Indywidualny kurs języka angielskiego B2 - 47-godzinny - Małopolski Pociąg do Kariery - sezon 1.
Indywidualny kurs języka angielskiego B2 - 47-godzinny - Małopolski Pociąg do Kariery - sezon 1.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikator projektuMałopolski Pociąg do kariery
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs dla osób dorosłych.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób posiadających wiedzę z języka ogólnego na poziomie B1 (opisanym wg CEFR), chcących pogłębić swoją wiedzę na poziomie B2.
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu "Małopolski pociąg do kariery – sezon 1" oraz dla Uczestników Projektu "Nowy start w Małopolsce z EURESem"
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji16-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi47
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem usługi jest podniesienie kompetencji językowych w zakresie języka obcego i kończy się uzyskaniem zaświadczenia o osiągnięciu efektów uczenia.Kurs przygotowuje do posługiwania się językiem angielskim, w zakresie gramatyki, słownictwa i fonologii, w stopniu adekwatnym dla poziomu B2 według CEFR, zgodnie z opisanymi poniżej Efektami Uczenia się.
Szkolenie na poziomie B2 przeznaczone jest dla osób, które osiągnęły poziom B1.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Po ukończeniu szkolenia:- nabywa nową wiedzę: Uczestnik zdobywa, przyswaja i systematyzuje wiedzę dotyczącą gramatyki, leksyki oraz fonologii języka angielskiego na poziomie B2, zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:• Wykorzystuje zasady gramatyczne języka angielskiego na poziomie B2 (wg CEFR). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - umiejętności: Uczestnik formułuje płynne i spontaniczne wypowiedzi, inicjuje oraz podtrzymuje rozmowy z rodzimymi użytkownikami języka w sposób naturalny, bez wywoływania napięcia. Tworzy przejrzyste i szczegółowe wypowiedzi ustne oraz pisemne, argumentuje swoje stanowisko w dyskusjach, analizuje wady i zalety różnych rozwiązań oraz uzasadnia swoje opinie. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:• Formułuje wypowiedzi i zdania zgodne z normami charakterystycznymi dla kultury anglosaskiej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się - nabywa nowe kompetencje społeczne: Uczestnik klarownie wyraża swoje decyzje, komunikuje się w sposób zrozumiały oraz podejmuje dialog dotyczący kluczowych potrzeb. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:• Rozpoznaje i stosuje słownictwo odpowiednie dla poziomu B2 (wg CEFR). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie obejmuje 47 godzin lekcyjnych (35:15h zegarowych) zgodnie z harmonogramem szkolenia.
W ramach jednostki lekcyjnej, wskazanej w harmonogramie, nie ma przerw.
Szkolenie nastawione jest na uzyskanie przez uczestnika praktycznych umiejętności posługiwania się językiem angielskim w życiu codziennym. Zajęcia prowadzone są metodą komunikatywną i w sposób równomierny rozwijają cztery umiejętności językowe: czytanie, mówienie, słuchanie, pisanie.
Program realizuje standardy, które są zgodne z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego.
https://www.coe.int/t/dg4/linguistic/Source/Framework_EN.pdf
Słuchanie
Potrafię zrozumieć dłuższe wypowiedzi i wykłady oraz nadążać za skomplikowanymi nawet wywodami – pod warunkiem, że temat jest mi w miarę znany. Rozumiem większość wiadomości telewizyjnych i programów o sprawach bieżących. Rozumiem większość filmów w standardowej odmianie języka.
Czytanie
Czytam ze zrozumieniem artykuły i reportaże dotyczące problemów współczesnego świata, w których piszący prezentują określone stanowiska i poglądy. Rozumiem współczesną prozę literacką.
Mówienie
Potrafię się porozumiewać na tyle płynnie i spontanicznie, że mogę prowadzić dość swobodne rozmowy z rodzimymi użytkownikami języka. Potrafię brać czynny udział w dyskusjach na znane mi tematy, przedstawiając swoje zdanie i broniąc swoich poglądów.
Potrafię formułować przejrzyste, rozbudowane wypowiedzi na różne tematy związane z dziedzinami, które mnie interesują. Potrafię wyjaśnić swój punkt widzenia w danej kwestii oraz podać argumenty za przeciw względem możliwych rozwiązań.
Pisanie
Potrafię pisać zrozumiałe, szczegółowe teksty na dowolne tematy związane z moimi zainteresowaniami. Potrafię napisać rozprawkę lub opracowanie, przekazując informacje lub rozważając argumenty za i przeciw. Potrafię pisać listy, podkreślając znaczenie, jakie mają dla mnie dane wydarzenia i przeżycia.
Program szkolenia:
Moduł 1: Advanced Communication Skills (Unit 1)
Lekcja 1-2
- Tematyka i słownictwo: Komunikacja międzyludzka, prezentacje, opisy osobowości
- Gramatyka: Czas Present Perfect Simple vs. Present Perfect Continuous, wyrażenia z „since” i „for”
- Funkcje językowe: Relacjonowanie doświadczeń, mówienie o czasie trwania zdarzeń, zaawansowane opisy
Moduł 2: Travel and Adventure (Unit 2)
Lekcja 3-5
- Tematyka i słownictwo: Podróże, przygody, różnice kulturowe
- Gramatyka: Narrative tenses (Past Simple, Past Continuous, Past Perfect), struktury do opisywania przeszłości
- Funkcje językowe: Opisywanie wspomnień z podróży, narracja wydarzeń, wyrażanie emocji związanych z przeszłymi doświadczeniami
Moduł 3: Careers and Ambitions (Unit 3)
Lekcja 6-8
- Tematyka i słownictwo: Kariera, ambicje, plany zawodowe
- Gramatyka: Future forms (will, going to, Present Continuous), zdania warunkowe typu I i II
- Funkcje językowe: Rozmowa o celach zawodowych i planach, wyrażanie przewidywań i intencji
Moduł 4: Media and Modern Communication (Unit 4)
Lekcja 9-11
- Tematyka i słownictwo: Media, technologie, komunikacja cyfrowa
- Gramatyka: Strona bierna (Passive Voice), wyrażenia czasownikowe i frazowe
- Funkcje językowe: Relacjonowanie wiadomości, wyrażanie opinii o mediach i technologii
Moduł 5: Society and Social Issues (Unit 5)
Lekcja 12-14
- Tematyka i słownictwo: Problemy społeczne, różnice kulturowe, zmiany społeczne
- Gramatyka: Modal verbs (must, should, could, might) w kontekście spekulacji i obowiązków
- Funkcje językowe: Dyskusja o problemach społecznych, wyrażanie opinii, sugestii i domysłów
Moduł 6: Health and Wellness (Unit 6)
Lekcja 15-17
- Tematyka i słownictwo: Zdrowie, medycyna, styl życia
- Gramatyka: Conditionals typu II i III, zdania warunkowe mieszane
- Funkcje językowe: Rozmowa o zdrowym stylu życia, wyrażanie warunków i hipotetycznych sytuacji
Moduł 7: Environment and Sustainability (Unit 7)
Lekcja 18-20
- Tematyka i słownictwo: Ekologia, ochrona środowiska, zrównoważony rozwój
- Gramatyka: Struktury z gerund i infinitive, wyrażenia przyimkowe
- Funkcje językowe: Wyrażanie opinii na temat środowiska, przedstawianie sugestii i rozwiązań
Moduł 8: Arts, Culture, and Society (Unit 8)
Lekcja 21-23
- Tematyka i słownictwo: Sztuka, kultura, społeczeństwo
- Gramatyka: Reported speech (mowa zależna), struktury z czasownikami typu suggest, recommend
- Funkcje językowe: Rozmowa o sztuce i kulturze, relacjonowanie wypowiedzi innych
Walidacja końcowa: Podsumowanie kursu i test poziomu B2
Spotkanie dodatkowe
- Cel: Sprawdzenie umiejętności uczestnika na poziomie B2
Warunki niezbędne do spełnienia przez UCZESTNIKA, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu - posiadanie wiedzy z języka ogólnego na poziomie B1 (opisanego wg CEFR).
Szkolenie na poziomie B2 przeznaczone jest dla osób, które osiągnęły poziom B1.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 28 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 28 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 28 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 28 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 28 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 03-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 28 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 28 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 28 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 28 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 28 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 28 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 01-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 28 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 07-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 28 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 08-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 28 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 14-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 28 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 15-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 28 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 28 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 28 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 28-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 28 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 29-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 28 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 04-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 28 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 05-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 28 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 11-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 28 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 12-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 28 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 28 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 19-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 28 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 25-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 28 kurs językowy zdalnie (ćw do 15% czasu, rozm na żywo - 100% czasu, chat - w trakcie szkolenia jako pomoc, współdzielenie ekranu - w zal. od potrzeb szkolenia do 100% czasu). | Prowadzący Amanda Razmus | Data realizacji zajęć 26-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 28 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 935,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 935,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto105,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto105,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Amanda Razmus
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Na zajęciach wykorzystywane są materiały własne Szkoły oraz podręcznik (Wydawnictwo Oxford Uniwersity Press). Koszt materiałów własnych oraz podręcznika wliczony w cenę kursu.
Warunki uczestnictwa
Warunki uczestnictwa:
1. Wykonanie testu poziomującego on-line (https://axonsystem.edu.pl/testy/) lub w siedzibie szkoły.
2. Podpisanie umowy ze szkołą Axon System na realizację szkolenia.
3. Przystąpienie do walidacji.
4. Zgodnie z regulaminem Projektu - Małopolski Pociąg do Kariery - sezon I - Uczestnik zobowiązany jest do obecnosci na zajeciach w wymiarze minimum 80%, w innym wypadku pokrywa koszty usługi sam.
Informacje dodatkowe
Usługa skierowana jest do Uczestników Projektów MP i/lub NSE.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- szkolenie wyłacznie w formie zdalnej w czasie rzeczywistym na platformie zoom.
Kurs zdalny realizowany jest na platformie zoom.us.
Wymagania konieczne do uruchomienia szkolenia w trybie zdalnym:
- komputer +słuchawki + kamera + mikrofon lub smartfon
- szybkość łącza internetowego minimum 0,6 kbit/s (lub minimum zasięg 3G sieci komórkowej)
Konieczność pobrania i zainstalowania na komputerze/smartfonie aplikacji:
na telefon iPhone:
https://apps.apple.com/us/app/id546505307
na telefon Android:
https://play.google.com/store/apps/details?id=us.zoom.videomeetings
na komputer stacjonarny/laptop (zalecane):
https://zoom.us/client/latest/ZoomInstaller.exe
W przypadku problemów z instalacją, Szkoła zapewnia wsparcie w instalacji i pierwszym uruchomieniu szkolenia testowego.
W czasie problemów z połączeniem nalezy niezwłocznie kontaktowac się ze Szkołą pod wskazanymi w usłudze numerami telefonu i e-mail.
Spotkanie jest w całości rejestrowane zgodnie z wymaganiami na potrzeby kontroli i monitoringu, zgodnie z zapisami regulaminów projektów współfinansowanych ze środków UE.
Termin ważności linku do szkolenia: do końca trwania usługi.