Audyt Google Ads dla Właścicieli firm i Managerów / forma zdalna
Audyt Google Ads dla Właścicieli firm i Managerów / forma zdalna
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Osoby chcące podejmować właściwe strategiczne decyzje dotyczące wykorzystania Google Ads oraz audytować kampanie, oceniać ich efektywność i skutecznie współpracować z agencjami lub zespołem.
- Osoby chcące efektywnie zarządzać budżetem reklamowym w Google Ads i dowiedzieć się jak ustawić budżet i unikać niepotrzebnych strat,
- Osoby chcące mierzyć realny wpływ finansowy kampanii Google Ads na firmę i podejmować kluczowe decyzje biznesowe na podstawie twardych danych,
- Osoby nadzorujące podwykonawców.
Usługa również adresowana dla uczestników projektu Kierunek Kariera Zawodowa
Usługa adresowana również do uczestników projektu „Kierunek – Rozwój
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji03-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi6
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie Audyt Google Ads dla Właścicieli firm i Managerów przygotowuje do właściwego podejmowania strategicznych decyzji marketingowych w obszarze zarządzania ekosystemem Google Ads. Przygotowuję do samodzielnego świadczenia usług z zakresu zarządzania zespołem specjalistów SEM oraz przygotowywania długofalowych strategii marketingowych, opartych o analizę danych konta i kampanii.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi kompleksowo audytować konta i kampanie Google Ads, identyfikując kluczowe błędy i obszary do optymalizacji w kontekście celów biznesowych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje najczęstsze błędy w ustawieniach konta Google Ads i wyjaśnia ich wpływ na efektywność kampanii.- Wskazuje obszary do optymalizacji w strukturze konta, budżetach, strategiach stawek oraz słowach kluczowych. - Proponuje konkretne zmiany w tekstach reklam i komponentach w celu zwiększenia widoczności i klikalności. - Potrafi ocenić stronę docelową pod kątem jej związku z reklamą i potencjału konwersji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi analizować i interpretować dane z kampanii Google Ads oraz raporty, w celu podejmowania strategicznych decyzji optymalizacyjnych. | Kryteria weryfikacji - Uczestnik potrafi zdefiniować cele i KPI dla kampanii Google Ads w oparciu o lejek sprzedażowy i specyfikę biznesu.- Interpretuje podstawowe raporty Google Ads i Looker Studio, wyciągając z nich wnioski dotyczące ROAS, CAC i LTV. - Wskazuje, które raporty są kluczowe dla właścicieli firm i managerów do regularnej analizy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi ocenić jakość i rzetelność działań prowadzonych przez zewnętrznych dostawców (specjalistów SEM/agencji marketingowych) w Google Ads. | Kryteria weryfikacji - Uczestnik potrafi sformułować listę kluczowych pytań do osoby prowadzącej kampanie lub agencji, umożliwiających weryfikację ich rzetelności i efektywności działań.- Wskazuje metody ustalania jasnych celów i oczekiwań we współpracy z agencją marketingową. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Meta Ads dla Właścicieli firm i Managerów
9:00 - 9:30 Rejestracja do platformy Zoom
9:30 - 10:30 Fundamenty skutecznych kampanii Google Ads
Czym jest Audyt Google Ads i dlaczego jest kluczowy:
- Definicja i cele audytu
- Efektywność kampanii, czyli co możemy osiągnąć dzięki Audytowi Kampanii Google Ads
- Najczęstsze przyczyny nieefektywnych kampanii
Fundamenty skutecznych kampanii Google Ads:
- Określenie celów i KPI (Key Performance Indicators)
- Zrozumienie lejka sprzedażowego i dopasowanie kampanii
- Określenie grupy docelowej, czyli czy kierujesz reklamy do właściwej grupy docelowej
- Wykorzystanie narzędzi AI do określenia grupy docelowej dla kampanii
- Konwersje
- Ćwiczenie praktyczne: Analiza przykładowej struktury konta i określanie KPI dla konkretnego biznesu
10:30 - 10:45 Przerwa
10:45 - 12:00 Audyt struktury konta
Audyt struktury konta pod kątem założonych celów kampanii:
- Ustawienia konta, czyli najczęściej popełniane błędy, które mają realny wpływ na efektywność kampanii
- Audyt typów kampanii, biorąc pod uwagę etapy świadomości użytkownika
- Zbiorczy Audyt ustawień kampanii
- Audyt budżetów kampanii i strategii określania stawek
- Ćwiczenie praktyczne: Analiza listy słów kluczowych i identyfikacja obszarów do optymalizacji
12:00 - 12:45 Przerwa
12:45 - 14:45 Audyt poszczególnych typów kampanii
Audyt poszczególnych typów kampanii:
- Kampania w sieci wyszukiwania omówienie błędów, które mają wpływ na to ile zapłacisz za reklamę
- Słowa kluczowe: serce kampanii
- Teksty reklam: pierwsze wrażenie, które decyduje Komponenty reklam: zwiększenie widoczności i klikalności
- Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:
- “Dlaczego moje reklamy mają niski CTR.”
- “Dlaczego użytkownicy klikają w reklamy, ale nie dokonują zakupu.”
- “Jak pisać reklamy, które przyciągają uwagę?”
- Kampania Pmax – analiza ustawień i best practices
- Pozostałe typy kampanii
14:45 - 15:15 Przerwa
15:15 - 16:00 Audyt strony docelowej
Audyt strony docelowej – jak nie utrudniać użytkownikom dokonania konwersji na stronie:
- Związek strony docelowej z reklamą
- Optymalizacja strony docelowej pod kątem konwersji
- Consent Mode v2
16:00 - 17:00 Analiza Wyników, Raportowanie i Współpraca z Agencją
Analiza Wyników, Raportowanie i Współpraca z Agencją:
- Ustalanie jasnych celów i oczekiwań
- Jak czytać i interpretować raporty Google Ads – analiza przykładowego raportu Google Ads w Looker Studio
- Zadawanie właściwych pytań osobie prowadzącej kampanie lub agencji – jak sprawdzić rzetelność agencji
- Ustalanie jasnych celów i oczekiwań
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Czym jest Audyt Google Ads i dlaczego jest kluczowy, Fundamenty skutecznych kampanii Google Ads | Prowadzący Marta Piosek | Data realizacji zajęć 04-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Przerwa | Prowadzący Marta Piosek | Data realizacji zajęć 04-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Audyt struktury konta pod kątem założonych celów kampanii | Prowadzący Marta Piosek | Data realizacji zajęć 04-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Przerwa | Prowadzący Marta Piosek | Data realizacji zajęć 04-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Audyt poszczególnych typów kampanii | Prowadzący Marta Piosek | Data realizacji zajęć 04-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Przerwa | Prowadzący Marta Piosek | Data realizacji zajęć 04-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Audyt strony docelowej – jak nie utrudniać użytkownikom dokonania konwersji na stronie | Prowadzący Marta Piosek | Data realizacji zajęć 04-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Analiza Wyników, Raportowanie i Współpraca z Agencją | Prowadzący Marta Piosek | Data realizacji zajęć 04-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 217,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto990,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto202,95 PLN
- Koszt osobogodziny netto165,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marta Piosek
533 233 930
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Po ukończeniu szkolenia każdy Uczestnik otrzyma dostęp do Akademii Marketing Online, a tam do przeglądania materiałów ze szkolenia:
- Prezentacje szkoleniowe z linkami do artykułów/danych/publikacji/książek polsko- i obcojęzycznych dotyczących prezentowanych zagadnień
- Nagrania ze szkolenia na żywo
- Szkolenie w formie e-learning z Podstaw Marketingu w Internecie z interaktywnymi quizami
Informacje dodatkowe
W przypadku dofinansowania w conajmniej 70% wartości pełnej kwoty za szkolenie, wystawiamy fakturę zwolnioną z VATu. Jeżeli dofinansowanie jest niższe niż 70%, do podanej kwoty doliczamy podatek VAT w wysokości 23%.
Szkolenie prowadzone na żywo, w czasie rzeczywistym.
Szkolenie prowadzone jest w wymiarze - 80% teoretycznym, 20% praktycznym.
Dostęp do prezentacji oraz innych materiałów online.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek – Rozwój
W związku z posiadanym przez nas znakiem jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno - Szkoleniowych (MSUES 2.0) mają Państwo możliwość składania do WUP Kraków (Centrum Zapewniania Jakości Kształcenia) informacji o niskiej jakości usług, niezgodności działalności instytucji z wymaganiami MSUES osobiście, telefonicznie lub mailowo na adres: jakosc@wup-krakow.pl
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie prowadzone w formie online za pośrednictwem platformy Zoom. Aby uczestniczyć w szkoleniu każdy uczestnik musi przygotować we własnym zakresie odpowiedni sprzęt, który zapewni możliwość uzyskania odpowiednich efektów uczenia się:
- PC, laptop lub telefon komórkowy z łączem internetowym (stałe lub mobilne 3G lub 4G/LTE)
- System operacyjny: macOS X z macOS 10.7 lub nowszym, Windows 10, Windows 8 lub 8.1, Windows 7, Windows Vista z SP1 lub dedykowana aplikacja mobilna z AppStore lub GooglePlay
- Wbudowany mikrofon/zestaw słuchawkowy dla osób chcących zadawać pytania głosowo (nie przez chat)
- przeglądarka internetowa Chrome lub FireFox
- mikrofon i kamera na potrzeby ewentualnego monitoringu usługi zdalnej.