Szkolenie Reklama w social mediach: Facebook, Instagram
Szkolenie Reklama w social mediach: Facebook, Instagram
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm, pracowników firm, osób prywatnych którzy chcą wykorzystać potencjał największych platform społecznościowych do budowania i rozwoju swoich marek i firm.
Usługa adresowana jest również dla Uczestników Projektu Kierunek - Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji10-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego prowadzenia kampanii reklamowej w social mediach (Facebook, Instagram), w celu dotarcia do potencjalnych klientów i zwiększenia sprzedaży swoich produktów i usług.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Obsługuje system reklamowy w social mediach (Facebook/Instagram) | Kryteria weryfikacji Konfiguruje konto reklamowe | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Planuje i realizuje kampanię reklamową na Facebooku i Instagramie | Kryteria weryfikacji Tworzy kampanię reklamową | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Definiuje Remarketing | Kryteria weryfikacji Określa grupy niestandardowe i grupy podobnych klientów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Generuje i instaluje na www Piksel Facebooka | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Tworzy reklamę na social media (Facebbok, Instagram) | Kryteria weryfikacji Tworzy i publikuje reklamę z wykorzystaniem tekstu grafiki oraz wideo | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje szablony animacji w systemie Menadżera reklam | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Przestrzega ogólnie przyjęte zachowania etyczne, zasady uczciwości, rzetelności orazpoufności | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Warunkiem udziału w szkoleniu jest poinformowanie organizatora o chęci uczestnictwa telefonicznie lub drogą mailową.
Prosimy o kontakt pod adresem e-mail: szkolenia@mentorkamarketingu.pl
Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm, pracowników firm, osób prywatnych którzy chcą wykorzystać potencjał największych platform społecznościowych i systemu reklamowego Meta do budowania i rozwoju swoich marek i firm.
Usługa będzie realizowana w formie interaktywnej prezentacji oraz praktycznych ćwiczeń na laptopach i skrypcie przygotowanym przez trenerkę.
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych (1 h = 45 minut)
Przerwy nie są wliczane w godziny szkolenia i mogą ulec nieznaczemu przesunięciu z uwagi na tempo pracy uczestników.
PROGRAM
1. MODUŁ Reklama w social mediach (Facebook, Instagram) – różne systemy
1. System reklamowy w social mediach – przegląd możliwości.
2. Założenie i konfiguracja konta reklamowego
3. Metody płatności, faktury
4. Skuteczny kontakt do obsługi Facebooka w nagłych wypadkach
2. MODUŁ Struktura kampanii reklamowej (Facebook, Instagram)
- 3 kroki kampanii reklamowej
- Optymalizacja budżetu
- Cele – jak dobrać do wyników biznesowych
- Targetowanie reklam – wybór grup docelowych
- Formaty reklam w poszczególnych celach
- Powielania zastawów reklam i reklam
- Edytowanie kampanii
3. MODUŁ Remarketing - do kogo możesz kierować reklamy
- Grupy niestandardowe
- Grupy podobnych klientów
- Piksel Facebooka – jak wygenerować i zainstalować na www
4. MODUŁ Kreacja reklamowa na Facebooku i Instagramie
- Grafika, karuzela, stories
- Tekst w reklamie – podstawy copywritingu
- Nowe szablony animacji w systemie Menadżera reklam
- Wideo i animacje w reklamie
- Ustawienie pierwszej reklamy - ćwiczenia praktyczne
Walidacja szkolenia - test.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Moduł 1. Menadżer reklam | Prowadzący Sylwia Dębowska - Lenart | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Moduł 2. Struktura kampanii reklamowej | Prowadzący Sylwia Dębowska - Lenart | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 przerwa | Prowadzący Sylwia Dębowska - Lenart | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Moduł 3. Remarketing - do kogo możesz kierować reklamy | Prowadzący Sylwia Dębowska - Lenart | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 przerwa obiadowa | Prowadzący Sylwia Dębowska - Lenart | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Moduł 4. Kreacja reklamowa | Prowadzący Sylwia Dębowska - Lenart | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Test walidacyjny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 460,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto246,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto200,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Sylwia Dębowska - Lenart
pozyskiwanie nowych rynków. Jest przedsiębiorcą i praktykiem marketingu z kilkunastoletnim doświadczeniem. Prowadzi agencję
kreatywną Lenart Interactive, w której odpowiada na potrzeby małych i średnich firm w obszarze komunikacji marketingowej. W ciągu ostatnich 5 lat zrealizowała szereg szkoleń z zakresu strategii, marketingu i zarządzania, a także wykorzystania AI dla wielu branż w całej Polsce. Jest certyfikowanym trenerem biznesu oraz certyfikowanym mentorem.
Wyższe, certyfikowany mentor, MBA.
Łącznie do tej pory ponad 1500 godzin szkoleniowych
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Usługa będzie realizowana w formie interaktywnej prezentacji oraz praktycznych ćwiczeń na laptopach i skrypcie przygotowanym przez trenerkę.
Każdy uczestnik pracuje przy swoim stanowisku - skrypt, laptop.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem udziału w szkoleniu jest poinformowanie organizatora o chęci uczestnictwa telefonicznie lub drogą mailową.
Prosimy o kontakt pod adresem e-mail: szkolenia@mentorkamarketingu.pl
Dodatkowo, warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy i przypisanego ID wsparcia oraz spełnienie wszystkich warunków uczestnictwa w projekcie określonych przez Operatora.
Informacje dodatkowe
Termin szkolenia może ulec zmianie.
Szkolenie odbędzie się wyłącznie w przypadku zebrania minimalnej liczby uczestników.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek - Rozwój.
1. Walidacja efektów usługi odbędzie się z wykorzystaniem testu oraz obserwacji w warunkach rzeczywistych.
2. Po szkoleniu uczestnik otrzyma certyfikat ukończenia szkolenia.
3. 1 h = 45 minut (godzina dydaktyczna)
4. Przerwy nie są wliczane w godziny szkolenia i mogą ulec nieznaczemu przesunięciu z uwagi na tempo pracy uczestników.