Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym Intermediate stage 2 - B1 według CEF
Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym Intermediate stage 2 - B1 według CEF
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Języki europejskie
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową są osoby dorosłe, które chcą podnieść swoje kompetencje językowe.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi34
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji językowej i komunikacyjnej, umożliwiającej porozumiewanie się w języku angielskim na poziomie B1 oraz przygotowanie słuchacza do wykorzystywania języka angielskiego w pracy zawodowej. Nacisk położony jest na praktyczne użycie języka angielskiego w mowie. Kurs jest zakończony egzaminem na poziomie B1.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik nabywa umiejętność prowadzenia rozmów w różnych sytuacjach i miejscach | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik:-formułuje własne opinie - zadaje pytania i odpowiada na nie -przedstawia swoje propozycje zmian - tworzy zrozumiałą wypowiedź ustną - stosuje poprawne formy na poziomie B1 -rozumie treść wypowiedzi, -parafrazuje treść wypowiedzi -reaguje na wypowiedź rozmówcy -odpowiada na pytania -zadaje pytania, rozwijające wypowiedź | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy wypowiedzi pisemne | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik:- tworzy notatkę, - tworzy opis przedmiotu, -pisze e-mail | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy wypowiedzi ustne | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik potrafi:-brać udział w dyskusji wokół pytań związanych z tekstem, materiałem video lub ilustracją -brać udział w rozmowie z odgrywaniem roli -zadawać pytania, -udzielić odpowiedzi na pytania -opisać ilustrację, -udzielić odpowiedzi na pytania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik słucha tekstu ze zrozumieniem | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik potrafi:-wyszukać określone informacje, -udzielić odpowiedzi na pytania do słuchanego tekstu, -uzupełnić luki w zdaniach, -wybrać odpowiednią formę w zdaniach na podstawie słuchanego tekstu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje poznaną gramatykę | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik potrafi:-uzupełnić luki w tekstach odpowiednią formą czasowników podanych w nawiasach -wykonać test wyboru typu Prawda/Fałsz, uzupełnić tabelę brakującymi wyrazami i zwrotami podanymi w ramce -uzupełnić zdania odpowiednią formą przymiotnika -dokonać wyboru odpowiedniej formy czasownika lub rzeczownika w zdaniach -uzupełnić luki w zdaniach odpowiednią formą czasowników w czasach Past Simple i Past Continuous, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje poznane słownictwo | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik potrafi:- wykonać ćwiczenia leksykalne -uzupełnić luki w tekście odpowiednią formą wyrazów podanych w nawiasach -połączyć pytania i odpowiedzi, -uzupełnić zdania brakującymi wyrazami z ramki, -połączyć słowa i zwroty z sytuacjami, w których można ich użyć | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie czytany tekst | Kryteria weryfikacji Po ukończonej usłudze uczestnik potrafi:- wykonać test wielokrotnego wyboru, -udzielić odpowiedzi na pytania do tekstu -sprawdzić, czy rozumie znaczenie podanych wyrazów w ramkach, -uzupełnić luki w zdaniach wyrazami z ramek -wykonać test wyboru typu Prawda/Fałsz -udzielić odpowiedzi na pytanie, związane z tekstem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęPearson Edexcel
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoPearson Edexcel
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
Tematyka i słownictwo kursu języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (stage2) obejmuje:
- powtórzenie i utrwalenie wiadomości z poprzednich poziomów
- rozumienie tekstu czytanego – określanie głównej myśli tekstu, wyszukiwanie określonych informacji
- rozmowa na temat treści tekstu
- opisywanie osób i zjawisk, rozważanie sytuacji hipotetycznych
- przedstawianie marzeń, rozważanie sytuacji hipotetycznych
- słuchanie ze zrozumieniem
- określenie intencji autora wypowiedzi, wyszukiwanie określonych informacji
- podawanie wyjaśnień i definicji
- przedstawianie sposobu postępowania, rozważanie skutków
- komentowanie wypowiedzi uczestników dyskusji
- przekazanie ustnie informacji zawartych w przeczytanym tekście
- czas przeszły czasowników modalnych, bezokolicznik czasu przeszłego
- prowadzenie rozmowy - uprzejme przerywanie rozmówcy
- stawianie tezy, przedstawienie argumentów, zakończenie konkluzją
- uczestniczenie w rozmowie – zadawanie pytań ogólnych i szczegółowych, udzielanie odpowiedzi
- rozumienie tekstu słuchanego – wyszukiwanie określonych informacji
- porównanie czasów Present Simple, Present Continuous, Past Simple, Past Continuous, Present Perfect, Future Simple i wyrażenia be going to
- czasowniki modalne – konstrukcja should have + past participle
- powtórzenie i utrwalenie wiadomości
Metoda nauczania.
Zajęcia języka angielskiego prowadzone będą metodą komunikatywną, która zakłada wszechstronny i równoległy rozwój wszystkich czterech sprawności językowych – mówienia, rozumienia ze słuchu, pisania i czytania.
