Język angielski do komunikacji ogólnej - Małopolski pociąg do kariery - sezon 1 - poziom A1 (Elementary) - 120 godzin dydaktycznych - grupa max. 12 - osobowa - forma stacjonarna
Język angielski do komunikacji ogólnej - Małopolski pociąg do kariery - sezon 1 - poziom A1 (Elementary) - 120 godzin dydaktycznych - grupa max. 12 - osobowa - forma stacjonarna
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikatory projektówMałopolski Pociąg do kariery
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie językowe przeznaczone dla osób dorosłych, którzy chcieliby realizować kurs językowy w okresie październik 2025 - czerwiec 2026. Szkolenie dedykowane dla uczestników projektu "Małopolski pociąg do kariery - sezon 1", grupy maksymalnie 12 osobowe. Zajęcia będą odbywać się w formie stacjonarnej w siedzibie szkoły Perfect English, ul. Matejki 17, 33-300 Nowy Sącz.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji30-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi120
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji z języka angielskiego. Szkolenie przeprowadzone będzie na poziomie A1 (podstawowym) i przeznaczone jest dla osób które uczyły się wcześniej języka angielskiego. Przydział do grupy odbywa się na podstawie testu sprawdzającego poziom zaawansowania.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Po ukończeniu szkolenia:- nabywa nową wiedzę: Uczestnik ma uporządkowaną wiedzę z zakresu gramatyki, leksyki i fonologii języka obcego w zakresie właściwym dla poziomu A1 według Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:- potwierdza znajomość słownictwa odpowiednie dla poziomu A1 (wg CEFR) - wykazuje znajomość zasad gramatycznych języka dla poziomu A1 (wg CEFR) - potwierdza znajomość zasad formułowania wypowiedzi/zdań charakterystycznych dla języka obcego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - umiejętności: Osoba posługująca się językiem na tym poziomie rozumie i potrafi stosować potoczne wyrażenia i bardzo proste wypowiedzi dotyczące konkretnych potrzeb życia codziennego. Potrafi formułować proste pytania z zakresu życia prywatnego, dotyczące np.: miejsca, w którym mieszka, ludzi, których zna i rzeczy, które posiada oraz odpowiadać na tego typu pytania. Potrafi przedstawiać siebie i innych. Potrafi prowadzić prostą rozmowę pod warunkiem, że rozmówca mówi wolno, zrozumiale i jest gotowy do pomocy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:- potwierdza znajomość słownictwa odpowiednie dla poziomu A1 (wg CEFR) - wykazuje znajomość zasad gramatycznych języka dla poziomu A1 (wg CEFR) - potwierdza znajomość zasad formułowania wypowiedzi/zdań charakterystycznych dla języka obcego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - kompetencje społeczne: Uczestnik ma umiejętność podejmowania działań prowadzących do dalszego rozwijania kompetencji językowych, potrafi nawiązywać komunikację interpersonalną w języku obcym na poziomie podstawowym, ma świadomość podstawowych różnic pomiędzy swoją kulturą rodzimą a obcą. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:- potwierdza znajomość słownictwa odpowiednie dla poziomu A1 (wg CEFR) - wykazuje znajomość zasad gramatycznych języka dla poziomu A1 (wg CEFR) - potwierdza znajomość zasad formułowania wypowiedzi/zdań charakterystycznych dla języka obcego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Czasownik to be w formie twierdzącej; przymiotniki dzierżawcze, konstrukcja this is ...; słownictwo związane z komunikacją codzienną i poznawaniem ludzi, pytanie o nazwy przedmiotów w języku angielskim; nazwy podstawowych przedmiotów codziennych; liczebniki od 1-10; liczba mnoga rzeczowników; powitania, przestawianie się;
Zaimki osobowe; podstawowe pytania z konstrukcja to be; nazwy krajów, podstawowe przymiotniki i ich przeciwieństwa, rzeczowniki – nazwy miejsc; liczebniki 11-30; zadawanie pytań o to, gdzie są osoby i rzeczy;
Zdania twierdzące i przeczące z czasownikiem to be; zadawanie pytań szczegółowych z czasownikiem to be oraz pytań ogólnych; udzielanie krótkich odpowiedzi na pytania; nazwy zawodów; udzielanie informacji natury osobistej; podstawowe wyrażenia do komunikacji codziennej (przepraszanie, nawiązywanie rozmowy, sygnalizowanie braku zrozumienia itp.);
Przymiotniki dzierżawcze; dopełniacz saksoński; konstrukcja have/has; kombinacje przymiotnik + rzeczownik; nazwy członków rodziny, opisywanie koligacji rodzinnych; opisywanie osoby – w formie pisemnej i ustnej; alfabet i literowanie; podstawowe zwroty do komunikacji telefonicznej;
Czas teraźniejszy prosty Present Simple – wprowadzenie; przedimek nieokreślony a/an; kolokacje przymiotnik+ rzeczownik; słownictwo związane ze sportami, jedzeniem i piciem; podstawowe przymiotniki i czasowniki do opisywania czynności codziennych; nazwy narodowości; pytanie o ceny i podawanie cen, liczebniki 1-100;
Czas teraźniejszy prosty Present Simple w trzeciej osobie liczby pojedynczej; formy pytające
i przeczące w czasie Present Simple; przysłówki częstotliwości; podawanie czasu; kolokacje czasownik + przymiotnik (czynności rutynowe); dni tygodnia, przyimki czasu;
Słowka pytające; zaimki osobowe i w stopniu dopełnienia, wyrażenia this i that; przymiotniki opisujące wrażenia i odczucia; przymiotniki o przeciwstawnym znaczeniu; miejsca i budynki w mieście; pisanie prostych emaili i pocztówek; konstrukcja can I do wyrażania próśb;
Konstrukcja there is / there are w formie twierdzącej i pytającej; przyimki miejsca; słownictwo opisujące pomieszczenia i umeblowanie; nazwy miejsc w mieście i poza miastem; opisywanie miejsc w formie ustnej i pisemnej; podawanie wskazówek i pytanie o wskazówki;
Czasownik to be w czasie przeszłym; wyrażenie was/were born; czas przeszły prosty Simple Past – podstawowe czasowniki nieregularne; podawanie dat; słownictwo opisujące ludzie i ich zawody; kolokacje ze słowami have, do i go; opowiadanie o przeszłych wydarzeniach w formie ustnej i pisemnej; nazwy miesięcy, liczebniki porządkowe;
Czas przeszły prosty Simple Past – czasowniki regularne i nieregularne; zadawanie pytań w czasie przeszły i odpowiadanie na pytania; zdania przeczące w czasie przeszłym; wyrażenie ago; nazwy czynności wykonywanych w czasie wolnym; wyrażenia czasowe; wyrażenia play i go; nazwy pór roku; opisywanie przeszłych wakacji w formie ustnej i pisemnej; podstawowe zwroty grzecznościowe dla turystów;
Wyrażenie can / can’t; podstawowe przysłówki; wyrażanie próśb i propozycji; kolokacje czasownik + rzeczownik oraz przymiotnik + rzeczownik; przymiotniki o znaczeniu przeciwnym; rozmawianie o problemach w życiu codziennym; tryb rozkazujący;
Konstrukcja like i would like; wyrażenia some i any; słownictwo związane z robieniem zakupów – nazwy sklepów i produktów; nazwy potraw i napojów; komunikacja codzienna – zamawianie posiłków w restauracji, robienie zakupów;
Czas teraźniejszy ciągły Present Continuous; porównianie czasów Present Simple and Present Continuous; nazwy kolorów; słownictwo związane z ubraniami; czasowniki o znaczeniu przeciwstawnym; komunikacja codzienna – opisywania samopoczucia i problemów zdrowotnych;
Wyrażanie przyszłości – konstrukcja to be going to i czas teraźniejszy ciągły Present Continuous; słownictwo związane z transportem; ćwiczenie wymowy; komunikacja codzienna – powtórzenie zwrotów i reagowanie w różnych sytuacjach życiowych; kolokacje; mini autobiografia w formie ustnej i pisemnej.
Powtórzenie czasownika ‘być’ i przymiotników dzierżawczych, udzielanie informacji o sobie, zadawanie pytań innym osobom, powtórzenie liczebników angielskich
Powtórzenie czasu Present Simple, wprowadzenie czasowników do opisywania czynności codziennych i pracy, określanie obowiązków, planowanie czasu, umawianie się na spotkania, telefonowanie
Wprowadzenie przymiotników do opisywania miejsc, stopień wyższy i najwyższy przymiotników, udzielanie wskazówek, opisywanie hoteli, dokonywanie rezerwacji pokoju hotelowego
Opisywanie sposobów spędzania czasu wolnego, zainteresowań i hobby; czas teraźniejszy ciągły, zakupy – słownictwo i praktyczne rozmówki
Komputery i Internet – problemy, korzyści, słownictwo z nimi związane, czas przeszły prosty, opowiadanie o wydarzeniach przeszłych. Słownictwo związane z podróżowaniem, czasowniki modalne ‘móc’ i ‘musieć’, opowiadanie o obowiązkach, udzielanie wyjaśnień
Słownictwo związane z mediami, konstrukcje gramatyczne do wyrażania przyszłości, wyrażanie opinii, planowanie przyszłej kariery
Powtórzenie zrealizowanego materiału leksykalno-gramatycznego, test końcowy w formie pisemnej, omówienie wyników.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 30,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 30,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Małgorzata Stone
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe potrzebne do realizacji zajęć dydaktycznych.
Zajęcia obejmować będą 120 godzin dydaktycznych i prowadzone będą w formie stacjonarnej.
Warunki uczestnictwa
Uczestnicy projektu "Małopolski pociąg do kariery - sezon 1" dodatkowo zapisują się na usługę egzaminacyjną.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP Kraków na rozliczanie Usług z wykorzystaniem elektronicznych bonów szkoleniowych w ramach projektu "Małopolski pociąg do kariery - sezon 1".