Zarządzanie sprzedażą
Zarządzanie sprzedażą
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia przeznaczone są głównie dla osób zajmujących się zarządzaniem na dowolnym szczeblu hierarchii organizacyjnej, kierowników sprzedaży, dyrektorów handlowych, właścicieli firm, a także dla osób zainteresowanych pracą na stanowisku menedżerskim w obszarze sprzedaży.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji12-10-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi172
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest rozwój Twoich kompetencji przywódczych, kształtowanie i doskonalenie umiejętności niezbędnych do efektywnego zarządzania strukturami sprzedażowymi oraz umiejętności zarządzania strategicznego i operacyjnego w organizacji, w tym w szczególności: zdobycie współczesnej wiedzy o zarządzaniu, kształtowanie umiejętności diagnozowania, projektowania oraz stosowania nowoczesnych metod i technik zarządzania, rozwój umiejętności kierowania zespołem oraz interaktywnych działań.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza1. Współczesne koncepcje zarządzania sprzedażą 2. Techniki i metody zarządzania strategicznego 3. Zarządzanie operacyjne w organizacji | Kryteria weryfikacji Przedstawienie współczesnych teorii i koncepcji zarządzania sprzedażą oraz ich zastosowanie w praktyce. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisywanie nowoczesnych technik i metod zarządzania strategicznego, które wspierają efektywność struktur sprzedażowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnianie zasad zarządzania operacyjnego oraz ich wpływ na funkcjonowanie działów sprzedażowych w organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Umiejętności1. Diagnozowanie i projektowanie działań sprzedażowych 2. Stosowanie nowoczesnych metod zarządzania 3. Kierowanie zespołem sprzedażowym | Kryteria weryfikacji Diagnozowanie problemów i projektowanie działań mających na celu poprawę efektywności struktur sprzedażowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosowanie nowoczesnych metod i technik zarządzania w celu optymalizacji procesów sprzedażowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Prowadzenie działań związanych z efektywnym kierowaniem zespołem sprzedażowym, w tym rozwijanie umiejętności przywódczych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne1. Komunikacja w zespole sprzedażowym 2. Budowanie i motywowanie zespołu 3. Etyczne zarządzanie sprzedażą | Kryteria weryfikacji Prowadzenie efektywnej komunikacji wewnątrz zespołu sprzedażowego, uwzględniającej interaktywne działania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Organizowanie działań mających na celu budowanie i motywowanie zespołu sprzedażowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Promowanie etycznych zasad w zarządzaniu sprzedażą i znajomość ich wpływu na długoterminowy sukces organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Absolwent uzyskuje zaświadczenie potwierdzające zdobyte efekty kształcenia.
Studia kończą się zaliczeniem na ocenę określonym w karcie kierunku.
Program
Program
- Psychologia efektywności osobistej, radzenie sobie ze stresem (10 godz.)
- Budowanie wizerunku (5 godz.)
- Zapobieganie mobbingowi (5 godz.)
- Techniki menedżerskie (15 godz.)
- Zarządzanie talentami w zespole, poziomy przywództwa (15 godz.)
- Zarządzanie finansami (10 godz.)
- Marketing (10 godz.)
- Negocjacje w biznesie (10 godz.)
- Budowanie strategii sprzedażowej (8 godz.)
- Analiza sprzedaży i potrzeb klienta (6 godz.)
- Wyznaczanie celów i ich korygowanie (4 godz.)
- Aspekty finansowe w zarządzaniu sprzedażą (4 godz.)
- Nowoczesne formy reklamy (8 godz.)
- E-handel (4 godz.)
- Marketing w social media (4 godz.)
- Rekrutacja i selekcja zespołu sprzedażowego (8 godz.)
- Budowanie efektywnego zespołu sprzedażowego, zarządzanie talentami (8 godz.)
- Rozwój kompetencji handlowych zespołu sprzedażowego (8 godz.)
- Motywowanie i ocena zespołu sprzedażowego (6 godz.)
- Castomers Experience Management (16 godz.)
- Zarządzanie innowacjami w dziale sprzedaży (6 godz.)
- Zaliczenie (2 godz.)
_____
INFORMACJE DODATKOWE:
- Czas trwania studiów (liczbę semestrów): 2 semestry
- Liczbę możliwych do zdobycia punktów ECTS: 30 pkt. ECTS
- Liczbę godzin: 172 godzin (lekcyjnych)
- Harmonogram uwzględnia przerwy.
- Informację o sposobie walidacji: Test semestralny oraz test końcowy
- Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów: Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
- Szczegółowy harmonogram zajęć może ulec modyfikacjom w zakresie realizowanych przedmiotów oraz osób realizujących zajęcia. Zmianie nie ulegają: terminy zjazdów oraz łączna liczba godzin dydaktycznych w ramach studiów podyplomowych.
- Harmonogram zjazdów zostanie opublikowany na stronie internetowej uczelni i w Bazie Usług Rozwojowych (BUR) co najmniej 2 tygodnie przed rozpoczęciem zajęć.
- Godziny zajęć w harmonogramie podawane są jako godziny zegarowe. Liczba godzin w programie podawana jest w godzinach dydaktycznych. Przelicznik: 172 godzin dydaktycznych = 129 godzin zegarowych.
ORGANIZACJA ZJAZDÓW:
Zjazdy odbywają się średnio jeden lub dwa razy w miesiącu:
- sobota w godzinach 8:00–18:00,
- niedziela w godzinach 8:00–18:00.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto7 450,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto7 450,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto43,31 PLN
- Koszt osobogodziny netto43,31 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podczas każdego zjazdu uczestnicy programu otrzymują zestaw materiałów dydaktycznych udostępnionych na platformie Microsoft Teams lub Moodle. Treści te są przygotowywane przez wykładowców i dostosowywane do tematyki prowadzonych zajęć.
Uczestnicy studiów mają dostęp do platformy Extranet, to wewnętrzna platforma komunikacyjna Uczelni WSB Merito, stworzona w celu ograniczenia formalności oraz ułatwienia przepływu informacji między uczestnikami a uczelnią. Za jej pomocą przez całą dobę i z każdego miejsca na świecie uczestnicy mają dostęp do:
- harmonogramu zajęć,
- informacji na temat płatności,
- materiałów dydaktycznych,
- katalogu bibliotecznego,
- informacji dotyczących zmian w planach zajęć, ogłoszeń i aktualności.
Warunki uczestnictwa
Rekrutacja na studia podyplomowe na Uniwersytecie WSB Merito w Poznaniu odbywa się poprzez wypełnienie formularza online dostępnego na stronie: https://www.merito.pl/rekrutacja/krok1, a następnie dostarczenie kompletu dokumentów do Biura Rekrutacji w Warszawie.
Kryteria kwalifikacyjne do udziału w programie:
- ukończone studia wyższe I lub II stopnia,
- spełnienie warunków określonych w procedurze rekrutacyjnej.
Informacje dodatkowe
- Cena usługi nie obejmuje opłaty wpisowej oraz opłaty końcowej.
- Usługa kształcenia świadczona przez Uniwersytet WSB Merito jest zwolniona z podatku VAT zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 26 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. 2023 poz. 1570). Zwolnienie obejmuje usługi edukacyjne realizowane przez uczelnie wyższe na podstawie przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.
REALIZACJA PROJEKTÓW:
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu realizuje projekty szkoleniowe w ramach współpracy z instytucjami rynku pracy tj.:
- Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu – Kierunek Rozwój,
- Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie – Małopolski Pociąg do Kariery,
- Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie – Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe,
- Projekt „Zawodowa reaktywacja” – realizowany w Łodzi.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Uczestnik programu zdobywa nową wiedzę oraz praktyczne umiejętności dzięki zajęciom prowadzonym na platformie Microsoft Teams. Komunikuje się z wykładowcami i pozostałymi uczestnikami studiów w czasie rzeczywistym (w trybie synchronicznym), co umożliwia aktywne uczestnictwo i bieżącą interakcję.
Wymagania techniczne:
Aby uczestniczyć w zajęciach online, potrzebne są:
- minimalne wymagania sprzętowe: 2 GB RAM, procesor i5, niezbędne oprogramowanie: system operacyjny: windows min. 7, iOS, linux.
- komputer wyposażony w głośniki i mikrofon (wbudowane lub zewnętrzne),
- stabilne połączenie z Internetem, minimalne wymagania dot. parametrów łącza sieciowego: 30 Mbit/s
- słuchawki (zalecane, choć opcjonalne),
- kamera internetowa (opcjonalna, lecz przydatna podczas aktywnych form zajęć).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi