejętności fizjoterapeutów, masażystów i logopedów w zakresie nowoczesnych metod manualnych stosowanych w terapii pacjentów z zaburzeniami funkcjonalnymi głowy, szyi i kręgosłupa. Uczestnicy nauczą się zaawansowanych technik terapii czaszkowej, w tym terapii szwów czaszki, badania palpacyjnego, pinopresury oraz technik odruchowych znoszących napięcia stresowe układu nerwowego.
Program obejmuje również praktyczną naukę mobilizacji i manipulacji kręgosłupa, technik więzadłowych, masażu poprzecznego, masażu miodem oraz masażu bańką chińską. Uczestnicy opanują diagnostykę różnicową dolegliwości odkręgosłupowych i zaburzeń mięśniowych, w tym umiejętność zastosowania radiologii chiropraktycznej w praktyce klinicznej.
Szkolenie obejmuje zarówno część teoretyczną (wykłady), jak i intensywną część praktyczną (ćwiczenia indywidualne i grupowe). Szkolenie obejmuje łącznie 18 godzin dydaktycznych. 1 godzina dydaktyczna to 45 minut, co stanowi 14 godzin zegarowych.
Przerwy nie są wliczane w czas trwania usługi.
Godziny oraz czas trwania przerw są podane orientacyjnie - w zależności od dynamiki i tempa grupy- mogą ulec zmianie.
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały szkoleniowe oraz ci, którzy zrealizują szkolenie uzyskają dostęp do grupy zamkniętej na Facebooku dzięki której będą mieli dostęp do aktualnej wiedzy, wymianę doświadczeń oraz możliwość uzyskania odpowiedzi na nurtujące kwestie w codziennej pracy co pomoże w lepszym utrwaleniu wiedzy nabytej podczas szkolenia.
Dzień Pierwszy
10:00 – 14:00
- Wprowadzenie do czaszkowych zabiegów manualnych: historia, założenia, koncepcja pracy
- Anatomia czaszki i podstawowe ruchy czaszki
- Omówienie technik stosowanych w terapii czaszkowej
- Badanie manualne czaszki: praktyka palpacji, identyfikacja struktur
- Terapia szwów czaszki: teoria i pokaz praktyczny
- Przegląd zaawansowanych technik czaszkowych zabiegów manualnych
14:00 – 14:40
przerwa
14:40 – 18:00
- Pinopresura w fizjoterapii – teoria i ćwiczenia praktyczne
- Techniki odruchowe: znoszenie napięć stresowych ośrodkowego i obwodowego układu nerwowego
- Terapia odruchowa w stanach ostrych, podostrych i przewlekłych – praktyka
- Wprowadzenie do terapii manualnej: wskazania, przeciwwskazania
- Techniki manualne na kręgosłupie: mobilizacje, manipulacje, techniki odruchowe
- Techniki więzadłowe w praktyce
Dzień Drugi
09:00 – 13:00
- Techniki masażu poprzecznego – teoria i praktyka
- Masaż miodem w fizjoterapii – wskazania, technika wykonania
- Masaż bańką chińską – zastosowanie w zaburzeniach mięśniowo-powięziowych
- Diagnostyka różnicowa dolegliwości odkręgosłupowych i zaburzeń mięśniowych
- Radiologia chiropraktyczna jako narzędzie wspierające diagnostykę
- Zajęcia kliniczne: praktyczne zastosowanie poznanych technik
13:00 – 13:40
przerwa
13:40 – 16:45
1. Zajęcia w gabinecie stomatologicznym prowadzone przez lek. dent. Iwonę Iwanowicz
16:45 – 17:00
Walidacja – sprawdzenie efektów uczenia się i umiejętności uczestników
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – dzień 1, punkty 1-5. | Prowadzący Karol Gorzechowski | Data realizacji zajęć 09-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – dzień 1, punkty 5-9 - w bloku szkol. uwzględniono 10 min. przerwy | Prowadzący Iwona Iwanowicz | Data realizacji zajęć 09-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Przerwa | Prowadzący Karol Gorzechowski | Data realizacji zajęć 09-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:40 | Liczba godzin 00:40 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – dzień 1, punkt 1 | Prowadzący Iwona Iwanowicz | Data realizacji zajęć 09-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:40 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – dzień 1, punkty 2-3 - w bloku szkol. uwzględniono 10 min. przerwy | Prowadzący Karol Gorzechowski | Data realizacji zajęć 09-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – dzień 2, punkty 1-7. | Prowadzący Karol Gorzechowski | Data realizacji zajęć 10-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – dzień 2, punkty 7-11 - w bloku szkol. uwzględniono 10 min. przerwy | Prowadzący Iwona Iwanowicz | Data realizacji zajęć 10-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Przerwa | Prowadzący Iwona Iwanowicz | Data realizacji zajęć 10-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:40 | Liczba godzin 00:40 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – dzień 2, punkt 1-2 | Prowadzący Karol Gorzechowski | Data realizacji zajęć 10-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:40 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:50 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – dzień 2, punkty 2-6 - w bloku szkol. uwzględniono 10 min. przerwy | Prowadzący Iwona Iwanowicz | Data realizacji zajęć 10-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:40 | Liczba godzin 02:10 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:40 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – dzień 1, punkt 1
(w bloku szkoleniowym uwzględniono 10 min. przerwy) | Prowadzący Karol Gorzechowski | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Przerwa | Prowadzący Karol Gorzechowski | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:40 | Liczba godzin 00:40 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – dzień 1, punkty 1-6
(w bloku szkoleniowym uwzględniono 10 min. przerwy) | Prowadzący Karol Gorzechowski | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:40 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 03:20 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – dzień 2, punkty 1–6
(w bloku szkoleniowym uwzględniono 10 min. przerwy) | Prowadzący Karol Gorzechowski | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Przerwa | Prowadzący Karol Gorzechowski | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:40 | Liczba godzin 00:40 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Realizacja szkolenia zgodnie z programem – dzień 2, punkt 1 (w bloku szkoleniowym uwzględniono 10 min. przerwy) | Prowadzący Iwona Iwanowicz | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:40 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 03:05 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 172,22 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 172,22 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Iwona Iwanowicz
Rozwój zawodowy to spełnienie jej marzeń. Stale poszerza swoją wiedzę i skutecznie ją wdraża w leczenie swoich Pacjentów.
Od kilku lat jest instruktorem autorskiego szkolenia „Diagnostyka i leczenie stawów skroniowo-żuchwowych”.
Oświadczam, że prowadzący ma doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w ciągu ostatnich 5 lat.
Karol Gorzechowski
- wykładowca Chiropractic School of Poland
- licencjonowany trener metody STRUCTOGRAM®
Uznany ekspert w dziedzinie stawów skroniowo-żuchwowych, który wykorzystuje swoją głęboką wiedzę i doświadczenie kliniczne, aby oferować zaawansowane metody terapii w tej specjalistycznej dziedzinie. Jest autorem dwóch znaczących publikacji:
- „Fizjoterapia stomatologiczna. Badanie i terapia stawów skroniowo-żuchwowych”
- „Sekrety zdrowego ciała i umysłu”, które są cenione przez specjalistów z różnych dziedzin medycyny za ich praktyczne podejście i głęboką wiedzę.
Od 2016 roku prowadzi autorskie szkolenie „Zgrany duet dentysta i fizjoterapeuta w leczeniu dysfunkcji stawów skroniowo-żuchwowych”, które zyskało uznanie wśród dentystów, fizjoterapeutów, masażystów, chiropraktyków i logopedów. Jego innowacyjne podejście do interdyscyplinarnej współpracy w leczeniu jest przykładem jego zaangażowania w zapewnianie holistycznej opieki Pacjentom.
Jako licencjonowany trener metody STRUCTOGRAM®, stworzył autorskie szkolenie w którym łączy tą metodę z medycyną.
Oświadczam, że prowadzący ma doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w ciągu ostatnich 5 lat.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymuja skrypt zawierający materiały kursowe.
Warunki uczestnictwa
Uczestnicy powinni znać anatomię i fizjologię człowieka.
Informacje dodatkowe
Szkolenie jest realizowane w modelu współprowadzenia przez dwóch trenerów. Ze względu na ograniczenia techniczne systemu BUR (możliwość wskazania w harmonogramie tylko jednego prowadzącego), w systemie wpisano jednego trenera do każdego modułu. W rzeczywistości każdy moduł jest prowadzony naprzemiennie lub wspólnie przez dwóch prowadzących zgodnie z programem i scenariuszem szkolenia.
1 godzina edukacyjna to 45 minut.
Uczestniczki będące w ciąży, bądź podejrzewające, że mogą być w ciąży, winny poinformować o swoim stanie Organizatora.
Wymagane jest zapoznanie się i zaakceptowanie REGULAMINU świadczenia usług szkoleniowych Rsedu Iwona Iwanowicz, Karol Gorzechowski s.c.
Osoby które otrzymały dofinansowanie w wysokości 70% i wyżej obowiązuje cena netto zgodnie z treścią § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwoln
Adres
Adres
09-10.08.2025r. adres: ul. Eugeniusza Romera 10, 02-784 Warszawa, sala szkoleniowa Centrum Wiedzy Praktycznej
04-05.10.2025r. adres: ul. Kujawska 36, 15-552 Białystok jest do budynek Dentico&Rehabilis Clinic, w którym zajęcia odbywają się na gabinetach stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja