Indywidualny Wakacyjny Kurs języka angielskiego A2 + z lektorem, interaktywną aplikacją i Programem AI wspomagającym naukę. Czas trwania: 2 miesiące efektywnej nauki.
Indywidualny Wakacyjny Kurs języka angielskiego A2 + z lektorem, interaktywną aplikacją i Programem AI wspomagającym naukę. Czas trwania: 2 miesiące efektywnej nauki.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Kurs przeznaczony jest dla osób, które z własnej inicjatywy pragną
podnieść swój poziom znajomości języka angielskiego, zarówno w
kontekście codziennych sytuacji życiowych, jak i zawodowych.
Program kursu został zaprojektowany z myślą o uczestnikach, którzy chcą rozwijać
swoje kompetencje językowe i kwalifikacje zawodowe, a także opanować
język na poziomie podstawowym, koncentrując się na praktycznych
zagadnieniach przydatnych w codziennej komunikacji.
Kurs obejmuje 30 lekcji z lektorem, z których każda trwa 45 minut, oraz
dodatkową pracę własną przy wsparciu dedykowanej aplikacji do nauki
słownictwa i zwrotów.
Zajęcia odbywają się online , zapewniając elastyczność i komfort nauki.
Tego typu forma kursu jest szczególnie korzystna dla osób, które
preferują naukę indywidualnie, co sprzyja efektywnej
motywacji i praktycznemu rozwijaniu umiejętności językowych na poziomie A2
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji31-07-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest rozwijanie umiejętności językowych uczestników na poziomie A2 zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (CEFR). Kursant poszerzy swoje umiejętności komunikacyjne, opanuje bardziej złożone struktury gramatyczne oraz wzbogaci zasób słownictwa, co pozwoli im na swobodniejsze porozumiewanie się w codziennych sytuacjach.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi mówić o przyszłości, stosując odpowiednie konstrukcje gramatyczne do wyrażania planów i przewidywań. | Kryteria weryfikacji Prowadzenie rozmowy na temat planów i przewidywań przyszłościowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi prowadzić dialog dotyczący wizyty w kinie, kupić bilet, zapytać o godziny seansów i wyrazić opinię o filmie. | Kryteria weryfikacji Symulacja sytuacji w kasie biletowej i rozmowa na temat ulubionych filmów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi opowiedzieć o swoich sukcesach i osiągnięciach, stosując poprawnie czas przeszły. | Kryteria weryfikacji Opowiadanie o swoich doświadczeniach i osiągnięciach w formie pisemnej i ustnej. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uczestnik zna nazwy części ciała, potrafi opisać objawy chorobowe oraz udzielić prostych porad zdrowotnych. | Kryteria weryfikacji Scenka sytuacyjna – rozmowa z lekarzem lub farmaceutą. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi opisać różnice kulturowe między krajami, porównać zwyczaje i tradycje oraz wyrazić swoją opinię na ten temat. | Kryteria weryfikacji Dyskusja grupowa na temat różnic kulturowych i własnych doświadczeń podróżniczych. | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana |
Efekty uczenia się Uczestnik umie skutecznie komunikować się w sytuacjach wymagających rezerwacji usług, zgłaszania reklamacji oraz pytań o udogodnienia. | Kryteria weryfikacji Scenka sytuacyjna – rozmowa telefoniczna w sprawie rezerwacji lub reklamacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi prowadzić rozmowy dotyczące przeszłości, zadawać pytania i odpowiadać na nie w czasie Past Simple. | Kryteria weryfikacji Wywiad z partnerem na temat wydarzeń z przeszłości. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik umie szczegółowo opisać wygląd i osobowość innych osób, używając właściwego słownictwa i struktur gramatycznych. | Kryteria weryfikacji Opis ustny lub pisemny znanej osoby lub członka rodziny. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi wyrazić swoje doświadczenia związane z pobytem w różnych miejscach i podzielić się swoimi wrażeniami. | Kryteria weryfikacji Tworzenie krótkiej relacji z podróży w formie pisemnej lub ustnej. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program nauczania – kurs języka angielskiego na poziomie A2
Liczba godzin: 30
Moduł 1: Plany i przewidywania (Talking about the future)
- Użycie „be going to” i „will” do mówienia o planach i przewidywaniach.
- Wyrażanie intencji oraz spontanicznych decyzji.
- Ćwiczenia dialogowe na temat przyszłych wydarzeń.
Moduł 2: Wizyta w kinie (At the cinema)
- Słownictwo związane z gatunkami filmowymi i terminami kinowymi.
- Kupowanie biletów, pytanie o godziny seansów.
- Wyrażanie opinii o filmach, dyskusja na temat fabuły i postaci.
Moduł 3: Osiągnięcia i wydarzenia z przeszłości (Achievements)
- Czas Past Simple – tworzenie zdań twierdzących, przeczących i pytających.
- Opowiadanie o swoich sukcesach i doświadczeniach.
- Zadawanie pytań o przeszłe wydarzenia.
Moduł 4: Zdrowie i ciało (The body)
- Słownictwo dotyczące części ciała i problemów zdrowotnych.
- Opisywanie objawów chorobowych i rozmowa z lekarzem.
- Udzielanie i przyjmowanie rad zdrowotnych.
Moduł 5: Różnice kulturowe (Cultural differences)
- Słownictwo związane z kulturą i tradycjami różnych krajów.
- Porównywanie zwyczajów i wyrażanie opinii na temat różnic kulturowych.
- Dyskusja o międzynarodowych tradycjach i etykiecie.
Moduł 6: Prawda czy fałsz? (True or False)
- Rozpoznawanie faktów i opinii w rozmowie.
- Użycie przeczeń i zadawanie pytań sprawdzających poprawność informacji.
- Gra edukacyjna „Prawda czy fałsz?” jako metoda nauki logicznego myślenia w języku obcym.
Moduł 7: Komunikacja w usługach i podróży
- Prowadzenie rozmów związanych z rezerwacją usług.
- Składanie reklamacji i pytanie o udogodnienia.
- Komunikacja w hotelach, restauracjach i miejscach publicznych.
Moduł 8: Rozmowy o przeszłości (Who was he?)
- Użycie Past Simple do opisywania wydarzeń historycznych i biografii osób.
- Tworzenie pytań i odpowiedzi na temat znanych postaci oraz członków rodziny.
- Ćwiczenia narracyjne.
Moduł 9: Opisywanie ludzi (Describing people)
- Słownictwo dotyczące wyglądu, cech charakteru i zachowania.
- Użycie „look like” i „be like” do porównań.
- Tworzenie krótkich opisów postaci.
Moduł 10: Doświadczenia podróżnicze
- Słownictwo związane z podróżowaniem i miejscami.
- Opowiadanie o swoich doświadczeniach z podróży.
- Wyrażanie wrażeń i rekomendacji.
Podsumowanie kursu
- Powtórzenie kluczowych zagadnień.
- Test sprawdzający zdobyte umiejętności.
- Sesja konwersacyjna obejmująca wszystkie omawiane tematy.
Kurs koncentruje się na rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych poprzez ćwiczenia konwersacyjne, symulacje sytuacyjne oraz interaktywne zadania praktyczne. Każdy moduł zawiera elementy słuchania, mówienia, czytania i pisania dostosowane do poziomu A2.
Walidacja wliczona jest w czas trwania kursu.
Testy kontrolne, teoretyczne - 15 minut co 5 lekcji.
Przerwy wliczone są w czas szkolenia.
Zajęcia prowadzone w jednostkach lekcyjnych trwających 45 minut
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 470,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 470,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 149,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 149,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma autorskie materiały, czyli:
✔ Karty pracy, dostosowane do poziomu A2 zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (CEFR),
✔ Aplikację do nauki zwrotów i słówek,
✔ Program AI do utrwalania wiedzy,
✔ Słuchanki – autorskie nagrane teksty do ćwiczenia rozumienia ze słuchu.
Informacje dodatkowe
Oferujemy elastyczność: interaktywne zajęcia online w czasie rzeczywistym.
2 razy w tygodniu spotkania po 1,5 godziny intensywnej nauki, podzielone na dwie 45-minutowe jednostki lekcyjne.
Gwarantujemy wysoką jakość nauczania. W przypadku konieczności zmiany prowadzącego, zastąpi go lektor o porównywalnych kwalikacjach i doświadczeniu.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Co będzie Ci potrzebne do spotkań w Meet:
1) Konto Google
2) Aplikacja mobilna Meet, aplikacja mobilna Gmail lub Zalecamy używanie aktualnej wersji jednej z wymienionych przeglądarek:
- Chrome.
- Mozilla Firefox.
- Microsoft Edge.
- Apple Safari.
Wskazówka: jeśli Twoja przeglądarka nie obsługuje spotkań wideo w Meet, możesz dołączyć do spotkania przez telefon, korzystając z numeru telefonu i kodu PIN podanego przez organizatora spotkania.
3) Zgodne urządzenie spełniające minimalne wymagania systemowe przy korzystaniu z Google Meet:
- Dwurdzeniowy procesor
- 2 GB pamięci
4) Obsługiwany system operacyjny:
- Google Meet działa w aktualnej wersji oraz dwóch wcześniejszych głównych wersjach tych systemów operacyjnych:
- Apple macOS,
- Microsoft Windows,
- Chrome OS,
- Ubuntu i inne dystrybucje Linuksa oparte na Debianie.
Google Meet działa w tych mobilnych systemach operacyjnych:
- Android 5.0 lub nowszy.
- iOS 15 lub nowszy.
Spotkania w Meet w aplikacji Gmail są zgodne z tymi systemami operacyjnymi:
- Android 6 lub nowszy,
- iOS 15 lub nowszy.
5) Konieczne jest połączenie z Internetem.
6) Kamera internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).