Negocjacje – od teorii do praktyki - kompleksowe szkolenie - Małopolski Pociąg do kariery
Negocjacje – od teorii do praktyki - kompleksowe szkolenie - Małopolski Pociąg do kariery
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuMałopolski Pociąg do kariery
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Członkowie zespołów sprzedażowych prowadzący na co dzień rozmowy biznesowe / sprzedażowe, poszukujący ugruntowania swojej wiedzy.
- Menedżerowie i Liderzy zespołów - osoby zarządzające zespołami prowadzące rozmowy dotyczące budżetów, zasobów czy projektów.
- Office Managerowie - osoby zajmujące się negocjowaniem umów z dostawcami / właścicielami nieruchomości, etc.
- Rekruterzy prowadzący na co dzień negocjacje płacowe z kandydatami.
- Specjaliści i Eksperci HR w kontekście rekrutacji, ustalania wynagrodzeń oraz rozwiązywania konfliktów w zespołach.
- Przedsiębiorcy i właściciele małych firm.
- Osoby zajmujące się zakupami w firmach.
- Osoby zainteresowane tematem negocjacji i chcące rozwijać swoje kompetencje.
- Uczestników Projektu MP i/lub dla Uczestników Projektu NSE;
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji18-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa szkoleniowa potwierdza przygotowanie Uczestnika do samodzielnego prowadzenia negocjacji opartych na długofalowych relacjach biznesowych, przynoszących znacznie większe korzyści obu stronom, niż wynikające z jednorazowej transakcji. Uczestnik po szkoleniu efektywnie identyfikuje cele, potrzeby i interesy obydwu stron, adekwatnie wykorzystuje strategie i techniki negocjacyjne, wiedząc jak radzić sobie z emocjami w rozmowie i dążąc do osiągnięcia satysfakcjonujących rozwiązań.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje przebieg i etapy procesu negocjacji | Kryteria weryfikacji charakteryzuje elementy składowe/ etapy procesu negocjacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje kluczowe zasady procesu negocjacji, w dbałości o jego efektywny przebieg | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje sposoby rozpoznawania i analizy interesów obydwu stron negocjacji | Kryteria weryfikacji harakteryzuje kluczowe techniki rozpoznawania interesów własnych i drugiej strony | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji rozróżnia zasady analizowania celów i potrzeb każdej ze stron | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje strategie i technik prowadzenia negocjacji | Kryteria weryfikacji charakteryzuje główne techniki negocjacji, w tym podejście win-win | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji rozróżnia sposoby i techniki manipulacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje zasady zarządzania emocjami w procesie negocjacji | Kryteria weryfikacji charakteryzuje reguły nazywania i radzenia sobie z emocjami w rozmowie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji rozróżnia techniki zachowania spokoju myśli | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje techniki rozwiązywania konfliktów | Kryteria weryfikacji charakteryzuje cechy sytuacji konfliktowej w procesie negocjacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje główne techniki rozwiązywania konfliktów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Projektuje i przeprowadza negocjacje zgodnie z przyjętym procesem | Kryteria weryfikacji planuje proces negocjacji, uwzględniając wszystkie jego etapy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji przygotowuje się do realizacji negocjacji, uwzględniając jej kluczowe reguły | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Analizuje cele i interesy obydwu stron negocjacji | Kryteria weryfikacji identyfikuje własne cele i interesy związane z procesem negocjacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji identyfikuje i rozumie cele i interesy osoby/ strony, z którą negocjuje | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Prowadzi negocjacje z wykorzystaniem adekwatnych technik i strategii | Kryteria weryfikacji wykorzystuje strategię win-win, dbając o efektywne rozstrzygnięcie danej transakcji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji identyfikuje potencjalne pułapki manipulacyjne i sposby poradzenia sobie z nimi | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Zachowuje spokój w sytuacji emocji pojawiających się w trakcie procesu negocjacji | Kryteria weryfikacji identyfikuje emocje pojawiające się w procesie negocjacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji dobiera adekwatne metody poradzenia sobie z emocjami współrozmówców | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Stosuje adekwatne metody rozwiązywania sytuacji konfliktowych | Kryteria weryfikacji identyfikuje sygnały konfliktu w procesie negocjacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji dobiera efektywne metody rozwiązywania konfliktów w trakcie negocjacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Ramowy program szkolenia
WARUNKI PRZEPROWADZENIA USŁUGI:
Każdy uczestnik powinien posiadać dostęp do komputera oraz interenetu, ponieważ usługa szkoleniowa zostanie zrealizowana w formie online, z wykorzystaniem takich platform, jak: ZOOM oraz Mural.
Usługa jest wykonywana w godzinach lekcyjnych (45 min), a planowane przerwy nie wliczają się do jej czasu.
W trakcie szkolenia, uczestnicy będą dzieleni na mniejsze, 3-5 osobowe grupy, w ramach realizacji wybranych ćwiczeń warsztatowych (funkcja "Pokoi" na platformie ZOOM). Usługa zostanie wykonana z wykorzystaniem takich metod, jak: mini wykład, prezentacja multimedialna, symulacje w grupach, praca z case study, rudna, dyskusja, scenki.
Ramowy program szkolenia
DZIEŃ I
1. Wprowadzenie i rozpoczęcie szkolenia
2. MODUŁ I: Wprowadzenie do tematu negocjacji
- Negocjacje jako styl bycia – negocjuj, jakby od tego zależało Twoje życie!
- Typy i style negocjacji.
- Negocjacje jako strategia budowania długofalowych relacji z klientami.
- Blokady w podejściu do negocjacji.
3. MODUŁ II: Proces negocjacji – omówienie głównych elementów
- Przygotowanie do negocjacji – Jak pozyskiwać wiedzę o partnerze negocjacyjnym?, W jaki sposób diagnozować potrzeby (swoje i partnerów negocjacyjnych)?, Jaką strategię przyjąć?, Jak zarządzić emocjami na każdym etapie procesu negocjacyjnego?
- Otwarcie, rozpoczęcie negocjacji – waga dobrego small talku.
- Negocjacje właściwe – najskuteczniejsze techniki negocjacyjne, m.in. technika imadła, odwoływanie się do wyższej instancji, kukułcze jako, coś za coś, dobry – zły, oskubywanie, etc.
- Podsumowanie procesu.
4. MODUŁ III: Negocjacje w praktyce
- Interaktywny warsztat mający na celu doskonalenie umiejętności poznanych technik negocjacyjnych.
5. MODUŁ IV: Zasoby negocjacyjne – jak uczynić je swoimi sprzymierzeńcami?
- Czas
- Miejsce
- Emocje
- Siła przebicia
- Trójkąt umiejętności negocjacyjnych
6. MODUŁ V: Najczęstsze błędy popełniane w negocjacjach – jak ich uniknąć?
7. Zakończenie i podsumowanie szkolenia
Efekty uczenia zostaną zweryfikowane przed szkoleniem i po szkoleniu poprzez pre i post testy w formie testu teoretycznego zamkniętego w formie online.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Pre test. Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Wprowadzenie do tematu negocjacji (negocjacje jako styl bycia; typy i style negocjacji) | Prowadzący Michał Eromin | Data realizacji zajęć 26-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Przerwa kawowa | Prowadzący Michał Eromin | Data realizacji zajęć 26-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Proces negocjacji - omówienie głównych elementów (przygotowanie, otwarcie, negocjacje właściwe, podsumowanie) | Prowadzący Michał Eromin | Data realizacji zajęć 26-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Przerwa kawowa | Prowadzący Michał Eromin | Data realizacji zajęć 26-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Negocjacje w praktyce - interaktywny warsztat mający na celu doskonalenie umiejętności - Część I | Prowadzący Michał Eromin | Data realizacji zajęć 26-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Przerwa obiadowa | Prowadzący Michał Eromin | Data realizacji zajęć 26-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Zasoby negocjacyjne - jak uczynić je swoimi sprzymierzeńcami | Prowadzący Michał Eromin | Data realizacji zajęć 26-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Najczęstsze błędy popełniane w negocjacjach - jak ich uniknąć? | Prowadzący Michał Eromin | Data realizacji zajęć 26-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Podsumowanie szkolenia - ewaluacja i weryfikacja wiedzy | Prowadzący Michał Eromin | Data realizacji zajęć 26-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Post test. Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto790,02 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto790,02 PLN
- Koszt osobogodziny brutto112,86 PLN
- Koszt osobogodziny netto112,86 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Michał Eromin
Zajmuje się tworzeniem nowych produktów szkoleniowych i facylitacją spotkań. Współautor licznych gier szkoleniowych i symulacji biznesowych. Oprócz codziennej pracy kreatywnej związanej z tworzeniem mechaniki gier, odpowiada za organizację testów i przygotowanie graficzne. Jego zadaniem jest także wdrażanie gier na sale szkoleniowe i ich ciągłe doskonalenie.
Swoje doświadczenie projektanckie wykorzystuje również szkoląc z zakresu Design Thinking.
Prowadzi szkolenia z zakresu Failitation oraz DTMethod® – metodyki Design Thinking.
Absolwent Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie na kierunku socjologia.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały elektroniczne dla uczestników szkolenia: prezentacja multimedialna
Materiały zostaną przekazane uczstnikom przed szkoleniem mailowo w postaci aktywnych linków. Materiały udostępniane są za pośrednictwem platformy Calameo. Aby pobrać materiały, niezbędne jest założenie darmowego konta w serwisie Calameo.
Informacje dodatkowe
Uczestnik po szkoleniu otrzymuje od Inprogress certyfikat ukończenia szkolenia.
W przypadku finansowania szkolenia w co najmniej 70% ze środków publicznych, o których jest mowa w art. 5 ust. 1 ustawy o finansach publicznych, obowiązuje stawka VAT zw.
Usługa skierowana jest do Uczestników Projektów MP i/lub NSE.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w szkoleniu:
Platforma / rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa.
Szkolenie odbędzie się przy pomocy platformy Zoom. Uczestnicy szkolenia otrzymają mailowo informacje na temat korzystania z platformy przy pomocy przeglądarki internetowej lub aplikacji do pobrania na komputer.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika.
Komputer uczestnika powinien być wyposażony w głośniki, bezpłatną aplikację Zoom (do pobrania na komputer lub dostęp bezpośrednio w przeglądarce internetowej). Rekomendowany jest również mikrofon.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego.
Uczestnik może skorzystać z dowolnego łącza sieciowego.
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów.
Wymagane podstawowe oprogramowanie umożliwiające odczyt plików zapisanych w formatach .doc, .docx i .pdf, czyli np. Microsoft Word. Materiały (prezentacja, ćwiczenia) są udostępniane przy pomocy platformy PMI®.
Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line.
Link przesłany uczestnikom szkolenia jest ważny w trakcie trwania szkolenia zgodnie z jego harmonogramem.