AKADEMIA TRENERA
AKADEMIA TRENERA
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
wszyscy, którzy chcą:
- stać się profesjonalnym trenerem biznesu
- udoskonalić i urozmaicić swój warsztat
- poznać zasady jak osoby dorosłe szybko i skutecznie przyswajają nową wiedzę
- nauczyć się radzenia sobie ze wszystkimi sytuacjami trudnymi podczas zajęć
- poznać nowatorskie techniki uczenia innych
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji02-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi135
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 3.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa Kurs trenerski ma na celu rozwijanie kluczowych kompetencji trenera, takich jak budowanie autorytetu, skuteczna komunikacja, angażowanie grupy, prowadzenie inspirujących szkoleń oraz radzenie sobie z trudnymi sytuacjami, aby efektywnie wspierać uczestników w procesie uczenia się i rozwoju.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącą prowadzenia szkoleń | Kryteria weryfikacji formułuje zasady oraz techniki jak skutecznie uczyć dorosłych nowych umiejętności | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji analizuje jak integrować i aktywizować grupę w czasie zajęć by cieszyć się zaufaniem uczestników i utrzymać ich uwagę i aktywność | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji rozpoznaje potrzeby uczestników i potrafi dopasować metody i narzędzia pracy do konkretnej grupy szkoleniowej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Posługuje się umiejętnościami dotyczącymi prowadzenia szkoleń | Kryteria weryfikacji formułuje motywującą informację zwrotną wobec uczestników | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji buduje relację zaufania i współpracy z uczestnikami szkolenia poprzez stosowanie techniki ciekawego rozpoczęcia szkolenia spójnego z celem | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji aktywnie i skutecznie prowadzi szkolenie w sposób efektywny, aby realizować określone cele biznesowe | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
AKADEMIA TRENERA
będą używane metody typu: praca indywidualna, case study, warsztat, praca w grupach, scenki
szkolenie jest realizowane metodami aktywizującymi uczestników
szkolenie jest realizowane w godzinach zegarowych
przerwy wliczają się w czas usługi
usługa jest stacjonarna
każdy uczestnik ma swoje miejsce siedzące
Program:
Zakres tematyczny AKADEMIA TRENERA
- Autorytet trenera. Dlaczego tylko niektórzy trenerzy cieszą się charyzmą wśród uczestników
- Komunikacja trenera z grupą. Dlaczego tylko niektórzy trenerzy cieszą się pełnym zaufaniem uczestników
- Proces grupowy a proces szkoleniowy. Jak integrować grupę w czasie zajęć
- Ciekawe rozpoczęcie szkolenia – ćwiczenia praktyczne
- Motywująca informacja zwrotna oparta o model FRIS®. Jak dodawać skrzydeł ludziom w procesie rozwoju
- Narzędzia pracy trenera podczas szkolenia. Gry szkoleniowe
- Jak skutecznie uczyć dorosłych nowych umiejętności – metoda 6P
- Jak skutecznie uczyć dorosłych nowych umiejętności. Scenki w służbie rozwoju umiejętności komunikacyjnych
- Praca trenera z grupą. Jak wpływać na postawy uczestników poprzez moderację
- Praca trenera z grupą. Jak aktywnie uczyć doświadczonych uczestników – analiza przypadku
- Sztuka magnetycznej prezentacji szkoleniowej. Jak sprawić by ludzie pamiętali Twoje szkolenie do końca życia. Technika i gadżety w służbie trenera
- Super przekonywujący trener – techniki perswazyjne wpływania na grupę i oponujących uczestników
- Badanie potrzeb szkoleniowych. Co zrobić by przygotować świetne szkolenie
- Trudne sytuacje na szkoleniu. Jak skutecznie i szybko wyjść z opresji
- Pomiar efektywności szkolenia. Co zrobić by każde następne szkolenie było jeszcze lepsze
- Walidacja usługi - prezentacje uczestników, obserwacja w warunkach rzeczywistych, każdy z uczestników przeprowadza krótki fragment szkolenia który podlega obserwacji i ocenie
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 138 Autorytet trenera. Dlaczego tylko niektórzy trenerzy cieszą się charyzmą wśród uczestników, cz.1 | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 138 przerwa | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 138 Autorytet trenera. Dlaczego tylko niektórzy trenerzy cieszą się charyzmą wśród uczestników, cz.2 | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 138 przerwa | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 138 Autorytet trenera. Dlaczego tylko niektórzy trenerzy cieszą się charyzmą wśród uczestników, cz.3 | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 138 Komunikacja trenera z grupą. Dlaczego tylko niektórzy trenerzy cieszą się pełnym zaufaniem uczestników, cz.1 | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 138 przerwa | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 138 Komunikacja trenera z grupą. Dlaczego tylko niektórzy trenerzy cieszą się pełnym zaufaniem uczestników, cz.2 | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 138 przerwa | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 138 Komunikacja trenera z grupą. Dlaczego tylko niektórzy trenerzy cieszą się pełnym zaufaniem uczestników, cz.3 | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 138 przerwa | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 138 Komunikacja trenera z grupą. Dlaczego tylko niektórzy trenerzy cieszą się pełnym zaufaniem uczestników, cz.4 | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 138 przerwa | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 138 Komunikacja trenera z grupą. Dlaczego tylko niektórzy trenerzy cieszą się pełnym zaufaniem uczestników, cz.5 | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 138 Proces grupowy a proces szkoleniowy. Jak integrować grupę w czasie zajęć, cz.1 | Prowadzący Paweł Błaszkiewicz | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 138 przerwa | Prowadzący Paweł Błaszkiewicz | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 138 Proces grupowy a proces szkoleniowy. Jak integrować grupę w czasie zajęć, cz.2 | Prowadzący Paweł Błaszkiewicz | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 138 przerwa | Prowadzący Paweł Błaszkiewicz | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 138 Proces grupowy a proces szkoleniowy. Jak integrować grupę w czasie zajęć, cz.3 | Prowadzący Paweł Błaszkiewicz | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 138 przerwa | Prowadzący Paweł Błaszkiewicz | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 138 Proces grupowy a proces szkoleniowy. Jak integrować grupę w czasie zajęć, cz.4 | Prowadzący Paweł Błaszkiewicz | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 138 przerwa | Prowadzący Paweł Błaszkiewicz | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 138 Proces grupowy a proces szkoleniowy. Jak integrować grupę w czasie zajęć, cz.5 | Prowadzący Paweł Błaszkiewicz | Data realizacji zajęć 05-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 138 Ciekawe rozpoczęcie szkolenia - ćwiczenia praktyczne, cz.1 | Prowadzący Joanna Makuch | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 138 przerwa | Prowadzący Joanna Makuch | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 138 Ciekawe rozpoczęcie szkolenia - ćwiczenia praktyczne, cz.2 | Prowadzący Joanna Makuch | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 138 przerwa | Prowadzący Joanna Makuch | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 138 Ciekawe rozpoczęcie szkolenia - ćwiczenia praktyczne, cz.3 | Prowadzący Joanna Makuch | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 138 Motywująca informacja zwrotna oparta o model FRIS®. Jak dodawać skrzydeł ludziom w procesie rozwoju, cz.1 | Prowadzący Joanna Makuch | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 138 przerwa | Prowadzący Joanna Makuch | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 138 Motywująca informacja zwrotna oparta o model FRIS®. Jak dodawać skrzydeł ludziom w procesie rozwoju, cz.2 | Prowadzący Joanna Makuch | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 138 przerwa | Prowadzący Joanna Makuch | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 138 Motywująca informacja zwrotna oparta o model FRIS®. Jak dodawać skrzydeł ludziom w procesie rozwoju, cz.3 | Prowadzący Joanna Makuch | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 138 przerwa | Prowadzący Joanna Makuch | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 138 Motywująca informacja zwrotna oparta o model FRIS®. Jak dodawać skrzydeł ludziom w procesie rozwoju, cz.4 | Prowadzący Joanna Makuch | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 138 przerwa | Prowadzący Joanna Makuch | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 138 Motywująca informacja zwrotna oparta o model FRIS®. Jak dodawać skrzydeł ludziom w procesie rozwoju, cz.5 | Prowadzący Joanna Makuch | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 138 Narzędzia pracy trenera podczas szkolenia. Gry szkoleniowe, cz.1 | Prowadzący Joanna Grabska | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 138 przerwa | Prowadzący Joanna Grabska | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 138 Narzędzia pracy trenera podczas szkolenia. Gry szkoleniowe, cz.2 | Prowadzący Joanna Grabska | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 138 przerwa | Prowadzący Joanna Grabska | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 138 Narzędzia pracy trenera podczas szkolenia. Gry szkoleniowe, cz.3 | Prowadzący Joanna Grabska | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 138 przerwa | Prowadzący Joanna Grabska | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 138 Narzędzia pracy trenera podczas szkolenia. Gry szkoleniowe, cz.4 | Prowadzący Joanna Grabska | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 138 przerwa | Prowadzący Joanna Grabska | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 138 Narzędzia pracy trenera podczas szkolenia. Gry szkoleniowe, cz.5 | Prowadzący Joanna Grabska | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 138 Jak skutecznie uczyć dorosłych nowych umiejętności - metoda 6P, cz.1 | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 138 przerwa | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 138 Jak skutecznie uczyć dorosłych nowych umiejętności - metoda 6P, cz.2 | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 138 przerwa | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 138 Jak skutecznie uczyć dorosłych nowych umiejętności - metoda 6P, cz.3 | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 138 Jak skutecznie uczyć dorosłych nowych umiejętności. Scenki w służbie rozwoju umiejętności komunikacyjnych, cz.1 | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 138 przerwa | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 138 Jak skutecznie uczyć dorosłych nowych umiejętności. Scenki w służbie rozwoju umiejętności komunikacyjnych, cz.2 | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 138 przerwa | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 138 Jak skutecznie uczyć dorosłych nowych umiejętności. Scenki w służbie rozwoju umiejętności komunikacyjnych, cz.3 | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 138 przerwa | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 58 z 138 Jak skutecznie uczyć dorosłych nowych umiejętności. Scenki w służbie rozwoju umiejętności komunikacyjnych, cz.4 | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 59 z 138 przerwa | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 60 z 138 Jak skutecznie uczyć dorosłych nowych umiejętności. Scenki w służbie rozwoju umiejętności komunikacyjnych, cz.5 | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 61 z 138 Praca trenera z grupą. Jak wpływać na postawy uczestników poprzez moderację, cz.1 | Prowadzący Joanna Makuch | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 62 z 138 przerwa | Prowadzący Joanna Makuch | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 63 z 138 Praca trenera z grupą. Jak wpływać na postawy uczestników poprzez moderację, cz.2 | Prowadzący Joanna Makuch | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 64 z 138 przerwa | Prowadzący Joanna Makuch | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 65 z 138 Praca trenera z grupą. Jak wpływać na postawy uczestników poprzez moderację, cz.3 | Prowadzący Joanna Makuch | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 66 z 138 przerwa | Prowadzący Joanna Makuch | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 67 z 138 Praca trenera z grupą. Jak wpływać na postawy uczestników poprzez moderację, cz.4 | Prowadzący Joanna Makuch | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 68 z 138 przerwa | Prowadzący Joanna Makuch | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 69 z 138 Praca trenera z grupą. Jak wpływać na postawy uczestników poprzez moderację, cz.5 | Prowadzący Joanna Makuch | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 70 z 138 Praca trenera z grupą. Jak aktywnie uczyć doświadczonych uczestników - analiza przypadku, cz.1 | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 71 z 138 przerwa | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 72 z 138 Praca trenera z grupą. Jak aktywnie uczyć doświadczonych uczestników - analiza przypadku, cz.2 | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 73 z 138 przerwa | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 74 z 138 Praca trenera z grupą. Jak aktywnie uczyć doświadczonych uczestników - analiza przypadku, cz.3 | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 75 z 138 Sztuka magnetycznej prezentacji szkoleniowej. Jak sprawić by ludzie pamiętali Twoje szkolenie do końca życia. Technika i gadżety w służbie trenera, cz.1 | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 76 z 138 przerwa | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 77 z 138 Sztuka magnetycznej prezentacji szkoleniowej. Jak sprawić by ludzie pamiętali Twoje szkolenie do końca życia. Technika i gadżety w służbie trenera, cz.2 | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 78 z 138 przerwa | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 79 z 138 Sztuka magnetycznej prezentacji szkoleniowej. Jak sprawić by ludzie pamiętali Twoje szkolenie do końca życia. Technika i gadżety w służbie trenera, cz.3 | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 80 z 138 przerwa | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 81 z 138 Sztuka magnetycznej prezentacji szkoleniowej. Jak sprawić by ludzie pamiętali Twoje szkolenie do końca życia. Technika i gadżety w służbie trenera, cz.4 | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 82 z 138 przerwa | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 83 z 138 Sztuka magnetycznej prezentacji szkoleniowej. Jak sprawić by ludzie pamiętali Twoje szkolenie do końca życia. Technika i gadżety w służbie trenera, cz.5 | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 84 z 138 Super przekonywujący trener - techniki perswazyjne wpływania na grupę i oponujących uczestników, cz.1 | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 85 z 138 przerwa | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 86 z 138 Super przekonywujący trener - techniki perswazyjne wpływania na grupę i oponujących uczestników, cz.2 | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 87 z 138 przerwa | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 88 z 138 Super przekonywujący trener - techniki perswazyjne wpływania na grupę i oponujących uczestników, cz.3 | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 89 z 138 przerwa | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 90 z 138 Super przekonywujący trener - techniki perswazyjne wpływania na grupę i oponujących uczestników, cz.4 | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 91 z 138 przerwa | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 92 z 138 Super przekonywujący trener - techniki perswazyjne wpływania na grupę i oponujących uczestników, cz.5 | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 93 z 138 Pomiar efektywności szkolenia. Co zrobić by każde następne szkolenie było jeszcze lepsze, cz.1 | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 13-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 94 z 138 przerwa | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 13-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 95 z 138 Pomiar efektywności szkolenia. Co zrobić by każde następne szkolenie było jeszcze lepsze, cz.2 | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 13-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 96 z 138 przerwa | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 13-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 97 z 138 Pomiar efektywności szkolenia. Co zrobić by każde następne szkolenie było jeszcze lepsze, cz.3 | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 13-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 98 z 138 Badanie potrzeb szkoleniowych. Co zrobić by przygotować świetne szkolenie, cz.1 | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 99 z 138 przerwa | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 100 z 138 Badanie potrzeb szkoleniowych. Co zrobić by przygotować świetne szkolenie, cz.2 | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 101 z 138 przerwa | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 102 z 138 Badanie potrzeb szkoleniowych. Co zrobić by przygotować świetne szkolenie, cz.3 | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 103 z 138 przerwa | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 104 z 138 Badanie potrzeb szkoleniowych. Co zrobić by przygotować świetne szkolenie, cz.4 | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 105 z 138 przerwa | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 106 z 138 Badanie potrzeb szkoleniowych. Co zrobić by przygotować świetne szkolenie, cz.5 | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 107 z 138 Trudne sytuacje na szkoleniu. Jak skutecznie i szybko wyjść z opresji, cz.1 | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 15-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 108 z 138 przerwa | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 15-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 109 z 138 Trudne sytuacje na szkoleniu. Jak skutecznie i szybko wyjść z opresji, cz.2 | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 15-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 110 z 138 przerwa | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 15-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 111 z 138 Trudne sytuacje na szkoleniu. Jak skutecznie i szybko wyjść z opresji, cz.3 | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 15-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 112 z 138 przerwa | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 15-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 113 z 138 Trudne sytuacje na szkoleniu. Jak skutecznie i szybko wyjść z opresji, cz.4 | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 15-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 114 z 138 przerwa | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 15-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 115 z 138 Trudne sytuacje na szkoleniu. Jak skutecznie i szybko wyjść z opresji, cz.5 | Prowadzący Joseph Wera | Data realizacji zajęć 15-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 116 z 138 Prezentacje uczestników, cz.1 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 117 z 138 przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 118 z 138 Prezentacje uczestników, cz.2 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 119 z 138 przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 120 z 138 Prezentacje uczestników, cz.3 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 121 z 138 Prezentacje uczestników, cz.1 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 122 z 138 przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 123 z 138 Prezentacje uczestników, cz.2 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 124 z 138 przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 125 z 138 Prezentacje uczestników, cz.3 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 126 z 138 przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 127 z 138 Prezentacje uczestników, cz.4 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 128 z 138 przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 129 z 138 Prezentacje uczestników, cz.5 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 130 z 138 Prezentacje uczestników, cz.1 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 131 z 138 przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 132 z 138 Prezentacje uczestników, cz.2 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 133 z 138 przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 134 z 138 Prezentacje uczestników, cz.3 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 135 z 138 przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 136 z 138 Prezentacje uczestników, cz.4 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 137 z 138 przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 138 z 138 Prezentacje uczestników, cz.5 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 9 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 9 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 73,33 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 73,33 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Joseph Wera
Od lat wspiera polski biznes, szkoląc, doradzając lub negocjując w ich imieniu z dużymi korporacjami. Często wynajmowany przez klientów do poprowadzenia w ich imieniu „trudnych” negocjacji, jaki i renegocjacji zawartych już umów, osiągając stuprocentową skuteczność.
Z pasji i doświadczenia trener od 16 lat. Jako trener i coach zrealizował samodzielnie ponad 2900 dni szkoleniowych (w tym 480 coachingów).
Twórca Akademii Negocjatora®, Akademii Trenerów z Pasją® oraz Akademii Sukcesu – System Biznes Know-how®.
Przeprowadził podobne usługi szkoleniowe, dla osób dorosłych, w wymiarze ponad 300 godzin w ostatnich 2 latach, licząc wstecz od dnia rozpoczęcia usługi
Joanna Makuch
Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących: motywującej informacji zwrotnej, szeroko rozumianej komunikacji, standardów obsługi klienta, pracy z emocjami, radzenia sobie ze stresem, asertywności, autoprezentacji, motywacji, analizy i rozwoju własnego potencjału.
W swojej codziennej pracy, ceni sobie możliwość realnego wpływu na motywację, rozwój i konkretną zmianę zachowań i postaw u klientów, wykorzystując swoją praktyczną wiedzę i interaktywny charakter zajęć oparty na wymianie doświadczeń i konkretnych ćwiczeniach.
Przeprowadziła podobne usługi szkoleniowe, dla osób dorosłych, w wymiarze ponad 300 godzin w ostatnich 2 latach, licząc wstecz od dnia rozpoczęcia usługi
Paweł Błaszkiewicz
Zanim rozpoczął pracę jako trener-konsultant, zdobył doświadczenie w pracy w działach personalnych dużych firm produkcyjnych: Philips Consumer Electronics Industries w Kwidzynie oraz Flextronics International w Tczewie. Uczestniczył w transferze najlepszych metod zarządzania zasobami ludzkimi na grunt polskiego przedsiębiorstwa (zarządzanie kompetencjami, wycena zwrotu z inwestycji w kapitał ludzki, wskaźniki biznesowe w dziale personalnym).
Wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku i Toruniu. Przeprowadził adaptację narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw. Opracowuje strategie personalne oraz zarządza projektami zmiany organizacyjnej. Kierownik merytoryczny programów szkoleniowych realizowanych w ramach dotacji Europejskiego Funduszu Społecznego. Trener tzw. umiejętności społecznych. Opracowuje szczegółowe programy rozwoju kompetencji dla pracowników w ramach sesji diagnozy kompetencji (assessment center/ development center).
Przeprowadził podobne usługi szkoleniowe, dla osób dorosłych, w wymiarze ponad 300 godzin w ostatnich 2 latach, licząc wstecz od dnia rozpoczęcia usługi
Joanna Grabska
Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych (sprzedaż, negocjacje, coaching, motywowanie, zarządzanie sprzedażą zarządzanie zespołem, budowanie zespołów, efektywne prowadzenie zespołów, zarządzanie talentami, zarządzanie zmianą, zarządzanie oporem w zmianie).
Posiada dar tzw. szerszej intuicji, wglądów. Dar ten pozwala dostrzec ukryte talenty, Twoje siły i moce, ale też blokady, ukryte dynamiki relacji w organizacjach. Dzięki temu łatwiej jest pomóc dotrzeć do ukrytych schematów, trudnej energii, które w niejawny i nieoczywisty sposób rządzą realnymi wynikami w firmie. To pomaga zainspirować do podjęcia decyzji zgodnych z własną, głęboką prawdą, prawdą serca i duszy.
Łączy metody trenerskie, coachingowe, Coaching Prowokatywny, Ustawienia systemowe, Ustawienia hellingerowskie, poziomy świadomości profesora Hawkinsa (również w odniesieniu do organizacji), pracę na poziomie połączenia logiki i intuicji.
Przeprowadził podobne usługi szkoleniowe, dla osób dorosłych, w wymiarze ponad 300 godzin w ostatnich 2 latach, licząc wstecz od dnia rozpoczęcia usługi
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik szkolenia będzie miał zapewnione samodzielne stanowisko pracy, otrzyma również teczkę z materiałami pomocniczymi, notatnikiem i długopisem. W trakcie szkolenia będą wręczane kolejne materiały typu ćwiczenia, case study.
Na zakończenie każdy uczestnik otrzyma certyfikat
Warunki uczestnictwa
Warunki organizacyjne:
Szkolenie jest skierowane do klientów indywidualnych i do firm
Do uczestnictwa w usłudze AKADEMIA TRENERA prowadzącej do nabycia kompetencji potrzebne jest: pełnoletność.
Uczestnicy szkolenia będą mieli zapewnione samodzielne stanowisko pracy, otrzymają również materiały, notatnik i długopis. W trakcie szkolenia będą wręczane kolejne materiały typu ćwiczenia, case study.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi