CoachWise Proficiency™ - szkolenie poziom zaawansowany
CoachWise Proficiency™ - szkolenie poziom zaawansowany
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Grupa docelowa usługi
Program kierowany jest do:
-
Doświadczonych coachów z praktyką min. 150h sesji coachingowych;
-
Coachów, którzy dążą do osiągnięcia poziomu profesjonalnego w tym zawodzie oraz chcą świadomie korzystać ze swoich umiejętności i dopracować osobisty styl coachingowy;
-
Coachów przygotowujący się do akredytacji ICF PCC.
WAŻNE: Program CoachWise Proficiency™ dostępny jest również dla absolwentów innych zaawansowanych szkoleń coachingowych o wymiarze min. 60 godz.
-
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji11-09-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi59
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do zidentyfikowania własnego stylu coachingowego, do tworzenia własnych narzędzi coachingowych, do samodzielnego projektowania świadomej interwencji coachingowej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozróżnia kluczowe pojęcia związane z coachingiem transformacyjnym | Kryteria weryfikacji Poprawnie identyfikuje i odróżnia pojęcia (np. misja, wizja, styl coacha) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje 6 stylów interwencji Herona i uzasadnia ich zastosowanie | Kryteria weryfikacji Opisuje i przyporządkowuje style do konkretnych sytuacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje techniki coachingowe i ocenia ich zastosowanie | Kryteria weryfikacji Trafnie dobiera techniki do kontekstu | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Charakteryzuje granice empatii i intuicji oraz ocenia ich wpływ | Kryteria weryfikacji Opisuje przykłady zastosowania i ryzyk | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Opisuje cechy własnego stylu coachingowego oraz jego ograniczenia | Kryteria weryfikacji Prawidłowo identyfikuje i nazywa elementy swojego stylu coacha | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Monitoruje i nadzoruje przebieg sesji coachingowej | Kryteria weryfikacji Dokonuje trafnych obserwacji i wniosków po sesji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Diagnozuje impas klienta i projektuje interwencje | Kryteria weryfikacji Identyfikuje ograniczenia i dobiera odpowiednie działania | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Rozpoznaje i reguluje emocje oraz granice empatii | Kryteria weryfikacji Trafnie identyfikuje własne reakcje emocjonalne | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wykorzystuje metaforę, techniki systemowe i eksperymenty behawioralne | Kryteria weryfikacji Umiejętnie dobiera i stosuje technikę do klienta i kontekstu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wymienia i interpretuje wyznaczniki behawioralne kompetencji ICF PCC | Kryteria weryfikacji Dokonuje prawidłowej analizy wymagań kompetencyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wyjaśnia znaczenie metafory i podejścia systemowego w coachingu | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje i omawia zastosowanie tych podejść w praktyce | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wskazuje różnice między coachingiem obecności a coachingiem roli | Kryteria weryfikacji Dokonuje trafnego porównania podejść | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje perspektywy pracy coacha: uczestniczącą, obserwacyjną i badawczą | Kryteria weryfikacji Wskazuje cechy i zastosowania każdej z perspektyw | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program CoachWise Coaching Proficiency™ składa się z 3 głównych modułów szkoleniowych, 10 warsztatów uzupełniających online, 3 superwizji indywidualnych, self study i Study Buddy..
Zakres merytoryczny:
- Mój Styl Coachingowy: tożsamość coacha, cechy stylu, specjalizacje
- Perspektywy pracy coacha: uczestnicząca, obserwacyjna, badawcza
- Techniki coachingowe: poziomy zaangażowania, eksperyment behawioralny, misja i wartości w wydaniu ICF PCC
- Coaching obecności i coaching roli
- Metafora w coachingu
- Coaching systemowy
- Inteligencja Emocjonalna – granice empatii i intuicji
- Odwaga bycia sobą – metoda Brene Brown
- Ocena umiejętności coachingowych odpowiadających profilowi kompetencyjnemu ICF PCC – wyznaczniki behawioralne
- Egzamin akredytacyjny - opis, przebieg
Na program składają się:
Warsztaty główne W FORMULE HYBRYDOWEJ:
1 główny moduł szkoleniowy stacjonarny (1 x 2,5 dnia) oraz 2 główne moduły szkoleniowe online
- Terminy głównych modułów szkoleniowych:
1 moduł szkoleniowy PROFICIENCY A: 18 - 20.09.2025 (stacjonarny) godz. 09.00 - 17.00 (czwartek, piątek) i 09.00 - 13.30 (sobota).
(Prowadzący: Agnieszka Jagoda Inglik (MCC ICF), Agnieszka Olchawska (PCC ICF), Joanna Baranowska-Hanus(MCC ICF))
Zakres tematyczny modułu:
- Mój Styl Coachingowy: tożsamość coacha, cechy stylu, specjalizacje
- Perspektywy pracy coacha: uczestnicząca, obserwacyjna, badawcza
- Techniki coachingowe: poziomy zaangażowania, eksperyment behawioralny, misja i wartości w wydaniu ICF PCC
- Coaching obecności i coaching roli
2 moduł szkoleniowy PROFICIENCY B: 14-15.11.2025 (online), godz. 09.00 - 15.00 (piątek, sobota)
(Prowadzący: Agnieszka Jagoda Inglik (MCC ICF), Agnieszka Olchawska (PCC ICF))
Zakres tematyczny modułu:
- Metafora w coachingu
- Coaching systemowy
3 moduł szkoleniowy PROFICIENCY C: 09 - 10.01.2025 (online) godz. 09.00 - 17.00 (piątek, sobota)
(Prowadzący: Agnieszka Jagoda Inglik (MCC ICF), Joanna Baranowska-Hanus (MCC ICF), Artur Rzepecki (MCC ICF) )
Zakres tematyczny modułu:
- Inteligencja Emocjonalna – granice empatii i intuicji
- Odwaga bycia sobą – metoda Brene Brown
- Ocena umiejętności coachingowych odpowiadających profilowi kompetencyjnemu ICF PCC – wyznaczniki behawioralne
- Egzamin akredytacyjny - opis, przebieg
POZOSTAŁE ELEMENTY PROGRAMU:
Pomiędzy głównymi modułami szkoleniowymi prowadzone są trzy rodzaje warsztatów zdalnych, w których biorą udział wszyscy uczestnicy i trener:
- Learning Lab – warsztaty uczące i pogłębiające umiejętności oraz omawiające konkretne zagadnienia z praktyki coachingowej. Celem zajęć jest m.in. doskonalenie prowadzenia procesu coachingowego, nauka budowania długoterminowych relacji , pogłębienie świadomości swojego stylu oraz nabycie umiejętności konstruowania narzędzi. Czas trwania: 1 godz.
- Coaching Pub - warsztaty odpowiadające na bieżące potrzeby uczestników, stwarzające możliwość do omawiania aktualnych wątpliwości, własnych case’ów itp. Czas trwania: 1 godz.
- Live Coaching Series – podczas tych warsztatów uczestnicy odsłuchują nagrania różnych sesji coachingowych, które następnie są omawiane w kontekście zastosowanych umiejętności, narzędzi oraz struktury w procesie coachingowym. Czas trwania: 1,5 godz.
Ponadto:
- Warsztaty „Study Buddy” – praca w parze z osobą z programu obejmująca:
Wzajemne prowadzenie coachingu w zakresie osobistego stylu coachingowego;
Wzajemny mentoring, superwizja między uczestnikami;
Czas trwania: min. 9 godz.
- Self Study - praca własna
Odsłuch sesji coachingowych;
Zapoznanie się z rekomendowanymi lekturami;
Czas trwania min. 4 godz.
- Superwizje grupowe
spotkania w małych grupach, na których każdy uczestnik przeprowadza sesję, po czym dostaje informację zwrotną od pozostałych członków grupy. Czas trwania: 4 godz.
- Superwizje indywidualne
Sesje superwizowane w programie CoachWise Proficiency™ polegają na przeprowadzeniu sesji coachingowej z klientem (30 minut), a następnie omówieniu z superwizorem wykonanej sesji, który przekaże swoje uwagi dotyczące stylu, biegłość w stosowaniu technik coachingowych przez coacha oraz oceni jego umiejętności wg specjalnego formularza oceny.
W przypadku Study Buddy czy Self Study Operator może mieć utrudniony monitoring usługi i w związku z tym praca w parach pomiędzy warsztatami uzupełniającymi oraz praca własna nie są uwzględnione na Zaświadczeniu Ukończenia Programu wystawianym na potrzeby uzyskanego dofinansowania.
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
Szkolenie zostanie przeprowadzone częściowo z wykorzystaniem platformy ZOOM. Nie wymaga ona posiadania konta. Uczestnik przechodzi bezpośrednio na spotkanie poprzez kliknięcie linka, który zostanie wysłany przed szkoleniem. Uczestnik otrzyma również instrukcję instalacji i uruchomienia ZOOM. Ważność linka nie wygasa przez cały czas trwania programu - poszczególne elementy szkolenia są realizowane pod jednym linkiem wg harmonogramu.
Zalecamy wcześniejsze przetestowanie działania mikrofonu oraz kamery. Program może nie działać na starszych wersjach przeglądarki Explorer, najlepiej działa na Google Chrome oraz Internet Explorer. Można połączyć się również przy wykorzystaniu smartfona lub tabletu.
Jeśli jest taka możliwość, rekomendujemy używanie stałego łącza internetowego (podłączenie kablowe zamiast WIFI).
Podczas szkolenia mogą być wykorzystane bezpłatne i ogólnodstępne cyfrowe tablice online - narzędzie google lub Miro. Link do narzędzia uczestnicy otrzymują bezpośrednio od trenera w trakcie zajęć na platformie zoom (dotyczy to wyłącznie zajęć zdalnych). Na szkoleniu stacjonarnym trenerzy pracują z wykorzystaniem flipchartu i handoutów.
Walidacja usługi:
Efekty kształcenia są weryfikowane na bieżąco w trakcie trwania programu, podczas głównych modułów szkoleniowych oraz na cyklicznie odbywających się warsztatach uzupełniających i indywidualnych superwizjach.
Po ostatnim warsztacie uzupełniającym uczestnik wypełnia test wielokrotnego wyboru sprawdzający nabyte umiejętności, który jest oceniany przez osobę walidującą usługę.
Liczba godzin zegarowych : 59h
Liczba godzin dydaktycznych: 78h 30 min
Liczba godzin zegarowych szkolenia stacjonarnego: 18h zegarowych / 24h dydaktyczne
Liczba godzin szkolenia zdalnego w czasie rzeczywistym: 41h zegarowych / 54h 30 min
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 31 Proficiency A (pierwszy główny moduł szkoleniowy) - stacjonarny | rozmowa na żywo, ćwiczenia | Prowadzący Agnieszka Inglik | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:25 | Liczba godzin 02:25 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 31 Proficiency A (pierwszy główny moduł szkoleniowy) - stacjonarny | rozmowa na żywo, ćwiczenia | Prowadzący Agnieszka Inglik | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 31 Proficiency A (pierwszy główny moduł szkoleniowy) - stacjonarny | rozmowa na żywo, ćwiczenia | Prowadzący Agnieszka Olchawska | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:25 | Liczba godzin 01:25 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 31 Proficiency A (pierwszy główny moduł szkoleniowy) - stacjonarny | rozmowa na żywo, ćwiczenia | Prowadzący Agnieszka Olchawska | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 31 Proficiency A (pierwszy główny moduł szkoleniowy) - stacjonarny | rozmowa na żywo, ćwiczenia | Prowadzący Agnieszka Inglik | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:25 | Liczba godzin 02:25 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 31 Proficiency A (pierwszy główny moduł szkoleniowy) - stacjonarny | rozmowa na żywo, ćwiczenia | Prowadzący Agnieszka Inglik | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 31 Proficiency A (pierwszy główny moduł szkoleniowy) - stacjonarny | rozmowa na żywo, ćwiczenia | Prowadzący Joanna Baranowska-Hanus | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:25 | Liczba godzin 01:25 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 31 Proficiency A (pierwszy główny moduł szkoleniowy) - stacjonarny | rozmowa na żywo, ćwiczenia | Prowadzący Joanna Baranowska-Hanus | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 31 Proficiency A (pierwszy główny moduł szkoleniowy) - stacjonarny | rozmowa na żywo, ćwiczenia | Prowadzący Agnieszka Inglik | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:20 | Liczba godzin 02:20 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 31 Proficiency A (pierwszy główny moduł szkoleniowy) - stacjonarny | rozmowa na żywo, ćwiczenia | Prowadzący Agnieszka Inglik | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 31 Warsztat uzupełniający - Learning Lab (warsztat online) - rozmowa na żywo, chat, prezentacja, współdzielenie ekranu, omawianie efektów pracy własnej/praktyki coachingowej | Prowadzący Agnieszka Inglik | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 31 Warsztat uzupełniający - Coaching Pub (warsztat online) - rozmowa na żywo, chat, prezentacja, współdzielenie ekranu, omawianie efektów pracy własnej/praktyki coachingowej | Prowadzący Joanna Baranowska-Hanus | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 31 Superwizja - rozmowa na żywo, ćwiczenie, omówienie, pisemny raport po sesji - termin ustalany indywidualnie z prowadzącym | Prowadzący Agnieszka Inglik | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 31 Warsztat uzupełniający - Learning Lab (warsztat online) - rozmowa na żywo, chat, prezentacja, współdzielenie ekranu, omawianie efektów pracy własnej/praktyki coachingowej | Prowadzący Agnieszka Inglik | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 31 Warsztat uzupełniający - Live Coaching Series (warsztat online) - rozmowa na żywo, chat, prezentacja, współdzielenie ekranu, omawianie efektów pracy własnej/praktyki coachingowej | Prowadzący Ewa Zięcina | Data realizacji zajęć 29-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 31 Proficiency B (drugi główny moduł szkoleniowy) - online | rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu, prezentacja | Prowadzący Agnieszka Inglik | Data realizacji zajęć 14-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 31 Proficiency B (drugi główny moduł szkoleniowy) - online | rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu, prezentacja | Prowadzący Agnieszka Inglik | Data realizacji zajęć 14-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 31 Proficiency B (drugi główny moduł szkoleniowy) - online | rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu, prezentacja | Prowadzący Agnieszka Inglik | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 31 Proficiency B (drugi główny moduł szkoleniowy) - online | rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu, prezentacja | Prowadzący Agnieszka Olchawska | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 31 Warsztat uzupełniający - Learning Lab (warsztat online) - rozmowa na żywo, chat, prezentacja, współdzielenie ekranu, omawianie efektów pracy własnej/praktyki coachingowej | Prowadzący Agnieszka Inglik | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 31 Warsztat uzupełniający - Coaching Pub (warsztat online) - rozmowa na żywo, chat, prezentacja, współdzielenie ekranu, omawianie efektów pracy własnej/praktyki coachingowej | Prowadzący Agnieszka Inglik | Data realizacji zajęć 03-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 31 Warsztat uzupełniający - Live Coaching Series (warsztat online) - rozmowa na żywo, chat, prezentacja, współdzielenie ekranu, omawianie efektów pracy własnej/praktyki coachingowej | Prowadzący Ewa Zięcina | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 31 Superwizja - rozmowa na żywo, ćwiczenie, omówienie, pisemny raport po sesji - termin ustalany indywidualnie z prowadzącym | Prowadzący Agnieszka Inglik | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 31 Proficiency C (trzeci główny moduł szkoleniowy) - online | rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu, prezentacja | Prowadzący Agnieszka Inglik | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 31 Proficiency C (trzeci główny moduł szkoleniowy) - online | rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu, prezentacja | Prowadzący Joanna Baranowska-Hanus | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 31 Proficiency C (trzeci główny moduł szkoleniowy) - online | rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu, prezentacja | Prowadzący Artur Rzepecki | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 31 Proficiency C (trzeci główny moduł szkoleniowy) - online | rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu, prezentacja | Prowadzący Agnieszka Inglik | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 31 Warsztat uzupełniający - Learning Lab (warsztat online) - rozmowa na żywo, chat, prezentacja, współdzielenie ekranu, omawianie efektów pracy własnej/praktyki coachingowej | Prowadzący Joanna Baranowska-Hanus | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 31 Warsztat uzupełniający - Learning Lab (warsztat online) - rozmowa na żywo, chat, prezentacja, współdzielenie ekranu, omawianie efektów pracy własnej/praktyki coachingowej | Prowadzący Joanna Baranowska-Hanus | Data realizacji zajęć 21-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 31 Warsztat uzupełniający - Learning Lab (warsztat online) - rozmowa na żywo, chat, prezentacja, współdzielenie ekranu, omawianie efektów pracy własnej/praktyki coachingowej | Prowadzący Agnieszka Inglik | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 31 Walidacja usługi - test online wielokrotnego wyboru | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 9 717,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 7 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 164,69 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 133,90 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Inglik
Specjalizuje się w pracy z osobami i zespołami przechodzącymi przez złożone procesy rozwojowe i transformacyjne. Jej styl pracy charakteryzuje się dojrzałością, wysoką wrażliwością na klienta oraz umiejętnością tworzenia przestrzeni do autorefleksji i głębokiego uczenia się. Łączy uważność, odwagę i szacunek wobec różnorodności z inspirującą obecnością.
W CoachWise™ odpowiada m.in. za kształcenie i superwizję przyszłych coachów oraz rozwój programów mentoringowych. Jej podejście jest systemowe, oparte na integralnym rozumieniu człowieka i organizacji. Ceniona jest za umiejętność wspierania klientów w osiąganiu przełomów osobistych i zawodowych.
Autorka książki „Higiena Myśli”.
Specjalizacje w ramach CoachWise Proficiency:
-Coaching profesjonalny na poziomie MCC
-Mentoring rozwojowy dla coachów
-Budowanie dojrzałości coachingowej i obecności
-Systemowe podejście w rozwoju jednostek i zespołów
-Pogłębianie tożsamości i etyki coacha
Prowadzenie procesów coachingowych w kontekście organizacyjnym i transformacym
Joanna Baranowska-Hanus
Posiada ponad 10-letnie doświadczenie menedżerskie w sprzedaży, marketingu i HR w branży farmaceutycznej. Wspiera liderów w budowaniu własnego stylu przywództwa, transformacji zawodowej i rozwoju kariery. Pracuje z zarządami, dyrektorami i menedżerami, prowadzi coachingi indywidualne i grupowe oraz facylituje zespoły w obszarze zmiany i zarządzania konfliktem.
Jest certyfikowaną trenerką i coachem CCL oraz absolwentką programów CTI, ORSC, Synergy, FAI i Coachingu Prowokatywnego. Wykłada na studiach podyplomowych SGH, UŁ i Polskiego Uniwersytetu na Uchodźstwie w Londynie. Pracuje w języku polskim i angielskim.
Ewa Zięcina
Pracuje z kadrą zarządzającą średniego i wyższego szczebla, wspierając klientów w rozwoju samoświadomości, doskonaleniu umiejętności przywódczych oraz wdrażaniu nowych kompetencji w praktyce. Ceniona za precyzyjne dopasowanie metod pracy, skuteczność oraz strategiczne podejście do rozwoju.
Specjalizuje się w obszarach przywództwa, komunikacji, pracy z emocjami, motywowaniem zespołów i wspieraniem menedżerów w nowych rolach. Posiada akredytacje do pracy z testami psychometrycznymi, m.in. Hogan Assessment System i MTQ48.
W CoachWise Proficiency wspiera uczestników w pogłębianiu profesjonalizmu i tożsamości coachingowej. Wykłada na studiach podyplomowych SGH w Warszawie.
Agnieszka Olchawska
W pracy coachingowej opiera się na podejściu systemowym, integrując indywidualnie dobrane narzędzia z głębokim zrozumieniem kontekstu klienta. Wykorzystuje m.in. ustawienia systemowe w pracy indywidualnej i zespołowej, wspierając skuteczne docieranie do źródeł złożonych wyzwań.
Projektuje i wdraża programy rozwojowe oraz mentoringowe dla menedżerów, prowadzi audyty potrzeb rozwojowych. Pracuje z osobami w nowych rolach, liderami zmian i przedsiębiorcami.
Certyfikowana m.in. w: Resilience Advantage™ HeartMath®, MindSonar®, Insights Discovery® i Insights Navigator®. W CoachWise Proficiency wspiera uczestników w rozwijaniu tożsamości coacha, umiejętności pracy z systemem oraz pogłębianiu samoświadomości i efektywności.
Artur Rzepecki
Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu obszarami HR w dużych organizacjach (FMCG, telekomunikacja), a od 2004 roku rozwija praktykę coachingową – zarówno jako partner doradczy, jak i niezależny praktyk. Były prezes ICF Polska, obecnie członek Komisji Etyki Izby Coachingu.
W CoachWise Proficiency wspiera uczestników w doskonaleniu umiejętności pracy z liderami oraz integrowaniu postawy coachingowej z rolą zawodową. Łączy głęboką znajomość realiów biznesowych z refleksyjnym i etycznym podejściem do coachingu.
Wykłada na studiach podyplomowych coachingu. Akredytowany w pracy z narzędziami: 15FQ, Talent Q, Hogan Assessment, Leadership Circle Profile oraz Cultural Transformation Tools.
Ukończył Studium Dyrektorów ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Akademię Przywództwa Strategicznego w ICAN Institute oraz kilkanaście kursów i szkoleń dla coachów w kraju i zagranicą.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników programu otrzymuje materiały biurowe, hand-outy. książkę. Dodatkowe materiały, przekazywane przez trenerów w trakcie trwania programu, są:
- podczas stacjonarnego modułu - przekazywane w formie papierowej w tracie szkolenia
- podczas pozostałych warsztatów zdalnych (warsztatów uzupełniających) - materiały przesyłane są mailowo i udostępnione w formie elektronicznej w dedykowanym folderze na dysku google, do którego uczestnicy otrzymują dostęp(link) wraz z informacjami organizacyjnymi.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w programie jest posiadanie min. 150h praktyki coachingowej oraz ukończenie zaawansowanego szkolenia coachingowego w wymiarze min. 60 godzin.
Warunkiem uczestnictwa jest przesłanie formularza zgłoszeniowego oraz opłacenie kosztu kursu w zadeklarowanych terminach.
Warunkiem udziału w szkoleniu jest dostęp do internetu i sprzętu ze sprawnym mikrofonem i kamerą (komputer, tablet, smartfon) obsługujące popularne przeglądarki internetowe (Microsoft Edge, Google Chrome, Opera)
Informacje dodatkowe
https://www.coachwise.org/szkolenia/przygotowanie-do-akredytacji-pcc-icf-szkolenie-coachingowe-coach-icf/
Wszystkie zdalne elementy programu (główny moduł szkoleniowy, warsztaty uzupełniające, superwizje, interwizje) odbywają się na platformie zoom. Praca w parach (Study Buddy) odbywa się w sposób preferowany przez uczestników - może to być platforma zoom/skype/messenger/telefon/inna lub spotkanie "na żywo" z klientem (bezpośrednio)
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
Szkolenie zostanie przeprowadzone z wykorzystaniem platformy ZOOM. Nie wymaga ona posiadania konta. Uczestnik przechodzi bezpośrednio na spotkanie poprzez kliknięcie linka, który zostanie wysłany przed szkoleniem. Uczestnik otrzyma również instrukcję instalacji i uruchomienia ZOOM.
Ważność linka nie wygasa przez cały czas trwania programu - poszczególne elementy szkolenia są realizowane pod jednym linkiem wg harmonogramu.
Zalecamy wcześniejsze przetestowanie działania mikrofonu oraz kamery. Program może nie działać na starszych wersjach przeglądarki Explorer, najlepiej działa na Google Chrome oraz Internet Explorer. Można połączyć się również przy wykorzystaniu smartfona lub tabletu.
Jeśli jest taka możliwość, rekomendujemy używanie stałego łącza internetowego (podłączenie kablowe zamiast WIFI).
Podczas szkolenia mogą być wykorzystane bezpłatne i ogólnodostępne cyfrowe tablice online - narzędzie google lub Miro. Link do narzędzia uczestnicy otrzymują bezpośrednio od trenera w trakcie zajęć na platformie zoom (dotyczy to wyłącznie zajęć zdalnych).
Adres
Adres
Zdalna część szkolenia zostanie przeprowadzona z wykorzystaniem platformy ZOOM. Nie wymaga ona posiadania konta. Uczestnik przechodzi bezpośrednio na spotkanie poprzez kliknięcie linka, który zostanie wysłany przed szkoleniem. Uczestnik otrzyma również instrukcję instalacji i uruchomienia ZOOM. Zalecamy wcześniejsze przetestowanie działania mikrofonu oraz kamery. Rekomendowane przeglądarki internetowe: Google Chrome, Microsoft Edge, Opera Browser. Można połączyć się również przy wykorzystaniu smartfona lub tabletu, które obsługują rekomendowane przeglądarki internetowe. Zalecamy korzystanie ze stałego stabilnego łącza internetowego.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi