MICROSOFT EXCEL - INTERMEDIATE
MICROSOFT EXCEL - INTERMEDIATE
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Administracja IT i systemy komputerowe
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osób pracujących w sektorze IT, spełniających poniższe wymagania:
- doświadczenie w pracy z systemem Windows oraz MS Excel,
- sprawne zapisywanie, otwieranie plików,
- umiejętność poruszania się po arkuszu,
- umiejętność tworzenia prostych funkcji w MS Excel.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji09-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest dostarczenie kompetencji z zakresu MICROSOFT EXCEL - INTERMEDIATE, dzięki którym uczestnik będzie samodzielnie wykorzystywał metody szybkiego sortowania, filtrowania danych oraz prezentowania wyników w postaci kartogramów.Uczestnik po ukończonym szkoleniu nabędzie kompetencje społeczne takie jak samokształcenie, rozwiązywanie problemów, kreatywność w działaniu.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Efektywnie poruszać się po arkuszu i organizować dane– wykorzystuje skróty, serie danych, kopiowanie/przenoszenie z użyciem różnych metod. Tworzyć i edytować formuły oraz funkcje, w tym zagnieżdżone – stosuje funkcje logiczne, statystyczne, warunkowe i wyszukiwania w formułach jedno- i wielopoziomowych. Stosować narzędzia analityczne Excela do rozwiązywania problemów – używa „Szukaj wyniku”, funkcji konspektu i sum częściowych. | Kryteria weryfikacji Zadanie praktyczne z organizacji danych i pracy z arkuszem– uczestnik tworzy serie danych, zaznacza obszary i przenosi zawartość arkusza kilkoma metodami. Utworzenie złożonej formuły z użyciem funkcji JEŻELI, SUMA.WARUNKÓW, WYSZUKAJ.PIONOWO itp. – uczestnik konstruuje formuły z zastosowaniem zagnieżdżeń. Użycie narzędzi Szukaj Wyniku i Konspekt/Suma częściowa – uczestnik rozwiązuje zadanie wymagające wstecznego liczenia i strukturyzowania danych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Zarządzać dużymi zestawami danych i stosować zaawansowane filtrowanie– sortuje i filtruje dane, używa fragmentatorów, tworzy struktury tabelaryczne. Wizualizować dane za pomocą zaawansowanych wykresów – tworzy kartogramy, wykresy niestandardowe i wykresy przebiegu w czasie. Importować i eksportować dane między programami – pobiera dane z plików tekstowych, stron WWW, osadza wykresy z Excela w PowerPoint z zachowaniem połączenia. | Kryteria weryfikacji Filtrowanie i sortowanie dużych zestawów danych z użyciem fragmentatorów– uczestnik analizuje dane w tabelach z zastosowaniem dynamicznego filtrowania. Tworzenie wykresów niestandardowych i kartogramów – uczestnik prezentuje dane za pomocą odpowiednich wizualizacji. Import danych z pliku CSV i osadzenie wykresu w PowerPoint – uczestnik integruje dane między programami Microsoft 365. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik nabędzie kompetencje społeczne, takie jak samokształcenie, rozwiązywanie problemów, kreatywność w działaniu. | Kryteria weryfikacji Projektuje działania w oparciu o zasady empatii, budowania zaufania i efektywnej komunikacji | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1: Przypomnienie i rozszerzenie podstaw obsługi MS Excel - zajęcia teoretyczne (wykład)
- sprawne poruszanie się po arkuszu oraz zaznaczanie obszarów
- typy zawartości komórek
- kopiowanie i przenoszenie komórek i obszarów (kilka sposobów)
- serie danych
Moduł 2: Praktyczne zastosowania MS Excel - zajęcia praktyczne (ćwiczenia)
- Formatowanie Warunkowe – zmiana wyglądu komórek na podstawie ich zawartości
- Poprawność Danych – analiza wprowadzanych wartości
- wprowadzanie formuł (kilka metod)
- zasady poprawnego dobierania i konstruowania formuł
- Formatuj Jako Tabelę – wykorzystanie możliwości narzędzia w codziennej pracy
- Analiza Warunkowa – Szukaj Wyniku – rozwiązywanie formuł wstecz
- Analiza Warunkowa – Scenariusze – sposób na prezentowanie wariantów danych wejściowych
- Konspekt – grupy i Suma Częściowa – szybka analiza bez pisania formuł
Moduł 3: Zarządzanie dużymi zestawami danych - zajęcia teoretyczne (wykład)
- sortowanie i filtrowanie danych
- wykorzystanie fragmentatorów
Niezbędne funkcje MS Excel - zajęcia praktyczne (ćwiczenia)
- panowanie nad funkcjami zagnieżdżonymi
- funkcje obliczeniowe i statystyczne (m.in. SUMA, ŚREDNIA, MEDIANA, ODCH.STANDARDOWE…)
- funkcje warunkowe (m.in. JEŻELI.BŁĄD, JEŻELI, SUMA.WARUNKÓW, WYSZUKAJ.PIONOWO…)
- funkcje finansowe (m.in. FV, PMT…)
- funkcje dat i czasu (m.in. ISO.NUM.TYG, DZIEŃ.ROBOCZY, DATA, ROK…)
Moduł 4: Wizualizacja danych - zajęcia praktyczne (ćwiczenia)
- wykresy niestandardowe
- wykresy przebiegu w czasie (liniowe, kolumnowe, zysk/strata)
- kartogramy
Moduł 5: Przenoszenie danych między programami - zajęcia teoretyczne (wykład)
- eksport danych z MS Excel
- import danych do MS Excel z plików tekstowych i stron www
- przenoszenie wykresów do PowerPoint z łączem danych
Moduł 6: Druk dokumentu - zajęcia praktyczne (ćwiczenia)
- zmiana rozmiaru kartki i marginesów
- ustawienie wierszy powtarzanych
- stopka i nagłówek
Godzinowy harmonogram usługi ma charakter orientacyjny - trener, w zależności od potrzeb uczestników, może zmienić długość poszczególnych modułów (przy zachowaniu łącznego wymiaru 12 godz. lekcyjnych). Podczas szkolenia, w zależności od potrzeb uczestników, będą robione krótkie przerwy. Trener ustali z uczestnikami konkretne godziny przerw.
Walidacja
Razem 12 godzin lekcyjnych, (9 godzin zegarowych).
· Przerwy nie są wliczone w czas trwania szkolenia
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto725,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto590,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto60,48 PLN
- Koszt osobogodziny netto49,17 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- materiały dydaktyczne w formie elektronicznej (e-book, lub dostęp do materiałów autorskich, przygotowanych przez trenera, przesłane na adres e-mail uczestnika)
- dostęp do przygotowanego środowiska wirtualnego
Warunki uczestnictwa
Prosimy o zapisanie się na szkolenie przez naszą stronę internetową https://szkolenia.dagma.eu/pl w celu rezerwacji miejsca.
Informacje dodatkowe
· Jedna godzina lekcyjna to 45 minut
· W cenę szkolenia nie wchodzą koszta związane z dojazdem, wyżywieniem oraz noclegiem.
· Uczestnik otrzyma zaświadczenie DAGMA Szkolenia IT o ukończeniu szkolenia
· Uczestnik ma możliwość złożenia reklamacji po zrealizowanej usłudze, sporządzając ją w formie pisemnej (na wniosku reklamacyjnym) i odsyłając na adres szkolenia@dagma.pl. Reklamacja zostaje rozpatrzona do 30 dni od dnia otrzymania dokumentu przez DAGMA Sp. z o.o.
· Podstawa zwolnienia z VAT: dofinansowanie w co najmniej 70% - zgodnie z treścią § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2013 r. poz. 1722 ze zm.)"
Warunki techniczne
Warunki techniczne
WARUNKITECHNICZNE:
a) platforma/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa:
- ZOOM i/lub MS Teams
- w przypadku kilku uczestników przebywających w jednym pomieszczeniu, istnieją dwie możliwości udziału w szkoleniu:
1) każda osoba bierze udział w szkoleniu osobno (korzystając z oddzielnych komputerów), wówczas należy wyciszyć dźwięki z otoczenia by uniknąć sprzężeń;
2) otrzymujecie jedno zaproszenie, wówczas kilka osób uczestniczy w szkoleniu za pośrednictwem jednego komputera
- Można łatwo udostępniać sobie ekran, oglądać pliki, bazę handlową, XLS itd.
b) minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji:
- Uczestnik potrzebuje komputer z przeglądarką Chrome lub Edge (NIE firefox), mikrofon, głośniki.
c) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik:
- łącze internetowe o przepustowości minimum 10Mbit,
d) niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów:
- uczestnik na tydzień przed szkoleniem otrzyma maila organizacyjnego, ze szczegółową instrukcją pobrania darmowej platformy ZOOM.
- Z platformy MS Teams można korzystać za pośrednictwem przeglądarki, nie trzeba nic instalować.
e) okres ważności linku:
- link będzie aktywny od pierwszego dnia rozpoczęcia się szkolenia do ostatniego dnia trwania usługi (czyt. od 25 maja do 26 maja)
Szczegóły, związane z prowadzonymi przez nas szkoleniami online, znajdziesz na naszej stronie: https://szkolenia.dagma.eu/pl/technical-requirements