Formy nauczania:
- ćwiczenia utrwalające oraz sprawdzając wiedzę;
- słownictwo wprowadzane jest przy użyciu ćwiczeń;
- przedstawienie zagadnień gramatycznych;
- do każdego zagadnienia są ćwiczenia leksykalne i/lub gramatyczne;
- ćwiczenia z rozumienia ze słuchu (słuchanie dialogów);
- ćwiczenia fonetyczne – na podstawie poznanych zagadnień, ćwiczenie poprawnej wymowy poprzez czytanie na głos;
- formułowanie wypowiedzi pisemnych na zajęciach i w domu na podstawie zrealizowanego materiału;
- rozwijanie umiejętności konstruowania własnych wypowiedzi pisemnych i ustnych.
Narzędzia i sposoby pomiaru postępów w nauce/Walidacja
Regularne sprawdzanie postępów słuchacza w nauce – formy sprawdzania postępów:
- testy / kartkówki obejmujące niewielką partię materiału;
- prace domowe;
- ocena w jakim stopniu słuchacz opanował poszczególne zagadnienia w ćwiczeniach komunikacyjnych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 22 Quality of life. Jakość życia. | Prowadzący Ewa Grolik | Data realizacji zajęć 07-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 22 Wishes. Pragnienia. | Prowadzący Ewa Grolik | Data realizacji zajęć 14-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 22 An ideal society. Idealne społeczeństwo. | Prowadzący Ewa Grolik | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 22 What if …? A gdyby…? | Prowadzący Ewa Grolik | Data realizacji zajęć 28-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 22 The mystery of Devon Loch. Tajemnica Devon Loch. | Prowadzący Ewa Grolik | Data realizacji zajęć 04-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 22 Great sporting moments. Wielkie chwile w sporcie. | Prowadzący Ewa Grolik | Data realizacji zajęć 11-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 22 English in action. Sorry to interrupt. Przepraszam, że przerywam. | Prowadzący Ewa Grolik | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 22 Influential people. Wpływowi ludzie. | Prowadzący Ewa Grolik | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 22 The person, who’s had the biggest impact on my life. Osoba, która miała największy wpływ
na moje życie. | Prowadzący Ewa Grolik | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 22 Interviews. Rozmowy kwalifikacyjne. | Prowadzący Ewa Grolik | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 22 I shouldn’t have done that! Nie powinienem był tego robić! | Prowadzący Ewa Grolik | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 22 Describing things. Opisywanie przedmiotów. | Prowadzący Ewa Grolik | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 22 What do you like most about it? Co najbardziej w tym lubisz? | Prowadzący Ewa Grolik | Data realizacji zajęć 13-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 22 English in action. Need any help? Czy potrzebujesz pomocy? | Prowadzący Ewa Grolik | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 22 Struktura egzaminu ustnego i pisemnego - omówienie | Prowadzący Ewa Grolik | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 22 Struktura egzaminu ustnego i pisemnego - pisanie | Prowadzący Ewa Grolik | Data realizacji zajęć 03-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 22 Struktura egzaminu ustnego i pisemnego - rozumienie ze słuchu | Prowadzący Ewa Grolik | Data realizacji zajęć 10-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 22 Powtórzenie wiadomości | Prowadzący Ewa Grolik | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 22 Ćwiczenie strategii egzaminacyjnych | Prowadzący Ewa Grolik | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 22 Struktura egzaminu pisemnego - próbny egzamin | Prowadzący Ewa Grolik | Data realizacji zajęć 01-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 22 Egzamin zewnętrzny w wersji komputerowej | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 22 Omówienie wyników egzaminu - ewaluacja usługi | Prowadzący Ewa Grolik | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 200,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto152,94 PLN
- Koszt osobogodziny netto152,94 PLN
- W tym koszt walidacji brutto400,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto400,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto570,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto570,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Ewa Grolik
wyższe filologiczne - magister filologii angielskiej
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dodatkowe zaczerpnięte z różnych źródeł
Warunki uczestnictwa
Zgłoszenie chęci uczestnictwa w kursie.
Podpisanie umowy szkoleniowej.
Podejście do testu weryfikującego poziom znajomości języka angielskiego, w przypadku, gdy poziom zaawansowania uczestnika zajęć jest wyższy od początkowego.
Informacje dodatkowe
Usługa jest zwolniona z VAT na podstawie Art 43. ust 1 pkt 28 ustawy o podatku od towarów i usług.
Terminy zajęć mogą ulec zmianie ze względu na charakter pracy uczestnika, wszystkie zmiany będą zgłaszane na bieżąco.
W czasie egzaminu nie będzie możliwości skontrolowania uczestnika - wejście osoby z zewnątrz powoduje natychmiastowe zakończenie egzaminu z wynikiem negatywnym.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
a) platforma Microsoft Teams lub Google Meet
b) laptop z systemem Windows Vista lub nowszym, smartfon/tablet z systemem Android
c) łącze internetowe min. 10Mb/s
d) instalowanie aplikacji nie jest niezbędne, jednak ułatwi korzystanie z programu
e) dane dostępowe są ważne bezterminowo, zostaną podane operatorowi na tydzień przed startem usługi
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi