Szkolenie z zakresu współpracy i rozwiązywania konfliktów
Szkolenie z zakresu współpracy i rozwiązywania konfliktów
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową usługi stanowią:
-kadra zarządzająca i menadżerska, personel działu HR, specjaliści, pracownicy biurowi, kierownicy liniowi i inni pracownicy mający kontakt z klientem
-osoby zaintersowane podwyższeniem swoich kompetencji w zakresie skutecznej komunikacji, pracy zespołowej i współpracy z innymi, którzy będą zdobytą wiedzę wykorzystywać w pracy zespołowej i w kontaktach międzyludzkich
-usługa adresowana również do uczestników projektu „Kierunek – Rozwój"
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji14-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do skutecznej komunikacji w grupie i zespole oraz do podejmowania samodzielnych działań, by przekaz przynosił oczekiwane rezultaty. Uczestnicy poznają rolę i znaczenie współpracy i będą przygotowani do skutecznego niwelowania konfliktów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Skutecznie komunikuje się. | Kryteria weryfikacji -przekazuje informacje w sposób jasny i zrozumiały, dostosowując styl komunikacji do odbiorców | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wymienia korzyści i zagrożenia związane z pełnieniem określonych ról w zespole. | Kryteria weryfikacji -prezentuje przykłady korzyści i potencjalnych zagrożeń wynikających z różnych ról zespołowych w kontekście pracy grupowej | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Charakteryzuje postawy i zachowania, które wpływają pozytywnie na wynik pracy zespołu oraz definiuje zachowania i postawy, które utrudniają współpracę. | Kryteria weryfikacji -wskazuje konkretne postawy i zachowania wraz z ich wpływem na efektywność zespołu, podając przykłady z praktyki zawodowej | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Rozpoznaje czynniki sprzyjające efektywnej pracy zespołu oraz potrafić tworzyć warunki, które je wyzwalają. | Kryteria weryfikacji -identyfikuje kluczowe czynniki wspierające efektywność zespołu i proponuje konkretne działania do ich wdrożenia | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wykorzystuje w praktyce metody i narzędzia rozwiązywania konfliktów w zespole. | Kryteria weryfikacji -skutecznie stosuje wybraną metodę rozwiązywania konfliktu w symulowanej lub rzeczywistej sytuacji zespołowej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
->Szkolenie jest adresowane do wszystkich, którzy są zainteresowani podwyższeniem swoich kompetencji w zakresie skutecznej komunikacji, pracy zespołowej i współpracy z innymi, którzy będą zdobytą wiedzę wykorzystywać w pracy zespołowej i w kontaktach międzyludzkich
-> Za 1 godzinę usługi szkoleniowej uznaje się godzinę dydaktyczną (45 minut).
-> Ilość przerw oraz długość ich trwania zostanie dostosowana indywidualnie do potrzeb uczestników szkolenia. Zaznacza się jednak, że łączna długość przerw podczas szkolenia nie będzie dłuższa aniżeli zawarta w harmonogramie.
->Przerwy nie wliczają się w czas trwania usługi.
Warunki organizacyjne:
->Skompletowanie jednej grupy uczestników 1-8 osobowej
Program:
Test początkowy
- Efektywna komunikacja w zespole a bariery komunikacyjne (style komunikacji, budowanie relacji w zespole, bariery komunikacyjne, przekaz)
- Komunikacja werbalna i niewerbalna (wpływ komunikacji werbalnej i niewerbalnej na przekaz informacji, perswazja, zadawanie właściwych pytań)
- Współpraca w zespole (definicja i znaczenie zespołu, zespół i zasady jego funkcjonowania, role, charakterystyka skutecznych zespołów, relacje pomiędzy członkami zespołu, asertywność)
- Budowanie zespołu (wspólne cele i definiowanie zadań, kompetencje miękkie w budowaniu zespołu)
- Rozwiązywanie konfliktów (metody i narzędzia rozwiązywania konfliktów w zespole, techniki rozwiązywania problemów i ich praktyczne wykorzystanie, budowanie odporności zespołu, radzenie sobie ze stresem, jak utrzymać ducha zespołowego i skuteczną komunikację)
Walidacja efektów uczenia się: test końcowy, wywiad swobodny, obserwacja w warunkach symulowanych.
