Kurs języka angielskiego na poziomie B1
Kurs języka angielskiego na poziomie B1
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową stanowią osoby chcące podnieść swoje kompetencje językowe w kontekście zawodowym lub w celu poszukiwania lub zmiany pracy. Indywidualny kurs języka angielskiego skierowany jest do osób, które mają kontakt z zagranicznymi klientami, współpracownikami lub partnerami biznesowymi w życiu zawodowym oraz do osób, które chcą podnieść swoje kwalifikacje i atrakcyjność na rynku pracy poprzez nabycie i rozwój kompetencji w zakresie sprawnej i płynnej komunikacji w języki angielskim.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników2
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi53
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Kurs języka angielskiego na poziomie B1” przygotowuje do samodzielnego i swobodnego komunikowania się w języku angielskim w sytuacjach codziennych i zawodowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wypowiada się w języku angielskim na tematy ogóle i zawodowe | Kryteria weryfikacji Wypowiada się płynnie na zadany temat | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Opisuje zaprezentowaną mu ilustrację i wyraża swoje przypuszczenia na temat sytuacji przedstawionej na ilustracji | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Wyraża swoją opinię na zadany temat i przedstawia swoją argumentację w tym zakresie | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Przedstawia wady i zalety różnych rozwiązań | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Czyta ze zrozumieniem teksty w języku angielskim | Kryteria weryfikacji Odpowiada na pytania do czytanego tekstu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje ogólne i szczegółowe informacje w tekście | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą na temat poznanych struktur gramatycznych w języku angielskim | Kryteria weryfikacji Tworzy poprawne zdania z użyciem czasów gramatycznych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Tworzy poprawne zdania z użyciem trybów warunkowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Przekształca zdania z mowy niezależnej na mowę zależną | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Przekształca zdania w stronie czynnej na stronę bierną | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs obejmuje 53 godziny dydaktyczne po 45 minut.
Wszystkie zajęcia są zajęciami praktycznymi w formie stacjonarnej (zajęcia od 1 do 52). Na ostatniej godzinie odbywa się walidacja, która wliczona jest w koszt kursu (zajęcia nr 53). Zajęcia prowadzone są w formie stacjonarnej, jednakże w przypadkach nagłych i losowych istnieje możliwość przeprowadzenia zajęć w formie online. Przerwy nie są wliczone w czas usługi
●
Moduł 1
Moduł 1 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
• czasowniki modalne
• zadawanie pytań
• pytania z what i who
• krótkie odpowiedzi (1, 2)
• strona bierna (powtórzenie)
• tryb rozkazujący
Moduł 1 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
• mówienie o mediach
• opisywanie rzeczy • mówienie o przyrodzie i zwierzętach
• mówienie o nauce • opisywanie ludzi
• tekst o przyrodzie i ludziach
Moduł 2
Moduł 2 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
• pytania potwierdzające (tzw. "question tags")
• imiesłów i bezokolicznik ("gerund" i "infinitive")
• Wyrażenia "so" i "neither" / "nor"
• pierwszy i drugi tryb warunkowy (powtórzenie)
Moduł 2 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
• mówienie o chorobach • mówienie o rozrywkach • mówienie o pieniądzach i inwestowaniu • mówienie o transporcie • tekst o pieniądzach
Moduł 3
Moduł 3 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
• zaimek względny "whom"
• wyrażanie przeszłości za pomocą konstrukcji "used to"
• zdania z wyrażeniem "had better"
• czas teraźniejszy ciągły i czas teraźniejszy prosty (powtórzenie) (present continuous & present simple)
• czas teraźniejszy w odniesieniu do przyszłości
Moduł 3 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
• mówienie o edukacji • mówienie o pracy • mówienie o wiedzy i informacjach
