Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie B1
Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie B1
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową stanowią osoby chcące podnieść swoje kompetencje językowe w kontekście zawodowym lub w celu poszukiwania lub zmiany pracy. Indywidualny kurs języka angielskiego skierowany jest do osób, które mają kontakt z zagranicznymi klientami, współpracownikami lub partnerami biznesowymi w życiu zawodowym oraz do osób, które chcą podnieść swoje kwalifikacje i atrakcyjność na rynku pracy poprzez nabycie i rozwój kompetencji w zakresie sprawnej i płynnej komunikacji w języki angielskim.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników4
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi53
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Kurs języka angielskiego na poziomie B1” przygotowuje do samodzielnego i swobodnego komunikowania się w języku angielskim w sytuacjach codziennych i zawodowychEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wypowiada się w języku angielskim na tematy ogóle i zawodowe | Kryteria weryfikacji Wypowiada się płynnie na zadany temat | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Opisuje zaprezentowaną mu ilustrację i wyraża swoje przypuszczenia na temat sytuacji przedstawionej na ilustracji | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Wyraża swoją opinię na zadany temat i przedstawia swoją argumentację w tym zakresie | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Przedstawia wady i zalety różnych rozwiązań | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Czyta ze zrozumieniem teksty w języku angielskim | Kryteria weryfikacji Odpowiada na pytania do czytanego tekstu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje ogólne i szczegółowe informacje w tekście | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą na temat poznanych struktur gramatycznych w języku angielskim | Kryteria weryfikacji Tworzy poprawne zdania z użyciem czasów gramatycznych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Tworzy poprawne zdania z użyciem trybów warunkowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Przekształca zdania z mowy niezależnej na mowę zależną | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs obejmuje 53 godziny dydaktyczne po 45 minut.
Wszystkie zajęcia są zajęciami praktycznymi w formie stacjonarnej (zajęcia od 1 do 52). Na ostatniej godzinie odbywa się walidacja, która wliczona jest w koszt kursu (zajęcia nr 53). Zajęcia prowadzone są w formie stacjonarnej. Przerwy nie są wliczone w czas usługi
●
Zajęcia prowadzone są metodą bezpośrednią - Direct Method for English, w której główny nacisk kładziemy na praktykę, czyli słuchanie i mówienie w języku obcym. Około 80% lekcji to praca ustna z lektorem, która polega na kontrolowanej konwersacji. Lektor zadaje pytania i prowadzi konwersacje w oparciu o wprowadzone wcześniej słownictwo oraz zagadnienia gramatyczne. Lekcje prowadzone są praktycznie wyłącznie w języku obcym, a słuchacz mówi w języku obcym już od pierwszych zajęć.
Opracowany w metodzie bezpośredniej system powtórek sprawia, że słuchacz ma kilkukrotny kontakt z każdą partią materiału i bardzo dużo zapamiętuje z lekcji.
Ramowy program usługi:
Z uwagi na to, że celem usługi jest przygotowanie uczestników do samodzielnego i swobodnego komunikowania się w języku angielskim w sytuacjach codziennych i zawodowych, w formie pisemnej jak i ustnej, oraz do prowadzenia prezentacji, wyrażania opinii i argumentowania w języku angielskim w sposób poprawny pod względem gramatycznym, leksykalnym i stylistycznym, program usługi został podzielony na 8 modułów:
Moduł 1
Moduł 1 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
• zadawanie pytań we wszystkich znanych czasach gramatycznych
• zadawanie pytań przy użyciu wyrażeń typu „do you think”
Moduł 1 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
- słownictwo i wyrażenia z dzieciny polityki i finansów
- opowiadanie o umiejętnościach i zawodzie
- mówienie o rzeczach, na które można lub nie można sobie pozwolić (czasownik „afford”)
- mówienie o zaletach i wadach czegoś
- odwoływać spotkania z krótkim wyprzedzeniem – praktyka pisemna i ustna
- dialog na stacji kolejowej
- rzucanie wyzwanie
Moduł 2
Moduł 2 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
- wyrażenie “have something done”
- wyrażenia “be/get/become used to doing” – rozróżnianie I właściwe używanie w praktyce
- często mylone czasowniki: say, tell, speak, talk
- często mylone pary czasowników: come/go, bring/take
- wyrażenie „would rather”
- stopniowanie przymiotników - powtórka
Moduł 2 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
- opisywanie wyglądu i charakteru ludzi
- opisywanie swoich obowiązków
- udzielanie wskazówek i porad
- jak zmusić kogoś do zrobienia czegoś - dialogi
- jak krytykować, grozić, ignorować i wątpić w języku angielskim
- dyskusja na tematy związane ze sportem
- mówienie o swoich nawykach i rzeczach, które ma się w zwyczaju robić
- dopytywanie się o rzeczy, pytanie o szczegóły
- mówienie o ćwiczeniach
- rozróżnianie i używanie w praktyce czasowników say/talk/speak/tell/bring/take/come/go
Moduł 3
Moduł 3 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
- czasownik „regret” z bezpokolicznikiem i imiesłowem czynnym – różnica w znaczeniu
- wyrażenie „unless”
- wyrażanie czynności przyszłych za pomocą czasów „present simple” i „present continuous” oraz konstrukcji „be going to”
- wyrażanie czynności przyszłych za pomocą: future simple, future continuous
Moduł 3 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
- znaczenie wymowy i fonetyki
- jak wymawiać różne dźwięki i odczytywać różne symbole fonetyczne
- jak rozróżniać znaczenia dosłowne i przenośne
- kiedy pewność siebie jest ważna – dyskusja i praca pisemna
- mówienie o niepokojach i nastrojach
- jak zawrzeć lub zamknąć umowę w języku angielskim
- mówienie o uczuciach
- opisywanie swoich kompetencje
- mówienie o uczuciach
- wyrażanie żal
- mówienie o przyszłości i planach na przyszłość
Moduł 4
Moduł 4 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
• strona bierna we wszystkich znanych czasach gramatycznych
• rodzajnik nieokreślony a/an
• rodzajnik określony “the”
Moduł 4 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
- mówienie o rzeczach w gospodarstwie domowym
- słownictwo i wyrażenia z zakresu segregacji śmieci
- ćwiczymy wymowę
- wiele sposobów używania rodzajników określonych i nieokreślonych
- używanie strony biernej w praktyce
- opisywanie typy domów
- opisywanie wzory
- słownictwo i wyrażenia z zakresu dóbr luksusowych
Moduł 5
Moduł 5 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
• czas Past Perfect
• trzeci tryb warunkowy
• specjalne struktury gramatyczne języka angielskiego
• kiedy nie używać zaimków
Moduł 5 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
- mówienie o wydarzeniach historycznych
- mówienie o różnych religiach i ich przedstawicielach
- mówienie o rzeczach, które wydarzyły się w przeszłości przed czymś innym
- używanie trzeciego trybu warunkowego i mówienie o rzeczach, które nie wydarzyły się w przeszłości
- wymawianie różnych dźwięków i czytanie różnych symboli fonetycznych
- podkreślanie niektórych elementów w zdaniu
- jak pominąć zaimek w zdaniu
- mówienie o migracjach i handlu
- opisywanie różnych pokoleń
Moduł 6
Moduł 5 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
conditional sentences • mind
• tryby warunkowe 1, 2 i 3 - powtórzenie
• tryby warunkowe typu mieszanego (2-gi + 3-ci)
Moduł 6 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
- mówienie o korupcji
- wyjaśnianie, jak pokonywać problemy
- mówienie o rzeczach, które mogą się wydarzyć lub są mało prawdopodobne
- jak grzecznie poprosić kogoś o zrobienie czegoś
- używanie mieszanych trybów warunkowych
- mówienie o rzeczach, które wydarzyły się w przeszłości i mają wpływ na teraźniejszość
- rozróżnianie różnych dźwięków
Moduł 7
Moduł 7 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
• wiek, daty, liczby – powtórzenie
• zdania z konstrukcją „it is time”
• tzw. wzory czasownikowe (verb patterns) - czasowniki z bezpokolicznikiem i/lub imiesłowem czynnym (gerund)
Moduł 7 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
- mówienie o programowaniu
- mówienie o urządzeniach
- podawanie dat i liczb
- mówienie o wieku
- mówienie o giełdzie
- mówienie o różnych kosmetykach
- opisywanie procesu zakupowego
- używanie odpowiednich wyrażeń wskazujących, że nadszedł właściwy moment na zrobienie czegoś
- mówienie o ciele ludzkim
Moduł 8
Moduł 8 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
• zdania z konstrukcją “wish”
• używanie tzw. emphatic „do”
• czasy Present Perfect Simple i Continuous - powtórka
Moduł 8 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
- przedstawianie prognoz
- odróżnianie prognoz od przewidywania
- spekulowanie
- mówienie o zaległych fakturach i przeterminowanych produktach
- prognoza pogody
- opisywanie różnych roślin i zwierząt
- rozmawianie o ludziach i środowisku
- mówienie o zasobach naturalnych i zanieczyszczeniu środowiska
- jak brzmieć bardziej przekonująco
- jak wyrażać żal z powodu obecnej sytuacji
- jak wyrażać żal z powodu sytuacji, która miała miejsce w przeszłości
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 555,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 555,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto104,81 PLN
- Koszt osobogodziny netto104,81 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Julita Adaszak
Karolina Wójcik
Zuzanna Korczyc
Krzysztof Orlik
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Usługa realizowana będzie w oparciu o podręcznik metody bezpośredniej
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Dostęp do internetu
minimalne wymogi sprzętowe:
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi