Psychologia Edukacji z diagnozą psychologiczno-pedagogiczną
Psychologia Edukacji z diagnozą psychologiczno-pedagogiczną
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Grupa docelowa usługi
Absolwenci studiów magisterskich z zakresu psychologii (preferowany), pedagogiki, logopedii, studiów wyższych magisterskich ze specjalnością nauczycielską.
- Minimalna liczba uczestników20
- Maksymalna liczba uczestników70
- Data zakończenia rekrutacji22-07-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi195
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności z zakresu psychologii edukacji oraz diagnozy psychologiczno-pedagogicznej. Poznanie technik i narzędzi realizacji zadań systemu edukacji w oparciu o metody evidence based. Rozwój umiejętności prowadzenia działań diagnostycznych, terapeutycznych i profilaktycznych w pracy z dziećmi i młodzieżą.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnicy uzyskają kwalifikacje do pracy w obszarze psychologiczno-pedagogicznym w przedszkolach, szkołach i placówkach. Nauczą się stosować metody diagnostyczne, prowadzić zajęcia wspierające, diagnozować indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz podejmować działania terapeutyczne i profilaktyczne. | Kryteria weryfikacji Aktywne uczestnictwo w zajęciach Przygotowanie i obrona pracy dyplomowej Zaliczenie wszystkich przedmiotów objętych programem studiów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program obejmuje 195 godzin dydaktycznych, 35 punktów ECTS. Obejmuje m.in.: diagnozę psychologiczno-pedagogiczną, metody terapeutyczne, pracę z rodziną, diagnozowanie trudności rozwojowych oraz profilaktykę i psychoedukację. Realizowany we współpracy z partnerami: Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych w Gdańsku oraz Specjalistyczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna „Tęcza” w Gdańsku.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Edycja rozpoczyna się 01 października 2025 r. i kończy 30 czerwca 2026 r. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 26,67 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 26,67 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Dorota Dykalska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne dostarczane przez partnera studiów – Pracownię Testów Psychologicznych i Pedagogicznych. Zasoby lokalowe i sprzętowe Wydziału Nauk Społecznych UG.
Warunki uczestnictwa
Posiadanie dyplomu ukończenia studiów wyższych (magisterskich lub licencjackich). Rekrutacja odbywa się przez IRK, decyduje kolejność zgłoszeń i opłata.