Praktyczny marketing internetowy
Praktyczny marketing internetowy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia kierowane są do osób
- Przedsiębiorców oraz menedżerów mikroprzedsiębiorstw i MŚP
- Właścicieli startupów
- Samodzielnych handlowców B2B
- Firm e-commerce
- Specjalistów ds. marketingu
- Jednoosobowych działalności gospodarczych
- Sektora NGO
- Freelancerów
- Pracowników agencji marketingowych
- PR-owców
- Minimalna liczba uczestników18
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji12-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi194
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
"Uczestnicy zdobędą wiedzę teoretyczną i praktyczną, która pozwoli wyznaczać realne cele marketingowe w prowadzonych kampaniach.Studia podyplomowe praktyczny marketing internetowy łamią stereotypy, że marketing internetowy jest dla wybranych. Uczestnicy poznają najlepsze techniki, przydatne narzędzia i najnowsze trendy."
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Identyfikuje istotę marketingu, jego znaczenie w strategii firmy oraz wpływ na pozycjonowanie firmy (lub produktu) na rynku oraz definiuje kluczowe pojęcia z zakresu marketingu. | Kryteria weryfikacji Planuje proces budowania marki, zna metodykę kształtowania wizerunku marki oraz determinanty skuteczności działań brandingowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Kontroluje zasady komunikacji mediowej oraz podstawy prawa prasowego i prawidłowo je interpretuje. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Projektuje plany komunikacji marketingowej i tworzy treści marketingowe w różnych formach. | Kryteria weryfikacji Obsługuje content marketingu w komunikacji marki i zna proces tworzenia treści marketingowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Jest kreatywny w rozwiązywaniu problemów. | Kryteria weryfikacji Wykazuje zdolność do rozwiązywania problemów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się W relacjach z otoczeniem jest zorientowany na ochronę wizerunku marki, którą reprezentuje. | Kryteria weryfikacji Wykazuje zdolność do rozwiązywania problemów zespołowych i ochronę wizerunku marki | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Identyfikuje ograniczenia własnej wiedzy i rozumie potrzebę dalszego kształcenia. | Kryteria weryfikacji Ocenia swoją aktualną wiedzę i umiejętności, wskazując obszary wymagające dalszego rozwoju | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji Poszukuje informacji na temat możliwości dalszego kształcenia (np. kursy, szkolenia, literatura) w celu uzupełnienia braków. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Absolwent uzyskuje zaświadczenie potwierdzające zdobyte efekty kształcenia.
Studia kończą się zaliczeniem na ocenę określonym w karcie kierunku.
Program
Program
PROGRAM STUDIÓW PODYPLOMOWYCH:
- Wprowadzenie do digital marketingu (8 godz.)
- Strategie marki i strategie komunikacji (8 godz.)
- Kampanie Search Marketing (16 godz.)
- Facebook w marketingu marki (16 godz.)
- Content marketing (8 godz.)
- E-mail marketing (8 godz.)
- Sklep internetowy ( e-commerce) (8 godz.)
- Analityka internetowa (16 godz.)
- Strategie marketing Automation (8 godz.)
- User Experience w komunikacji (8 godz.)
- Psychologia konsumenta (8 godz.)
- Influencer Marketing (4 godz.)
- Mobile Marketing (4 godz.)
- Display i Programatic (8 godz.)
- Wordpress w marketingu (8 godz.)
- SEO (8 godz.)
- YouTube marketing (8 godz.)
- Efektywność marketingu w sprzedaży (4 godz.)
- Personal Branding na LinkedIn (8 godz.)
- Podcasty w marketingu (4 godz.)
- TikTok (4 godz.)
- Twitter (4 godz.)
- Instagram (4 godz.)
- Grafika i typografia (4 godz.)
- AI w Marketingu (8 godz.)
- Egzamin (2 godz.)
_____
INFORMACJE DODATKOWE:
- Czas trwania studiów (liczbę semestrów): 2 semestry
- Liczbę możliwych do zdobycia punktów ECTS: 30 pkt. ECTS
- Liczbę godzin: 194 godzin (lekcyjnych)
- Harmonogram uwzględnia przerwy.
- Informację o sposobie walidacji: Test semestralny i koncowy
- Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów: Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
- Szczegółowy harmonogram zajęć może ulec modyfikacjom w zakresie realizowanych przedmiotów oraz osób realizujących zajęcia. Zmianie nie ulegają: terminy zjazdów oraz łączna liczba godzin dydaktycznych w ramach studiów podyplomowych.
- Harmonogram zjazdów zostanie opublikowany na stronie internetowej uczelni i w Bazie Usług Rozwojowych (BUR) co najmniej 2 tygodnie przed rozpoczęciem zajęć.
- Godziny zajęć w harmonogramie podawane są jako godziny zegarowe. Liczba godzin w programie podawana jest w godzinach dydaktycznych. Przelicznik: 194 godzin dydaktycznych = 145,5 godzin zegarowych.
ORGANIZACJA ZJAZDÓW:
Zjazdy odbywają się średnio jeden lub dwa razy w miesiącu:
- sobota w godzinach 8:00–18:00,
- niedziela w godzinach 8:00–18:00,
- w wyjątkowych sytuacjach zajęcia mogą odbyć się również w piątek w godzinach 16:00-21:00.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 550,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 550,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto33,76 PLN
- Koszt osobogodziny netto33,76 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Stefaniak
Zrealizowała ponad 500 godzin szkoleniowych i warsztatowych tworząc autorskie szkolenia oraz współpracując m.in. z Uniwersytetem WSB Merito w Poznaniu i Chorzowie, Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza oraz Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu.
Współpracowała m.in. z markami: Qpony, Blix, Zdrowe Zakupy, Fitatu, GAMIVO, Vicher, KGHM, Dafi, Juvederm, NUXE, Jubiler Schubert, Lampomat.pl, Sabrina Pilewicz, Symetria, Rebell Studio - design & production studio.
Kamil Zieliński
Jako popularyzator wiedzy psychologicznej udzielał komentarzy m.in. dla Newsweek Polska, TVN, Polsat, ZOOM TV, Radio ESKA, Radio Katowice, TOK FM, Radio Wrocław oraz Radio RAM.
Łukasz Miller
Wieloletni dyrektor kanału partnerskiego, gdzie był odpowiedzialny za edukację agencji marketingowych z zakresu automatyzacji procesów marketingowych oraz wdrażał rozwiązania CRM w e-commerce i firmach sektora MŚP. Występuje w roli prelegenta oraz autora artykułów w branżowych czasopismach. Twórca cyklu eventów z serii „Spotkania Biznesu” oraz prowadzący kanał YT: "Biznes nie tylko Online. Od ponad 10 lat związany z branżą marketingową.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podczas każdego zjazdu uczestnicy programu otrzymują zestaw materiałów dydaktycznych udostępnionych na platformie Microsoft Teams. Treści te są przygotowywane przez wykładowców i dostosowywane do tematyki prowadzonych zajęć.
Platforma Microsoft Teams stanowi główne narzędzie komunikacji Uczelni WSB Merito. Jej celem jest uproszczenie formalności oraz usprawnienie przepływu informacji między studentami a uczelnią. Dzięki niej uczestnicy studiów mają całodobowy dostęp – z dowolnego miejsca na świecie – do:
- harmonogramu zajęć,
- materiałów dydaktycznych,
- informacji o zmianach w planie zajęć, ogłoszeń i bieżących aktualności.
Warunki uczestnictwa
Zapisów na studia podyplomowe można dokonać zgodnie z obowiązującym regulaminem za pośrednictwem strony internetowej Uniwersytetu WSB Merito, wybierając jedną z dostępnych filii:
- Chorzów
- Poznań
- Szczecin
- Warszawa
Rejestracja odbywa się poprzez formularz online dostępny pod adresem: https://www.merito.pl/rekrutacja/krok1, a także poprzez osobiste dostarczenie kompletu wymaganych dokumentów do Biura Rekrutacji wybranej filii uczelni.
Kryteria kwalifikacyjne do udziału w programie:
- ukończone studia wyższe I lub II stopnia,
- spełnienie warunków określonych w procedurze rekrutacyjnej.
Informacje dodatkowe
- Cena usługi nie obejmuje opłaty wpisowej oraz opłaty końcowej.
- Usługa kształcenia świadczona przez Uniwersytet WSB Merito jest zwolniona z podatku VAT zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 26 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. 2023 poz. 1570). Zwolnienie obejmuje usługi edukacyjne realizowane przez uczelnie wyższe na podstawie przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.
REALIZACJA PROJEKTÓW:
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu realizuje projekty szkoleniowe w ramach współpracy z instytucjami rynku pracy tj.:
- Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu – Kierunek Rozwój,
- Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie – Małopolski Pociąg do Kariery,
- Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie – Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe,
- Projekt „Zawodowa reaktywacja” – realizowany w Łodzi.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Uczestnik programu zdobywa nową wiedzę oraz praktyczne umiejętności dzięki zajęciom prowadzonym na platformie Microsoft Teams. Komunikuje się z wykładowcami i pozostałymi uczestnikami studiów w czasie rzeczywistym (w trybie synchronicznym), co umożliwia aktywne uczestnictwo i bieżącą interakcję.
Wymagania techniczne:
Aby uczestniczyć w zajęciach online, potrzebne są:
- minimalne wymagania sprzętowe: 2 GB RAM, procesor i5, niezbędne oprogramowanie: system operacyjny: windows min. 7, iOS, linux.
- komputer wyposażony w głośniki i mikrofon (wbudowane lub zewnętrzne),
- stabilne połączenie z Internetem, minimalne wymagania dot. parametrów łącza sieciowego: 30 Mbit/s
- słuchawki (zalecane, choć opcjonalne),
- kamera internetowa (opcjonalna, lecz przydatna podczas aktywnych form zajęć).