Grafika komputerowa z wykorzystaniem sztucznej inteligencji AI
Grafika komputerowa z wykorzystaniem sztucznej inteligencji AI
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową usługi są:
- zarówno początkujący graficy, jak i osoby, które już działają w branży graficznej i chcą poszerzyć swoje kompetencje o umiejętności związane ze sztuczną inteligencją
- firmy i freelancerzy, którzy chcą zaoszczędzić czas dzięki automatyzacji zadań graficznych, a jednocześnie podnieść jakość swoich projektów
- osoby szukające zatrudnienia lub chcące się przebranżowić, ponieważ znajomość narzędzi AI oraz nowoczesnych programów graficznych znacznie zwiększa ich konkurencyjność na rynku pracy
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji27-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do wykorzystania w praktyce wiedzy i umiejętności niezbędnych do efektywnego tworzenia i edytowania grafiki komputerowej przy wykorzystaniu technologii sztucznej inteligencji. Szkolenie pozwoli na zapoznanie się z nowoczesnymi narzędziami AI wspierającymi procesy projektowe, a także rozwinięcie kreatywności i technicznych kompetencji w zakresie obróbki wizualnej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Stosuje narzędzia AI do generowania i edycji grafiki. | Kryteria weryfikacji -tworzy projekt graficzny z wykorzystaniem co najmniej jednego narzędzia opartego na AI, demonstrując jego funkcjonalność | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Definiuje zasady działania algorytmów sztucznej inteligencji stosowanych w grafice komputerowej. | Kryteria weryfikacji -poprawnie opisuje mechanizmy działania wybranego algorytmu AI oraz jego zastosowanie w grafice | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Ocenia jakość i poprawność wygenerowanych przez AI grafik oraz dokonuje ich modyfikacji. | Kryteria weryfikacji -analizuje i dostosowuje wygenerowaną grafikę tak, aby spełniała określone wymagania jakościowe i estetyczne | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
->Program szkolenia jest dostosowany do potrzeb uczestników usługi oraz głównego celu usługi i jej charakteru oraz obejmuje zakrestematyczny usługi. Uczestnik posiada stały dostęp do platformy LMS z materiałami, checklistami, testami i nagraniami.
->Szkolenie jest adresowane do zarówno do osób początkujących, jak i tych, którzy już działają w branży graficznej i chcą poszerzyć swoje kompetencje o umiejętności związane ze sztuczną inteligencją
-> W celu skutecznego uczestnictwa, szkolenie adresowane jest do osób posiadających minimum podstawową umiejętność obsługi komputera.
-> Za 1 godzinę usługi szkoleniowej uznaje się godzinę dydaktyczną tj. lekcyjną (45 minut).
-> Łączna długość przerw podczas szkolenia nie będzie dłuższa aniżeli zawarta w harmonogramie.
->Przerwy nie wliczają się w czas trwania usługi.
Warunki organizacyjne:
->Usługa zostanie przeprowadzona w całości wewnątrz aplikacji EduOrganizer. To nowoczesne, kompleksowe narzędzie umożliwia uczestnikom wygodny dostęp do materiałów szkoleniowych, transmisji na żywo, testów oraz indywidualnej komunikacji z trenerem – bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania czy tworzenia kont w innych systemach. Cały proces szkoleniowy – część teoretyczna oraz praktyczna odbywa się w jednym, intuicyjnym środowisku.
Gwarantujemy wysoki poziom organizacji, bezpieczeństwa danych oraz komfort nauki w przyjaznej i interaktywnej formie.
->Skompletowanie jednej grupy uczestników 1-8 osobowej
-> Uczestnikom zostanie przesłany link do videokonferencji na platformie Click Meeting
-> Część teoretyczna stanowi 8 h, a część praktyczna - 32 h (z czego 1 h to walidacja efektów uczenia się)
PROGRAM:
Część teoretyczna (8 godzin)
Wprowadzenie do sztucznej inteligencji w grafice komputerowej (4h)
- Test początkowy
- Historia i rozwój AI w obszarze grafiki
- Zastosowanie AI w projektowaniu wizualnym
- Przegląd najpopularniejszych narzędzi
Algorytmy sztucznej inteligencji wykorzystywane w grafice (2h)
- Sieci neuronowe i ich zastosowania
- Style transfer i generowanie obrazów
- Automatyczna poprawa i rekonstrukcja grafiki
Etyka i prawa autorskie w wykorzystaniu AI w grafice (2h)
- Własność intelektualna i prawa autorskie
- Możliwości i ograniczenia w generowaniu obrazów
- Potencjalne wyzwania związane z AI w sztuce
Część praktyczna (32 godziny)
Praca z narzędziami AI do generowania i edycji grafiki (8h)
- Instalacja i konfiguracja wybranych programów
- Tworzenie obrazów z wykorzystaniem AI
- Korekta i stylizacja grafik
Zaawansowana edycja obrazu z pomocą AI (8h)
- Modyfikacja i dostosowywanie wygenerowanych grafik
- Automatyczne usuwanie tła, poprawa jakości i rekonstrukcja obrazu
- Integracja AI z tradycyjnymi metodami edycji
Projektowanie graficzne wspierane AI (8h)
- Tworzenie wizualnych kompozycji
- Wykorzystanie AI w projektowaniu logo, ilustracji i materiałów marketingowych
- Zastosowanie AI w animacji i ruchomej grafice
Projekt końcowy i analiza efektów (7h)
- Opracowanie indywidualnego projektu graficznego
- Ocena efektów zastosowania AI w tworzeniu wizualizacji
- Omówienie przyszłych trendów i możliwości rozwoju
Walidacja efektów uczenia się: test końcowy (1h)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 35 Test początkowy; Wprowadzenie do sztucznej inteligencji w grafice komputerowej cz. 1 | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 35 Przerwa | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 35 Wprowadzenie do sztucznej inteligencji w grafice komputerowej cz. 2 | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 35 Przerwa | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 35 Algorytmy sztucznej inteligencji wykorzystywane w grafice | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 35 Przerwa | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 35 Etyka i prawa autorskie w wykorzystaniu AI w grafice | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 35 Praca z narzędziami AI do generowania i edycji grafiki cz. 1 | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 03-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 35 Przerwa | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 03-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 35 Praca z narzędziami AI do generowania i edycji grafiki cz. 2 | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 03-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 35 Przerwa | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 03-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 35 Praca z narzędziami AI do generowania i edycji grafiki cz. 3 | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 03-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 35 Przerwa | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 03-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 35 Praca z narzędziami AI do generowania i edycji grafiki cz. 4 | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 03-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 35 Zaawansowana edycja obrazu z pomocą AI cz. 1 | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 04-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 35 Przerwa | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 04-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 35 Zaawansowana edycja obrazu z pomocą AI cz. 2 | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 04-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 35 Przerwa | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 04-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 35 Zaawansowana edycja obrazu z pomocą AI cz. 3 | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 04-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 35 Przerwa | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 04-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 35 Zaawansowana edycja obrazu z pomocą AI cz. 4 | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 04-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 35 Projektowanie graficzne wspierane AI cz.1 | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 35 Przerwa | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 35 Projektowanie graficzne wspierane AI cz.2 | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 35 Przerwa | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 35 Projektowanie graficzne wspierane AI cz. 3 | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 35 Przerwa | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 35 Projektowanie graficzne wspierane AI cz. 4 | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 35 Projekt końcowy i analiza efektów | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 35 Przerwa | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 35 Projekt końcowy i analiza efektów cz. 2 | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 35 Przerwa | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 35 Projekt końcowy i analiza efektów cz. 3 | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 35 Przerwa | Prowadzący Paweł Rowiński | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 35 Walidacja efektów uczenia się: test końcowy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 200,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto130,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto130,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Dawid Tomczyk
W ciagu ostatnich 5 lat ukończył kilka kursów związanych z IT. Na co dzień pracuje w technologii React oraz React Native. Trener posiada wiedzę w zakresie teoretycznych aspektów zagadnień i posiada doświadczenie dydaktyczne oraz praktyczne w dziedzinie.
Paweł Rowiński
Praktyk i szkoleniowiec z zakresu grafiki komputerowej, tworzenia stron internetowych i programowania. Posiada wieloletnie doświadczenie jako projektant graficzny: od 2005 do 2021; jako Frontend Developer: od 2015 do 2021; jako inżynier oprogramowania: od 2021 do 2023; jako Fullstack Developer: nieprzerwanie od 2005; jako wykładowca UMCS w Lublinie prowadzi zajęcia na specjalności i kierunku E-edytorstwo w zakresie Web Design, Tworzenia publikacji elektronicznych, Grafiki użytkowej i infografiki oraz obsługi programów graficznych z pakietu Adobe: Adobe Photoshop, Adobe Ilustrator, Adobe Indesign oraz Adobe AfterEffect: nieprzerwanie od 2012.
Wykorzystuje w praktyce oprogramowania ze stajni Adobe, CorelDraw, Figma, narzędzia do prototypowania, komunikacji wizualnej.
Trener posiada odpowiednie do rodzaju i zakresu świadczonych usług doświadczenie zawodowe, nabyte w ciągu ostatnich 5 lat od daty publikacji usługi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma niezbędne materiały szkoleniowe: teczkę, notatnik i długopis (przesłane na podany adres) oraz dostęp do panelu LMS z materiałami PDF, materiałami interaktywnymi.
Warunki uczestnictwa
Przed zapisaniem się na usługę, w celu potwierdzenia dostępności miejsca w grupie szkoleniowej prosimy o kontakt pod numerem telefonu 731 791 691.
***
Warunkiem uzyskania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć oraz zaliczenia zajęć. Ponadto, uzyskanie pozytywnego wyniku z testu teoretycznego.
Informacje dodatkowe
"Usługa została stworzona na podstawie licencji EduOrganizer zakupionej w ramach projektu ,,USŁUGI ROZWOJOWE 4.0 – wsparcie podmiotów BUR w obszarze tworzenia, rozwoju i sprzedaży nowych form usług rozwojowych lub wykorzystaniu nowych technologii” nr FERS.01.03-IP.09-0015/23."
***
Ujęte godziny są godzinami dydaktycznymi - 1h = 45 min.
Nie pasuje Ci termin szkolenia? Skontaktuj się z nami!
Telefon: 731 791 691
Mail: kontakt@future-consulting.pl
Usługa zwolniona jest z podatku VAT jeśli uczestnik uzyskuje min. 70% dofinansowania ze środków publicznych*, w przeciwnym wypadku należy do ceny netto doliczyć 23% VAT. *Wg rozporządzenia Ministra Finansów z dnia z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2018, poz. 701).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w szkoleniu:
Platforma / rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa:
-Usługa zostanie przeprowadzona w całości wewnątrz aplikacji EduOrganizer To nowoczesne, kompleksowe narzędzie umożliwia uczestnikom wygodny dostęp do materiałów szkoleniowych, transmisji na żywo, testów oraz indywidualnej komunikacji z trenerem – bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania czy tworzenia kont w innych systemach. Cały proces szkoleniowy – część teoretyczna oraz praktyczna odbywa się w jednym, intuicyjnym środowisku.
Gwarantujemy wysoki poziom organizacji, bezpieczeństwa danych oraz komfort nauki w przyjaznej i interaktywnej formie.
Szkolenie odbędzie się przy pomocy platformy wraz z dostępem do panelu LMS.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika:
-Komputer z systemem Windows/Mac/Linux,
-Komputer uczestnika powinien być wyposażony w głośniki, mikrofon i dostęp do przeglądarki internetowej. Wymagane jest również posiadanie kamery.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego:
-Uczestnik powinien korzystać z stabilnego łącza internetowego.
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów:
-Materiały są udostępniane za pomocą dostępu do panelu LMS z materiałami PDF, checklistami, szablonami kodu.
Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line:
-Link przesłany uczestnikom szkolenia jest ważny w trakcie trwania szkolenia zgodnie z jego harmonogramem.
Podczas zapisywania na usługę uczestnicy wyrażają zgodę na przetwarzanie swojego wizerunku.
Szkolenia online będą nagrywane tylko i wyłącznie na potrzeb udokumentowania prawidłowego przebiegu szkolenia i jego archiwizacji.
Nie udostępniamy nagrań ze szkolenia ze względu na ochronę danych osobowych oraz widocznego na nagraniach wizerunku osób trzecich (osoby prowadzącej oraz innych uczestników szkolenia).
Usługa została stworzona na podstawie licencji EduOrganizer zakupionej w ramach projektu ,,USŁUGI ROZWOJOWE 4.0 – wsparcie podmiotów BUR w obszarze tworzenia, rozwoju i sprzedaży nowych form usług rozwojowych lub wykorzystaniu nowych technologii” nr FERS.01.03-IP.09-0015/23"