• język nieformalny • tekst o znaczeniu edukacji
Moduł 4
Moduł 4 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
• "it" i "there" - w zdaniach
• czas przeszły ciągły i czas przeszły ciągły (powtórzenie) (past continuous & past continuous)
• czasy past simple i present perfect
• czas present perfect continuous
• przedimek nieokreślony „a” lub "an"
•przedimek określony „the”
Moduł 4 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
• opisywanie uczuć • mówienie o problemach i zmartwieniach • mówienie o podróżowaniu
• mówienie o jedzeniu • tekst o problemach podczas podróży
Book 6 (B1+)
Moduł 1
Moduł 1 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
• zadawanie pytań we wszystkich znanych czasach gramatycznych
• zadawanie pytań przy użyciu wyrażeń typu „do you think”
Moduł 1 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
- słownictwo i wyrażenia z dzieciny polityki i finansów
- opowiadanie o umiejętnościach i zawodzie
- mówienie o rzeczach, na które można lub nie można sobie pozwolić (czasownik „afford”)
- mówienie o zaletach i wadach czegoś
- odwoływać spotkania z krótkim wyprzedzeniem – praktyka pisemna i ustna
- dialog na stacji kolejowej
- rzucanie wyzwanie
Moduł 2
Moduł 2 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
- wyrażenie “have something done”
- wyrażenia “be/get/become used to doing” – rozróżnianie I właściwe używanie w praktyce
- często mylone czasowniki: say, tell, speak, talk
- często mylone pary czasowników: come/go, bring/take
- wyrażenie „would rather”
- stopniowanie przymiotników - powtórka
Moduł 2 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
- opisywanie wyglądu i charakteru ludzi
- opisywanie swoich obowiązków
- udzielanie wskazówek i porad
- jak zmusić kogoś do zrobienia czegoś - dialogi
- jak krytykować, grozić, ignorować i wątpić w języku angielskim
- dyskusja na tematy związane ze sportem
- mówienie o swoich nawykach i rzeczach, które ma się w zwyczaju robić
- dopytywanie się o rzeczy, pytanie o szczegóły
- mówienie o ćwiczeniach
- rozróżnianie i używanie w praktyce czasowników say/talk/speak/tell/bring/take/come/go
Moduł 3
Moduł 3 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
- czasownik „regret” z bezpokolicznikiem i imiesłowem czynnym – różnica w znaczeniu
- wyrażenie „unless”
- wyrażanie czynności przyszłych za pomocą czasów „present simple” i „present continuous” oraz konstrukcji „be going to”
- wyrażanie czynności przyszłych za pomocą: future simple, future continuous
Moduł 3 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
- znaczenie wymowy i fonetyki
- jak wymawiać różne dźwięki i odczytywać różne symbole fonetyczne
- jak rozróżniać znaczenia dosłowne i przenośne
- kiedy pewność siebie jest ważna – dyskusja i praca pisemna
- mówienie o niepokojach i nastrojach
- jak zawrzeć lub zamknąć umowę w języku angielskim
- mówienie o uczuciach
- opisywanie swoich kompetencje
- mówienie o uczuciach
- wyrażanie żal
- mówienie o przyszłości i planach na przyszłość
Moduł 4
Moduł 4 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
• strona bierna we wszystkich znanych czasach gramatycznych
• rodzajnik nieokreślony a/an
• rodzajnik określony “the”
Moduł 4 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
- mówienie o rzeczach w gospodarstwie domowym
- słownictwo i wyrażenia z zakresu segregacji śmieci
- ćwiczymy wymowę
- wiele sposobów używania rodzajników określonych i nieokreślonych
- używanie strony biernej w praktyce
- opisywanie typy domów
- opisywanie wzory
- słownictwo i wyrażenia z zakresu dóbr luksusowych
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 555,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 555,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto104,81 PLN
- Koszt osobogodziny netto104,81 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Julita Adaszak
Karolina Wójcik
Zuzanna Korczyc
Krzysztof Orlik
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Usługa realizowana będzie w oparciu o podręcznik renomowanego wydawnictwa językowego oraz karty pracy
Warunki techniczne
Warunki techniczne
dostęp do internetu
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi