"Profesjonalna obsługa klienta i skuteczna komunikacja w zespole "
"Profesjonalna obsługa klienta i skuteczna komunikacja w zespole "
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Grupa docelowa usługi
Usługa: kierowana jest do przedsiębiorców, przedstawicieli handlowych, agentów ubezpieczeniowych, sprzedawców oraz wszystkich pracowników mających stały kontakt z klientem. Uczestnicy dzięki zdobytym umiejętnościom będą skutecznie prowadzić rozmowy handlowe i w konsekwencji zwiększać skuteczność sprzedaży.
Usługa skierowana do uczestników wielu projektów w tym do projektu dla osób indywidualnych oraz przedsiębiorców w projekcie Buduj swój Rozwój - Baza Usług Rozwojowych, Pracownik kapitałem firmy. Postaw na jego rozwój z Bazą Usług Rozwojowych oraz Projektu Kierunek – Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji16-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa: przygotowuje uczestników do skutecznego prowadzenia rozmów handlowych. Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie umiejętność skutecznego budowania pozytywnych relacji handlowych z Klientem. Szkolenie prowadzone będzie metodą warsztatową, w celu zdobycia przez uczestników konkretnych umiejętności handlowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się wiedzą w zakresie budowania pozytywnych relacji handlowych z Klientem | Kryteria weryfikacji Opisuje metody budowania relacji na podstawie poznanych modeli komunikacji, typów osobowości oraz czynników mających wpływ na komunikację | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się wiedzą dotyczącą elementów mających wpływ na skuteczną sprzedaż | Kryteria weryfikacji Efektywnie rozpoznaje potrzeby Klientów oraz stosuje parafrazę,Radzi sobie z obiekcjami Klientów, negocjuje (oddzielając człowieka od problemu) | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień I
- Skuteczne budowanie pozytywnej relacji handlowej z Klientem.
- Jak zaciekawić Klienta już przy pierwszym kontakcie?
- Jak stosować sprzedaż wiązaną?
- Sztuka zdobywania przydatnych kontaktów biznesowych.
- Ustalania celów sprzedażowych,
Dzień II
- Diagnozowanie typów osobowości w oparciu o NLP,
- Efektywne rozpoznawanie potrzeb Klientów oraz stosowanie parafrazy,
- Jak skutecznie radzić sobie z obiekcjami Klientów?
- Jak negocjować (oddzielając człowieka od problemu) ?
- Finalizowanie transakcji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Skuteczne budowanie pozytywnej relacji handlowej z Klientem. Jak zaciekawić Klienta już przy pierwszym kontakcie? Jak stosować sprzedaż wiązaną? | Prowadzący Paweł Sutowicz | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Przerwa | Prowadzący Paweł Sutowicz | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Sztuka zdobywania przydatnych kontaktów biznesowych. Ustalania celów sprzedażowych, | Prowadzący Paweł Sutowicz | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Diagnozowanie typów osobowości w oparciu o NLP. Efektywne rozpoznawanie potrzeb Klientów oraz stosowanie parafrazy, | Prowadzący Paweł Sutowicz | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Przerwa | Prowadzący Paweł Sutowicz | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Jak skutecznie radzić sobie z obiekcjami Klientów? Jak negocjować (oddzielając człowieka od problemu) ? Finalizowanie transakcji. | Prowadzący Paweł Sutowicz | Data realizacji zajęć 18-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 170,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 170,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 217,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 217,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Sutowicz
Konsultant psychoterapii pozytywnej z międzynarodową akredytacją WAPP.
Certyfikowany konsultant DISC D3 – (Certified Behavioral Consultant) oraz Konsultant Talent Reflect.
Posiada 11 lat doświadczenia coachingowego i trenerskiego.
Specjalizacja trenerska: warsztaty sprzedażowe i szefowskie, komunikacja w firmie, obsługa klientów, coaching, trening mentalny dla sportowców.
Ukończył Studium profesjonlnego coacha NOVO – kurs zaawansowany PCC (Professional Certified Coach program – International Coach Federation). Studium Zawodowe Coacha Biznesu NOVO – akredytacja: ACTP Accredited Coaching Training Program-International Coach Federation.
Certyfikowany trener Akademii Trenerów Biznesu Kontrakt OSH.
Absolwent studiów podyplomowych Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie: Psychologia biznesu z akredytacją EQUIS (European Quality Improvement System) oraz kierunku:
Zarządzanie ludźmi w firmie.
Ukończył specjalistyczny program studiów podyplomowych dla kadry zarządzającej w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie na kierunku: Lider biznesu.
Wrocławski Instytut Psychoterapii – Transkulturowa Psychoterapia Pozytywna. Ukończył kurs coachingu u Jenny Rogers, autorki bestselerowej książki “Coaching oraz posiada certyfikat międzynarodowej koncepcji do pracy z metaforą i obrazem Points of You The Coaching.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają skrypt tematyczny.
Warunki uczestnictwa
Niezbędnym warunkiem uczestnictwa w szkoleniach i doradztwie, które dofinansowane są z funduszy europejskich jest założenie konta indywidualnego a później firmowego w Bazie Usług Rozwojowych. Następnie zapis na wybrane szkolenie za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych, spełnienie warunków przedstawionych przez danego Operatora, który dysponuje funduszami. Złożenie dokumentów o dofinansowanie do usługi rozwojowej u Operatora Usługi, zgodnie z wymogami jakie określił.
Ponadto niezbędnym warunkiem do nabycia kompetencji jest pełnoletność, wykształcenie co najmniej średnie, wypełnienie testu wiedzy lub odbycie rozmowy kwalifikacyjnej przed i po szkoleniu.
Informacje dodatkowe
Czas trwania usługi szkoleniowej to 42 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna= 45 minut). Szkolenie zaplanowane jest jako sześciodniowe. Planujemy 15 minutowe przerwy pomiędzy modułami.
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Zaliczenie szkolenia nastąpi, gdy uczestnik będzie obecny na 80% zajęć.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek-Rozwój.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe