Szkolenie Storytelling
Szkolenie Storytelling
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby, które zajmują się budowaniem marki - właściciele firm, osoby, które pracują w marketingu i PR, a także osoby początkujące, chcące poznać tajniki tworzenia dobrego storytellingu, który bezpośrednio wpływa na decyzję klientów.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji11-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik podczas szkolenia zdobywa wiedzę z zakresu tworzenia dobrych opowieści. Wiedza obejmuje struktury, narzędzia oraz techniki pomocne przy tworzeniu storytellingowych historii. Dowie się, do czego służą opowieści, jakie są ich formaty oraz jak ćwiczyć storytelling. Pozna jednostki mierzenia ich skuteczności oraz opowieści, które sprzedają.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje i definiuje dobrą opowieść | Kryteria weryfikacji Uczestnik mierzy skuteczność opowieści. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik sprzedaje za pomocą dobrej opowieści. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Uczestnik odpowiednio buduje swoją opowieść | Kryteria weryfikacji Uczestnik wyróżnia struktury i techniki opowieści | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje odpowiednie narzędzia, tworząc opowieść | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik odpowiednio dobiera format opowieści | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Uczestnik kształtuje i ćwiczy swój storytelling | Kryteria weryfikacji Uczestnik szuka inspiracji | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik praktycznie ćwiczy swoje umiejętności | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych.
- Szkolenie nie wymaga wstępnego przygotowania.
- Przerwy są wliczane w liczbę godzin trwania usługi.
- Brak podziału na grupy.
- Walidacja efektów usługi odbędzie się z wykorzystaniem testu teoretycznego z wynikiem generowanym automatycznie, który zostanie przesłany do uczestnika za pośrednictwem maila wskazanego w BUR lub na wcześniej wskazany inny adres mailowy.
Zakres tematyczny szkolenia:
- Mierzenie skuteczności opowieści (jednostki mierzenia; opowieści, które sprzedają)
- Struktura i narzędzia opowieści (trójkąt opowieści; archetypy)
- Techniki opowieści (rozpoczynanie opowieści; budowanie postaci; storyboarding mentalny, budowanie wiarygodności)
- Formaty opowieści
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Mierzenie skuteczności opowieści | Prowadzący Paweł Tkaczyk | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Przerwa kawowa | Prowadzący Paweł Tkaczyk | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Wybuduj, a przyjdą. Struktura i narzędzia opowieści. | Prowadzący Paweł Tkaczyk | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie) | Prowadzący Paweł Tkaczyk | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Jakich technik potrzebujesz? | Prowadzący Paweł Tkaczyk | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Formaty opowieści. Jakie historie pasują do różnych okazji? | Prowadzący Paweł Tkaczyk | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Przerwa kawowa | Prowadzący Paweł Tkaczyk | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Zostań lepszym opowiadaczem historii. Co dalej? | Prowadzący Paweł Tkaczyk | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Walidacja usługi (test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie) | Prowadzący Paweł Tkaczyk | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 808,10 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 470,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto258,30 PLN
- Koszt osobogodziny netto210,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Tkaczyk
Jeden z najbardziej rozpoznawalnych ekspertów od budowania marki w Polsce. Założyciel firmy MIDEA, Jego książki „Zakamarki marki” oraz "Grywalizacja" są bestsellerami i lekturą obowiązkową na najlepszych polskich uczelniach. Od 17 lat buduje silne marki, współpracował m.in. z HBO, Orange czy Google. Współtworzył lub konsultował marki pracodawcy dla Capgemini, Objectivity czy Orange.
2001 – 2003 - Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu - (MBA) Marketing
1997 – 2000 Wroclaw School of Marketing and Management - Marketing
Prelegent na branżowych konferencjach takich jak Infoshare w Gdańsku czy I Love Marketing w Warszawie.
Prowadzi także wykłady i szkolenia w ramach współpracy z firmami w całej Polsce.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzymuje:
- Materiały trenera, wysyłane po szkoleniu.
- Certyfikat elektroniczny, potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.
Nie udostępniamy Uczestnikom oraz Operatorom zapisu szkolenia - szkolenia online nie są nagrywane.
Warunki uczestnictwa
Do udziału w szkoleniu online niezbędne jest stabilne połączenie z Internetem oraz:
- komputer stacjonarny/laptop/tablet,
- kamera, mikrofon, głośniki lub słuchawki.
Uczestnik połączy się z wirtualną salą szkoleniową dzięki dostępowi (link do platformy ZOOM), wysłanemu dzień przed szkoleniem przez Realizatora usługi. Ważność dostępu obowiązuje do momentu zakończenia szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa prowadzona jest za pośrednictwem platformy ZOOM.
W celu odbioru transmisji Szkolenia online Uczestnik powinien dysponować:
- komputerem z zainstalowanym system operacyjnym Windows 7 albo nowszym albo macOS Sierra (10.12.6) albo nowszym lub urządzeniem mobilnym z zainstalowanym systemem operacyjnym Android (Lollipop) wersja 5.0 albo nowszym lub iOS wersja 9.3.5, albo nowszym, wyposażonym w ekran i głośniki;
- dostęp do sieci Internet, w zależności od wybranej jakości transmisji, o przepustowości łącza co najmniej: 240p 500 kbps 360p 1 Mbps 720p 3 Mbps, 1080p 7 Mbps 2K 12 Mbps 4K 22 Mbps;
- aktualną wersją przeglądarki Firefox, Opera, Microsoft Edge, Chrome lub Safari;
- kamerką internetową i mikrofonem – jeżeli Uczestnik chce być widoczny i porozumiewać się głosowo z prowadzącym Szkolenie online;
- Adobe acrobat w najnowszej wersji.
Nie udostępniamy Uczestnikom oraz Operatorom zapisu szkolenia - szkolenia online nie są nagrywane.