Master of Business Administration - studia podyplomowe - online (Partner Kierunku: TÜV NORD Polska) /zielone kompetencje
Master of Business Administration - studia podyplomowe - online (Partner Kierunku: TÜV NORD Polska) /zielone kompetencje
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Grupa docelowa usługi
Studia MBA są innowacyjną formą kształcenia współczesnych menedżerów, przygotowującą do skutecznego i efektywnego zarządzania organizacjami, stosowania twórczego i skutecznego rozwiązania problemów oraz podejmowania wyzwania poprzez aktywne stosowanie najnowszych metod z zakresu zarządzania. Adresowane są do osób pracujących zawodowo, które ukończyły studia wyższe oraz posiadają kilkuletnie doświadczenie w biznesie. Studia będą realizowane w formule online dla całej Polski.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Kierunek – Rozwój, Regionalny Fundusz Szkoleniowy II.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników40
- Data zakończenia rekrutacji11-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi262
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa “ Master of Business Administration - studia podyplomowe - online” /zielone kompetencje/ POTWIERDZA PRZYGOTOWANIE do skutecznego i kompleksowego kierowania organizacjami oraz efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi i finansowymi z uwzględnieniem celów rozwoju zrównoważonego oraz zielonej gospodarkiEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Efekt uczenia się: Analizuje i ocenia potrzeby organizacji w poszczególnych obszarach jej funkcjonowania. | Kryteria weryfikacji wymienia regulacje i praktyki rynkowe w odniesieniu do zarządzania ryzykiem i system kontroli wewnętrznej, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji analizuje otoczenie biznesowe oraz otoczenie środowiskowe | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wdraża i monitoruje strategie biznesowe | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji zarządza strategicznie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji zarządza operacyjnie i tworzy biznes plan z uwzględnieniem celów rozwoju zrównoważonego | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji zarządza ryzykiem w kontekście rozwoju zrównoważonego | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji prowadzi negocjacje i rozmowy międzynarodowe | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji ocenia odpowiedzialność członków zarządu w działalności przedsiębiorstw | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji ocenia wpływ interesariuszy na projekt, ocenia wpływ działalności przedsiębiorstwa na środowisko i otoczenie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji stosuje metody restrukturyzacji przedsiębiorstw | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się 2. Efekt uczenia się: Formułuje cele i zadania w zakresie rachunkowości i finansów w ramach organizacji. | Kryteria weryfikacji analizuje sprawozdania finansowe jako narzędzie komunikacji firmy z interesariuszami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji stosuje analizę finansową do praktycznego i biznesowego zarządzania organizacją | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wskazuje rodzaje źródeł i sposoby finansowania firmy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji zarządza kapitałem obrotowym oraz płynnością firmy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji ocenia projekty inwestycyjne z uwzględnieniem celów rozwoju zrównoważonego | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji zarządza ryzykiem finansowym w organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się 3. Efekt uczenia się: Stosuje przepisy prawa cywilnego i handlowego w praktyce. | Kryteria weryfikacji dobiera i stosuje odpowiednie przepisy prawa cywilnego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji dobiera i stosuje odpowiednie przepisy prawa handlowego | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się 4. Efekt uczenia się: Stosuje zasady i metody efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi. | Kryteria weryfikacji stosuje strategie zarządzania zasobami ludzkimi oraz budowanie zielonych kompetencji zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji zarządza zmianą w organizacji nastawionej na budowanie zielonych kompetencji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji ocenia psychologiczne aspekty pracy zespołu pracowniczego | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji stosuje styl coachingowi w zarządzaniu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji stosuje psychologiczne aspekty zarządzania biznesem | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wymienia poszczególne elementy skutecznego i efektywnego przywództwa | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się 5. Efekt uczenia się: Zarządza projektami i innowacjami w biznesie | Kryteria weryfikacji wymienia zasady zarządzania innowacjami z uwzględnieniem zielonych innowacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji stosuje zasady zarządzania projektami | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji zarządza jakością i narzędziami doskonalenia organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji stosuje design thinking w praktyce case study na przykładzie wybranego problemu ekologicznego w województwie śląskim | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się 6. Efekt uczenia się: Zarządza marketingiem i sprzedażą w organizacji. | Kryteria weryfikacji tworzy i stosuje strategie zarządzania marketingiem i eko marketingiem w organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji przeprowadza analizę rynku | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji strategicznie zarządza sprzedażą | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji zarządza relacjami z klientami firmy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Główny cel usługi i charakter studiów:
Głównym celem studiów podyplomowych Master of Business Administration jest przygotowanie uczestników do pełnienia ról kierowniczych i menedżerskich w różnych sektorach oraz rozwijanie zaawansowanych umiejętności zarządzania z uwzględnieniem celów rozwoju zrównoważonego oraz zielonej gospodarki. Program MBA koncentruje się na rozwijaniu strategicznego myślenia, zdolności do podejmowania decyzji biznesowych, a także na poszerzaniu wiedzy z zakresu finansów, marketingu, zarządzania zasobami ludzkimi, operacji, rozwoju zrównoważonego, zielonej gospodarki i innych kluczowych obszarów działalności gospodarczej. Charakter studiów MBA jest praktyczny i interdyscyplinarny, z naciskiem na zastosowanie teorii w realnych sytuacjach biznesowych.
Informacje dodatkowe:
- Czas trwania: 3 semestry (realizowane w czasie 1 roku akademickiego).
- Dni odbywania się zajęć: wybrane soboty i niedziele, średnio dwa weekendy w miesiącu, w godzinach 8:00-15:00 (rzadziej 18:00).
- Łączna ilość godzin: 248 godzin zajęć (wykłady i ćwiczenia) + 8 godzin wizyta studyjna/spotkanie z praktykiem + 6 godzin Egzaminów + 192 godziny pracy własnej (praca projektowa). Program studiów został przygotowany w godzinach dydaktycznych. Jedna godzina dydaktyczna to 45 min zajęć.
- Przerwy nie są wliczane w czas trwania usługi
- Podstawa zaliczenia: Studia kończą się egzaminami zaliczającymi poszczególne semestry nauki i/lub złożeniem pracy końcowej (projekty). Uczestnik zobowiązany jest do przystąpienia do egzaminów semestralnych i uzyskania oceny pozytywnej oraz złożenia wymaganych w programie studiów projektów.
- Metoda walidacji: test teoretyczny.
- Absolwenci studiów podyplomowych otrzymują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
- Do uruchomienia kierunku studiów podyplomowych niezbędne jest zebranie grupy min. 15 uczestników
Organizator studiów zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w programie studiów.
Semestr | lp | Nazwa przedmiotu | Liczba godzin zajęć teoretycznych (wykład) | Liczba godzin zajęć praktycznych (ćwiczenia) | Egzamin | Liczba godzin projektu (praca własna) | Liczba punktów ECTS |
1 | MODUŁ: ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE | ||||||
1 | 1 | Negocjacje i kontakty międzynarodowe | 1 | 3 | 1 | ||
1 | 2 | Zarządzanie strategiczne | 4 | 1 | |||
1 | 3 | Wdrażanie i monitorowanie strategii z uwzględnieniem wymogów zielonej gospodarki | 2 | 2 | 1 | ||
1 | 4 | Analiza otoczenia biznesowego | 2 | 2 | 1 | ||
1 | 5 | Zarządzanie operacyjne i tworzenie biznes planu z uwzględnieniem celów rozwoju zrównoważonego | 2 | 2 | 1 | ||
1 | 6 | Regulacje i praktyki rynkowe w odniesieniu do zarządzania ryzykiem i system kontroli wewnętrznej | 4 | 1 | |||
1 | 7 | Zarządzanie ryzykiem w kontekście rozwoju zrównoważonego | 2 | 2 | 1 | ||
1 | 8 | Odpowiedzialność członków zarządu w działalności przedsiębiorstw | 4 | 1 | |||
1 | 9 | Restrukturyzacja przedsiębiorstw | 4 | 1 | |||
1 | MODUŁ: RACHUNKOWOŚĆ I FINANSE | ||||||
1 | 10 | Rodzaje źródeł i sposoby finansowania firmy | 4 | 1 | |||
1 | 11 | Ocena projektów inwestycyjnych z uwzględnieniem celów rozwoju zrównoważonego | 2 | 2 | 1 | ||
1 | 12 | Zarządzanie ryzykiem finansowym | 2 | 2 | 1 | ||
1 | 13 | Sprawozdania finansowe jako narzędzie komunikacji firmy z interesariuszami | 2 | 2 | 2 | ||
1 | 14 | Analiza finansowa - zastosowania praktyczne i biznesowe w zarządzaniu organizacją | 2 | 2 | 2 | ||
1 | 15 | Rachunkowość kreatywna, czym jest i na co należy zwrócić uwagę | 4 | 1 | |||
1 | 16 | Zarządzanie kapitałem obrotowym oraz płynnością firmy | 2 | 2 | 1 | ||
1 | 17 | Rachunkowość zarządcza, controlling i budżetowanie | 4 | 8 | 2 | ||
1 | 18 | Projekt wdrożeniowy: Rachunkowość i finanse | 48 | 5 | |||
1 | 19 | Egzamin | 2 | ||||
2 | MODUŁ: PRAWO CYWILNE I HANDLOWE | ||||||
2 | 1 | Prawo cywilne | 8 | 1 | |||
2 | 2 | Prawo handlowe | 4 | 4 | 1 | ||
2 | MODUŁ: ZARZĄDZNIE ZASOBAMI LUDZKIMI | ||||||
2 | 3 | Strategie zarządzania zasobami ludzkimi oraz budowanie zielonych kompetencji zespołu | 6 | 2 | 1 | ||
2 | 4 | Zarządzanie zmianą w organizacji nastawionej na budowanie zielonych kompetencji | 4 | 4 | 1 | ||
2 | 5 | Psychologia zespołu pracowniczego | 2 | 6 | 2 | ||
2 | 6 | Styl coachingowy w zarządzaniu | 2 | 6 | 2 | ||
2 | 7 | Psychologiczne aspekty zarządzania biznesem | 2 | 6 | 2 | ||
2 | 8 | Przywództwo | 4 | 4 | 1 | ||
2 | 9 | Projekt wdrożeniowy: Zarządzanie zasobami ludzkimi | - | 48 | 5 | ||
MODUŁ: ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI I INNOWACJAMI W BIZNESIE | |||||||
2 | 10 | Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie z uwzględnieniem zielonych innowacji | 4 | 4 | 2 | ||
2 | 11 | Zarządzanie projektami | 4 | 12 | 2 | ||
2 | 12 | Design thinking w praktyce - case study na przykładzie wybranego problemu ekologicznego w województwie śląskim | 4 | 8 | 3 | ||
2 | 13 | Projekt wdrożeniowy: Zarządzanie projektami i innowacjami w biznesie w oparciu o wybrany problem ekologiczny | 48 | 5 | |||
2 | 14 | Egzamin | 2 | ||||
3 | MODUŁ: SYSTEMOWE ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ ORAZ NARZĘDZIA I TECHNIKI DOSKONALENIA ORGANIZACJI | ||||||
3 | 1 | Projektowanie i wdrożenie systemu zarządzania jakością w organizacji | 4 | 4 | 1 | ||
3 | 2 | Kontekst organizacji i ryzyka z niego wynikające dla biznesu i środowiska | 4 | 4 | 1 | ||
3 | 3 | Zarządzanie procesami w organizacji | 4 | 4 | 1 | ||
3 | 4 | Narzędzia i techniki doskonalenia organizacji | 4 | 4 | 1 | ||
3 | 5 | Audit wewnętrzny jako narzędzie monitorowania i oceny systemów zarządzania | 4 | 4 | 1 | ||
3 | MODUŁ: MARKETING I SPRZEDAŻ | ||||||
3 | 6 | Strategie zarządzania marketingiem i eko marketingiem w organizacji | 2 | 6 | 2 | ||
3 | 7 | Analiza rynku | 2 | 6 | 2 | ||
3 | 8 | Strategiczne zarządzanie sprzedażą | 4 | 4 | 2 | ||
3 | 9 | Psychologia klienta i zarządzanie relacjami | 2 | 6 | 2 | ||
3 | 10 | Projekt wdrożeniowy: Zarządzanie marketingiem, standardy sprzedaży z uwzględnieniem celów rozwoju zrównoważonego | - | 48 | 5 | ||
3 | 11 | Wizyta studyjna/Spotkanie z praktykiem w przedsiębiorstwie związanym z działaniami ekologicznymi | 8 | ||||
Egzamin | 2 | ||||||
Razem: | 121 | 135 | 6 | 192 | 71 |
Harmonogram usługi w podziale na dni i godziny wraz z podaniem przedmiotu lub tematu zajęć zostanie uzupełniony na 6 dni przed rozpoczęciem usługi
Proponowane terminy zjazdów dla 1 semestru (terminy mogą ulec zmianie):
11 października 2025 r. (sobota)
12 października 2025 r. (niedziela)
25 października 2025 r. (sobota)
26 października 2025 r. (niedziela)
15 listopada 2025 r. (sobota)
16 listopada 2025 r. (niedziela)
22 listopada 2025 r. (sobota)
23 listopada 2025 r. (niedziela)
6 grudnia 2025 r. (sobota)
7 grudnia 2025 r. (niedziela)
13 grudnia 2025 r. (sobota)
14 grudnia 2025 r. (niedziela)
10 stycznia 2026 r. (sobota)
11 stycznia 2026 r. (niedziela)
24 stycznia 2025 r. (sobota)
25 stycznia 2026 r. (niedziela)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 12 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 12 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 47,33 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 47,33 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
dr Bartłomiej Bartnik
mgr Małgorzata Bora
mgr Agata Hagno
dr Rafał Solecki
Od 2023 roku wykładowca akademicki prowadzący zajęcia dla studentów polskich i anglojęzycznych z takich przedmiotów jak: Zarządzanie strategiczne, Współczesne trendy i koncepcje zarządzania, Zarządzanie projektami UE, Planowanie nowych przedsięwzięć, Podstawy działalności gospodarczej, Zarządzanie innowacjami, Zarządzanie MŚP. Opiekun międzynarodowego koła naukowego AWSB GOLD. Autor i prowadzący ponad dwieście szkoleń, głównie dotyczących tematyki związanej z realizacją, rozliczaniem, kontrolą czy nieprawidłowościami w projektach unijnych oraz szkoleń z zarządzania projektami.
dr Radosław Potok
Od 2020 r. także wykładowca prowadzący wykłady z zakresu prawa oraz zarządzania. Zrealizował ponad 1000 godzin dydaktycznych w postaci wykładów oraz ćwiczeń, ponadto ponad 200 godzin wykładów szkoleniowych oraz konferencyjnych. Odpowiedzialny za wdrożenie innowacji w postaci zastosowania sztucznej inteligencji prawniczej w ramach programu Unlimited Progress. Przewodniczący cyklu konferencji naukowo szkoleniowych, dotyczących rozwoju wiedzy z zakresu prawa gospodarczego. Dydaktyka prowadzona w ponad 80% w języku angielskim. Promotor licznych prac magisterskich oraz dyplomowych. Przykłady prowadzonych zajęć dydaktycznych: Prawo Gospodarcze/Commercial Law , Umowy w działalności gospodarczej/Conctracts in business activity, Prawo Gospodarcze Międzynarodowe/International Commercial Law , Prawo Własności Intelektualnej /Intellectual Property Law , Prawo Gospodarcze USA , Postępowanie Cywilne , Prawo Cywilne dla studentów studiów nieprawniczych , Polityka Gospodarcza, Prawo Podatkowe , American Business Law, United States Corporate Law , Taxation in the United States, Litigation Law.
dr Maciej Stopa
• Wyższa Szkoła Europejska im. ks. J. Tischnera (Zarządzanie zasobami ludzkimi, Negocjacje i mediacje)
• Akademia WSB (Stress Management, International and Intercultural environment communication, Team Communication, Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi)
• Uczelnia Metropolitalna (Negocjacje w biznesie, Trening menedżerski, Szkolenie menadżerskie- przywództwo i komunikacja)
Dodatkowo w ciągu ostatnich pięciu lat pracował jako Kierownik ds. Nieruchomości i Utrzymania Sieci – ZiKO Apteki - ZiKO Optyk - ZiKO Drogerie w tym zarządzanie ponad 250 lokalizacjami aptek, drogerii i optyków w całej Polsce, prowadził negocjacje umów najmu nowych i aneksowanie umów obecnych lokalizacji, współtworzenie nowych projektów w ramach sieci.
dr hab. Dariusz Reśko
dr Grzegorz Wesołowski
dr hab. Andrzej Raszkowski
dr Arkadiusz Weremczuk
mec. Mateusz Kaliński
mgr Magdalena Pławecka
dr Piotr Krowicki
mgr Dariusz Jaszcz
mgr Andrzej Żukowski
Posiada również doświadczenia konsultingowe w zakresie projektowania i wdrażania systemów zarządzania jakością, środowiskowych, BHP i HACCP, w wielu polskich przedsiębiorstwach. Swoje wieloletnie doświadczenie menedżerskie w zarządzaniu uwzględnia w zajęciach dydaktycznych, co stanowi dużą wartość praktyczną dla studentów i skutecznie rozwija ich kompetencje. Jest autorem licznych programów szkoleniowych wspierających rozwój kompetencji w zakresie systemów zarządzania i przeprowadzania auditów.
dr Adrian Cierpioł
mgr Małgorzata Lewczak-Kątniak
dr Jarosław Bugajski
Uczelnia Metropolitalna w Katowicach, Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa z siedzibą w Poznaniu, Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej, Uczelnia Nauk Społecznych w Łodzi, Uniwersytet MERIDO (Wyższa Szkoła Bankowa w Chorzowie), Akademia Humanitas w Sosnowcu, Kujawska Szkoła Wyższa we Włocławku
Projekty badawcze: Kampania na rzecz zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży „Spokojna głowa. Nie jesteś sama! Nie jesteś sam!” – październik 2023 – czerwiec 2024 (konferencje, prelekcje, warsztaty), praca nad rozprawą habilitacyjną, pt.: Społeczno-psychologiczne perspektywy bezpieczeństwa nastolatków w kontekście ryzykownych zachowań w sieci. W ciągu ostatnich pięciu lat przeprowadził liczne prelekcje, publikacje oraz artykuły naukowe. Organizował XVIII Międzynarodową Konferencję Naukową EDUKACJA XXI WIEKU WOBEC WSPÓŁCZESNEJ RZECZYWISTOŚCI – Wojna jako wyzwanie dla współczesnej nauki i edukacji, której problematyka dotyczy nauk: Psychologii, Pedagogiki, Bezpieczeństwa, Nauk o zdrowiu, Zakopane, 18-20.10.2023r. oraz konferencji Zarządzanie bezpieczeństwem ekologicznym na szczeblu lokalnym, zorganizowana przez Centralny Ośrodek Szkolenia Polskiego Związku Straży Miejskich i Gminnych, 07-08.06.2021r. – wykład na temat: Socjologia bezpieczeństwa. W przeciągu ostatnich pięciu lat Szkolenia/warsztaty metodyczne:
– System Zarządzania Informacją i Badań Ankietowych jako nowoczesne narzędzie wsparcia procesów.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik podczas realizacji usługi otrzyma od prowadzących materiały w postaci:
|
Informacje dodatkowe
Usługi realizowane przez Uczelnię Metropolitalną są zwolnione z VAT.
Warunkiem uczestnictwa w usłudze jest dokonanie wpłaty opłaty wpisowej w kwocie 500 zł, która jest dodatkową opłatą poza kosztem wskazanym w usłudze.
UWAGA! Harmonogram może ulec zmianie.
Dodatkowo słuchacze studiów podyplomowych mogą uzyskać certyfikaty wydawane przez firmę Certyfikującą TÜV NORD Polska (certyfikaty nie są finansowane w ramach BUR).
- Specjalista ds. systemu zarządzania jakością wg ISO 9001
- Auditor wewnętrzny systemu zarządzania jakością wg ISO 9001
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój
Dokumenty wymieniowe w zakładce Kwalifikacje ("EFEKTY UCZENIA SIĘ dla studiów podyplomowych „Master of Business Administration” – ONLINE" oraz "Sposoby weryfikacji i oceny efektów uczenia się osiągniętych przez słuchacza studiów podyplomowych „Master of Business Administration") dostępne są na stornie www.metropolitalna.edu.pl.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa realizowana zdalnie poprzez platformę MS Teams
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji:
•Komputer stacjonarny/laptop z dostępem do Internetu
•Sprawny mikrofon i kamera internetowa (lub zintegrowane z laptopem)
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: download 8 mb/s, upload 8 mb/s, ping 15 ms
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Zalecamy wykorzystanie aktualnej wersji przeglądarki CHROME (zarówno na komputerach z systemem operacyjnym Windows jak i Apple