SZKOLENIE PODSTAWOWE NA TEMAT OPÓŹNIENIA NEUROMOTORYCZNEGO WG PROGRAMU STYMULACJI I WYGASZANIA ODRUCHÓW SALLY GODDARD– PROGRAM SZKOLNY
SZKOLENIE PODSTAWOWE NA TEMAT OPÓŹNIENIA NEUROMOTORYCZNEGO WG PROGRAMU STYMULACJI I WYGASZANIA ODRUCHÓW SALLY GODDARD– PROGRAM SZKOLNY
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Do udział w szkoleniu zapraszamy:
- nauczycieli
- pedagogów i pedagogów specjalnych
- fizjoterapeutów
- psychologów pracujących z dziećmi niepełnosprawnymi
- logopedów i neurologopedów
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników28
- Data zakończenia rekrutacji06-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności stwierdzenia występujących objawów i symptomów zaburzeń opóźnienia neuromotorycznego. W trakcie szkolenia zostaną Państwo zapoznani z diagnostyką odruchów oraz praktycznym zastosowaniem ćwiczeń terapeutycznych w środowisku szkolnym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się uczestnik zna objawy i symptomy odruchów pierwotnych i ich wpływ na trudności szkolne | Kryteria weryfikacji uczestnik potrafi opisać objawy i symptomy odruchów pierwotnych i ich wpływ na trudności szkolne | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się uczestnik Potrafi przeprowadzić i zdiagnozować dzieci w wieku 4-7 i 7-12lat wg:• Testy na równowagę i koordynację • Testy odruchów: TOB, ATOS, STOS, • Testy na wodzenie wzrokiem • testy na percepcję wzrokową | Kryteria weryfikacji uczestnik przeprowadza i diagnozuje dzieci w wieku 4-7 i 7-12lat wg:• Testy na równowagę i koordynację • Testy odruchów: TOB, ATOS, STOS, • Testy na wodzenie wzrokiem • testy na percepcję wzrokową | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się uczestnik Zna i umie przeprowadzić ćwiczenia integrujące dla szkół | Kryteria weryfikacji Zna i przeprowadza ćwiczenia integrujące dla szkół | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia:
1. Objawy i symptomy odruchów pierwotnych
2. Przegląd badań nad wpływem nieprawidłowych odruchów pierwotnych
i posturalnych na trudności szkolne
3. Wpływ programu stymulacji oraz wygaszania odruchów na wyniki szkolne
4. Funkcjonowanie układu przedsionkowego
5. Omówienie problemów związanych z percepcją słuchową i wzrokową
6. Diagnoza dla dwóch grup wiekowych (4-7 i 7-12lat)
- Testy na równowagę i koordynację
- Testy odruchów: TOB, ATOS, STOS,
- Testy na wodzenie wzrokiem
- testy na percepcję wzrokową
7. Praktyczne warsztaty z wykorzystaniem Programu Ćwiczeń Integrujących dla Szkół
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Objawy i symptomy odruchów pierwotnych, Przegląd badań nad wpływem nieprawidłowych odruchów pierwotnych i posturalnych na trudności szkolne | Prowadzący Katarzyna Rychetsky | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Omówienie problemów związanych z percepcją słuchową i wzrokową, Diagnoza dla dwóch grup wiekowych (4-7 i 7-12lat) | Prowadzący Katarzyna Rychetsky | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto700,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto700,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto58,33 PLN
- Koszt osobogodziny netto58,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Rychetsky
National Direktor For Poland metody Indywidualnej Stymulacji Słuchu Johansena– JIAS , terapeutka Bilateralnej Integracji i trenerka tej metody. Organizuję szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe dla pedagogów, terapeutów oraz nauczycieli. Obecnie prowadzi Centrum Metody Johansen - IAS i Centrum Wspomagania Rozwoju Dobry Start.
pedagog korekcyjny i wczesnoszkolny
instruktor metody Bilateralna Integracja, Instruktor Metody Johansena, Instruktor metody Sally Goddard
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
uczestnicy otrzymują skrypty z zajęć oraz książkę.
Informacje dodatkowe
Osoby zgłąszające się przez BUR bardzo prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego przy kursie także na stronie Fundacji In Corpore
https://www.fundacjaincorpore.pl/edukacja/szkolenia/39-fundacja/szkolenia/503-szkolenie-podstawowe-na-temat-opoznienia-neuromotorycznego-wg-programu-stymulacji-i-wygaszania-odruchow-sally-goddard-program-szkolny
Uczestnicy otrzymają skrypt plus książkę
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi