Szkolenie Autodesk Inventor stopień I i II
Szkolenie Autodesk Inventor stopień I i II
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaTechniczne / Automatyka i robotyka
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do:
- Inżynierów i projektantów mechanicznych
- Konstruktorów oraz technologów
- Osób zajmujących się dokumentacją techniczną i procesami produkcyjnymi
- Studentów kierunków technicznych chcących rozwijać umiejętności w zakresie CAD
- Pracowników firm zajmujących się projektowaniem i wytwarzaniem produktów
Szkolenie umożliwia zdobycie kompleksowej wiedzy o programie Inventor, dzięki której uczestnik może efektywnie projektować i dokumentować swoje rozwiązania inżynieryjne.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu:
- Kierunek–Rozwój
- Małopolski Pociąg do Kariery
- Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji28-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi50
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest opanowanie technik projektowania i optymalizacji modeli 3D oraz automatyzacja systemów inżynierskich w środowisku Autodesk Inventor.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje i rozróżnia bardziej złożone zagadnienia w środowisku inventor | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia kiedy można zastosować bardziej zaawansowane narzędzia, takie jak iFeature, iPart, iAssembly czy iLogic.Uczestnik definiuje i stosuje reguły iLogic do automatyzacji modelu, jak również przewiduje skutki wprowadzanych reguł. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy automatyzację procesów w środowisku Inventor | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy i stosuje reguły iLogic, które automatyzują powtarzalne operacje projektowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy wielowariantowe części (iPart) i zespoły (iAssembly), korzystając z tabeli sterującej do definiowania różnych wariantów projektowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy szablony przetłoczeń, które są ponownie wykorzystywane w różnych projektach. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje parametry przetłoczeń w taki sposób, aby były one łatwe do modyfikacji i ponownego zastosowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik obsługuje narzędzi Design Accelerator do automatycznego generowania elementów mechanicznych, takich jak połączenia gwintowane, wałki, przekładnie czy łożyska. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Uczestnik projektuje i obsługuje biblioteki | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy sparametryzowane elementy (np. przetłoczenia, otwory) i zapisuje je jako iFeature w bibliotece. Tworzy takie elementy, które można szybko wstawiać w różnych projektach. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik korzysta z Content Center Inventora, czyli biblioteki standardowych komponentów, takich jak śruby, nakrętki, profile, wałki itp. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik aktualizuje komponenty w bibliotece i wdraża zmiany do projektów, które ich używają. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Uczestnik projektuje i tworzy zespoły parametryczne | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje kluczowe parametry komponentów, takie jak wymiary, materiały, liczba elementów itp., które będą wpływać na zespół. Uczestniktworzy zespoły iAssembly, co pozwala na projektowanie wariantów tego samego zespołu poprzez modyfikowanie wartości parametrów i tabel sterujących. Uczestnik potrafi zastosować iPart do stworzenia sparametryzowanych komponentów, które mogą być używane w zespole, umożliwiając szybkie zmiany w konfiguracji komponentów. Uczestnik stosuje zrozumiały system nazewnictwa, aby parametry były intuicyjne dla innych osób pracujących nad projektem. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy dokumentację 2D część i zespołów | Kryteria weryfikacji Uczestnik wygeneruje rysunek 2D na podstawie modelu 3D części, uwzględniając odpowiednie widoki (np. widok główny, widok boczny, przekroje).Uczestnik wyeksportuje dokumentację 2D do formatu pliku (np. PDF, DWG) oraz przygotuje ją do druku lub przesyłania do innych osób. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik ocenia środowisko pracy z modułem do obliczeń wytrzymałościowych za pomocą metody elementów skończonych MES | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia jak MES dzieli geometrię na małe elementy, które są następnie analizowane pod kątem różnych obciążeń.Uczestnik przeprowadza obliczenia wytrzymałościowe za pomocą metody elementów skończonych, wybierając odpowiedni typ analizy (np. analiza naprężeń, odkształceń, analizy termiczne) i wykona obliczenia w różnych scenariuszach. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje analizę statyczną w zakresie liniowym oraz analizą modalną | Kryteria weryfikacji Uczestnik przygotuje model do analizy statycznej w zakresie liniowym, w tym zdefiniuje odpowiednie warunki brzegowe, obciążenia (np. siły, momenty) i wybierze materiały, które będą uwzględniane w analizie.Uczestnik przygotuje model 3D do analizy modalnej, w tym określi odpowiednie materiały, warunki brzegowe i inne parametry, które mają wpływ na częstotliwości drgań własnych obiektu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje w jaki sposób przygotować zadanie obliczeniowe oraz jak interpretować wyniki uzyskane z danej analizy | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje wyniki obliczeń, takie jak rozkład naprężeń, przemieszczenia, i odkształcenia, oraz wyciąga wnioski dotyczące wytrzymałości konstrukcji.Uczestnik wykorzystuje wyniki obu analiz (statycznej liniowej oraz modalnej) do optymalizacji konstrukcji, zmieniając geometrię lub materiały w celu poprawy wytrzymałości i odporności na drgania. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Przed rozpoczęciem usługi Uczestnik powinien umieć obsługiwać aplikacje GoTo do nawiązywania audio i wideo połączeń, efektywnie korzystać z Internetu, posiadać podstawowe umiejętności obsługi komputera.
Uczestnik ma obowiązek uczestnictwa w usłudze w min. 80% zajęć.
Sposób udokumentowania obecności na usłudze rozwojowej :
- SZKOLENIE: poprzez monitorowanie czasu zalogowania do platformy i wygenerowanie z systemu raportu na temat obecności
- WALIDACJA: zebranie od uczestników potwierdzeń przekazanych mailem, że uczestniczyli w WALIDACJI oraz sporządzenie protokołu z WALIDACJI
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych i trwa 50 godzin.
Godzina dydaktyczna to 45 minut.
Przerwy nie są wliczane w czas trwania usługi rozwojowej:
Walidacja jest wliczana w czas trwania usługi rozwojowej:
Liczba godzin dydaktycznych zajęć teoretycznych: 4
Liczba godzin dydaktycznych zajęć praktycznych: 44
Liczba godzin dydaktyczna walidacji: 2
Liczba godzin zegarowych usługi rozwojowej: 37 godzin i 30 minut
Zakres tematyczny:
Autodesk Inventor – Stopień I
Tworzenie i praca z projektem w Autodesk Inventor
Definicja pliku projektu jego ustawienia organizacja pracy z plikami aplikacji Inventor
Środowisko szkicowania 2D
Tworzenie szkiców 2D, więzy geometryczne i wymiarowe, sterowanie parametrami szkicu
Środowisko szkicowania 3D
Techniki tworzenia trójwymiarowych szkiców oraz trójwymiarowe krzywe z równań matematycznych
Modelowanie części – wyciągnięcie proste
Tworzenie detali w oparciu o wyciągnięcia i algebrę Boolea
Modelowanie części – wyciagnięcie obrotowe, otwory, szyk kołowy
Tworzenie elementów bryłowych poprzez operację obrotu profili względem osi oraz omówienie operacji modyfikacji poprzez rozłożenie operacji szykami i nanoszenie elementów montażowych tj. otwory gwintowane
Modelowanie części – zwój, żebro
Tworzenie elementów konstrukcyjnych w detalu na przykładzie zwoju i żebra wzmacniającego
Modelowanie części – wypukłość, po krycie bitmapą
Tworzenie wypukłości lub przetłoczenie w detalu oraz techniki nanoszenie obrazów na powierzchnię detalu
Modelowanie części – import brył i edycja bezpośrednia
Techniki pracy na plikach CAD nieposiadających historii tworzenia elementu (plikach w formacie natywnym lub pochodzących z innych systemów CAD)
Modelowanie części – kształt swobodny
Przedstawienie technik tworzenia brył nieparametrycznych poprzez bezpośrednią manipulację ściankami detalu
Modelowanie części – import szkicu 2D z AUTOCAD – szyk na długości krzywej
Techniki pracy z dokumentacją stworzoną przy pomocy aplikacji AutoCAD oraz możliwości automatyzacji procesu projektowania poprzez manipulację parametrami
Modelowanie zaawansowane – wyciągnięcia złożone
Tworzenie kształtów nieparametrycznych i możliwości ich analizy pod względem poprawności wykonania
Modelowanie zaawansowane – przeciągnięcia szkiców
Tworzenie modeli opartych o przeciągnięcie profili , wprowadzanie komponentów pochodnych oraz projektowanie elementów z tworzyw sztucznych tj. kominki montażowe, połączenia zatrzaskowe itp.
Praca w zespole – nadawanie więzów miedzy elementami
Odbieranie stopni swobody między elementami składowymi zespołu- wymuszanie ruchu w zespole , wykrywanie kolizji między elementami.
Prezentacja
Tworzenie instrukcji montażu lub demontażu – zapis do pliku wideo.
Konstrukcje bachowe
Tworzenie elementów blaszanych i ich wzorów płaskich.
Tworzenie własnych formatek rysunkowych w dokumentacji 2D
Przygotowanie szablonu dokumentacji płaskiej do standardów obowiązujących w przedsiębiorstwie poprzez definicję tabliczek i ramek rysunkowych a także styli opisu dokumentacji (style tekstowe, wymiarowania itp)
Dokumentacja 2D
Tworzenie dokumentacji płaskiej części i zespołów. Rzutowanie, przekroje, szczegóły, wyrwania. Nanoszenie wymiarów i tworzenie numerowania pozycji oraz listy części.
Autodesk Inventor – Stopień II
iFeature – Tworzenie szablonu przetłoczenia
Tworzenie pliku automatyzującego wstawianie sparametryzowanych przetłoczeń w blachach
iPart – Projektowanie typoszeregu części
Tworzenie wielowariantowej części w oparciu o tabelę sterującą z możliwością sterowania zarówno gabarytem części jak i elementami konstrukcyjnymi występującymi w danym detalu.
iAssembly – Projektowanie typoszeregu zespołu
Tworzenie wielowariantowego zespołu w oparciu o tabelę sterującą.
iLogic – reguły sterujące
Programowanie modeli przy użyciu reguł iLogic – przedstawienie technik umożliwiających automatyzację procesu projektowania.
Design Accelerator
Omówienie technik automatycznego generowania połączeń gwintowanych, przekładni, wałków itp.
Generator ram – Projektowanie na bazie kształtowników stalowych
Tworzenie zespołu zbudowanego z profili stalowych- techniki umieszczania kształtowników i ich obróbka.
Zespoły spawane
Przedstawienie możliwości tworzenia konstrukcji spawanej poprzez określenie odpowiednich czynności na każdym etapie przygotowania konstrukcji oraz przedstawienie metod tworzenia spoin i ich raportowanie.
Uproszczenia zespołów
Techniki uproszczenie dużych złożeń oraz metody ochrony własności intelektualnej.
Animacja – Inventor Studio
Tworzenie animacji ruchu poprzez sterowanie wiązaniami , tworzenie obrazu renderowanego
Walidacja jest prowadzona w formie w testu teoretycznego z odpowiedziami generowanymi automatycznie. Test jest skonstruowany w ten sposób, że uczestnik wybierając odpowiedź musi wykonać zadania w programie Inventor by poznać właściwą odpowiedź.
WALIDACJA PROCESU KSZTAŁCENIA odbywa się za pośrednictwem testu dostępnego online, którego wynik jest generowany automatycznie, bez udziału człowieka. Agata Łukasik koordynuje przebieg walidacji oraz odpowiada za techniczne przygotowanie uczestnika do walidacji: wysłanie wiadomości e-mail z linkiem do egzaminu i udostępnienie unikalnego kodu egzaminu uczestnikowi kursu oraz poinformowanie uczestnika o wyniku walidacji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 25 Tworzenie i praca z projektem w Autodesk Inventor | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 02-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 25 Środowisko szkicowania 2DŚrodowisko szkicowania 3D | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 02-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 25 Modelowanie części – wyciagnięcie obrotowe, otwory, szyk kołowy; Modelowanie części – zwój, żebro | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 02-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 25 Modelowanie części – wypukłość, po krycie bitmapą; Modelowanie części – import brył i edycja bezpośrednia | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 02-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 25 Modelowanie części – kształt swobodny; Modelowanie części – import szkicu 2D z AUTOCAD – szyk na długości krzywej | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 25 Modelowanie zaawansowane – wyciągnięcia złożone | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 25 Modelowanie zaawansowane – przeciągnięcia szkiców | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 25 Praca w zespole – nadawanie więzów miedzy elementami; Prezentacja | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 25 Konstrukcje bachowe | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 04-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 25 Tworzenie własnych formatek rysunkowych w dokumentacji 2D | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 04-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 25 Tworzenie własnych formatek rysunkowych w dokumentacji 2D | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 04-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 25 Dokumentacja 2D | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 04-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 25 iFeature – Tworzenie szablonu przetłoczenia | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 25 iPart – Projektowanie typoszeregu części | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 25 iAssembly – Projektowanie typoszeregu zespołu | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 25 iAssembly – Projektowanie typoszeregu zespołu | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 25 iLogic – reguły sterujące | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 16-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 25 iLogic – reguły sterujące | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 16-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 25 Design Accelerator | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 16-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 25 Generator ram – Projektowanie na bazie kształtowników stalowych | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 16-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 25 Zespoły spawane | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 25 Zespoły spawane | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 25 Uproszczenia zespołów | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 25 Design Accelerator, Animacja – Inventor Studio | Prowadzący Marek Kula | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 25 WALIDACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 075,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 61,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 50,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Marek Kula
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik kursu otrzyma:
- materiały szkoleniowe: autorski skrypt Inventor stopień I i II
- pliki do wykonania ćwiczeń.
Warunki uczestnictwa
Warunki udziału:
- podstawowa znajomość obsługi komputera,
- własne oprogramowanie Inventor,
- stabilne łącze internetowe,
- uczestnik loguje się do aplikacji GoTo pełnym imieniem i nazwiskiem,
- uczestnik na początku i końcu każdego dnia szkolenia włącza kamerkę podczas trwania usługi rozwojowej,
- obowiązek uczestnictwa w min. 80% zajęć.
W przypadku pracy na komputerze firmowym prosimy sprawdzić, czy nie ma ograniczeń i blokad, które uniemożliwią pobieranie plików szkoleniowych oraz udziału w szkoleniu w aplikacji GoTo https://app.goto.com/landing
Informacje dodatkowe
Jesteśmy Autoryzowanym Centrum Szkoleniowym Autodesk (ATC)
Uczestnikom autoryzowanych szkoleń CAD zapewniamy oryginalny Międzynarodowy Certyfikat CAD firmy Autodesk, który jest najbardziej wiarygodnym, honorowanym na całym świecie dokumentem potwierdzającym znajomość tego oprogramowania czyli AUTODESK® Certificate of Completion - Inventor level I i II
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek–Rozwój
Zawarto umowę z WUP w Szczecinie w ramach Projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe
Zawarto współpracę z WUP w Krakowie w ramach Projektu Małopolski Pociąg do Kariery
W przypadku przedsiębiorstw istnieje możliwość zastosowania zwolnionej stawki VAT w przypadku kiedy dana usługa kształcenia zawodowego/przekwalifikowania zawodowego, jest finansowana ze środków publicznych: w co najmniej 70% Wymagamy podpisania oświadczenia przez Przedsiębiorstwo.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Kurs będzie prowadzony w czasie rzeczywistym poprzez dedykowaną platformę GoTo, do której dostęp zapewnia Usługodawca.
Rekomendowane warunki techniczne:
- Założone konto Autodesk (w celu pobrania oprogramowania)
- Zainstalowane oprogramowanie Inventor (2025 i wyżej) na własnym sprzęcie
- Własny sprzęt spełniający wymogi techniczne danego oprogramowania: https://www.autodesk.com/pl/products
- 2 monitory (jeden do komunikacji i możliwości widoku ekranu prowadzącego szkolenie, drugi do pracy własnej)
- Mikrofon, kamera, głośnik
- dostęp do Internetu: łącze stałe minimum 100 Mb/s.