Event Manager
Event Manager
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / PR
- Grupa docelowa usługi
Studia kierowane są do osób pragnących w przyszłości rozpocząć swoją karierę w branży eventowej i organizować wyjątkowe wydarzenia.
Dla uczestników działających już zawodowo przy planowaniu eventów kulturalnych i biznesowych program może być natomiast okazją do usystematyzowania swojej wiedzy, odnalezienia inspiracji i wartości oraz przede wszystkim nabycia nowoczesnych kompetencji liderskich.
- Minimalna liczba uczestników18
- Maksymalna liczba uczestników33
- Data zakończenia rekrutacji12-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi169
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest poszerzenie swoje kompetencje w zakresie planowania i zarządzania wydarzeniami oraz nabycie umiejętności skutecznego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami przy organizacji eventów. Poznanie narzędzi wspierających pracę zespołu projektowego. To także nauczenie się budowania efektywnych zespołów i zastosowanie technik negocjacyjnych i poszerzenie umiejętności związanych z występowaniem publicznym.Studenci będą mieli okazje do nawiązywania kontaktów z innymi profesjonalistami.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA:- Posiada wiedzę w zakresie planowania i zarządzania wydarzeniami, - Uczestnik charakteryzuje techniki negocjacyjne, - Rozróżnia etapy strategii promocji eventu. | Kryteria weryfikacji Student przygotowuje harmonogram działań, budżet projektu i scenariusz eventu. Stosuje techniki negocjacyjne w rozmowach z potencjalnymi klientami i dostawcami. Tworzy i wdraża skuteczną strategię strategie promocji eventu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI:- Posiada umiejętność wystąpień publicznych, - Student posługuje się narzędziami wspierającymi pracę zespołu projektowego. | Kryteria weryfikacji Student radzi sobie ze stresem związanym z występami publicznymi. Przygotowuje efektywne wystąpienie i prezentacje. Korzysta z narzędzi wspierających pracę zespołu projektowego. | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Efekty uczenia się SPOŁECZNE:- Kreowanie wizerunku menedżera, - Planuje działania w sytuacji kryzysowej, - Uczestnik współdziała i pracuje w grupie, przyjmując w niej różne role, - Dostosowuje się do zmian w projekcie i środowisku pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik buduje proces utrzymywania określonego obrazu osoby zarządzającej w oczach innych ludzi, zarówno wewnątrz organizacji, jak i na zewnątrz. Jest świadomy swoich mocnych i słabych stron oraz stylu zarządzania. Rozwiązuje konflikty w zespole i planować działania w sytuacji kryzysowej. Projektuje i przeprowadzi skuteczny proces komunikacji. Organizuje prace zespołu projektowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Wprowadzenie
- Charakterystyka eventów (18 godz.)
- Kulisy pracy Event Managera (6 godz.)
Planowanie i organizacja wydarzeń
- Tworzenie oferty eventowej (10 godz.)
- Projektowanie wydarzeń (10 godz.)
- Organizacja wydarzeń online (5 godz.)
- Program i scenariusz eventu (8 godz.)
- Twórcze rozwiązywanie problemów (8 godz.)
- Kluczowe umiejętności negocjacyjne (10 godz.)
Podstawy zarządzania projektem
- Wiedza ogólna z zakresu zarządzania projektami (6 godz.)
- Planowanie i harmonogramowanie projektu (6 godz.)
- Finanse w praktyce eventowej (6 godz.)
- Zarządzanie zespołem i efektywne prowadzenie spotkań (8 godz.)
- Narzędzia wspomagające pracę zespołu (5 godz.)
- Organizacja pracy menedżera (5 godz.)
Promocja wydarzeń
- Strategia promocji eventu (10 godz.)
- Content marketing i storytelling (8 godz.)
Public Relations w przedsięwzięciach eventowych
- Pojęcie, cele i funkcje PR – Sytuacje trudne i kryzysowe (8 godz.)
- Wystąpienia publiczne i sztuka prezentacji (8 godz.)
- Kreowanie wizerunku menedżera (5 godz.)
Prawo w eventach
- Najważniejsze aspekty prawne organizacji wydarzeń (8 godz.)
Seminarium (8 godz.)
Zaliczenie (3 godz.)
_____
INFORMACJE DODATKOWE:
- Czas trwania studiów (liczbę semestrów): 2 semestry
- Liczbę możliwych do zdobycia punktów ECTS: 30 pkt. ECTS
- Liczbę godzin: 169 godzin (lekcyjnych)
- Harmonogram uwzględnia przerwy.
- Informację o sposobie walidacji: Test końcowy, projekt i jego obrona
- Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów: Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
- Szczegółowy harmonogram zajęć może ulec modyfikacjom w zakresie realizowanych przedmiotów oraz osób realizujących zajęcia. Zmianie nie ulegają: terminy zjazdów oraz łączna liczba godzin dydaktycznych w ramach studiów podyplomowych.
- Harmonogram zjazdów zostanie opublikowany na stronie internetowej uczelni i w Bazie Usług Rozwojowych (BUR) co najmniej 2 tygodnie przed rozpoczęciem zajęć.
- Godziny zajęć w harmonogramie podawane są jako godziny zegarowe. Liczba godzin w programie podawana jest w godzinach dydaktycznych. Przelicznik: 169 godzin dydaktycznych = 126,75 godzin zegarowych.
ORGANIZACJA ZJAZDÓW:
Zjazdy odbywają się średnio jeden lub dwa razy w miesiącu:
- sobota w godzinach 8:00–18:00,
- niedziela w godzinach 8:00–18:00,
- w wyjątkowych sytuacjach zajęcia mogą odbyć się również w piątek w godzinach 16:00-21:00.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 850,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 850,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 34,62 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 34,62 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Karolina Łukaszewska-Kempa
Małgorzata Muzsik
Współorganizator wielu imprez sportowych dla instytucji publicznych i eventów towarzyszących. Z dbałością o szczegóły i dużą pasją wyróżnia się planowaniu i realizacji projektów.
Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego z Poznaniu oraz Uniwersytetu Ekonomicznego, kierunku: techniki komunikacji i perswazji w biznesie. Ukończyła wiele szkoleń z obszaru marketingu, komunikacji, negocjacji, wystąpień publicznych.
Rafał Tabaczek
Wyróżnienie PNSA – kategoria: Super Sprzedawca w 2014 roku.
Ekspert w zakresie motywacji, negocjacji i wywierania wpływu. Praktyk z 23-letnim doświadczeniem w branżach: bankowość, ubezpieczenia, nieruchomości, elektrotechnika, motoryzacja, IT, FMCG, OZE. Posiada bogate doświadczenie w wystąpieniach publicznych i konferencjach głównie z obszaru motywacji dla szefów działów z w/w branż.
rzez wiele lat sprzedawał, doradzał i zarządzał w różnych firmach, dzięki temu jest wiarygodnym i przekonującym trenerem. Jako trener pracuje od przeszło 14 lat, w tym czasie w jego szkoleniach wzięło udział ponad 12 500 osób. To ponad 15 500 h szkoleniowych i przeszło 3000 h coachingowych. Wśród klientów między innymi: Alior Bank, PZU, LINK4, Konfederacja Lewiatan, Polwell, Puls Biznesu, PGE, Santander, Uniwersytet Merito Wyższa Szkoła Bankowa, Amplus, BE Media, Pełka 360, Ever Cleaning, Home Asset, Bonus Nieruchomości, Multinieruchomości, Collegium Da Vinci, Ekspert Systemy Informatyczne, Tchibo, ESTO, Emiwo, NTI Polska, e-klimatyzacje, LockOn, Axell Logistic, Apro Investment Deweloper, Quercus, Stanro, BTC, Unikadr, Hisert, MTC Counsulting, DCC Grygorcewicz, Deer Spedycja, Sunday Polska, Xene Energie, Xene Biznes, Polkomtel, Praxeo, Rockwool, Dräger, w Punkt Nieruchomości i Finanse.
Sebastian Drobczyński
Karolina Antoniak
Na swoim koncie ma kilkukrotną organizację konferencji I
Tomasz Palak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Po każdym zjeździe uczestnik programu otrzymuje komplet materiałów dydaktycznych umieszczony na platformie MS Teams. Materiały te przygotowują wykładowcy, dostosowując je do specyfiki prowadzonego tematu. Na platformie znają informacje dot. harmonogramu, planu zajęć.
Uczestnicy studiów pracują na platformie Extranet, to wewnętrzna platforma komunikacyjna Uczelni WSB Merito, stworzona w celu ograniczenia formalności oraz ułatwienia przepływu informacji między uczestnikami a uczelnią. Za jej pomocą przez całą dobę i z każdego miejsca na świecie uczestnicy mają dostęp do:
- informacji na temat płatności, ,
- katalogu bibliotecznego,
- ogłoszeń i aktualności.
Warunki uczestnictwa
Zapisów na studia podyplomowe można dokonać zgodnie z obowiązującym regulaminem za pośrednictwem strony internetowej Uniwersytetu WSB Merito, wybierając jedną z dostępnych filii:
- Chorzów
- Poznań
- Szczecin
- Warszawa
Rejestracja odbywa się poprzez formularz online dostępny pod adresem: https://www.merito.pl/rekrutacja/krok1, a także poprzez osobiste dostarczenie kompletu wymaganych dokumentów do Biura Rekrutacji wybranej filii uczelni.
Kryteria kwalifikacyjne do udziału w programie:
- ukończone studia wyższe I lub II stopnia,
- spełnienie warunków określonych w procedurze rekrutacyjnej.
Informacje dodatkowe
- Cena usługi nie obejmuje opłaty wpisowej oraz opłaty końcowej.
- Usługa kształcenia świadczona przez Uniwersytet WSB Merito jest zwolniona z podatku VAT zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 26 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. 2023 poz. 1570). Zwolnienie obejmuje usługi edukacyjne realizowane przez uczelnie wyższe na podstawie przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.
REALIZACJA PROJEKTÓW:
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu realizuje projekty szkoleniowe w ramach współpracy z instytucjami rynku pracy tj.:
- Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu – Kierunek Rozwój,
- Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie – Małopolski Pociąg do Kariery,
- Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie – Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe,
- Projekt „Zawodowa reaktywacja” – realizowany w Łodzi.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Uczestnik programu zdobywa nową wiedzę oraz praktyczne umiejętności dzięki zajęciom prowadzonym na platformie Microsoft Teams. Komunikuje się z wykładowcami i pozostałymi uczestnikami studiów w czasie rzeczywistym (w trybie synchronicznym), co umożliwia aktywne uczestnictwo i bieżącą interakcję.
Wymagania techniczne:
Aby uczestniczyć w zajęciach online, potrzebne są:
- minimalne wymagania sprzętowe: 2 GB RAM, procesor i5, niezbędne oprogramowanie: system operacyjny: windows min. 7, iOS, linux.
- komputer wyposażony w głośniki i mikrofon (wbudowane lub zewnętrzne),
- stabilne połączenie z Internetem, minimalne wymagania dot. parametrów łącza sieciowego: 30 Mbit/s
- słuchawki (zalecane, choć opcjonalne),
- kamera internetowa (opcjonalna, lecz przydatna podczas aktywnych form zajęć).