Walidacja efektów uczenia się trwająca 15 minut na zakończenia szkolenia, przeprowadzona przez osobę walidującą:
-Test końcowy (test z wynikiem automatycznym) przesłany uczestnikom na czacie w formie linku. Test składa się z 11 pytań. Każde pytanie to 1 pkt. Wynik pozytywny po otrzymaniu min. 60% poprawnych odpowiedzi.
-Wywiad swobodny: osoba walidująca poprzez zadane pytanie ocenia, czy uczestnik przekazuje informacje w sposób jasny i zrozumiały, dostosowując styl komunikacji do odbiorców.
-Obserwacja w warunkach symulowanych: osoba walidująca wydaje polecenie odegrania sceny sytuacyjnej (symulacji) i ocenia, czy uczestnik skutecznie stosuje wybraną metodę rozwiązywania konfliktu w symulowanej lub rzeczywistej sytuacji zespołowej.
Wynik walidacji zostaje przekazany uczestnikowi mailowo najpóźniej 1 dzień po szkoleniu w formie formularza testu z wynikiem oraz raportu z przeprowadzonego wywiadu i obserwacji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Test początkowy (test/czat/rozmowa na żywo) | Prowadzący Marta Wziątek | Data realizacji zajęć 19-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Efektywna komunikacja w zespole a bariery komunikacyjne (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Marta Wziątek | Data realizacji zajęć 19-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Komunikacja werbalna i niewerbalna (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Marta Wziątek | Data realizacji zajęć 19-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Przerwa | Prowadzący Marta Wziątek | Data realizacji zajęć 19-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Współpraca w zespole (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Marta Wziątek | Data realizacji zajęć 19-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Budowanie zespołu (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Marta Wziątek | Data realizacji zajęć 19-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Rozwiązywanie konfliktów (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Marta Wziątek | Data realizacji zajęć 19-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Test końcowy (test/czat/rozmowa na żywo) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 175,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 175,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Marta Wziątek
Trenerka posiada odpowiednie do rodzaju i zakresu świadczonych usług doświadczenie zawodowe, nabyte w ciągu ostatnich 5 lat od daty publikacji usługi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma notatnik, długopis i teczkę (wysłane pocztą na podany adres). Ponadto, w toku szkolenia, uczestnik będzie otrzymywał wydrukowane karty pracy, ćwiczenia do uzupełniania itp.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uzyskania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć oraz zaliczenia testu końcowego na min. 60%.
Informacje dodatkowe
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo.
***
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługa rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Uczestnikom/-czkom projektu, kosztów dojazdu i zakwaterowania
***
Ujęte godziny są godzinami dydaktycznymi - 1h = 45 min.
***
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek – Rozwój.
***
Nie pasuje Ci termin szkolenia? Skontaktuj się z nami!
Telefon: 601 847 454
Mail: kontakt@future-consulting.pl
Usługa zwolniona jest z podatku VAT jeśli uczestnik uzyskuje min. 70% dofinansowania ze środków publicznych*, w przeciwnym wypadku należy do ceny netto doliczyć 23% VAT. *Wg rozporządzenia Ministra Finansów z dnia z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Platforma, na której zostanie przeprowadzone szkolenie w części zdalnej, w czasie rzeczywistym to Click Meeting.
2. Minimalne wymagania do obsługi szkolenia w formie zdalnej, w czasie rzeczywistym na platformie Click Meeting:
- uczestnik powinien dysponować komputerem stacjonarnym bądź laptopem. Niezbędne również będą: mikrofon, słuchawki, głośniki i wymagana jest kamera.
3. Minimalne wymagania sprzętowe: procesor dwurdzeniowy, minimum 2GB pamięci RAM, wolna przestrzeń na dysku twardym (około 10GB)
4. System operacyjny: minimum Windows XP/MacOS High Sierra
5. Oprogramowanie: przeglądarka internetowa (Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari, Microsoft Edge)
6. Sieć: łącze internetowe minimum 2 Mbps
7. Okres ważności linku: 1h przed rozpoczęciem szkolenia w pierwszym dniu do ostatniej godziny w dniu zakończenia.
8. Link do szkolenia oraz hasło dostępowe zostanie wysłany do uczestnika mailowo najpóźniej na 1 dzień przed realizacją usługi.
9. Podstawą do rozliczenia usługi, jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.