Szkolenie Jak pisać teksty, które sprzedają?
Możliwość dofinansowania
Szkolenie Jak pisać teksty, które sprzedają?
Numer usługi 2025/05/21/10220/2762401
1 316,10 PLN
brutto
1 070,00 PLNnetto
188,01 PLNbrutto/h
152,86 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby początkujące oraz pracujące w marketingu i sprzedaży, chcące zagłębić tajniki coprywritingu sprzedażowego, dowiedzieć się jak efektywnie wykorzystać go w Swoich działaniach marketingowych.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji24-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Szkolenie Jak pisać teksty, które sprzedają?" potwierdza przygotowanie do samodzielnego tworzenia tekstów, mających wpływ na sprzedaż, z użyciem odpowiednich technik czy narzędzi.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje metody, które wyróżniają dobre teksty | Kryteria weryfikacji Uczestnik przyciąga uwagę czytelnika, stosując odpowiednie modele, język korzyści | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wykorzystuje techniki budowania tekstów | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik dostosowuje formę do kanału przekazu | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak - zaświadczenie, które otrzymuje uczestnik zawiera opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak - zaświadczenie, które otrzymuje uczestnik potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak - zaświadczenie, które otrzymuje uczestnik potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
Szkolenie dedykowane jest osobom początkującym oraz tym pracującym już w marketingu i sprzedaży.
- Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych.
- Każdy uczestnik ma do dyspozycji miejsce siedzące przy stoliku.
- Szkolenie nie wymaga wstępnego przygotowania.
- Przerwy są wliczane w liczbę godzin trwania usługi.
- Brak podziału na grupy.
- Walidacja efektów usługi odbędzie się z wykorzystaniem testu teoretycznego z wynikiem generowanym automatycznie, który zostanie przesłany do uczestnika za pośrednictwem maila wskazanego w BUR lub na wcześniej wskazany inny adres mailowy.
Zakres tematyczny szkolenia:
- Narzędzia copywritera
- Tworzenie persony
- Język korzyści
- Techniki budowania tekstów
- Dobre praktyki w pracy copywritera
- Psychologia copywritingu
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 9
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Sprzedaż słowami. Co tak naprawdę chcesz osiągnąć? | Prowadzący Paweł Tkaczyk | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Przerwa | Prowadzący Paweł Tkaczyk | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Jaki powinien być dobry tekst? Bierzemy się do pracy | Prowadzący Paweł Tkaczyk | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie) | Prowadzący Paweł Tkaczyk | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Techniki budowania. Bo dobry tekst budujemy z klocków. | Prowadzący Paweł Tkaczyk | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Dobre praktyki. Konkretnie: jak pisać na przykład newsletter? | Prowadzący Paweł Tkaczyk | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Przerwa | Prowadzący Paweł Tkaczyk | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Inspiracje. Jak być lepszym copywriterem? | Prowadzący Paweł Tkaczyk | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Walidacja usługi (test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie) | Prowadzący Paweł Tkaczyk | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 316,10 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 070,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto188,01 PLN
- Koszt osobogodziny netto152,86 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Paweł Tkaczyk
Budowa silnych marek, Storytelling, Copywriting Sprzedażowy, Employer Branding
Jeden z najbardziej rozpoznawalnych ekspertów od budowania marki w Polsce. Założyciel firmy MIDEA, Jego książki „Zakamarki marki” oraz "Grywalizacja" są bestsellerami i lekturą obowiązkową na najlepszych polskich uczelniach. Od 17 lat buduje silne marki, współpracował m.in. z HBO, Orange czy Google. Współtworzył lub konsultował marki pracodawcy dla Capgemini, Objectivity czy Orange.
2001 – 2003 - Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu - (MBA) Marketing
1997 – 2000 Wroclaw School of Marketing and Management - Marketing
Prelegent na branżowych konferencjach takich jak Infoshare w Gdańsku czy I Love Marketing w Warszawie.
Prowadzi także wykłady i szkolenia w ramach współpracy z firmami w całej Polsce.
Jeden z najbardziej rozpoznawalnych ekspertów od budowania marki w Polsce. Założyciel firmy MIDEA, Jego książki „Zakamarki marki” oraz "Grywalizacja" są bestsellerami i lekturą obowiązkową na najlepszych polskich uczelniach. Od 17 lat buduje silne marki, współpracował m.in. z HBO, Orange czy Google. Współtworzył lub konsultował marki pracodawcy dla Capgemini, Objectivity czy Orange.
2001 – 2003 - Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu - (MBA) Marketing
1997 – 2000 Wroclaw School of Marketing and Management - Marketing
Prelegent na branżowych konferencjach takich jak Infoshare w Gdańsku czy I Love Marketing w Warszawie.
Prowadzi także wykłady i szkolenia w ramach współpracy z firmami w całej Polsce.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy w dniu usługi otrzymują pakiet szkoleniowy, w którego skład wchodzą:
- magazyn branżowy sprawny.marketing,
- notes,
- długopis.
Uczestnicy po szkoleniu otrzymują:
- certyfikat,
- prezentację szkoleniową.
Adres
Adres
ul. Głogowska 10
60-734 Poznań
woj. wielkopolskie
MTP Poznań - Poznań Congress Center
Kontakt
Kontakt
Monika Bartnikowska
E-mail
monika.bartnikowska@sprawnymarketing.pl
Telefon
(+48) 577 331 077